1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

وسیلہ اور اسلاف امت کا طریقہ کار

'وسیلہ' میں موضوعات آغاز کردہ از محمد عامر یونس, ‏دسمبر 28، 2016۔

  1. ‏جنوری 27، 2017 #71
    محمد افضل رضوی

    محمد افضل رضوی مبتدی
    شمولیت:
    ‏جنوری 13، 2017
    پیغامات:
    47
    موصول شکریہ جات:
    7
    تمغے کے پوائنٹ:
    28

    معذرت جناب اتنا وقت نہیں ہے کہ پہلے آپ کو سمجھاؤں کہ بات کیا چل رہی ‘ آپ کو جواب کیا دینا جبکہ آپ جواب کیا دے رہے ہیں۔
    بہتر ہوگا کہ آپ پہلے اپنے کسی سنئیر دوست سے ساری اس گفتگو کو سمجھ لیں پھر یہاں بات کریں ورنہ ابن داؤد صاحب کو ہی بات کرنے دیں۔



    يتوسل بالنبي صلى الله عليه وسلم في دعائه
    وسیلہ پیش کرو نبی کریم صلی الله علیہ وسلم کا، اپنی دعاؤں میں.


    یہاں توسل بذات کا ذکر ہے کہ نہیں۔۔؟؟

    جہاں تک اگلی عبارت آپ پیش کررہے تو وہ امام احمد کا نہیں امام تقي الدين کا قول ہے۔

    الإمام أحمد : المروذي يتوسل بالنبي صلى الله عليه وسلم في دعائه وجزم به في المستوعب وغيره ، وجعله الشيخ تقي الدين كمسألة اليمين به قال : والتوسل بالإيمان به وطاعته ومحبته والصلاة والسلام عليه ، وبدعائه وشفاعته

    آئمہ احناف نے بحق فلاں کہہ کر دعا کرنے کو مکروہ لکھا ہے۔۔
    جسکا جواب اوپرمحدث شاہ عبدالعزیز سے دیا ہے شاید جناب نے پڑھنے کی زحمت نہیں کی۔

    یہ بات جناب کو پتہ نہیں کہاں سے سمجھ آگئی۔۔
    "اس میں صاف موجود ہے کہ چاروں ائمہ میں سے کسی کا عقیدہ بجاہ وسیلہ کا نہیں تھا"
     
  2. ‏جنوری 30، 2017 #72
    difa-e- hadis

    difa-e- hadis رکن
    شمولیت:
    ‏جنوری 20، 2017
    پیغامات:
    287
    موصول شکریہ جات:
    25
    تمغے کے پوائنٹ:
    60

    پیارے دوست میں نے تمام کفتگو نہیں پڑھی مگر یہ قول میں نے پڑھا تھا اس وجہ سے میں نے اپ کو امام ابو حنیفہ کا قول بھیجا ہے اپ شاید تاریخ سے ناپید ہیں امام ابو حنیفہ ٧٠ ہجری سے ہیں اور معتزلہ ٢٠٠ ہجری کی پیداوار ہیں تو احناف نے یہ لکھا ہو گا مگر امام صاحب کا عقیدہ پہلے سے ہی بجاہ کا نہیں تھا اور
    نہ ہی
    ان شاگرد امام محمد اور امام ابو یوسف کا تھا
     
  3. ‏جنوری 30، 2017 #73
    راشد محمود

    راشد محمود رکن
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 24، 2016
    پیغامات:
    216
    موصول شکریہ جات:
    19
    تمغے کے پوائنٹ:
    35

    قال فلاں قال فلاں کو چھوڑ دیں اور صرف قرآن اور احادیث کی طرف لوٹ آئیں آپ کا مسئلہ حل ہو جائے گا ! ان شاء الله
     
  4. ‏جنوری 30، 2017 #74
    عدیل سلفی

    عدیل سلفی مشہور رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏اپریل 21، 2014
    پیغامات:
    1,554
    موصول شکریہ جات:
    410
    تمغے کے پوائنٹ:
    197

    قرآن کیسے پہنچ گیا آپ کے پاس کوئی تو ذرائع ہونگے بتادو سب کو قال فلاں کے بغیر ہی !

    بغیر قال فلاں قال فلاں کے ایک حدیث ہی بیان کردو
     
    • متفق متفق x 1
    • تکرار تکرار x 1
    • لسٹ
  5. ‏جنوری 31، 2017 #75
    راشد محمود

    راشد محمود رکن
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 24، 2016
    پیغامات:
    216
    موصول شکریہ جات:
    19
    تمغے کے پوائنٹ:
    35

    تبصرہ : -
    جناب !
    گواہی لینا الگ مسئلہ ہے جب کہ کسی کی ذاتی رائے لینا الگ مسئلہ ہے ---
    عادل و ثقہ وغیرہ جیسی صفات کے حامل لوگوں کی گواہی قبول ہو گی جب کہ اگر کوئی دین اسلام کے متعلق اپنی رائے دے ، اپنا فتویٰ لگائے تو اس کی کوئی اہمیت نہیں ہے !!!
    ہاں اگر وہ کوئی دلیل دے قرآن اور احادیث سے تو اسے قبول کیا جائے گا تحقیق کے بعد !

