1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

مولوی الیاس گھمن صاحب کے "رفع یدین نہ کرنے" کا جواب

'نماز کا طریقہ کار' میں موضوعات آغاز کردہ از مظفر اختر, ‏اپریل 14، 2019۔

  1. ‏مئی 06، 2019 #31
    عبد الخبیر السلفی

    عبد الخبیر السلفی رکن
    جگہ:
    بدایوں
    شمولیت:
    ‏اگست 28، 2018
    پیغامات:
    181
    موصول شکریہ جات:
    3
    تمغے کے پوائنٹ:
    57

    واہ بھئی واہ! یہ خوب کہی آپ بے اصولی کریں تو آپ سے کوئی سوال بھی نہیں کر سکتا؟ اور جن احادیث کے ضعیف و موضوع ہونے کا آپ کو، آپ کے بڑوں کو یقین کامل ہو ہم ان پر عمل نا کریں تو ہم آپ کو بتاتے پھریں، جی مرشد جی! یہ روایت ضعیف ہے، یہ موضوع ہے، یہ منکر اور مدلس وغیرہ وغیرہ ہے! یہ سب دو رنگی باتیں کرتے ہوئے آپ ذرا برابر شرماتے بھی نہیں؟ ہمارے تمام ائمہ مجتہدین و محدثین ہیں لیکن ہم ان کے اندھے مقلد نہیں کہ بنا دلیل جانے پیچھے آنکھ بند کئے چلتے چلے جائیں،سمجھے آپ؟
     
  2. ‏مئی 06، 2019 #32
    عبد الخبیر السلفی

    عبد الخبیر السلفی رکن
    جگہ:
    بدایوں
    شمولیت:
    ‏اگست 28، 2018
    پیغامات:
    181
    موصول شکریہ جات:
    3
    تمغے کے پوائنٹ:
    57

    میں آپ کی اس بات سے متفق ہوں، اتنا اضافہ کرنا چاہوں گا کہ یقیناً دلائل کی کمزوری ظاہر ہونے کے بعد بھی اندھ بھکتی کرتے رہنا عصبیت کی اعلیٰ مثال ہے.
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں