1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

میراث میں سے یتیم و مساکین کو بھی کچھ دے دینا۔ تفسیر السراج۔پارہ:5

'تفسیر قرآن' میں موضوعات آغاز کردہ از محمد آصف مغل, ‏ستمبر 07، 2013۔

  1. ‏ستمبر 07، 2013 #1
    محمد آصف مغل

    محمد آصف مغل سینئر رکن
    جگہ:
    لاہور
    شمولیت:
    ‏اپریل 29، 2013
    پیغامات:
    2,677
    موصول شکریہ جات:
    3,881
    تمغے کے پوائنٹ:
    436

    وَاِذَا حَضَرَ الْقِسْمَۃَ اُولُوا الْقُرْبٰي وَالْيَتٰمٰى وَالْمَسٰكِيْنُ فَارْزُقُوْھُمْ مِّنْہُ وَقُوْلُوْا لَھُمْ قَوْلًا مَّعْرُوْفًا۝۸ وَلْيَخْشَ الَّذِيْنَ لَوْ تَرَكُوْا مِنْ خَلْفِھِمْ ذُرِّيَّۃً ضِعٰفًا خَافُوْا عَلَيْھِمْ۝۰۠ فَلْيَتَّقُوا اللہَ وَلْيَقُوْلُوْا قَوْلًا سَدِيْدًا۝۹
    ۱؎ اس آیت میں بتایاہے کہ بانٹتے وقت اگرکچھ لوگ اپنے عزیز یا دوسرے محتاج ومستحق جمع ہوجائیں تو انھیں بھی کچھ نہ کچھ دے دو، تاکہ وہ دل شکستہ نہ ہوجائیں اور ان سے اس طرح پیش آؤ جس سے کہ ان کے وقار اورناموس کوٹھیس نہ پہنچے۔

    ۲؎ یہ خطاب ان لوگوں سے ہے جو مریض کے پاس بیٹھتے ہیں اورکوشش کرتے ہیں کہ وہ دوسرے لوگوں کے لیے زیادہ سے زیادہ وصیت لکھوا لیں اوراصل ورثا کو محروم رکھیں۔ فرمایا، یہ حرکت نہایت مذموم ہے ۔ ان کو سوچنا چاہیے کہ اگریہی پوزیشن ان کی ہوتو وہ کیا کریں۔ یعنی اگر ان کے چھوٹے چھوٹے بچے ہوں تو کیا یہ گوارا کریں گے کہ ان کے لیے کچھ نہ چھوڑجائیں۔
    حل لغات

    {قَوْلاً سَدِیْدًا} ڈھب کی بات۔
     
    • پسند پسند x 1
    • علمی علمی x 1
    • لسٹ
  2. ‏ستمبر 11، 2013 #2
    اسحاق

    اسحاق مشہور رکن
    شمولیت:
    ‏جون 25، 2013
    پیغامات:
    894
    موصول شکریہ جات:
    2,074
    تمغے کے پوائنٹ:
    196

    جزاک اللہ خیرا
     
  3. ‏ستمبر 11، 2013 #3
    قاری مصطفی راسخ

    قاری مصطفی راسخ علمی نگران رکن انتظامیہ
    جگہ:
    lahore
    شمولیت:
    ‏مارچ 07، 2012
    پیغامات:
    664
    موصول شکریہ جات:
    725
    تمغے کے پوائنٹ:
    301

    شکریہ
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں