1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

میرا دل ڈرتا ہے پتہ نہی میری عبادت قبول ہوگی بھی یا نہیں

'فقہی سوالات وجوابات' میں موضوعات آغاز کردہ از شیخ قاسم, ‏اپریل 17، 2018۔

Tags:
  1. ‏اپریل 17، 2018 #1
    شیخ قاسم

    شیخ قاسم رکن
    جگہ:
    سیالکوٹ
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 03، 2014
    پیغامات:
    225
    موصول شکریہ جات:
    9
    تمغے کے پوائنٹ:
    86

    اسلام وعلیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ !
    سوال: میں معذور ہوں پانچ وقت نماز پڑھتا ہوں قرآن بھی پڑتا ہوں دن رات چار پائی پہ گز رہے ہیں الحمد اللہ اللہ کا بہت شکرگزار ہوں ایمان کی دولت ملنے پر, میں نے پیشاب کے لیے لوٹا رکھا ہوا ہے پیشاب کرنے کے بعد بغیر استنجہ کیے وضو کر کے یا تییمم کر کے نماز و قرآن پڑلیتا ہوں لیکن جب ہر ایک دن بعد باتھ روم لے جاتے ہیں تو رفع حاجت کے بعد استنجہ کرتا ہوں کیونکہ میری حالت ایسی ہے کہ میں خود سے وضو , غسل, استنجہ, نہیں کرسکتا بس تییمم کرسکتا ہوں وہ بھی ہاتھوں اور منہ کا مسحہ کرتا ہوں کہنیوں تک نہیں ہوتا مجھ سے کیا میں ٹھیک کر رہا ہوں؟؟؟
    میرا دل ڈرتا ہے پتہ نہی میری عبادت قبول ہوگی بھی یا نہیں
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں