• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

نماز میں سینے پر ہاتھ باندھنا

محمد فراز

مشہور رکن
شمولیت
جولائی 26، 2015
پیغامات
536
ری ایکشن اسکور
151
پوائنٹ
116
محترم فراز بھائی
السلام علیکم

آپ کی گئی محنت کا شکریہ۔
اللہ آپ کی اس سعی کو قبول فرمائے۔
اس ساری گفتگو سے میں اس نتیجے پر پہنچا ہوں کہ ہاتھ سینے پر ہوں گے اورایک ہاتھ دوسرے ہاتھ کے جوڑ پر ہوگاکلائی کو نہیں پکڑنا ہے۔
محترم جوڑ کیوں پوری کلائی کیوں نہیں؟ کیا اب بھی مسند احمد والی روایات ضعیف ہے یا جو آخر والی روایات پیش کی وہ؟
 

نسیم احمد

مشہور رکن
شمولیت
اکتوبر 27، 2016
پیغامات
747
ری ایکشن اسکور
128
پوائنٹ
108
محترم جوڑ کیوں پوری کلائی کیوں نہیں؟ کیا اب بھی مسند احمد والی روایات ضعیف ہے یا جو آخر والی روایات پیش کی وہ؟
محترم آخری والی روایت میں ہی جوڑ کا ذکر ہے جو آپ نے پوسٹ کی ہے۔ میں نے اسی پر عمل کا لکھا ہے۔
 

محمد فراز

مشہور رکن
شمولیت
جولائی 26، 2015
پیغامات
536
ری ایکشن اسکور
151
پوائنٹ
116
محترم آخری والی روایت میں ہی جوڑ کا ذکر ہے جو آپ نے پوسٹ کی ہے۔ میں نے اسی پر عمل کا لکھا ہے۔
آپ ایک بار پھر پڑھ لے روایت بھائی
نماز میں سینے پر ہاتھ باندھنا
حافظ ابن الجوزی رحمہ اللہ (م۵۹۷ھ)نے فرمایا:
434 - أَخْبَرَنَا ابْنُ الْحُصَيْنِ قَالَ أَنْبَأَنَا ابْنُ الْمُذْهِبِ قَالَ أَنْبَأَنَا أَحْمَدُ بْنُ جَعْفَرٍ قَالَ حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ أَحْمَدَ قَالَ حَدَّثَنِي أَبِي قَالَ حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ قَالَ حَدَّثَنَا سُفْيَانُ قَالَ حَدَّثَنِي سِمَاكٌ عَنْ قَبِيصَةَ بْنِ هُلْبٍ عَنْ أَبِيهِ قَالَ رَأَيْتُ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَضَعُ هَذِهِ عَلَى هَذِهِ على صَدره وَوصف يَحْيَى الْيُمْنَى عَلَى الْيُسْرَى فَوْقَ الْمِفْصَلِ

ہلب(الطائیؓ)سے روایت ہے کہ میں نے رسول اللہ ﷺ کودیکھا،آپ یہ(دایاں ہاتھ)اس(بائیں ہاتھ)پر سینے پر رکھتے تھے۔
اور یحیی(القطان) نے دائیں(ہاتھ)کو بائیں(ہاتھ)پر جوڑ پررکھ کر بتایا یا دکھایا۔
التحقيق في مسائل الخلاف (1/ 338)
 
شمولیت
دسمبر 17، 2016
پیغامات
97
ری ایکشن اسکور
11
پوائنٹ
48
امام احمد کے قول: سماك یر فعھما عن عکرمة عن ابن عباس سے معلوم ہوتا ہے کہ مضطرب الحدیث کی جرح کا تعلق صرف سماک عن عکرمة عن ابن عباس کی سند سے ہے
امام احمد کا جو قول آپ نے پیش کیا ہے
سماك يرفعها عن عكرمه عن ابن عباس (العلل لاحمد )

"سماک عکرمہ عن ابن عباس کی راویت کو مرفوع بنادیتے ہیں "
اس میں صرف امام احمد نے ابن عباس رضی اللہ تعالٰی عنہ کی روایات کے تعلق سے فرمایا ہے نا کہ سماک بن حرب کے اضطراب کے ۔
لہذا اب بھی امام احمد کا قول برقرار ہے کہ انہوں نے فرمایا
"سماک حدیث میں اضطراب کا شکار ہوجاتے ہیں (الجرح والتعدیل لابن ابی حاتم ج ٤ ص ٢٧٩ )
 

محمد فراز

مشہور رکن
شمولیت
جولائی 26، 2015
پیغامات
536
ری ایکشن اسکور
151
پوائنٹ
116
امام احمد کا جو قول آپ نے پیش کیا ہے
سماك يرفعها عن عكرمه عن ابن عباس (العلل لاحمد )

"سماک عکرمہ عن ابن عباس کی راویت کو مرفوع بنادیتے ہیں "
اس میں صرف امام احمد نے ابن عباس رضی اللہ تعالٰی عنہ کی روایات کے تعلق سے فرمایا ہے نا کہ سماک بن حرب کے اضطراب کے ۔
لہذا اب بھی امام احمد کا قول برقرار ہے کہ انہوں نے فرمایا
"سماک حدیث میں اضطراب کا شکار ہوجاتے ہیں (الجرح والتعدیل لابن ابی حاتم ج ٤ ص ٢٧٩ )
بھائی پہلے آپ یہ قول ثابت کرے صحیح میرا پورا جواب پڑھے
قال احمد بن حنبل: مضطرب الحدیث (الجرح والتعدیل ۲۷۹/۴)
اس قول کے ایک راوی محمد بن حمویہ بن الحسن کی توثیق نامعلوم ہے یہ شروع کی بات بھی پڑھے
 
شمولیت
دسمبر 17، 2016
پیغامات
97
ری ایکشن اسکور
11
پوائنٹ
48
بھائی پہلے آپ یہ قول ثابت کرے صحیح میرا پورا جواب پڑھے
قال احمد بن حنبل: مضطرب الحدیث (الجرح والتعدیل ۲۷۹/۴)
اس قول کے ایک راوی محمد بن حمویہ بن الحسن کی توثیق نامعلوم ہے
یہ شروع کی بات بھی پڑھے
پہلے آپ شیخ کفایت اللہ کی کتاب پڑھ لیتے تو یہ بات نہ کرتے ۔۔
شیخ صاحب لکھتے ہیں یہ امام ابن ابی حاتم کے استاذ ہیں اور ابن ابی حاتم صرف ثقات سے روایت بیان کرتے تھے ۔
 

محمد فراز

مشہور رکن
شمولیت
جولائی 26، 2015
پیغامات
536
ری ایکشن اسکور
151
پوائنٹ
116
پہلے آپ شیخ کفایت اللہ کی کتاب پڑھ لیتے تو یہ بات نہ کرتے ۔۔
شیخ صاحب لکھتے ہیں یہ امام ابن ابی حاتم کے استاذ ہیں اور ابن ابی حاتم صرف ثقات سے روایت بیان کرتے تھے ۔
بھائی اگر آپ نے شیخ کفایت اللہ صاحب کو پڑھا ہے تو میں نے شیخ زبیر علی زئی رحمہ اللہ کو پڑھا ہے میں نے دلیل پیش کی ہے اور آپ نے صرف ہوائی باتیں مہربانی فرما کر دلیل پیش کرے وضول بحث نہ کرے
 

عدیل سلفی

مشہور رکن
شمولیت
اپریل 21، 2014
پیغامات
1,718
ری ایکشن اسکور
426
پوائنٹ
197
أن حديث سِمَاك، مضطرب عن عكرمة
النفح الشذي في شرح جامع الترمذي
سَمِعْتُ أَحْمَدَ، قَالَ: قَالَ شَرِيكٌ: كَانُوا يُلَقِّنُونَ سِمَاكَ أَحَادِيثَهُ عَنْ عِكْرِمَةَ، يُلَقِّنُونَهُ: عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، فَيَقُولَ: عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ.
مسائل الإمام أحمد رواية أبي داود السجستاني
وَسماك يرفعها عَن عِكْرِمَة عَن بن عَبَّاس
العلل ومعرفة الرجال لأحمد رواية ابنه عبد الله
قلت لابن المديني رواية سماك عن عكرمة فقال مضطربة
تهذيب التهذيب
وروايته عَنْ عكرمة خاصة مضطربة
تهذيب الكمال في أسماء الرجال
صدوق وروايته عن عكرمة خاصة مضطربة
تقريب التهذيب
ومن الحفاظ من ضعف حديثه عن عكرمة خاصة
شرح علل الترمذي
امام احمد رحمتہ اللہ کی مضطرب والی جرح صرف عکرمہ ولی سند کے ساتھ خاص ہے
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,410
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
امام احمد کا جو قول آپ نے پیش کیا ہے
سماك يرفعها عن عكرمه عن ابن عباس (العلل لاحمد )

"سماک عکرمہ عن ابن عباس کی راویت کو مرفوع بنادیتے ہیں "
اس میں صرف امام احمد نے ابن عباس رضی اللہ تعالٰی عنہ کی روایات کے تعلق سے فرمایا ہے نا کہ سماک بن حرب کے اضطراب کے ۔
لہذا اب بھی امام احمد کا قول برقرار ہے کہ انہوں نے فرمایا
"سماک حدیث میں اضطراب کا شکار ہوجاتے ہیں (الجرح والتعدیل لابن ابی حاتم ج ٤ ص ٢٧٩ )






مندرجہ بالا تفصیل سے سے سماک بن حرب کا مضطرب ہونا خاص عکرمہ سے روایت کرنے سے متعلق ثابت ہوتا ہے!
نوٹ: اسے بعد میں یونیکوڈ یں تحریر کرتا ہوں۔ ان شاء اللہ!
 
شمولیت
دسمبر 17، 2016
پیغامات
97
ری ایکشن اسکور
11
پوائنٹ
48
أن حديث سِمَاك، مضطرب عن عكرمة
النفح الشذي في شرح جامع الترمذي
یہ قول جہاں سے لیا گیا ہے وہاں امام احمد کا نام ہی موجود نہیں۔ نہ ہی اس کے اگلے اور نہ ہی پچھلے صفحہ پر اگر ہو سکے تو امام احمد کے نام کے ساتھ یہ قول پیش کریے
دوسری بات اگر یہ امام اثرم کا قول ہو بھی تو ان کی اصل کتاب سے امام احمد کے نام کے ساتھ یہ قول بتا دیں۔
 
Top