• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

وَصَلُّوا كَمَا رَأَيْتُمُونِي أُصَلِّي

شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
760
پوائنٹ
290
صفوں سے شروع کیوں نا کیا؟ کیونکہ آپکی صفوں میں فاصلے ہیں ؟ فرد کا فرد سے انتشار هے ؟ حیرانی ظاہر کی پانچ وقت کی نماز میں بین المسلمین اختلاف کی ، کیوں حیراں نہیں صفوں کی بے ترتیبی پر ؟ جو آج تک اپنی صفیں درست نا کر سکے وہ چلے ہیں نماز کا طریقہ سکهانے اس دعوی سے کہ یہی صحیح سنت هے ؟؟
جنہوں نے رفع الیدین کی سنت کا آجتک انکار کیا ، جو سورہ الفاتحہ کے بعد آجتک آمین بلند کرنے سے هچکچاتے ہیں ، احتراز کرتے ہیں ، یہ وہی آمین هے کہ مسجد نبوی صحابہ الکرام کی آواز بلند سے گونجا کرتی تهی وہ همیں نماز کا طریقہ سکهلائینگے!؟
خود آجتک "اپنوں" کو دعاء مانگنا نا سکها سکے ، آج بهی اجتماعی دعاء ہی مانگتے ہیں ہر نماز کے بعد وہ ہمیں نماز سکهائینگے؟ عوام جاہل هے !! اتنی صدیوں بعد بهی؟
برصغیر تو صرف انکے آنگن، گلیوں اور چوباروں تک محدود هے ورنہ اتنا بڑا جهوٹ کس طرح کہتے کہ انگریزوں کے بنائے گئے ایک فرقہ نے انتشار پهیلایا هے ، کوئی ان سے موجودہ کیرالا کی تاریخ پوچهے یہاں اسلام آیا کب اور ان کا مصلی اور نمازوں کی توقیت کیا هے؟
جو خود اپنی تاریخ و جغرافیہ سے نابلد هو وہ عالم اسلام کے تناظر میں کیا بات کریگا!؟ اور اگر کرے تو کہے گا کیا؟
انهیں ایک تهریڈ میں سمجها دیا گیا تها کہ غیر منقسم هندوستان میں کون کون سے مسالک اول سے موجود ہیں ، جی ہاں ، میں جس تهریڈ کی بات کر رہا هوں اسمیں یہ انٹرنٹ سے نقشہ اٹها کر لے آئے تهے ، تب وہ بهٹی هوا کرتے تهے . اتنے دنوں بعد پهر جهوٹ در جهوٹ کہنا شروع . میں کہتا هوں اسی هندوستان میں کئی قتل هوئے رفع یدین پر اور باآواز بلند آمین کہنے پر شافعیوں کے وہ بهی مساجد میں . میں پوچهتا هوں کس کی عظمت کی سربلندی میں ؟ یہ صاحب کہدیں کہ عظمت سنت رسول صلی اللہ علیہ وسلم میں؟ نہیں یہ قتل عظمت مسلک میں هوئے اور عظیم تر خود بهی هوئے قتل کرنے اور کروانے کے بعد .
جس امام (اللہ ارحمہ) کی عظمت اتنی عزیز هو اس سے عقیدہ نا لے سکے ؟ یہ اصل انتشار هے اہل حدیث سے اور یہ کہنا حق گوئی هے . ورنہ صرف نماز نہیں بیشمار دینی معاملات میں شافعیہ اور حنابلہ ان سے مختلف ہیں . زیادہ دور نا جائیں نماز کی توقیت میں بهی بڑا فرق هے . صحیح و غلط اپنی جگہ لیکن یہ اختلاف قدیم سے ہی هے .
اگر اس مسلک کی نماز ہی سنت رسول صلی اللہ علیہ وسلم سے سب زیادہ صحیح هے تو کیا باقی مسالک کی نمازیں سنت کے خلاف ہیں؟
یہ مانیں گے نہیں اهل حدیث انمیں بهی ہیں ، بالکل ہیں . حنفی المسلک ہیں لیکن صحیح العقیدہ ہیں . اب یہ خود تلاش کریں کہاں ہیں .
ڈهائی سو سالہ فارمولہ برصغیر کا ... الزام انتشار کا اہل حدیث پر ... اپنی تاریخ کا ہی کم از کم اعادہ کرلے اور جهوٹ فساد سے بچے .
همارا تمهارا اصل معاملہ عقیدہ پر هے . یہاں صرف انتشار و اختلاف نہیں بلکہ راست ٹکراو هے .
موجودہ هندوستان کے شافعیہ بهی منقسم ہیں بعض ماتریدیہ عقائد رکهتے ہیں بعض صحیح العقیدہ ہیں . یعنی یہاں کے بعض شافعیہ عقیدہ مشترک رکهتے ہیں یہاں کے احناف سے اور بعض جو صحیح العقیدہ ہیں وہ یہاں کے اهل حدیث سے مشترک ہیں اور یہ تضاد واضح هے ، آسانی سے نظر آتا هے اور کوئی مانے نا مانے یہ ہی اصل اختلاف هے هندوستان کا . مجهے پاکستان کا علم نہیں . همارے یہاں احناف کم از کم دو گروہ ہیں ، اکثریت بریلویوں کی هے ، دیوبندی اقلیت میں ہیں . شافعیہ کا بهی حال قدرے الگ هے وہ بریلویوں کیطرح ہیں یا اہل حدیث کیطرح.
اب کوئی بتائے کہ انگریزوں نے جو بقول ان صاحب کے فرقہ بنایا اس کی تاریخ کیا هے . جغرافیائی نقشہ میں هماری الگ شناخت ملے گی کیونکر جب ہم حصہ ہی ہیں اہل سنت کا . ہاں هم وہی ہیں قدیم سے ، هر جگہ . اب کسی کی تنگ نظری کا علاج هم کیوں کریں . جسے چاہیئے وہ اپنی گلی کوچہ سے نکلے اور عالم اسلام (سنی) کی سیر کرے هم کو هر جگہ پا لیگا اگر آنکهوں والا هوا ۔
 
Last edited:
شمولیت
اپریل 15، 2017
پیغامات
194
ری ایکشن اسکور
2
پوائنٹ
23
س
صفوں سے شروع کیوں نا کیا؟ کیونکہ آپکی صفوں میں فاصلے ہیں ؟ فرد کا فرد سے انتشار هے ؟ حیرانی ظاہر کی پانچ وقت کی نماز میں بین المسلمین اختلاف کی ، کیوں حیراں نہیں صفوں کی بے ترتیبی پر ؟ جو آج تک اپنی صفیں درست نا کر سکے وہ چلے ہیں نماز کا طریقہ سکهانے اس دعوی سے کہ یہی صحیح سنت هے ؟؟
سیانے کہتے ہیں غصہ عقل کو کھا جاتا ہے۔
ایک طرف صف بندی میں اگر خامی ہے تو وہ عوام کی طرف سے ہے نہ تو انہیں اس کی ترغیب دی جاتی ہے اور نہ ہی علماء اس کے قائل۔
دوسری طرف غیر مقلدین جس طرح نماز میں ہاتھ باندھنے کی تعلیم دے رہے ہیں ان میں سے زبیر علی زئی رحمۃ اللہ کا طریقہ تمام احادیث کے خلاف ہے۔ دیکھیں
Tie 3.png

اور غیر مقلدین کا دوسرا طبقہ جس برح ہاتھ باندھتا ہے اس طرح سنت طریقہ سے صف بندی ممکن نہیں۔ دیکھیں
Saf 3.png

غیر مقلدین نماز میں خلافِ سنت طریقہ سے ہاتھ باندھتے ہیں۔
 
شمولیت
اپریل 15، 2017
پیغامات
194
ری ایکشن اسکور
2
پوائنٹ
23
جنہوں نے رفع الیدین کی سنت کا آجتک انکار کیا ، جو سورہ الفاتحہ کے بعد آجتک آمین بلند کرنے سے هچکچاتے ہیں ، احتراز کرتے ہیں ، یہ وہی آمین هے کہ مسجد نبوی صحابہ الکرام کی آواز بلند سے گونجا کرتی تهی وہ همیں نماز کا طریقہ سکهلائینگے!؟
یہ جھوٹ ہے۔ سنت رفع الیدین کے تمام اہل سنت والجمات قاعل فاعل ہیں۔ غیر مقلدین مسلم امہ سے وہ رفع الیدین کروانا چاہتے ہیں جسے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے نہ صرف چھوڑا بلکہ اس کا اعادہ کرنے والے صحابہ کرام کو سختی سے ڈانٹا۔
سنن النسائي (3 / 4):
أَخْبَرَنَا قُتَيْبَةُ بْنُ سَعِيدٍ قَالَ: حَدَّثَنَا عَبْثَرٌ، عَنْ الْأَعْمَشِ، عَنْ الْمُسَيَّبِ بْنِ رَافِعٍ، عَنْ تَمِيمِ بْنِ طَرَفَةَ، عَنْ جَابِرِ بْنِ سَمُرَةَ قَالَ: خَرَجَ عَلَيْنَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَنَحْنُ رَافِعُو أَيْدِينَا فِي الصَّلَاةِ فَقَالَ: «مَا بَالُهُمْ رَافِعِينَ أَيْدِيَهُمْ فِي الصَّلَاةِ كَأَنَّهَا أَذْنَابُ الْخَيْلِ الشُّمُسِ، اسْكُنُوا فِي الصَّلَاةِ»
[حكم الألباني] صحيح
رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم (مسجد میں) آئے اور ہم لوگ نماز میں رفع الیدین کر رہے تھے ۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کیا ہے کہ میں تمہیں نماز میں شریر گھوڑوں کی دموں کی طرح رفع الیدین کرتے دیکھ رہا ہوں۔ (رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے حکم فرمایا کہ)نماز میں سکون سے رہو۔
یہ حدیث صحیح مسلم میں بھی ہے۔
 
شمولیت
اپریل 15، 2017
پیغامات
194
ری ایکشن اسکور
2
پوائنٹ
23
خود آجتک "اپنوں" کو دعاء مانگنا نا سکها سکے ، آج بهی اجتماعی دعاء ہی مانگتے ہیں ہر نماز کے بعد وہ ہمیں نماز سکهائینگے؟ عوام جاہل هے !! اتنی صدیوں بعد بهی؟
مسنون طریقہ دعاء مانگنے کا نماز کے بعد ہاتھ اٹھا کر ہے جس سے غیر مقلدین کی اکثریت محروم کر دی گئی ہے۔
اجتماعی دعاء مسنون ہے اور اس کا ثبوت قرآن و حدیث میں موجود ہے۔
فرائض و سنن نماز کے بعد اجتماعی دعاء پر اختلاف موجود ہے اور میں اکیلے دعاء مانگنے کے حق میں ہوں اور ایسا ہی کرتا ہوں۔
 
شمولیت
اپریل 15، 2017
پیغامات
194
ری ایکشن اسکور
2
پوائنٹ
23
انهیں ایک تهریڈ میں سمجها دیا گیا تها کہ غیر منقسم هندوستان میں کون کون سے مسالک اول سے موجود ہیں ، جی ہاں ، میں جس تهریڈ کی بات کر رہا هوں اسمیں یہ انٹرنٹ سے نقشہ اٹها کر لے آئے تهے ، تب وہ بهٹی هوا کرتے تهے . اتنے دنوں بعد پهر جهوٹ در جهوٹ کہنا شروع . میں کہتا هوں اسی هندوستان میں کئی قتل هوئے رفع یدین پر اور باآواز بلند آمین کہنے پر شافعیوں کے وہ بهی مساجد میں . میں پوچهتا هوں کس کی عظمت کی سربلندی میں ؟ یہ صاحب کہدیں کہ عظمت سنت رسول صلی اللہ علیہ وسلم میں؟ نہیں یہ قتل عظمت مسلک میں هوئے اور عظیم تر خود بهی هوئے قتل کرنے اور کروانے کے بعد .
قتل و غارت کسی بھی فقہ میں جائز نہیں اور نہ ہی کوئی اس کی ترغیب دیتا ہے۔ یہ عوام ہیں جو مشتعل ہو جاتے ہیں اور قانون کو ہاتھ میں لے لیتے ہیں۔
کسی بڑے سے بڑے جرم میں بھی قانون کو ہاتھ میں نہیں لیا جاسکتا۔ اسلام اس کی اجازت نہیں دیتا۔ رفع الیدین تو ایک معمولی اختلاف ہے اس پر قتل و غارت !!!!!
 
شمولیت
اپریل 15، 2017
پیغامات
194
ری ایکشن اسکور
2
پوائنٹ
23
نماز کی توقیت میں بهی بڑا فرق هے . صحیح و غلط اپنی جگہ لیکن یہ اختلاف قدیم سے ہی هے .
یہ اتلاف صرف عصر کے وقت کی ابتدا میں ہے جو زمین کی ساخت کے سبب ہے۔
جہاں سورج بالکل سر پر سے گزرتا ہے وہاں یہ اختلاف ہے ہی نہیں بلکہ ہو ہی نہیں سکتا۔ اختلاف وہاں پیدا ہوتا ہے جہاں سورج جب ڈھلنا شروع ہوتا ہے تو اشیاء کچھ نہ کچھ سایہ رکھتی ہیں۔
ایک طبقہ اس سائے کے علاوہ کو شمار کرتا ہے دوسرا اس سمیت اختلاف کا سبب یہ ہے۔
 
شمولیت
اپریل 15، 2017
پیغامات
194
ری ایکشن اسکور
2
پوائنٹ
23
اگر اس مسلک کی نماز ہی سنت رسول صلی اللہ علیہ وسلم سے سب زیادہ صحیح هے تو کیا باقی مسالک کی نمازیں سنت کے خلاف ہیں؟
اجتہادی مسائل میں کسی کے بھی صحیح یا غلط ہونے کا امکان ہوتا ہے۔
فقہ حنفی ماہرین کی مشاورت سے مدون ہوئی اور بقیہ فقہاء کی انفرادی کوشش ہے۔ خطا کا امکان گو دونوں طرف ہے مگر شوریٰ میں اس کا امکان نہ ہونے کے برابر ہے۔
 
Top