1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

پاکستان میں دہشتگردی ؛ محرکات، تنوع اور حل

'جنگ وجدال' میں موضوعات آغاز کردہ از جہاد پاکستان ایکسپوزڈ, ‏ستمبر 24، 2013۔

موضوع کا سٹیٹس:
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
  1. ‏اکتوبر 13، 2013 #11
    حافظ عمران الہی

    حافظ عمران الہی سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 09، 2013
    پیغامات:
    2,101
    موصول شکریہ جات:
    1,406
    تمغے کے پوائنٹ:
    344

    جماعۃالدعوہ کا فوج کو امام بنانا مسلم ہے ؟اور دوسری طرف ارجاء کا فتوی بھی غلط ہے
     
  2. ‏اکتوبر 13، 2013 #12
    حافظ عمران الہی

    حافظ عمران الہی سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 09، 2013
    پیغامات:
    2,101
    موصول شکریہ جات:
    1,406
    تمغے کے پوائنٹ:
    344

    اس کے درمیا ن بھی کچھ ہے اس کو تلاش کرو
     
  3. ‏اکتوبر 13، 2013 #13
    ابوزینب

    ابوزینب رکن
    شمولیت:
    ‏جولائی 25، 2013
    پیغامات:
    445
    موصول شکریہ جات:
    282
    تمغے کے پوائنٹ:
    65

    جماعۃ الدعوۃ کے مشہور مرجئہ متلاشی اور بریلویوں کے امام احمد رضا خان بریلوی کی تحریرات وارشادات میں حیرت انگیز مماثلت
    الحمدللہ برادر عکرمہ نے متلاشی عرف احمد رضاخان بریلوی کو جو جواب دیا ہے اس کے بعد اب متلاشی عرف احمد رضاخان بریلوی کو مزید جواب دینے کی ضرورت ہی نہیں رہی۔ کیونکہ ہم چاہتے ہیں کہ متلاشی عرف احمد رضا خان بریلوی کے اس پوسٹ کو ایک یادگار کے طور پر سنبھال کر رکھیں۔ کیونکہ ہمارے پوسٹ نے مرجئوں کے دلوں میں آگ لگا کر رکھ دی ہے۔ ہمارے پوسٹ کے جواب میں متلاشی عرف احمد رضا بریلوی کا پوسٹ مرجئوں کے دلوں میں لگی ہوئی آگ کو ظاہر کررہا ہے۔متلاشی عرف احمد رضا خان بریلوی کے پوسٹ کو پڑھنے کے بعد مجھے بے اختیار علامہ احسان الٰہی ظہیر رحمہ اللہ کی کتاب البریلویہ یاد آگئی آپ رحمہ اللہ نے البریلویہ میں احمد رضا خان بریلوی کے جس طرز تحریر کا ذکر مخالفین کے بارے میں کیا ہے متلاشی کا پوسٹ اس کتاب کی یاد دلا رہا ہے۔
    علامہ احسان الٰہی ظہیر رحمہ اللہ احمد رضا بریلوی کے متعلق لکھتے ہیں:
    اب بریلویت کے جراثیم سے متاثر متلاشی جو کہ احمد رضا خان بریلوی کی سیرت پر مکمل طور پر چل رہا ہے اس کے کچھ نمونے ہم آپ کو دکھاتے ہیں کہ کس طرح متلاشی اپنے پیشرو احمد رضا خان بریلوی کی چھوڑی ہوئی تعلیمات سے متاثر ہے۔ دونوں میں فرق کوئی نہیں ہے کل احمد رضا خان بریلوی مجاہدین کا دشمن تھا اور آج اس کا پیروکار متلاشی بھی مجاہدین کا دشمن ہے۔ دونوں میں کوئی فرق نہیں ہے بس فرق ہے تو ہندوستان اور پاکستان کا ہے:
    ہے نا حیرت انگیز مماثلت متلاشی اور احمد رضا خان بریلوی میں اب متلاشی اس پوسٹ کو تحریر کرنے کے بعد ابو احمد رضا خان بریلوی ہوا۔ اور احمد رضا خان بریلوی ابو متلاشی ہوا
    ہم چاہتے ہیں کہ متلاشی کے پوسٹ کو لوگ پڑھیں اور اس سے عبرت حاصل کریں کہ جو بھی مجاہدین کے خلاف باتیں کرے گا اس کا انجام بالکل مرجئہ متلاشی جیسا ہوگا جیسا کہ ماضی میں متلاشی کے آباء احمد رضا خان بریلوی کا ہوا تھا۔جو کہ طواغیت کے لئے کرائے کا گدھا ہے۔
    اپنی خرافات کو آگے بڑھاتے ہوئے لکھتے ہیں:
    "غزوہ حنین میں حضور اقدس صلی اللہ علیہ وسلم نے جو غنائم تقسیم فرمائیں' اس پر ایک وہابی نے کہا کہ میں اس تقسیم میں عدل نہیں پاتا۔ اس پر فاروق اعظم نے عرض کیا کہ یارسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم اجازت دیجئے کہ میں منافق کی گردن ماردوں؟ فرمایا' اسے رہنے دے کہ اس کی نسل سے ایسے لوگ پیدا ہونے والے ہیں۔ یہ اشارہ وہابیوں کی طرف تھا۔ یہ تھا وہابیہ کا باپ' جس کی ظاہری و معنوی نسل آج دنیا کو گندہ کررہی ہے۔74"
     
  4. ‏اکتوبر 13، 2013 #14
    متلاشی

    متلاشی رکن
    شمولیت:
    ‏جون 22، 2012
    پیغامات:
    336
    موصول شکریہ جات:
    373
    تمغے کے پوائنٹ:
    92

    ابوزینب نے جہنمی کتوں کا کام آپ کے سپرد کردیا ہے کیا؟ یا آپ یا تمھارے اندر چھوپی ہوئ خوارجیت جاگ گئی ہے۔ آیات کو لکھنا جتنا آسان ہے ان سے اپنے دعویٰ ثابت کرنا اتنا ہی مشکل ہے۔ اور آپ جیسے جن کو اللہ نے گمراہ کیا ہو قرآن سے بھی گمراہی ہی سیکھیں گے۔
     
  5. ‏اکتوبر 13، 2013 #15
    متلاشی

    متلاشی رکن
    شمولیت:
    ‏جون 22، 2012
    پیغامات:
    336
    موصول شکریہ جات:
    373
    تمغے کے پوائنٹ:
    92

    ابوزینب ایک ہی جھٹکے میں تمھاری آنکھیں باہر آگئی۔ احمد رضا خان کو بیچ میں لا کر اپنے خارجی زانیوں کو بچانے کی کوشش کرنا تمھاری ذلت و رسوارئی کی دلیل ہے۔
    احمد رضا خان کے جراثیم تم میں بہت واضح ہیں۔ جس طرح مسلمانوں کو احمد رضا نے کافر کہا اور ان کا جان و مال کو حلال جانا اس سے بھی بدتر طریقے سے تمھارے خوارجی باپ نے حضرت علی کرم اللہ وجہہ کی جان، مال و عزت کو حلال جانا اور آج احمد رضا خان کے وائرس ابوزینب اور اس کے گرو میں نمایا طور پر موجود ہے۔ جس کی وجہ سے ابوزینب خوارجی ٹی ٹی پی کا کارندہ خوارجیوں کی طرح مسلمانوں کا کافر قرار دے کر ان کی جان و مال، عزت و ابرو کو اپنے لیے حلال سمجھتا ہے جیسے احمد رضا خان مسلمانوں کے لیے سمجھتا تھا۔
    جس احمد رضا خان کے فضلے سے بھری پتلون میں تم اپنا منہ چھپا رہے ہو ذرا اپنے اکابرین سے بھی پوچھو کہ انہوں نے کب احمد رضا خان کو مرجی یا کافر کہا ہے؟ اگر پوچھ نہیں سکتے تو بولو میں تمھارے علماء کے فتوے ادھر لگادیتے ہوں۔ تمھارے گرو خود اپنے بنائے ہوے اصولوں سے مرتد ہو چُکے ہیں ۔
     
  6. ‏اکتوبر 13، 2013 #16
    ابوزینب

    ابوزینب رکن
    شمولیت:
    ‏جولائی 25، 2013
    پیغامات:
    445
    موصول شکریہ جات:
    282
    تمغے کے پوائنٹ:
    65

    لگے رہو متلاشی احمد رضا خان بریلوی کی اتباع میں یقیناً تم مجاہدین دشمنی میں اس قدر آگے بڑھ چکے ہو کہ اس دشمنی نے تمہاری عقل کو خبط کردیا ہے۔اور تم احمد رضا خان بریلوی کے نقش قدم پر چلتے ہوئے مجاہدین کے خلاف احمد رضا خان بریلوی کی طرح اپنے مکروہ پوسٹوں سے مجاہدین دشمنی کی ایک نئی تاریخ رقم کررہے ہو۔ تمہاری جماعۃ الدعوۃ کا امام اور امریکہ اور اس کے ایجنٹس بہت خوش ہوں گے کہ آج متلاشی نے مجاہدین کو خوب کھل کر اپنے پوسٹ میں احمد رضا خان کی طرح گالیاں بکی ہیں۔ آج امریکی قادیانی اور صہیونی لابی کے افراد بہت خوش ہیں کہ انہیں متلاشی کی صورت میں احمد رضا خان کا بدل مل چکا ہے۔جیسا کہ ماضی میں انگریزوں نے احمد رضا خان اور غلام احمد قادیانی کو مجاہدین کے خلاف استعمال کیا تھا۔آج وہ نہایت ہی خوش ہیں کہ انہیں جماعۃ الدعوۃ جیسی جماعۃ اور اس کے کارکنان احمد رضا بریلوی اور مرزا غلام احمد قادیانی کی صورت میں پاکستان میں دستیاب ہوچکے ہیں۔ آج صہیونی بہت خوش ہیں۔ لیکن یاد رکھو جس طرح یہ انگریزوں کی یہ دونوں جماعتیں اور انگریزوں کے یہ دونوں ایجنٹ دنیا بھر میں ذلت اور خواری کا نشان بن چکے ہیں ۔ ان شاء اللہ جلد ہی دنیا دیکھے گی کہ قادیانیت اور بریلویت کی طرح جماعۃ الدعوۃ اور اس کے کارکنان اور اس قیادت اس دنیا میں ان شاء اللہ نشان عبرت بننے والی ہے۔ ذلت اور خواری ان شاء اللہ ان مرجئوں کا مقدر ہوگا۔
     
  7. ‏اکتوبر 13، 2013 #17
    ابوزینب

    ابوزینب رکن
    شمولیت:
    ‏جولائی 25، 2013
    پیغامات:
    445
    موصول شکریہ جات:
    282
    تمغے کے پوائنٹ:
    65

    طاغوت کے گدھے متلاشی دیکھو القاعدہ مجاہدین تمہارے حلیف نصیری اور حزبی کفار کے خلاف شام کی مقدس سرزمین پر کس طرح جہاد میں مصروف عمل ہیں۔ یاد رکھو طاغوتوں کے گدھوں اب القاعدہ مجاہدین بیت المقدس سے صرف ۲۵۰ کلو میٹر کے فاصلے پر ہیں۔
    حصہ اول​
    حصہ دوم​
    1000 سے زائد القاعدہ مجاہدین کا شام کی سب سے بڑی جہادی کارروائی انجام دینے
    شام میں عالمی جہادی تحریک ''جماعۃ القاعدہ الجہاد'' سے منسلک ''الدولۃ الاسلامیۃ فی العراق والشام'' (اسلامی ریاست عراق وشام) نے جہاد شام کی سب سے بڑی کارروائی انجام دیتے ہوئے مشرقی ریف حماۃ میں بشار اسد کے نصیری علاقوں میں موجود 8 فوجی کیمپوں اور مراکز پر حملہ کرتے ہوئے انہیں فتح کرلیا۔​
    اس کارروائی میں حصہ لینے والے مجاہدین کی تعداد 1000 سے زائد تھی، جو سب الدولۃ الاسلامیۃ (اسلامی ریاست) کے ہی مجاہدین تھے اور اس کارروائی میں کسی اور جماعت نے حصہ نہیں لیا۔
    اس کارروائی میں مجاہدین نے ریف حماۃ میں نصیریوں کے کئی علاقوں کو فتح کیا اور بڑی تعداد میں اسلحہ ڈپوؤں اور فوجی ذخائر کو مال غنیمت بنایا۔
    اس کارروائی سے ریف حماۃ میں بشار اسد کی نصیری فوج کی کمر توڑ کررکھ دی اور انہیں پسپا ہونے پر مجبور کردیا۔
    یہ کارروائی القاعدہ کی سب سے بڑی جماعت نے کی تھی، اس لیے میڈیا چینلوں نے جو اس کارروائی کی خبر کو نشر ہی نہیں کیا اور الجزیرہ جیسے ٹی وی چینلوں نے دبے لفظوں میں نشر کیا۔
    اس وجہ سے کہ یہ کارروائی تنہا ''الدولۃ الاسلامیۃ'' نے انجام دی جس کی وجہ سے وہ اس کارروائی کو شامی آزاد فوج کی طرف منسوب نہیں کرسکتے جیساکہ وہ پہلے کرتے ہوئے آرہے ہیں۔
    اس کارروائی کی ویڈیو اس ماہ کے شروع میں جب نیٹ پر نشر کی گئی تو یوٹیوب اور فیس بک کے صفحات سے اسے ڈیلیٹ کردیا گیا اور اس کی ویڈیو کو وسیع پیمانے پر نشر ہونے سے روکنے کی پوری کوشش کی گئی۔
    اس ویڈیو میں ''الدولۃ الاسلامیۃ'' کے کمانڈر ابو عمر شیشانی نے کہا کہ: دنیا میں کوئی ایسی ڈھال اور طاقت موجود نہیں ہے جو مجاہدین کی خلافت اسلامیہ کے قیام کے لیے بڑھتی ہوئی پیش قدمی کے سامنے رکاوٹ بن کر کھڑی ہو سکے۔
    پھر ویڈیو میں ایک مجاہد کو دیگر مجاہدین کو نصیحت کرتے ہوئے دکھایا گیا کہ: معرکے ہتھیاروں اور اسلحہ سے نہیں بلکہ ایمان اور اخلاص سے لڑے جاتے ہیں۔ کئی مرتبہ ایسا ہوا ہے کہ ہمارے پاس معمولی اسلحہ ہے اور دشمن تعداد واسلحہ میں بھی ہم سے بہت زیادہ ہے، مگر پھر بھی ہم نے نتائج کی پرواہ کیے بغیر ثابت قدمی سے مقابلہ کیا تو اللہ تعالی نے ہم چار پانچ مجاہدین کو ان پر فتح عطا کی۔
    ویڈیو میں بشار اسد کے نصیری علاقوں میں قائم فوجی مراکز اور کیمپوں پر مجاہدین نے ایک ہی وقت میں حملہ کیا اور نصیری علاقوں کی سیکورٹی پر مامور بشار اسد کے فوجیوں اور ٹینکوں کو تباہ کرنے کے بعد فوجی مراکز اور کیمپوں پر حملہ کرکے انہیں فتح کرلیا۔
    ویڈیو کے آخر میں شام کے جہاد کی سب سے بڑی کارروائی انجام دیکر واپس آنے والے ایک مجاہد نے امریکی صدر اوباما کو مخاب کرتے ہوئے کہا کہ: ''اے اوبامہ! تو جو مرضی کرلے! تیرے نا چاہتے ہوئے زبردستی شام میں اسلامی ریاست قائم ہوکر رہے گی۔''
    پھر ایک مہاجر مجاہد کو ایک انصار مجاہد سے گلے ملتے ہوئے دنیا کو اپنے اسلامی اخوت اور جہادی رشتہ کی گہرائی کا مطلب سمجھاتے ہوئے صحابہ کرام کے مشہور اشعار کو پڑھتے ہوئے یہ پیغام دیا کہ:
    اللھم لا عیش الا عیش الآخرۃ فاغفر اللھم للانصار والمہاجرۃ
    ''اے اللہ ! زندگی تو صرف آخرت کی ہے؛ پس (ان) انصار اور (ہم) مہاجرین کو معاف فرمادے۔''​
    نحن الذین بایعنا محمدا علی الجہاد ما بقینا أبدا
    ہم سب نے محمد صلی اللہ علیہ وسلم کی بیعت کررکھی ہے کہ جب تک زندہ رہیں گے جہاد کرتے رہینگے۔
    ''الدولۃ الاسلامیۃ'' کے ایک ہزار سے زائد مجاہدین کی طرف سے انجام دی جانے والی شام کے جہاد کی سب سے بڑی کارروائی کی ویڈیو یہاں سے دیکھیں، جس کا عنوان ہے ''ان پر دروازے سے داخل ہوجاؤ'':
     
    • پسند پسند x 1
    • زبردست زبردست x 1
    • لسٹ
  8. ‏اکتوبر 13، 2013 #18
    مون لائیٹ آفریدی

    مون لائیٹ آفریدی مشہور رکن
    شمولیت:
    ‏جولائی 30، 2011
    پیغامات:
    640
    موصول شکریہ جات:
    396
    تمغے کے پوائنٹ:
    127

    مجاہدین کو ویڈیو دیکھ کر بہت خوشی ہوتی ہے اور ساتھ ایک جذبہ بھی ۔
    اللہ ہم سب کو جہاد فی سبیل اللہ کی توفیق دے آمین۔
     
  9. ‏اکتوبر 13، 2013 #19
    متلاشی

    متلاشی رکن
    شمولیت:
    ‏جون 22، 2012
    پیغامات:
    336
    موصول شکریہ جات:
    373
    تمغے کے پوائنٹ:
    92

    ابوزینب صاحب آپ ہماری پوسٹ کا جواب دیئے بغیر کیسے بھگوڑے ہو رہے ہو؟ ہماری پوسٹ آپ کے جواب کی منتظر ہے۔
     
  10. ‏اکتوبر 14، 2013 #20
    متلاشی

    متلاشی رکن
    شمولیت:
    ‏جون 22، 2012
    پیغامات:
    336
    موصول شکریہ جات:
    373
    تمغے کے پوائنٹ:
    92

    جب ان خوارجیوں سے کچھ نہ بن پڑے تو مسلمانوں میں پائے جانے والے فرقوں کو بیچ میں لے آتے ہیں تاکہ اپنی خباثتوں پر پردہ ڈال سکیں جیسا کہ قارعین کرام نے دیکھا کہ ابوزینب نے ہماری پوسٹ کا جواب دینے کی بجائے احمد رضاخان کا ذکر چھیڑ دیا ۔ لیکن ہم یہاں قارعین کرام کو بتانا چاہوں گا کہ مسلمانوں میں موجود فروعی اختلاف اپنی جگہ لیکن ابوزینب جیسے خوارجیوں کی مخالفت میں اور افغانستان میں امریکیوں کے خلاف لڑی جانے والی جنگ کی حمایت میں تمام عالم اسلام متفق ہے۔ اور انشااللہ خوارجیوں کے خاتمہ تک متحد ہی رہے گا۔​
    آخر میں ہم بریلوی مسلک کے میگزین ماہنامہ اُفق کے پیجز لگاتے ہیں جس سے ابوزینب کا مزید منہ مزید کالا ہوگا اور مسلمانوں میں پھوٹ ڈلوانے کی جو کوشش خوارجی کرتے ہیں اُس کا بھانڈا پھوٹے گا ۔​
    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
لوڈ کرتے ہوئے...
موضوع کا سٹیٹس:
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

اس صفحے کو مشتہر کریں