1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

نکاح میں سادگی ،زندگی میں خیر و بر کت اور اولاد صالح کا سبب بنتی ہے۔

'نکاح' میں موضوعات آغاز کردہ از ابوحتف, ‏اپریل 09، 2012۔

  1. ‏اپریل 09، 2012 #1
    ابوحتف

    ابوحتف مبتدی
    جگہ:
    راولپنڈی
    شمولیت:
    ‏اپریل 04، 2012
    پیغامات:
    87
    موصول شکریہ جات:
    300
    تمغے کے پوائنٹ:
    0

    جو بیوی اپنے شو ہر کے دل پر حکو مت کر نا چا ہتی ہے اسے چا ہئے کہ وہ شو ہر کی خوشی ومر ضی کے اسبا ب معلو م کرے اس کے اخلا ق و کردار پر تو جہ دے اور با عزت اور مہر با ن شو ہر بنا نے کی کو شش کرے ،ان خیا لا ت کا اظہا ر مو لا نا ریا ض الر حمن صاحب رشا دی نے کیا جامع مسجد کے زیر اہتما م منعقدہ اجتما عی شا دیو ں کی تقریب میں دولہا دولہنو ں سے اپنی نصیحت بھری تقر یر میںمو لا نا نے کہا کہ اللہ تعا لیٰ نے عورت کو ایک غیر معمولی صلاحیت عطا فر ما ئی ہے خاندان کی سعا دت وخو ش بختی اور بد بختی اس کے ہا تھو ں ہو تی ہے اس لئے عورت چا ہے تو اپنے گھر کو جنت کا نمو نہ بنا سکتی ہے اور جہنم میں بھی بدل سکتی ہے ،مو لا نا نے کہاکہ نیک عورت اپنے شو ہر کو تر قی کی بلندیو ں پر پہنچا سکتی ہے ۔ انہو ں نے کہا کہ صرف نفسا نی خوا ہشا ت کے لئے نکا ح کرنے کی شریعت اجازت نہیں دیتی۔ اس لئے بیوی کے حقوق ادا کر نے کی کو شش کرے ۔ مو لا نا نے فرمایا نکا ح میں سا دگی ،زندگی میں خیرو برکت اور اولا د صا لحہ کا سبب بنتی ہے ۔رسول اللہ ؐ نے فر مایا کہ بلا شبہ بر کت کے اعتبا رسے سب سے بڑا نکاح وہ ہے جس میں کم سے کم اخراجات ہو ئے ہوں (مشکوۃ) اس حدیث سے معلوم ہوا کہ نکاح اور شادی بیاہ میں اخراجات کم کر نا چاہئے نکاح میں جس قدر اخراجات کم ہوں وہ نکاح اس قدر برکتوں والا ہو گا اور جانبین کے لئے بھی نفع بخش ہو گا اور دنیا و آخرت کی بھلائی کا ذریعہ ہو گا ہمارے پیغمبر ﷺ نے اپنی شادیاں کیں اور اپنی بیٹیوں کی شادی کی یہ سب سادگی سے پاگئیں ۔اس با برکت تقریب سے خطاب کرتے ہوئے حج کمیٹی آف انڈیا کے سابق چیرمین اور ممبر آف پار لیمنٹ جناب اقبال احمد سرڈگی نے کہا کہ ہماری قوم کی بہت سی بٹیاں بٖغیر نکاح کے بیٹھی ہوئی تھیں جا مع مسجد سے اس سلسلہ میں ایک تحریک چلی جو ساری ریاست میں ہی نہیں بلکہ ملک بھر میں اس کی تقلید ہورہی ہے اگر اسی طرح ہماری غریب بیٹیاںنکاح کے بندھن میںاگر بندھی جائیں تو ہمارا معاشرہ برائیوں سے محفوظ ہوجائے گا اس مبارک محفل میں جامع مسجدکے صدر الحاج مقبول احمدصاحب ،نائب صدر الحاج سید نور الامین انور صاحب ،الحاج عتیق احمدصاحب سکریٹری جامع مسجد، جملہ تمام ٹرسٹیاں ،مولانا محمد مقصود عمران صاحب نائب خطیب و امام جامع مسجد سٹی کے علاوہ مصلیان جامع مسجدکی کثیر تعداد اس محفلِ نکاح میں شریک رہے۔
     
  2. ‏اپریل 09، 2012 #2
    محمد زاہد بن فیض

    محمد زاہد بن فیض سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏جون 01، 2011
    پیغامات:
    1,946
    موصول شکریہ جات:
    5,773
    تمغے کے پوائنٹ:
    354

    اللہ ہمیں ان باتوں پر عمل کرنے کی توفیق عطا فرما۔آمین
    جزاک اللہ خیرا یا اخی الکریم
     
  3. ‏اپریل 09، 2012 #3
    نسرین فاطمہ

    نسرین فاطمہ سینئر رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    حیدرآباد سندھ
    شمولیت:
    ‏فروری 21، 2012
    پیغامات:
    1,278
    موصول شکریہ جات:
    3,218
    تمغے کے پوائنٹ:
    396

    جزاک اللہ خیرا بھائی
     
  4. ‏اپریل 26، 2012 #4
    سلمی سلمی خان

    سلمی سلمی خان مبتدی
    جگہ:
    متحدہ عرب امارات
    شمولیت:
    ‏دسمبر 26، 2011
    پیغامات:
    37
    موصول شکریہ جات:
    158
    تمغے کے پوائنٹ:
    0

    بیشک اس سنت کوآسان بنانے میں اللہ تعالی کی رضا ہے
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں