1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

وسیلے کے بارے مالک الدار والی روایت کی حقیقت

'وسیلہ' میں موضوعات آغاز کردہ از انس, ‏اپریل 03، 2011۔

  1. ‏جنوری 14، 2017 #151
    عدیل سلفی

    عدیل سلفی مشہور رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏اپریل 21، 2014
    پیغامات:
    1,562
    موصول شکریہ جات:
    412
    تمغے کے پوائنٹ:
    197

    خوش فہمی ہے آپ کی جناب!!! اور میرے مراسلات اور کتاب سے کون فرار ہےآپ کے اپنے فورم سے ؟
     
    Last edited: ‏جنوری 14، 2017
  2. ‏جنوری 14، 2017 #152
    محمد افضل رضوی

    محمد افضل رضوی مبتدی
    شمولیت:
    ‏جنوری 13، 2017
    پیغامات:
    47
    موصول شکریہ جات:
    7
    تمغے کے پوائنٹ:
    28

    یہ بحث کا طریقہ اپنے عالم کی کتاب کا لنک دے کے بھاگ آؤ۔۔
    اچھا
    طریقہ صحیح ہے لگے رہو
     
  3. ‏جنوری 14، 2017 #153
    عدیل سلفی

    عدیل سلفی مشہور رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏اپریل 21، 2014
    پیغامات:
    1,562
    موصول شکریہ جات:
    412
    تمغے کے پوائنٹ:
    197


    بلکل جب تہذیب اور اخلاق کے دائرے سے بات باہر ہوگی تو کون منہ لگے گا جناب اور جہاں تک بات ہے ہمارے دلائل کی اور کتاب کی تو آپ کی طرف سے آپکا اپنا فورم شام غریباں منا رہا ہے

    یہ تھریڈ جس موضوع پر ہے اسی مقصد کے لئے رہنے دیں اور دلائل کا رد کرنا ہے تو محترم ابن داود بھائی نے صاف الفاظ میں کہا ہے کہ الگ تھریڈ بنایا جائے گا اس لئے آپ سے گذارش ہے رضا کو بلا لو آپ اور غیر متعلق گفتگو سے پرہیز کرو
     
  4. ‏جنوری 14، 2017 #154
    محمد افضل رضوی

    محمد افضل رضوی مبتدی
    شمولیت:
    ‏جنوری 13، 2017
    پیغامات:
    47
    موصول شکریہ جات:
    7
    تمغے کے پوائنٹ:
    28

    تہذیب اور اخلاق کا رونا رو رہے ہو۔۔
    خود تم نے ہا ہا ہا کے سوا بات شروع نہیں کی آج تک۔۔
    باقی اوپر دیکھ لو۔۔



    رضا بھائی کو آپ فیس بک پہ یہاں بلارہے۔
    تو خود آپ لوگ وہاں
    چلے
    جائیں جہاں وہ بلارہے
     
  5. ‏جنوری 14، 2017 #155
    عدیل سلفی

    عدیل سلفی مشہور رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏اپریل 21، 2014
    پیغامات:
    1,562
    موصول شکریہ جات:
    412
    تمغے کے پوائنٹ:
    197

    جہاں بلایا ہے وہی تو دلائل ہیں جنکا رد نہیں کر سکے آپ اور آپ کے محقق اور ہاہاہاہاہا دیکھ لو عینک اتار کر اوپر کس نے کری ہے

    والسلام
     
  6. ‏جنوری 15، 2017 #156
    ابن داود

    ابن داود فعال رکن رکن انتظامیہ
    شمولیت:
    ‏نومبر 08، 2011
    پیغامات:
    3,313
    موصول شکریہ جات:
    2,650
    تمغے کے پوائنٹ:
    556

    السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
    آپ کو کسی کو مخاطب کرنے اور کسی کے بارے میں مؤقف رکھنے کے کا فرق معلوم ہے؟
     
  7. ‏جنوری 15، 2017 #157
    محمد افضل رضوی

    محمد افضل رضوی مبتدی
    شمولیت:
    ‏جنوری 13، 2017
    پیغامات:
    47
    موصول شکریہ جات:
    7
    تمغے کے پوائنٹ:
    28

    اسے ہم آپ لوگوں کی منافقت کہیں۔۔؟؟
    یا آپ لوگوں کا مذہبی اصول۔؟؟
    کبھی جواب بھی دے دیا کریں۔

    یا بس سوال کرنا ہی آتا۔
     
    • ناپسند ناپسند x 2
    • غیرمتفق غیرمتفق x 1
    • لسٹ
  8. ‏جنوری 15، 2017 #158
    ابن داود

    ابن داود فعال رکن رکن انتظامیہ
    شمولیت:
    ‏نومبر 08، 2011
    پیغامات:
    3,313
    موصول شکریہ جات:
    2,650
    تمغے کے پوائنٹ:
    556

    السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
    @محمد افضل رضوی صاحب! یعنی کہ آپ کو '' کسی کو مخاطب کرنے'' اور کسی کے بارے میں مؤقف رکھنے'' کے فرق کا نہیں معلوم!
     
    • پسند پسند x 1
    • متفق متفق x 1
    • لسٹ
  9. ‏جنوری 16، 2017 #159
    رضا میاں

    رضا میاں سینئر رکن
    جگہ:
    Virginia, USA
    شمولیت:
    ‏مارچ 11، 2011
    پیغامات:
    1,557
    موصول شکریہ جات:
    3,508
    تمغے کے پوائنٹ:
    384

    یہ رہا فرق:

    شيخ البانی اور شيخ حبيب الرحمن أعظمى رحمهما الله.
    شيخ البانی كے خلاف ايک كتاب لكھى گئى جس كا عنوان تھا " الألباني شذوذه وأخطاؤه " اور اس كو نشر غير معروف نام ارشد السلفى سے كيا گيا. بعض اهل علم كو يہ خبر پہنچى كہ اس كے مولف شيخ حبيب الرحمن اعظمى حنفى ہيں. اگرچہ بعد ميں يہ كتاب " مكتبة دار العروبة للنشر والتوزيع " سے شيخ حبيب الرحمن أعظمى كے نام سے ہى نشر ہوئى اور اس كتاب پر شيخ البانی كے دو شاگردوں شيخ سليم الهلالي اور شيخ علي الحلبي كا رد بھى ہے جو " الرد العلمي على حبيب الرحمن الأعظمى المدعي بأنه أرشد السلفى " كے نام سے نشر ہوا. اصل اس واقعے كى طرف اشاره مقصود ہے جو اس وقت پيش آيا جب اس كتاب كى نسبت غير معروف شخص " ارشد السلفى " كى طرف تھى. شيخ البانى رحمہ الله اپنى دكان ميں گھڑيوں كى مرمت كررہے تھے كہ ايک آدمى آيا اور اس نے بتايا كہ آپ كے گھر ہند سے كوئى مہمان آيا ہے. شيخ البانى رحمہ الله گھر پہنچے تو معلوم ہوا كہ مہمان شيخ حبيب الرحمن أعظمى ہيں. شيخ حبيب الرحمن أعظمى نے کچھ دن شيخ البانى كے پاس قيام كيا.اس كے بعد انہيں حلب اپنے كسى شاگرد كے پاس جانا تھا. شيخ البانى نے شيخ اعظمى سے کہا كہ وه انہيں حلب چھوڑ ديں گے اور سفر ميں شيخ البانى كے دو ساتھى بهى تھے. سفر كے دوران شيخ البانى كے ساتھى بار بار كتاب ميں موجود بعض امور كا ذكر كرتے اور شيخ اعظمى كہتے كہ شيخ البانى سے پوچھيں حتى كہ شيخ اعظمى نے آخر ميں كہا كہ ميں يہاں بحث كے ليے نہيں آيا. شيخ البانى نے ساتھيوں كو اشاره كيا كہ وه خاموش ہوجائيں. سفر كے دوران شيخ البانى نے شيخ اعظمى كا بھرپور خيال ركھا ان كے ليے چادر بچھاتے اور ان كے سونے اور آرام كا خيال ركهتے. شيخ البانى نے وه اسباب ذكر كيے جن كى وجہ سے انہوں نے كتاب كے متعلق بحث نہيں كى :
    مہمان كے حقوق
    شيخ اعظمى كى صحت اور ضعيف عمرى.
    اس وقت شيخ كو قطعى علم نہ تھا كہ شيخ اعظمى اس كے مولف ہيں.
    مسلمان كے متعلق حسن ظن خاص كر وه مہمان ہو.
    (حياة الألباني وآثاره وثناء العلماء عليه - محمد الشيباني
     
    • پسند پسند x 3
    • زبردست زبردست x 1
    • علمی علمی x 1
    • لسٹ
  10. ‏جنوری 16، 2017 #160
    محمد افضل رضوی

    محمد افضل رضوی مبتدی
    شمولیت:
    ‏جنوری 13، 2017
    پیغامات:
    47
    موصول شکریہ جات:
    7
    تمغے کے پوائنٹ:
    28

    صرف سوال کرنا اور جواب نہ دینا۔۔
    یہ اس فورم کا اصول ہے یا یہ آپ لوگوں کا مذہبی اصول ہے۔۔
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں