1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

پاکستان میں دہشتگردی ؛ محرکات، تنوع اور حل

'جنگ وجدال' میں موضوعات آغاز کردہ از جہاد پاکستان ایکسپوزڈ, ‏ستمبر 24، 2013۔

موضوع کا سٹیٹس:
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
  1. ‏اکتوبر 17، 2013 #31
    متلاشی

    متلاشی رکن
    شمولیت:
    ‏جون 22، 2012
    پیغامات:
    336
    موصول شکریہ جات:
    373
    تمغے کے پوائنٹ:
    92

    خوارجی خچر ابوزینب کا اپنے حکیموں اور ان کی ناجائز اولاد کے دفاع سے انکار
    ابوزینب صاحب آپ پھر اپنے فضل الشیطان کی سنت کے مطابق بھگوڑے ہوگئے ہو۔ ہم نے تو آپ سے سوالات بھی کیئے اور آپ کے اعتراضات کا رد آپ ہی کے خوارجی نما مجاہدین کے اساتذہ سے پیش کیا۔ جس میں تمھارے خوارجی جنسی حکیموں کا کفر و ارتداد، تمھارےکفر کے ساتھ ساتھ تمام خوارجیوں کی اولاد کو حرامی ثابت کیا۔ لیکن ابوزینب خوارجی نے اپنی آفیت اسی میں سمجھی کے کسی بھی طرح بھگوڑے ہوجاو بصورت دیگر اپنے حکیموں اور ان کی تمام اولاد کو ناجائز مانا پڑے گا۔ جیسا کہ قارعین کرام دیکھ سکتے ہیں۔ آپ میں اگر ہمت ہے تو ہماری طرف ہے اپنے سور نما مجاہدین اور اپنے اوپر کیئے گئے اعتراضات کا جواب دو۔
    اگر مسلہ قبور پر بات کرنی ہے تو الگ تھریڈ بناو وہاں دیکھتے ہیں کے حضور صل اللہ علیہ وسلم کی قبر پوجنے کا کیا مسلہ ہے اور علمائے دیوبند جو تمھارے خوارجی حکیموں کے اساتذہ ہیں اس متعلق کیا کہتے ہیں۔

    اس معملے میں بریلوی دیوبندی یکساں ہے۔
    کیونکہ سجدہ تعضیمی کرنے والے کو دیوبندی کافر و مرتدد نہیں سمجتے۔ اگر اب بھی تمھارے میں ہمت ہے تو دیوبندیوں پر فتویٰ لگاؤ تاکہ پتا چل سکے تم اپنے پنڈتوں اور دھرم سے کتنے وفادار ہو بصورت دیگر تمھارا شمار بھی انہی میں ہوگا جن کے متعلق تم کہتے ہو "جواب دینے کی مجھے کیا ضرورت"
    لیکن اتنا یاد رکھنا​
    ہم نے اپنی پوسٹ میں دیوبندیوں سے بریلویوں کا اسلام ثابت کی جن لوگوں سے خارجی جماعت ٹی ٹی پی مزاکرات کرنا چاہتی ہے۔​
     
  2. ‏اکتوبر 17، 2013 #32
    محمد ارسلان

    محمد ارسلان خاص رکن
    شمولیت:
    ‏مارچ 09، 2011
    پیغامات:
    17,865
    موصول شکریہ جات:
    40,798
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,155

    السلام علیکم
    انا لله وانا اليه رجعون
    انتظامیہ کی غیر موجودگی میں بہت ناجائز فائدہ آپ دونوں نے اٹھایا ہے، اس قسم کی بے ہودہ اور گالیوں پر مبنی گفتگو آج تک شاید کسی نے محدث فورم پر نہ کی ہو، دیکھیں:
    کیا یہ کسی ایسے فورم پر گفتگو ہو رہی ہے جس پر قرآن و سنت کی روشنی میں فہم سلف صالحین کے مطابق آزادانہ گفتگو کی اجازت دی گئی تھی۔پھر جب انتظامیہ کوئی ایکشن لے تو فورا انتظامیہ پر جانبداری کا الزام لگنا شروع ہو جاتا ہے۔ آخر کون سا امر مانع ہے آپ دونوں کو اخلاقیات کو مدنظر رکھتے ہوئے گفتگو کرنے سے، کون سی ایسی چیز ہے جو آپ دونوں کو اچھے انداز میں اپنا موقف بیان کرنے کی راہ میں رکاوٹ ہے۔ عید کے پُر مسرت موقع پر آپ دونوں نے محدث فورم کا ماحول بہت ہی گندہ کیا ہے،اپنا نہیں تو کم از کم محدث فورم پر آنے والی شریف خواتین کا ہی خیال کر لیں۔ مجھے ایسے موقع پر شاکر بھائی کی بہت کمی محسوس ہو رہی ہے۔اللہ آپ دونوں کو اپنی زبانوں کا صحیح استعمال کرنے کی توفیق عطا فرمائے ۔ آمین
     
    • زبردست زبردست x 2
    • شکریہ شکریہ x 1
    • لسٹ
  3. ‏اکتوبر 17، 2013 #33
    ابوزینب

    ابوزینب رکن
    شمولیت:
    ‏جولائی 25، 2013
    پیغامات:
    445
    موصول شکریہ جات:
    282
    تمغے کے پوائنٹ:
    65

    جناب ارسلان صاحب السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
    مجھے نہایت افسوس ہوا کہ آپ نے مجھے اس متلاشی کے ساتھ شامل کیا ہے ۔میرے پوسٹوں میں صرف علمی بات کی گئی ہے۔متلاشی کو حمارالطواغیت، طاغوت کے گدھے، مرجئہ ، خوارج نما تکفیری مرجئہ کی اصطلاحات کے علاوہ اور کون سی ایسی بات کی گئی ہے جو کہ بداخلاقی پر مبنی ہو۔ یہ اصطلاحات یقینا متلاشی کے عقیدے کی غمازی کرتی ہیں۔ یہ اصطلاحات ایسی ہیں جن کا تعلق علمی بحث سے ہوتا ہے۔میں نے بداخلاقی کی کوئی بھی زبان استعمال نہیں کی ہے۔ تمام کی تمام بداخلاقی جماعۃ الدعوۃ کے کارکن متلاشی نے کی ہے۔جیسا کہ آپ نے خود اپنے پوسٹ اس کی عبارات سے اقتباسات کو نقل کیا ہے۔ آپ کو چاہیے کہ اسی طرح میرے پوسٹوں سے بھی اقتباسات کو نقل کرتے اس کے بعد مجھے مورد الزام ٹھہراتے۔یہ تو کچھ بھی نہیں ہے جو جماعۃ الدعوۃ کے کارکن متلاشی نے اپنے پوسٹوں میں بدتہذیبی کی زبان استعمال کی ہے جس کا ایک آدھ نمونہ میں بھی آپ کو دکھلاتا ہوں:
    اب مجھے بتلائیے کہ فورم کا ماحول کس نے بگاڑا۔کس نے بدتہذیبی کی؟کس نے بداخلاقی کی؟ بداخلاقی کا ٹیکسٹ متلاشی نے لکھا ہے۔ میں نے تو صرف متلاشی کی بداخلاقی کے جواب میں علامہ احسان الٰہی ظہیر رحمہ اللہ کی کتاب سے احمد رضا خان بریلوی کے اسلوب کو نقل کرکے یہ بتلانے کی کوشش کی ہے کہ یہ اسلوب احمد رضا خان بریلوی کا تھا اور متلاشی اور احمد رضا خان بریلوی میں کوئی فرق نہیں ہے جس طرح احمد رضا خان بریلوی اپنے مخالفین کے خلاف بدتہذیبی کے اسلوب کو اختیار کرتے تھے آج بعینہ اسی طرح جماعۃ الدعوۃ کا یہ کارکن متلاشی بھی اسی اسلوب کا حامل ہے۔ جب ہی تو وہ بریلویوں کو مزاروں پر طواف کے دوران ہلاک ہونے والوں کو شہید قرار دے رہا ہے۔
    اگر آپ اس کو بداخلاقی اور بدتہذیبی قرار دینے پر تلے ہوئے ہیں تو مجھے شدید حیرت ہے ۔ جہاں تک پابندی لگانے کی بات ہے۔تو فورم آپ کا ہے اس کے اصول بھی آپ کے بنائے ہوئے ہیں۔ آپ کی مرضی ہے کہ آپ ان اصولوں کو کام میں لاکر پابندی لگاسکتے ہیں۔لیکن اس سے پہلے آپ کو میری بداخلاقی ثابت کرنی ہوگی۔والسلام
     
  4. ‏اکتوبر 17، 2013 #34
    عکرمہ

    عکرمہ مشہور رکن
    شمولیت:
    ‏مارچ 27، 2012
    پیغامات:
    658
    موصول شکریہ جات:
    1,835
    تمغے کے پوائنٹ:
    157

    السلام علیکم۔۔۔
    ابو زینب بھائی۔۔وہ حضرات جو''جہل اکبر''میں سرتا پیر ڈوبے ہوئے ہوں،ان''جہلا''سے کنارہ کشی اختیار کر لیجیے گا۔اگر ایسی صورت حال پیش آجائے۔۔۔ان خاردار تاروں سے الجھنے کی وجہ سے آپ کی نیک نیتی پر مبنی''دعوت''متاثر ہوگی۔۔۔
    مخالصانہ مشورہ ہے،جب کسی تھریڈ میں ایسی صورت حال پیش آجائے تو اپنا علمی موقف پیش کردیں،ان کی بدبودار گالیوں کا جواب ہر گز نہ دیں۔۔۔کیوں ان کا چھپا ہوا باطنی گند زبان کے رستے سے باہر نکلتا ہے جو دوسروں کے دامن کو بھی''گندا''کرنے کا باعث بنتا ہے۔
    جزاک اللہ خیرا فی الدنیا والاخرۃ
     
  5. ‏اکتوبر 18، 2013 #35
    محمد ارسلان

    محمد ارسلان خاص رکن
    شمولیت:
    ‏مارچ 09، 2011
    پیغامات:
    17,865
    موصول شکریہ جات:
    40,798
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,155

    وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
    محترم ابو زینب بھائی! میں اس بات کو تسلیم کرتا ہوں کہ سب سے زیادہ گندی اور بازاری زبان متلاشی نے استعمال کی ہے، میرا ارادہ ایک علیحدہ تھریڈ شکایات سیکشن میں لکھنے کا تھا، لیکن پھر کچھ سوچ کر ارادہ ترک کر دیا اور اس تھریڈ میں ہی دونوں کو مخاطب کر کے تنبیہ کی۔
    میں اگر متلاشی صاحب کو مخاطب کر کے کہتا تو انہوں نے فورا مجھ پر نا انصافی کا الزام لگاتے ہوئے آپ کے یہ جملے پیش کر دینے تھے جو آپ نے اوپر متلاشی صاحب کے بارے میں لکھے۔
    بس آپ کو بھی انہی جملوں کی وجہ سے میں نے دونوں کو مخاطب کر کے کہا، ویسے آپ کو عکرمہ بھائی نے صحیح مشورہ دیا ہے، جب آپ نے یہ محسوس کیا تھا کہ متلاشی صاحب اخلاقیات کے دائرے سے باہر ہو گئے ہیں تو آپ بھی اس تھریڈ کو چھوڑ دیتے، کیا آپ نے قرآن مجید کا یہ حکم نہیں پڑھا:
    وَعِبَادُ الرَّ‌حْمَـٰنِ الَّذِينَ يَمْشُونَ عَلَى الْأَرْ‌ضِ هَوْنًا وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا ﴿٦٣﴾۔۔۔سورۃ الفرقان

    لیکن آپ بھی مسلسل بحث کرتے چلے گئے جس کے جواب میں متلاشی صاحب نہایت ہی غلیظ زبان استعمال کر کے فورم کا ماحول گندہ کرتے رہے، آپ سے گزارش ہے کہ آپ اپنے موقف کے تمام تر کتاب و سنت سے دلائل پیش کر کے ایک طرف ہو جائیں۔میری کوئی بات بری لگی ہو تو معذرت۔

    باقی میں یہاں آپ کی طرح ایک عام سا ممبر ہوں، نہ تو میں یہاں کے قانون بناتا ہوں نہ ہی مجھے یہاں کسی پر پابندیاں لگانے کا کچھ بھی اختیار ہے۔
     
  6. ‏اکتوبر 18، 2013 #36
    مون لائیٹ آفریدی

    مون لائیٹ آفریدی مشہور رکن
    شمولیت:
    ‏جولائی 30، 2011
    پیغامات:
    640
    موصول شکریہ جات:
    396
    تمغے کے پوائنٹ:
    127

    ایک کہاوت ہے کہ جب جانور بھاولا ہوجاتا ہے تو پتھروں کو نہیں اس جانور کو باندھ کے رکھنا چاہئیے ،
     
    • پسند پسند x 1
    • متفق متفق x 1
    • لسٹ
  7. ‏اکتوبر 18، 2013 #37
    ابوزینب

    ابوزینب رکن
    شمولیت:
    ‏جولائی 25، 2013
    پیغامات:
    445
    موصول شکریہ جات:
    282
    تمغے کے پوائنٹ:
    65

    جزاک اللہ خیرا آپ کا مشورہ نہایت ہی مناسب ہے۔واقعی مجھے ایسا ہی کرنا چاہیے تھا۔ بس کچھ باتیں ایسی تھیں جو اس کے تھریڈ میں مجاہدین کے خلاف بہت خطرناک تھیں ۔ تو میں نے ان کے جوابات لکھے۔ لیکن بات آپ اور عکرمہ بھائی کی ہی صحیح ہے ۔ ان شاء اللہ آئندہ ایسا ہی ہوگا۔اب اگرمتلاشی نے مجاہدین کے خلاف الزامات اور بہتانات کا سلسلہ جاری رکھا تو ان الزماات اور بہتانات کا جواب ایک اور تھریڈ بنا کر کوشش کی جائے گی ۔ ان شاء اللہ
     
    • پسند پسند x 1
    • زبردست زبردست x 1
    • لسٹ
  8. ‏اکتوبر 18، 2013 #38
    متلاشی

    متلاشی رکن
    شمولیت:
    ‏جون 22، 2012
    پیغامات:
    336
    موصول شکریہ جات:
    373
    تمغے کے پوائنٹ:
    92

    میرے خیال میں میں نے جو بھی زبان استعمال کی ابوزینب اس کا جائز حق دار تھا۔ کیونکہ مسلمان کے کے تو کافر سے بڑھ کر کوئی گالی نہیں ہوسکتی۔​
    کیونکہ خوارجی اللہ کی بدترین مخلوق ہیں اس لیے ہم جو جو بھی القابات دیئے ہیں وہ خوارجیوں کے مقام سے کہیں گنا کم تر ہیں کیونکہ حسب فرمان حضور صل اللہ علیہ وسلم خوارجی بدتریس مخلوق میں سے ہیں۔​
     
  9. ‏اکتوبر 18، 2013 #39
    متلاشی

    متلاشی رکن
    شمولیت:
    ‏جون 22، 2012
    پیغامات:
    336
    موصول شکریہ جات:
    373
    تمغے کے پوائنٹ:
    92

    ابوزینب کی زبان کے چند نمونے
    ان تمام اقتباسات پر ابوزینب کا شکریہ ادا کرنے والے عکرمہ صاحب بھی ہیں جو بظاہر بڑے اصول پسند بن رہے ہیں۔
     
    • شکریہ شکریہ x 1
    • غیرمتفق غیرمتفق x 1
    • لسٹ
  10. ‏اکتوبر 18، 2013 #40
    محمد ارسلان

    محمد ارسلان خاص رکن
    شمولیت:
    ‏مارچ 09، 2011
    پیغامات:
    17,865
    موصول شکریہ جات:
    40,798
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,155

    اسی لیے میں نے دونوں کو مخاطب کر کے تنبیہ کی تھی۔ بہرحال جو ہو چکا سو ہو چکا ، اب استغفار کریں اور ایک دوسرے سے احسن انداز سے گفتگو کیجئے۔
     
لوڈ کرتے ہوئے...
موضوع کا سٹیٹس:
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

اس صفحے کو مشتہر کریں