• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

نماز میں رفع الیدین کے بارے میں احناف کا موقف :

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
292
پوائنٹ
165
آپ لوگوں کا دعوی ’’ امام صاحب کی تقلید ‘‘ کا ہے ، لہذا اصولی طور پر آپ لوگون کو اپنے دلائل امام صاحب کے اقوال ہی سے دینے چاہییں ، احادیث میں تحریف والا مذموم کام نہیں کرنا چاہیے ، اگر آپ کو امام صاحب کے اقوال کے بارے میں علم نہیں تو خاموشی اختیار کریں ، ادھر ادھر سے دلائل پیش کرکے اپنی مقلدانہ حیثیت کا مذاق نہ اڑائیں ۔
محترم! حنفیوں پر الزام ہے قرآن اور حدیث کی مخالفت کا لہٰذا وہ اپنے دفاع میں جب تک قرآن اور حدیث پیش نہیں کرے گا اس وقت تک وہ اس الزام سے بری کیوں کر ہوگا؟
اور” لا مذہبوں“ کا دعویٰ ہے صرف قرآن اور حدیث پر عمل کا تو” لا مذہب“ دلائل میں اس کے علاوہ کہیں اور سے دلیل کا حق نہیں رکھتا کما لا یخفیٰ۔
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,684
ری ایکشن اسکور
751
پوائنٹ
290
ما قبل علماء کی تحقیق سے استفادہ کرنا تقلید نہیں ، ورنہ حنفی علماءکی کتابوں میں غیر حنفی علماء کے حوالے نہیں ہونے چاہییں ۔
تو جملے کو تھوڑا سا تبدیل کر لیتے ہیں کہ "اگر بات ما قبل علماء کی تحقیق سے استفادہ کی ہی ہے تو میں علماء احناف کی تحقیق سے استفادہ نہ کر لوں؟"
چھوڑیں بھائی جان میں اتنی بار یہ بحث کر چکا ہوں کہ اب تھک چکا ہوں۔ یہ لا حاصل بحث ہے۔ اس کے لیے دلائل جمع کرنا اور وقت لگانا بے فائدہ ہی ہے۔
 

ابن قدامہ

مشہور رکن
شمولیت
جنوری 25، 2014
پیغامات
1,772
ری ایکشن اسکور
428
پوائنٹ
198
تو جملے کو تھوڑا سا تبدیل کر لیتے ہیں کہ "اگر بات ما قبل علماء کی تحقیق سے استفادہ کی ہی ہے تو میں علماء احناف کی تحقیق سے استفادہ نہ کر لوں؟"۔
جب نعیم بن حماد کی بات آتی جب یہ اصول کہاں چلا جاتا ہے
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
292
پوائنٹ
165
تو جملے کو تھوڑا سا تبدیل کر لیتے ہیں کہ "اگر بات ما قبل علماء کی تحقیق سے استفادہ کی ہی ہے تو میں علماء احناف کی تحقیق سے استفادہ نہ کر لوں؟"
چھوڑیں بھائی جان میں اتنی بار یہ بحث کر چکا ہوں کہ اب تھک چکا ہوں۔ یہ لا حاصل بحث ہے۔ اس کے لیے دلائل جمع کرنا اور وقت لگانا بے فائدہ ہی ہے۔
جی مجھے بھی کچھ ایسا ہی محسوس ہو رہا ہے۔ میں نے کسی عالم کی تحریر میں پڑھا تھا کہ ”جلی ہوئی روٹی“ کا کوئی علاج نہیں ہے۔
 

محمد نعیم یونس

خاص رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 27، 2013
پیغامات
26,582
ری ایکشن اسکور
6,748
پوائنٹ
1,207
جی مجھے بھی کچھ ایسا ہی محسوس ہو رہا ہے۔ میں نے کسی عالم کی تحریر میں پڑھا تھا کہ ”جلی ہوئی روٹی“ کا کوئی علاج نہیں ہے۔
ماشاء اللہ! اس کے لیے کسی عالم کا قول پڑھنے کی ضرورت نہ تھی یہ تو بالکل عام مشاہدے کی بات ہے اور گھر گھر کی بات ہے۔۔۔ابتسامہ!
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
292
پوائنٹ
165
ماشاء اللہ! اس کے لیے کسی عالم کا قول پڑھنے کی ضرورت نہ تھی یہ تو بالکل عام مشاہدے کی بات ہے اور گھر گھر کی بات ہے۔۔۔ابتسامہ!
اس میں جناب ”گھر“ دو دفعہ غلطی سے لکھ گئے ہیں۔
 

محمد نعیم یونس

خاص رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 27، 2013
پیغامات
26,582
ری ایکشن اسکور
6,748
پوائنٹ
1,207
اس میں جناب ”گھر“ دو دفعہ غلطی سے لکھ گئے ہیں۔
"گھر گھر کی بات" بطور محاورہ عرض کیا تھا۔۔۔یعنی ہر گھر کی بات۔۔۔گویا اس کا تجربہ آپ کو اپنے گھر میں بھی ہوا ہوگا اور مجھے اپنے گھر میں بھی ۔۔۔ابتسامہ!
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,684
ری ایکشن اسکور
751
پوائنٹ
290
جب نعیم بن حماد کی بات آتی جب یہ اصول کہاں چلا جاتا ہے
کیا آپ کو اتنا بھی علم نہیں کہ یہ بات مسائل فقہیہ کے بارے میں چل رہی ہے اصول حدیث یا اصول جرح و تعدیل کے نہیں؟
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
292
پوائنٹ
165
"گھر گھر کی بات" بطور محاورہ عرض کیا تھا۔۔۔یعنی ہر گھر کی بات۔۔۔گویا اس کا تجربہ آپ کو اپنے گھر میں بھی ہوا ہوگا اور مجھے اپنے گھر میں بھی ۔۔۔ابتسامہ!
اصل میں میں نے جناب کے فقرہ؛
ماشاء اللہ! اس کے لیے کسی عالم کا قول پڑھنے کی ضرورت نہ تھی یہ تو بالکل عام مشاہدے کی بات ہے اور گھر گھر کی بات ہے
کو صحیح کرنے کو کہا تھا محاورہ صحیح کرنے کو نہیں کہا تھا۔ جناب کا صحیح فقرہ یہ ہے؛
ماشاء اللہ! اس کے لیے کسی عالم کا قول پڑھنے کی ضرورت نہ تھی یہ تو بالکل عام مشاہدے کی بات ہے اور گھر کی بات ہے
کچھ سمجھ میں آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

ابن قدامہ

مشہور رکن
شمولیت
جنوری 25، 2014
پیغامات
1,772
ری ایکشن اسکور
428
پوائنٹ
198
کیا آپ کو اتنا بھی علم نہیں کہ یہ بات مسائل فقہیہ کے بارے میں چل رہی ہے اصول حدیث یا اصول جرح و تعدیل کے نہیں؟
اصل مسئلہ تو تحقیق کا ہے۔اس وقت کیوں یہ لفظ نہیں بولتے میں علماء احناف کی تحقیق سے استفادہ نہ کر لوں؟"۔
 
Top