• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

وسیلہ اور اسلاف امت کا طریقہ کار

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
ان جیسے تمام حوالہ جات کا تفصیلی جواب میں دے چکا ہوں۔ااسی فارم پہ
قادری رانا بھائی! جواب یہاں تحریر فرمائیں، اور وہ جو بات آپ نے اسکین کی ہے، اس کو جواب کہنا تو ممکن نہیں، ہاں امام ابو حنیفہ کہ فتویٰ کے انکار کی تاویل کہا جاسکتا ہے، بہر حال امام صاحب کا فتوی آپ کے مؤقف کے خلاف ہے!
اور ہم منکر وسیلہ پر فتویٰ نہیں لگاتے
جناب آپ کے سبکی صاحب تو فرماتے تھے کہ ابن تیمیہ سے قبل کسی نے اس توسل کا انکار نہیں کیا، اب ایسے مسئلہ پر فتوی لگاتے بھی۔۔۔
خیر تقی الدین سبکی کے دعوی کا بطلان تو ثابت ہوا!
اور جب باری خدمات کی آتی ہے اولیات کی آتی ہے تو آپ کو وحید الزماں کی یاد آ جاتی ہے
یہ کیابات ہوئی؟ جناب جب انہوں نے ترجمہ کرنے کی خدمت کی ہے تو کی ہے، اس کا نکار کیوں کیا جائے! ان کا اہل الحدیث نہ ہونا ہم نے ثابت کر دیا ہے، اور یہی ان کے بارے میں ہمارا مؤقف ہے!
جب اس کی طرف سے رگڑا لگے تو متروک۔۔
قادری صاحب! آپ بس اس خوش فہمی میں مبتلا رہیئے گا،
یہ چھوڑیں کون کیا کرتا ہے صرف اتنا بتا دیں کہ جو عقیدہ ہم رکھ کر مشرک ہیں وہی عقیدہ وحید الزماں رکھے تو اس پہ کیا حکم ہے واضح کریں۔مہربانی
قادری صاحب! آپ کو کب ہم نے معین کرکے مشرک کہا ہے؟
قادری صاحب! آپ کی اٹیچمنٹ کا آپریشن کروں؟
آپ کیا اٹیچمنٹ میں آپ امام صاحب کو معتزلہ قرار دے رہے ہیں یا خود کو! فتدبر
 
Last edited:

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
جیسا کہ مذکور بالا گفتگو کو پڑھ کر معلوم ہو جاتا ہے کہ دونوں فریق فتویٰ کا مطالبہ کر رہے ہیں ۔
کیا یہ مسئلہ کا حل ہے ؟؟؟
آپ تو اپنا علاج کروائیں بھائی! ہم نے کون سا فتوی کا مطالبہ کیا ہے؟
آپ کو علاج کی سخت ضرورت ہے!
 
شمولیت
جنوری 13، 2017
پیغامات
51
ری ایکشن اسکور
7
پوائنٹ
63
بسم الله الرحمن الرحیم
اما بعد !​
موضوع تو بالکل واضح ہے قرآن اور احادیث نبوی میں ۔ لیکن جب قرآن اور احادیث نبو ی کو چھوڑ کر امتیوں کو حجت تسلیم کیا گیا تو پھر بس باقی کچھ بچا تو یہی کہ الجھ الجھ کر جیو !
قرآن اور احادیث کو قبول کرنے میں بس یہی بات مانع آ جاتی ہے کہ قال فلاں ، قال فلاں !
اسی میں بس گزارا نہیں ہوتا ، بلکہ پھر ایک دوسرے پر فتوے صادر کیے جاتے ہیں ۔
جیسا کہ مذکور بالا گفتگو کو پڑھ کر معلوم ہو جاتا ہے کہ دونوں فریق فتویٰ کا مطالبہ کر رہے ہیں ۔
کیا یہ مسئلہ کا حل ہے ؟؟؟
وحیدالزماں یا نواب صاحب کے حوالے دے کے فتوی پوچھنے کی بجائے بہتر نہیں کے قرآن وحدیث سے مدعا ثابت کیا جائے اور دلیل سے بات کی جائے تاکہ عام آدمی کو بھی فائدہ ہو۔
جواب:

وسیلہ اور اسلاف امت کا طریقہ کار


تحریر: حافظ ابو یحیٰی نورپوری

کسی نیک شخص کے وسیلے کی کئی صورتیں ہیں۔ بعض جائز ہیں اور بعض ناجائز۔ ان میں سے جس صورت کی تائید سلف صالحین سے ہوتی ہے، وہ ہی جائز اور مشروع ہو گی۔ آئیے صحابہ و تابعین کے دور میں چلتے ہیں اور دیکھتے ہیں کہ وہ نیک لوگوں کے وسیلے کا کیا مفہوم سمجھتے تھے، نیز ان کا وسیلہ بالذات والاموات کے بارے میں کیا نظریہ تھا۔۔۔


قابل غور بات تو یہ ہے کہ سلف صالحین راہِ اعتدال پر تھے، سنت کے متبع تھے۔

سلف صالحین کی پیروی ہی اہل سنت کا شعار ہے۔
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
معلوم ہوتا ہے کہ امام صاحب کا فتوی دیکھ کرمحمد افضل قادری صاحب کچھ پریشان ہیں!
بھائی نے جواب کی سرخی کے ساتھ جس اقتباس کو پیش کیا ہے، اس میں تو کوئی فتوی والی بات نہیں! اور آگے جو دلائل اس مضمون میں بیان کیئے ہیں اسے حذف کردیا!
بہر حال محمد افضل داردی صاحب! میں اپنے مراسلہ کے جواب کا منتظر ہوں!
 

bhatti

مبتدی
شمولیت
جنوری 03، 2017
پیغامات
18
ری ایکشن اسکور
2
پوائنٹ
11
saeedi1.png
saeedi2.png
saeedi3.png
saeedi4.png

غلام رسول سعیدی صاحب نے خود حوالے دیا ان علما کے جو غیر اللہ سے حاجت روائی اور مشکل کشائی کے عقیدے کا رد بھی کررہے ہیں اور اسکومشرکین مکہ والا عقیدہ قرار دے رہے ہیں ۔ خود علامہ صاحب فرما رہے ہیں کہ نذر عبادت ہےاورغیر اللہ کی نذر مانی جاتی ہے ۔ اب سوال یہ ہے کہ غیراللہ کی عبادت شرک نہیں؟ اور جو آپ لوگ کہتے ہو اولیا اللہ کی دی قدرت سے مدد کرتے یہ ہمارا عقیدہ ہے تو اس بارے کیاکہہ گے
صحیح مسلم: کتاب: حج کے احکام ومسائل (باب: تلبیہ ‘اس کا طریقہ اور وقت)
2815 . وحَدَّثَنِي عَبَّاسُ بْنُ عَبْدِ الْعَظِيمِ الْعَنْبَرِيُّ، حَدَّثَنَا النَّضْرُ بْنُ مُحَمَّدٍ الْيَمَامِيُّ، حَدَّثَنَا عِكْرِمَةُ يَعْنِي ابْنَ عَمَّارٍ، حَدَّثَنَا أَبُو زُمَيْلٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُمَا، قَالَ: كَانَ الْمُشْرِكُونَ يَقُولُونَ: لَبَّيْكَ لَا شَرِيكَ لَكَ، قَالَ: فَيَقُولُ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «وَيْلَكُمْ، قَدْ قَدْ» فَيَقُولُونَ: إِلَّا شَرِيكًا هُوَ لَكَ، تَمْلِكُهُ وَمَا مَلَكَ، يَقُولُونَ هَذَا وَهُمْ يَطُوفُونَ بِالْبَيْتِ
حکم : صحیح

2815 . حضرت عبا س رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے روایت ہے کہا مشر کین کہا کرتے تھے ہم حاضر ہیں ۔تیرا کو ئی شریک نہیں ۔ کہا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم فرماتے :" تمھا ری بر بادی ! بس کرو بس کرو (یہیں پر رک جا ؤ ) مگر وہ آگے کہتے : مگر ایک ہے شریک جو تمھا را ہے تم اس کے مالک ہو ، وہ مالک نہیں وہ لو گ بیت اللہ کا طواف کرتے ہو ئے یہی کہتے تھے
اور علامہ صاحب نے مشرکین مکہ کے بارے میں نازل آیت مسلمانوں پہ فٹ کردی۔اب لگائے فتوی۔



ؔتمہاری زلف پہ پہنچی تو حسن کہلائی
جو تیرگی میرے نامہ سیاہ میں ہے
ان علما کو کیوں نا پتہ چلا کہ یہ مشرکیں مکہ والا کام نہیں۔
 
شمولیت
جنوری 13، 2017
پیغامات
51
ری ایکشن اسکور
7
پوائنٹ
63
باقی ابن حبان اور مرداوی کی بات بھی کریں گے!

چلیں تھریڈ کا جواب تھریڈ سے ہی دے دیتے ہیں؛
امام ابن حبان رحمہ اللہ اور قبر علی بن موسی الرضا سے استمداد؟ بشکریہ شیخ @کفایت اللہ

تقی الدین سبکی اور مرداوی کے حوالہ سے جواب کے لئے ایک دو روز انتظار کریں، میرا دوسرا کمپیوٹر گیراج سے لاکر سیٹ کرنا ہے، اس میں اس حوالہ سے لکھی تحریر ہے!
جناب امام ابن حبان کے عمل کے بارے میں آپ کے سنابلی صاحب نے بس قیاس کے گھوڑے دوڑائے ہے۔
باقی امام مرداوی کا جناب نے ابھی تک کوئی جواب نہیں دیا۔۔
اور شاید جناب یہ بھول گئے کہ وہاں امام احمد بن حنبل کا حوالہ بھی ہے۔۔
قَالَ الْإِمَامُ أَحْمَدُ لِلْمَرُّوذِيِّ : يَتَوَسَّلُ بِالنَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي دُعَائِهِ وَجَزَمَ بِهِ فِي الْمُسْتَوْعِبِ وَغَيْرِهِ.
امام احمد بن حنبل رحمہ الله نے ابو بکر المرزوی سے فرمایا کہ،
وسیلہ پیش کرو نبی کریم صلی الله علیہ وسلم کا، اپنی دعاؤں میں.

الإنصاف (٢ : ٤٥٦)
 

bhatti

مبتدی
شمولیت
جنوری 03، 2017
پیغامات
18
ری ایکشن اسکور
2
پوائنٹ
11
zabi0.png
zabi1.png
zabi2.png
zabi3.png
zabi4.png


zabi5.png

کیا کوئی اہل علم انکا ترجمہ کردےگا۔ اس میں بھی مسلمانوں کے کچھ قبروں کے بارے عقائد کو شرک کہاگیا ہے امام ذہبی کی طرف سے۔
 
شمولیت
جنوری 13، 2017
پیغامات
51
ری ایکشن اسکور
7
پوائنٹ
63
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
معلوم ہوتا ہے کہ امام صاحب کا فتوی دیکھ کرمحمد افضل قادری صاحب کچھ پریشان ہیں!
بھائی نے جواب کی سرخی کے ساتھ جس اقتباس کو پیش کیا ہے، اس میں تو کوئی فتوی والی بات نہیں! اور آگے جو دلائل اس مضمون میں بیان کیئے ہیں اسے حذف کردیا!
بہر حال محمد افضل داردی صاحب! میں اپنے مراسلہ کے جواب کا منتظر ہوں!
جناب بہتر ہوتا طنز کرنے سے پہلے دونوں فریقین کی بات پڑھ لیتے۔
آپ کے کچھ اہلحدیث وہابی بھائی صرف قرآن وحدیث کی رٹ لگا رہے۔۔
اور کچھ کہہ رہے۔۔
سلف صالحین کی پیروی ہی اہل سنت کا شعار ہے۔
یعنی سلف صالحین تب تک جب تک اہلحدیث وہابی حضرات کے موقف کی بات ہو ورنہ نہیں۔۔
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
جناب امام ابن حبان کے عمل کے بارے میں آپ کے سنابلی صاحب نے بس قیاس کے گھوڑے دوڑائے ہے۔
دل کے خوش رکھنے کو غالب یہ خیال اچھا ہے!
باقی امام مرداوی کا جناب نے ابھی تک کوئی جواب نہیں دیا۔۔
اور شاید جناب یہ بھول گئے کہ وہاں امام احمد بن حنبل کا حوالہ بھی ہے۔۔
قَالَ الْإِمَامُ أَحْمَدُ لِلْمَرُّوذِيِّ : يَتَوَسَّلُ بِالنَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي دُعَائِهِ وَجَزَمَ بِهِ فِي الْمُسْتَوْعِبِ وَغَيْرِهِ.
امام احمد بن حنبل رحمہ الله نے ابو بکر المرزوی سے فرمایا کہ،
وسیلہ پیش کرو نبی کریم صلی الله علیہ وسلم کا، اپنی دعاؤں میں.

الإنصاف (٢ : ٤٥٦)
ذرا صبر کیجئے!
ویسے ابھی تک آپ نے سبکی کے حوالہ پر ہم نے جو بات کی ہے اس کا جواب نہیں دیا!
آپ امام صاحب کے عقیدہ و مؤقف کو اختیار کرتے ہیں یا تقی الدین سبکی ہے؟
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
پہلے تو بھٹی صاحب سے گزارش ہے کہ وہ تحریر کو یونیکوڈ میں لکھنے کا اہتمام فرمائیں!
جناب بہتر ہوتا طنز کرنے سے پہلے دونوں فریقین کی بات پڑھ لیتے۔
آپ کے کچھ اہلحدیث وہابی بھائی صرف قرآن وحدیث کی رٹ لگا رہے۔۔
اور کچھ کہہ رہے۔۔
سلف صالحین کی پیروی ہی اہل سنت کا شعار ہے۔
یعنی سلف صالحین تب تک جب تک اہلحدیث وہابی حضرات کے موقف کی بات ہو ورنہ نہیں۔۔
آپ کو معلوم ہونا چاہئے کہ اہل الحدیث قرآن و سنت علی منہج سلف کے قائل ہیں!
اب آپ کو اس میں تضاد نظر آئے تو کیا کہا جاسکتا ہے!
آپ یہ بتلائیے کہ آپ اس معاملہ میں تقی الدین سبکی کے عقیدہ و مؤقف کو درست مانتے ہیں یا امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ کے عقیدہ مؤقف کو؟
 
Top