• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کاروان اہلحدیث کی برصغیر میں آمد

ابن بشیر الحسینوی

رکن مجلس شوریٰ
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
1,111
ری ایکشن اسکور
4,478
پوائنٹ
376
جمشید میاں شاباش کے مستحق ہیں کہ انھوں نے قسم کھائی ہے کہ لڑکپن ،جوانی اور آخری عمر تقلید ناسدید کی دعوت دینی ہے اور قرآن و سنت کے مخالف فقہ حنفی کو عروج دینا ہے !!!!
محترم جمشید صاحب !آپ کیوں بھول گئے ہیں کہ منزل من اللہ دین کے مخالف بڑے بڑے آئے آخر بڑی جلدی ناکام ہوئے دنیا نے ان کی ناکامی سے عبرت پکڑی۔
کاش آپ کو ابھی اپنے معتقد اور امام انور شاہ کشمیری دیوبندی صاحب کی آخری عمر میں افسوس کرنا ،یاد آجائے اور آپ افسوس و حسرت سے اپنے آپ کو محفوظ کر لیں ۔ورنہ کشمیری صاحب کی طرح ہر دیوبندی افسوس کرے گا ۔
 

ابوعیینہ

مبتدی
شمولیت
جنوری 17، 2012
پیغامات
58
ری ایکشن اسکور
281
پوائنٹ
0
جمشید میاں شاباش کے مستحق ہیں کہ انھوں نے قسم کھائی ہے کہ لڑکپن ،جوانی اور آخری عمر تقلید ناسدید کی دعوت دینی ہے اور قرآن و سنت کے مخالف فقہ حنفی کو عروج دینا ہے !!!!
محترم جمشید صاحب !آپ کیوں بھول گئے ہیں کہ منزل من اللہ دین کے مخالف بڑے بڑے آئے آخر بڑی جلدی ناکام ہوئے دنیا نے ان کی ناکامی سے عبرت پکڑی۔
کاش آپ کو ابھی اپنے معتقد اور امام انور شاہ کشمیری دیوبندی صاحب کی آخری عمر میں افسوس کرنا ،یاد آجائے اور آپ افسوس و حسرت سے اپنے آپ کو محفوظ کر لیں ۔ورنہ کشمیری صاحب کی طرح ہر دیوبندی افسوس کرے گا ۔
کافی دیر سے محدث فورم کا قاری ہوں آج دل کیا تو رجسٹر ہو گیا
جمشید میاں کو قرآن و حدیث کے خلاف ہوتے کچھ سوچنا چاہئے کہ وہ کس کی تائید اور کس کے مخالف لکھ رہے ہیں ۔
میرے خیال میں یہ سوال آل تقلید پر پہاڑ کی طرح کھٹکتا ہے کہ آخر انور شاہ کشمیری صاحب کیوں افسوس کرتے رہے اپنی آخری عمر میں جس کی تفصیل ان کی شاگرد مفتی شفیع دیوبندی صاحب نے لکھی ہے
کیا اس کا جواب کوئی آل تقلید دے سکتا ہے ؟!
 

جمشید

مشہور رکن
شمولیت
جون 09، 2011
پیغامات
871
ری ایکشن اسکور
2,331
پوائنٹ
180
لیکن آنجناب توتقلید نہیں کرتے اتباع کرتے ہیں توآپ نے جوکچھ تاریخ میں دوچار نام یاکم ازکم ایک نام پڑھاہے وہ توپیش کریں دلیل کے ساتھ ۔اورصرف آنجناب ہی نہیں بلکہ آنجناب اپنے پورے مشائخ سے رابطہ کریں اورکچھ نام دلیل کے ساتھ پیش کریں۔ورنہ یہ سمجھنابجاہوگاکہ جس طرح افیونی افیون کھاکر خیالوں میں گم ہوجاتے ہیں اوراپنے خیال کو حقیقت سمجھ بیٹھتے ہیں اسی طرح کچھ لوگ نہایت جاہل ہیں لیکن محض اتباع کانام اوپرچسپاں کرکے خود کو عالم سمجھناشروع کردیاہے۔ویسے ایسے لوگوں کابھرم بہت جلد کھل جاتاہے اورخاص طورپر جب بات دلیل اورحوالہ کے ساتھ کرنے کیلئے کہاجائے توادھر ادھر کی ہانکنافوراًشروع کردیتے ہیں کیونکہ برتن سے وہی ٹپکتاہے جواس کے اندر ہوتاہے ۔اب اگراندر جہل کی حکمرانی ہے تواس سے علم کے قطرات توٹپکنے سے رہے۔
لگتاہے کہ ابن دائود کو پوری تلاش وتفتیش اورایک دوہفتے کی محنت شاقہ کے باوجود کوئی نام نہ مل سکاتو بجائےاس کے کہ اپنی ناکامی کا اعتراف کرتے انہوں نے احساس شرمندگی کو مٹانے کیلئے یہ سطریں گھسیٹ دیں۔
اب حقیقت جاننے کے لئے تقلید کی عینک اتارنی بھی ہوگی!!! جب تک آپ تقلید کی عینک پہنے رہو گے حقیقت نہیں جان سکو گے!! جیسا کہ آپ اوپر تسیلم کر آئے ہو!!!
ویسے یہ خیال سے یاد آیا!! کہ فقہا احناف تخیلاتی مسائل پر جو فتاویٰ صادر فرماتے تھے وہ کہیں افیون کھا کر خیالات کو حقیقت سمجھ کر اسی افیونی حالت میں تو صادر نہیں فرماتے تھے؟؟؟؟؟ فتدبر!!!!
ویسے یہ حیرت کی بات ہے کہ جولوگ اپنی قدامت کو ثابت کرنے کیلئے طویل مضامین لکھ مارتے ہیں ان کو محض ایک نام پیش کرنے میں پسینہ کیوں اآرہاہے۔ویسے یہ دعویٰ اب بھی قائم ہے کہ دوچار نام اوراگر یہ مشکل لگے تو صرف ایک نام پیش کردیں ۔ورنہ غیرجانبدار قارئین خود سمجھ جائیں گے کہ ایسے دعووں اورمضامین کے طوماروں کی کیاحقیقت ہے۔
اب اآئندہ اس موضوع میں اسی وقت شرکت کی جائے گی جب کہ کوئی صاحب پوچھے گئے سوال کا جواب پیش کریں ۔اورچونکہ دور دور تک اس سوال کا کوائی جواب متوقع نظرنہیں آرہاہے ۔اس لئے طویل عرصہ تک چھٹی چھٹی ہی
 

جمشید

مشہور رکن
شمولیت
جون 09، 2011
پیغامات
871
ری ایکشن اسکور
2,331
پوائنٹ
180
جمشید میاں شاباش کے مستحق ہیں کہ انھوں نے قسم کھائی ہے کہ لڑکپن ،جوانی اور آخری عمر تقلید ناسدید کی دعوت دینی ہے اور قرآن و سنت کے مخالف فقہ حنفی کو عروج دینا ہے !!!!
محترم جمشید صاحب !آپ کیوں بھول گئے ہیں کہ منزل من اللہ دین کے مخالف بڑے بڑے آئے آخر بڑی جلدی ناکام ہوئے دنیا نے ان کی ناکامی سے عبرت پکڑی۔
کاش آپ کو ابھی اپنے معتقد اور امام انور شاہ کشمیری دیوبندی صاحب کی آخری عمر میں افسوس کرنا ،یاد آجائے اور آپ افسوس و حسرت سے اپنے آپ کو محفوظ کر لیں ۔ورنہ کشمیری صاحب کی طرح ہر دیوبندی افسوس کرے گا ۔
یہ وہم نیانہیں ہے کہ کچھ لوگ اگراپنے مسلک کی بات کرتے ہیں تواس کوقرآن وسنت سے تعبیر کردیتے ہیں اوردوسراکوئی اپنے مسلک کے تعلق سے بات کرتاہے تواس کو رائے اورذاتی خیال سے تعبیر کیاجاتاہے۔ ظاہریوں کابھی اصرار یہی ہوتاہے کہ وہی قرآن وحدیث کی بات کرنے والے ہیں۔ اورکچھ دوسروں کابھی اصرار یہی ہوتاتھاکہ قرآن وحدیث کی بات وہی کرتے ہیں لیکن دنیا نے دیکھ لیاکہ واماماینفع الناس فیمکث فی الارض
بقیہ سب رخصت ہوگئے اورائمہ اربعہ کے اجتہادات باقی رہ گئے۔
حیرت کی بات یہ ہے کہ آئمہ اربعہ نے قرآن وسنت سے جن مسائل کااستنباط کیا اس کو انہوں نے اجتہاداوررائے سے تعبیر کیالیکن اب کچھ لوگ جن کو ائمہ اربعہ کے علم وفضل سے کوئی مناسبت نہیں ہے اپنی رائے کو فقہ الکتاب والسنۃ بناکر پیش کررہے ہیں ۔لیکن ظاہر ہے کہ پیتل پر سونے کارنگ چڑھادینے سے اس کی حقیقت نہیں بدل جاتی کسی کو خود کی آراء کو کتاب وسنت کہہ دینے سے وہ کتاب وسنت نہیں ہوجاتا۔
ویسے یہ نصیحت آپ اپنے مسلک کے علماء کوبھی کرسکتے ہیں جو اس طرح کے مباحث میں مشغول رہتے ہیں مثلا زبیرعلی زئی،توصیف الرحمن،مولاناارشاداثری وغیرہ ۔اورجس طرح بعد میں اآپ کے مسلک کے بڑے علماء مولانا حسین بٹالوی ،نواب صدیق حسن خان اوردیگر نے عدم تقلید کے نتائج سے آگاہ کیاہے ۔
ویسے آپ نے میرے متعلق پیش گوئی بھی کردی ہے کہ
انھوں نے قسم کھائی ہے کہ لڑکپن ،جوانی اور آخری عمر تقلید ناسدید کی دعوت دینی ہے اور قرآن و سنت کے مخالف فقہ حنفی کو عروج دینا ہے !!!!
کہانت کے تعلق سے جوحدیث وارد ہوئی ہے وہ توآنجناب کے علم میں بھی ہوگا۔ حدیث میں کاہنوں کی بات پر اعتبار کرنے پر بھی سخت وعید آئی ہے لہذا دوسروں کوبھی تنبیہ کی جاتی ہے کہ وہ اس پر قطعااعتبار نہ کریں۔ورنہ وہ بھی اس وعید کے مستحق ہوں گے۔(ابتسامہ)
ابھی میری عمر 25سال کی ہے۔ اورمیں نے جس کوحق سمجھاہے اسی کو اختیار کیاہے اوردعاہے کہ اللھم ارناالحق حقا وارزقنا اتباعہ وارناالباطل باطلاوارزقنااجتنابہ ۔والسلام
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,410
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم و رحمۃاللہ وبرکاتہ!
یہ وہم نیانہیں ہے کہ کچھ لوگ اگراپنے مسلک کی بات کرتے ہیں تواس کوقرآن وسنت سے تعبیر کردیتے ہیں
جی جناب! مقلدین حنفیہ کا ہمیشہ سے یہی وطیرہ رہا ہے!! جب کے ان کی بات اٹکل پچھو ہی ہوں!!!
اوردوسراکوئی اپنے مسلک کے تعلق سے بات کرتاہے تواس کو رائے اورذاتی خیال سے تعبیر کیاجاتاہے۔
بلکل جناب! مقلدین حنفیہ کایہی وطیرہ ہے، جب کہ دوسرا رسول اللہ ﷺ کی حدیث ہی بیان کر دے!!یہ مقلدین حنفیہ ، جہمیہ اسے خبر واحد کہہ کر رد کر دیا کرتے ہیں!!
ظاہریوں کابھی اصرار یہی ہوتاہے کہ وہی قرآن وحدیث کی بات کرنے والے ہیں۔
بلکل جناب ! ظاہریوں نے قرآن و حدیث کی بات ہی کی! ان کے استدلال میں کمی کوتاہی ممکن ہے! اور جب انہیں اپنے استدلال کی کمی کوتاہی معلوم ہو جائے تو اپنے مؤقف کو ترک کر دتے ہیں!! مگر مقلدین کا یہ وطیرہ ہے کہ احادیث سامنے آجانے کے بعد بھی اپنے فقہا کے اقوال پر ہٹ دھرمی کا مظاہرہ کرتے ہیں!!
اورکچھ دوسروں کابھی اصرار یہی ہوتاتھاکہ قرآن وحدیث کی بات وہی کرتے ہیں
باقی دوسروں میں خواہ مالکی ہوں ، شافعی ہوں یا حنبلی ہو یا کوئی اور اہل الحدیث، اس کا بھی یہی معاملہ ہے کہ انہوں نے بھی قرآن و حدیث کی بات ہی کی! ان کے استدلال میں کمی کوتاہی ممکن ہے! اور جب انہیں اپنے استدلال کی کمی کوتاہی معلوم ہو جائے تو اپنے مؤقف کو ترک کر دتے ہیں!! مگر مقلدین کا یہ وطیرہ ہے کہ احادیث سامنے آجانے کے بعد بھی اپنے فقہا کے اقوال پر ہٹ دھرمی کا مظاہرہ کرتے ہیں!!
لیکن دنیا نے دیکھ لیاکہ واماماینفع الناس فیمکث فی الارض
بقیہ سب رخصت ہوگئے اورائمہ اربعہ کے اجتہادات باقی رہ گئے۔
جمشید میاں! جزاک اللہ ! آپ نے ائمہ اربعہ کے علاوہ بھی کسی اور کے وجود کو تسلیم تو کرلیا!!
لیکن آپ نے یہ جو کہا ہے کہ باقی تمام کے اجتہادات رخصت ہو گئے!! یہ تو آپ کی کم علمی ہے!! اب مقلد جو بیچارہ کنویں کے مینڈک کی مانند ہے اسے کیا معلوم کہ کنویں کے علاوہ بھی اور کتنا پانی ہے!!!
جمشید میاں! یہ ائمہ اربعہ سے آپ کا کیا واسطہ!! آپ تو کوفہ کے امام اہل الرائے کے مقلد ہیں!! لہذا
تجھ کو پرائی کیا پڑی اپنی نبیڑ تو!!
حیرت کی بات یہ ہے کہ آئمہ اربعہ نے قرآن وسنت سے جن مسائل کااستنباط کیا اس کو انہوں نے اجتہاداوررائے سے تعبیر کیالیکن اب کچھ لوگ جن کو ائمہ اربعہ کے علم وفضل سے کوئی مناسبت نہیں ہے اپنی رائے کو فقہ الکتاب والسنۃ بناکر پیش کررہے ہیں ۔
ارے میاں! ائمہ ثلاثہ یعنی کہ امام مالک ، امام شافعی اور امام احمد بن حنبل رحمۃ اللہ علیہم سے تو واقعی آج کے علماء اہل الحدیث کا علم نہیں ہوگا!! باقی کوفہ کے امام اہل الرائے کی علمی قابلیت کی گواہی میں نہیں دے سکتا!! فتدبر!!!
لیکن ظاہر ہے کہ پیتل پر سونے کارنگ چڑھادینے سے اس کی حقیقت نہیں بدل جاتی کسی کو خود کی آراء کو کتاب وسنت کہہ دینے سے وہ کتاب وسنت نہیں ہوجاتا۔
جی جناب! فقہا احناف کا اپنی اٹکل پچھو کو فقہ اسلامی کہہ دینے سے حقیقت نہیں بدل جاتی!!
ویسے یہ نصیحت آپ اپنے مسلک کے علماء کوبھی کرسکتے ہیں جو اس طرح کے مباحث میں مشغول رہتے ہیں مثلا زبیرعلی زئی،توصیف الرحمن،مولاناارشاداثری وغیرہ ۔اورجس طرح بعد میں اآپ کے مسلک کے بڑے علماء مولانا حسین بٹالوی ،نواب صدیق حسن خان اوردیگر نے عدم تقلید کے نتائج سے آگاہ کیاہے ۔
جمشید میاں! ارے میاں، ذرا تقلید کا نتیجہ آپ کے پیر رومی کی زبانی ہی سن لیں!!
خلق را تقلید شان برباد او
ہفت صد لعنت بر ایں تقلید او
بلکہ تقلید است آن ایمان او
روی ایمان را ندیدہ جان او
گر چہ عقلت سوئ بالا می پرد
مرغ تقلیدت بہ پستی می چرد

ویسے آپ نے میرے متعلق پیش گوئی بھی کردی ہے کہ
انھوں نے قسم کھائی ہے کہ لڑکپن ،جوانی اور آخری عمر تقلید ناسدید کی دعوت دینی ہے اور قرآن و سنت کے مخالف فقہ حنفی کو عروج دینا ہے !!!!
کہانت کے تعلق سے جوحدیث وارد ہوئی ہے وہ توآنجناب کے علم میں بھی ہوگا۔ حدیث میں کاہنوں کی بات پر اعتبار کرنے پر بھی سخت وعید آئی ہے لہذا دوسروں کوبھی تنبیہ کی جاتی ہے کہ وہ اس پر قطعااعتبار نہ کریں۔ورنہ وہ بھی اس وعید کے مستحق ہوں گے۔(ابتسامہ)
ارے میاں! آپ کو اندیشہ اور کہانت کا فرق نہیں معلوم!! آپ کی تو فقہ ان مسائل سے بھری پڑی ہے جس میں اندیشہ در اندیشہ ہے، اور اکثر تو ایسے اندیشہ ہیں کہ جن کا ہونا ہی محال ہے!! اب کیا آپ کے فقہا یعنی فقہا احناف کاہن ٹھیرے!! اور مقلدین حنفیہ پر کاہنوں کی بات پر اعتبار کرنے پر بھی سخت وعید کا اطلاق کیا جا سکتا ہے!!!
ابھی میری عمر 25سال کی ہے۔
ماشاء اللہ!! یعنی کہ آپ یہ کہنا چاہتے ہیں کہ : ابھی تو میں جوان ہوں!! اللہ آپ کی جوانی میں برکت دے!!
ویسے آپ بہت چھوٹی عمر میں بہت بڑے چیلے بن گئے ہیں!! عقلمد را اشارہ کافی!!!
اورمیں نے جس کوحق سمجھاہے اسی کو اختیار کیاہے اوردعاہے کہ اللھم ارناالحق حقا وارزقنا اتباعہ وارناالباطل باطلاوارزقنااجتنابہ ۔والسلام
اللہ آپ کو بھی دین حق کو تسلیم کرنے کی توفیق دے! آمین!!!
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,773
ری ایکشن اسکور
8,472
پوائنٹ
964
محمد یوسف صاحب یہ موضوع بھی اسی سلسلہ کی ایک کڑی ہے جس تعلق سے آج کل آپ تحقیق میں مصروف ہیں ۔
 
شمولیت
نومبر 14، 2013
پیغامات
177
ری ایکشن اسکور
46
پوائنٹ
43
محمد یوسف صاحب یہ موضوع بھی اسی سلسلہ کی ایک کڑی ہے جس تعلق سے آج کل آپ تحقیق میں مصروف ہیں ۔
یہ مضمون تو اسی کتاب کا ہے جس کا آپ نے حوالہ دیاتھا (برصغیرمیں اہل حدیث کی آمد)http://kitabosunnat.com/kutub-library/article/1-urdu-islami-kutub/453-barr-e-sagheer-mein-ahl-e-hadees-ki-aamad.html
خضر حیات صاحب آپ نے جتنی مباحث کی لنک دیں ہیں اس کے اور اس کتاب کے مطالعہ سے کہیں بھی یہ پتا نہیں چلتا کہ اہل حدیث کا شاہ اسحاق صاحب کے دور سے پہلے کوئی وجود تھا۔
ہر جگہ صحابہ، تابعین ، تبع تابعین اور محدث اکرم کاتذکرہ ہوتا ہے اور دیگر اقول پیش کرکے محدث اکرام کے تذکرہ کو اپنے اوپر فٹ کرنے کی کوشش ہوتی ہے ،اور برصغیر کی تاریخ کو شاہ ولی اللہ سے شروع کردیاجاتا ہے ۔
کیا اس کے علاوہ کوئی تاریخ اور تاریخی شحصیات نہیں ہیں اور کیا اکبر بادشاہ ،اورنگ زیب کےزمانے میں آپ کے علماء نہیں تھے ؟
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,773
ری ایکشن اسکور
8,472
پوائنٹ
964
یہ مضمون تو اسی کتاب کا ہے جس کا آپ نے حوالہ دیاتھا (برصغیرمیں اہل حدیث کی آمد)http://kitabosunnat.com/kutub-library/article/1-urdu-islami-kutub/453-barr-e-sagheer-mein-ahl-e-hadees-ki-aamad.html
خضر حیات صاحب آپ نے جتنی مباحث کی لنک دیں ہیں اس کے اور اس کتاب کے مطالعہ سے کہیں بھی یہ پتا نہیں چلتا کہ اہل حدیث کا شاہ اسحاق صاحب کے دور سے پہلے کوئی وجود تھا۔
ہر جگہ صحابہ، تابعین ، تبع تابعین اور محدث اکرم کاتذکرہ ہوتا ہے اور دیگر اقول پیش کرکے محدث اکرام کے تذکرہ کو اپنے اوپر فٹ کرنے کی کوشش ہوتی ہے ،اور برصغیر کی تاریخ کو شاہ ولی اللہ سے شروع کردیاجاتا ہے ۔
کیا اس کے علاوہ کوئی تاریخ اور تاریخی شحصیات نہیں ہیں اور کیا اکبر بادشاہ ،اورنگ زیب کےزمانے میں آپ کے علماء نہیں تھے ؟
کیا صحابہ کرام ، تابعین عظام اہل حدیث نہیں تھے ؟
 

راجا

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 19، 2011
پیغامات
733
ری ایکشن اسکور
2,574
پوائنٹ
211
یہ مضمون تو اسی کتاب کا ہے جس کا آپ نے حوالہ دیاتھا (برصغیرمیں اہل حدیث کی آمد)http://kitabosunnat.com/kutub-library/article/1-urdu-islami-kutub/453-barr-e-sagheer-mein-ahl-e-hadees-ki-aamad.html
خضر حیات صاحب آپ نے جتنی مباحث کی لنک دیں ہیں اس کے اور اس کتاب کے مطالعہ سے کہیں بھی یہ پتا نہیں چلتا کہ اہل حدیث کا شاہ اسحاق صاحب کے دور سے پہلے کوئی وجود تھا۔
ہر جگہ صحابہ، تابعین ، تبع تابعین اور محدث اکرم کاتذکرہ ہوتا ہے اور دیگر اقول پیش کرکے محدث اکرام کے تذکرہ کو اپنے اوپر فٹ کرنے کی کوشش ہوتی ہے ،اور برصغیر کی تاریخ کو شاہ ولی اللہ سے شروع کردیاجاتا ہے ۔
کیا اس کے علاوہ کوئی تاریخ اور تاریخی شحصیات نہیں ہیں اور کیا اکبر بادشاہ ،اورنگ زیب کےزمانے میں آپ کے علماء نہیں تھے ؟
اور آپ نے جتنی بھی باتیں کی ہیں، کہیں یہ نہیں بتایا کہ آپ کو اعتراض کس بات پر ہے؟
اگر دور اول کے علماء کے حوالے دینے پر اعتراض ہے تو کیا آپ ائمہ اربعہ سے قبل ان کے مقلدین کا وجود ثابت کر سکتے ہیں؟ آپ کی اپنی ناک کٹی ہوئی ہے، اور دوسروں پر الزام کہ وہ نکٹو ہے؟
اگر شاہ ولی اللہ اور بعد کے علماء کے حوالہ جات دینے پر اعتراض ہے تو کیا آپ دیوبندی علماء دکھا سکتے ہیں اکبر بادشاہ اور اورنگ زیب کے زمانے میں؟

باقی پوری پوری کتابیں دینے سے آپ فقط ایک جملہ میں جان چھڑا لیتے ہیں۔ اب نوٹ کیجئے کہ فرقہ دیوبندیہ اور فرقہ بریلویہ دونوں کی پیدائش سے بہت پہلے شیخ محمد فاخر بن محمد یحیٰ بن محمد امین العباسی السلفی الٰہ آبادی رحمہ اللہ تقلید نہیں کرتے تھے۔ بلکہ کتاب وسنت کے دلائل پر عمل کرتے اور خود اجتہاد کرتے تھے۔(دیکھیئے نزہۃ الخواطر ج6 ص351 )

اور فرمائیے کہ اس پر آپ کو کیا اعتراض ہے؟
دوسروں پر اعتراض ضرور کریں لیکن اتنی سینس تو رکھیں کہ ایسے اعتراضات کریں جس کی زد میں آپ خود نہ آتے ہوں۔
 
شمولیت
نومبر 14، 2013
پیغامات
177
ری ایکشن اسکور
46
پوائنٹ
43
اور آپ نے جتنی بھی باتیں کی ہیں، کہیں یہ نہیں بتایا کہ آپ کو اعتراض کس بات پر ہے؟
اگر دور اول کے علماء کے حوالے دینے پر اعتراض ہے تو کیا آپ ائمہ اربعہ سے قبل ان کے مقلدین کا وجود ثابت کر سکتے ہیں؟ آپ کی اپنی ناک کٹی ہوئی ہے، اور دوسروں پر الزام کہ وہ نکٹو ہے؟
اگر شاہ ولی اللہ اور بعد کے علماء کے حوالہ جات دینے پر اعتراض ہے تو کیا آپ دیوبندی علماء دکھا سکتے ہیں اکبر بادشاہ اور اورنگ زیب کے زمانے میں؟

باقی پوری پوری کتابیں دینے سے آپ فقط ایک جملہ میں جان چھڑا لیتے ہیں۔ اب نوٹ کیجئے کہ فرقہ دیوبندیہ اور فرقہ بریلویہ دونوں کی پیدائش سے بہت پہلے شیخ محمد فاخر بن محمد یحیٰ بن محمد امین العباسی السلفی الٰہ آبادی رحمہ اللہ تقلید نہیں کرتے تھے۔ بلکہ کتاب وسنت کے دلائل پر عمل کرتے اور خود اجتہاد کرتے تھے۔(دیکھیئے نزہۃ الخواطر ج6 ص351 )

اور فرمائیے کہ اس پر آپ کو کیا اعتراض ہے؟
دوسروں پر اعتراض ضرور کریں لیکن اتنی سینس تو رکھیں کہ ایسے اعتراضات کریں جس کی زد میں آپ خود نہ آتے ہوں۔
راجا صاحب
میرا یہ ماننا ہے کہ غیرمقلدین اب کی پیداور ہیں شاہ اسحاق صاحب کے دور سے پہلے غیرمقلدین تھے ہی نہیں ۔

چلئے اکبر کے زمانے سے ہی ثابت کریں کہ دین الہی کے سلسلہ میں غیر مقلدین نے کیا محنت کی تا کہ معلوم ہو کہ غیرمقلدین کا وجود تھا
 
Top