    اب آتے ہیں زیر مشاہدہ موضوع کی طرف جو کہ وسیلہ کے متعلق ہے ---
    اگر قال فلاں قال فلاں چھوڑ کر صرف قرآن اور احادیث نبوی سے اس مسئلہ کا حل دیکھا جائے تو اتنی بحث کی نوبت ہی نہیں آتی ---
    یہ مسئلہ تو بالکل واضح ہے لیکن اسے سمجھنے میں صرف یہی چیز رکاوٹ بن رہی ہے کہ "قال فلاں قال فلاں " ----------------
    و السلام
     
  6. ‏جنوری 31، 2017 #76
    محمد افضل رضوی

    محمد افضل رضوی مبتدی
    شمولیت:
    ‏جنوری 13، 2017
    پیغامات:
    47
    موصول شکریہ جات:
    7
    تمغے کے پوائنٹ:
    28

    جناب آپ کو حقیقت میں تاریخ پڑھنے کی ضرورت ہے۔
    یہ بات خود آپ پہ صادق آتی۔۔

    " اپ شاید تاریخ سے ناپید ہیں"

    معتزلہ، اس فرقہ کی ابتداء تو واصل بن عطاء سے ہوئی جو اپنی شوریدہ سری کی وجہ سے اپنے استاد حضرت امام حسن بصری  کے حلقہ درس سے علیحدہ ہو گیا اور اسی وجہ سے ان کو معتزلہ کہا جانے لگا (جس کا معنی الگ ہو جانے والا ٹولہ ہے) لیکن عباسیوں کے دور میں اس نے علمی طور پر کافی ترقی کر لی تھی، گویا ان کو اس دور کا ''گریجویٹ طبقہ'' کہنا چاہیئے۔

    http://forum.mohaddis.com/threads/اصول-تفسیر-ابن-تیمیہ-رحمہ-اللہ.21085/page-5
     
    • شکریہ شکریہ x 1
    • پسند پسند x 1
    • لسٹ
  7. ‏جنوری 31، 2017 #77
    قادری رانا

    قادری رانا رکن
    شمولیت:
    ‏جون 20، 2014
    پیغامات:
    669
    موصول شکریہ جات:
    54
    تمغے کے پوائنٹ:
    93

    لنک حذف کرنے کے حوالے سے یہ بھی ملاحظہ ہو
    upload_2017-1-31_18-11-49.png
     
  8. ‏جنوری 31، 2017 #78
    عمر اثری

    عمر اثری سینئر رکن
    جگہ:
    نئی دھلی، انڈیا
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 29، 2015
    پیغامات:
    4,352
    موصول شکریہ جات:
    1,078
    تمغے کے پوائنٹ:
    398

  9. ‏فروری 01، 2017 #79
    difa-e- hadis

    difa-e- hadis رکن
    شمولیت:
    ‏جنوری 20، 2017
    پیغامات:
    287
    موصول شکریہ جات:
    25
    تمغے کے پوائنٹ:
    60

    [FONT=jameel noori nastaleeq, alvi lahori nastaleeq, alvi nastaleeq, urdu naskh asiatype, nafees pakistani naskh, nafees web naskh, nafees pakistani web naskh, tahoma, arial unicode ms, times new roman, arial, times, serif, lucida grande, sans-serif]اگر اپ کی بات مان بھی لی جائے تو بھی امام ابوحنیفہ کا اس سے انکار کی بنیاد [/FONT]معتزلہ نہیں تھے شرح کرخی میں اس کی وضاحت موجود ہے

    امام ابو حنیفہ فرماتے ہیں لا ینبغی لاَحدِ اَنْ یدعوا اللہ الا بہ(شرح الکرخی باب الکراہت) '' کسی شخص کے لئے یہ جائز نہیں ہے کہ اللہ کی ذات کے سوا کسی کا واسطہ دے کر اللہ کو پکارے''

    اور اس کی وجہ اسی میں یہ بیان کی ہے کہ مخلوق کا الله پر کوئی حق نہیں ہے
    آخری بات اگر علماء اس سے معتزلہ کے عقائد کی وجہ سے منع کرتے ہیں تو کیا اپ معتزلہ کے عقائد اپنانا چاہتے ہیں
     
    • پسند پسند x 1
    • متفق متفق x 1
    • لسٹ
  10. ‏فروری 01، 2017 #80
    difa-e- hadis

    difa-e- hadis رکن
    شمولیت:
    ‏جنوری 20، 2017
    پیغامات:
    287
    موصول شکریہ جات:
    25
    تمغے کے پوائنٹ:
    60

    jawab ke liye.png

    صحابہ کرام رضی الله عنھم کے زمانے میں تو معتزلہ کے عقائد نہیں تھے شرح عقیدہ طحاویہ کی اس عبارت میں لکھا ہے کہ صحابہ میں سے بھی کس کا طریقہ اس طرح دعا کا نہیں تھا کم از کم اپنی آئمہ کی تو مان لیں
    اور اس میں ہی موجود ہے لا احد من
    الآئمہ
    کسی آئمہ سے منقول نہیں ہے
    امام احمد آئمہ میں سے نہیں تھے
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں