1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔۔
  2. محدث ٹیم منہج سلف پر لکھی گئی کتبِ فتاویٰ کو یونیکوڈائز کروانے کا خیال رکھتی ہے، اور الحمدللہ اس پر کام شروع بھی کرایا جا چکا ہے۔ اور پھر ان تمام کتب فتاویٰ کو محدث فتویٰ سائٹ پہ اپلوڈ بھی کردیا جائے گا۔ اس صدقہ جاریہ میں محدث ٹیم کے ساتھ تعاون کیجیے! ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔ ۔

کعبۃ اللہ کے اندرونی مناظر کی تصاویر جاری

'عمرہ اور حج' میں موضوعات آغاز کردہ از محمد عامر یونس, ‏دسمبر 07، 2016۔

  1. ‏دسمبر 07، 2016 #1
    محمد عامر یونس

    محمد عامر یونس خاص رکن
    جگہ:
    karachi
    شمولیت:
    ‏اگست 11، 2013
    پیغامات:
    16,644
    موصول شکریہ جات:
    6,456
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,055

    [​IMG]
    کعبۃ اللہ کے اندرونی مناظر کو واضح طور پر دیکھا جاسکتا ہے۔ فوٹو؛ فائل
    مکہ المکرمہ: عرب خبر رساں ادارے نے کعبۃ اللہ کے اندر کی تصاویر جاری کردیں جن میں اندرونی مناظر کو واضح طور پر دیکھا جاسکتا ہے۔
    العربیہ ڈاٹ نیٹ کے مطابق کعبۃ اللہ قریباً 180 مربع میٹر رقبے پر محیط ہے اور اس کی چھت لکڑی کے تین مضبوط ستونوں کے سہارے پر ہے، یہ ستون صحابی رسول حضرت عبیداللہ بن زبیرؓ نے بنوائے تھے جو دنیا کی مضبوط ترین لکڑیوں میں سے ایک لکڑی سے بنے ہیں۔


    [​IMG]

    اس وقت ان ستونوں کو 1350 سال گزر چکے ہیں، ان کی رنگت گہری بھوری ہے، ہر ستون کی لمبائی قریباً 150 سینٹی میٹر اور موٹائی 44 سینٹی میٹر ہے، تینوں ستونوں کے درمیان میں ایک پتلی شہتیر نما لٹھ آویزاں ہے اور یہ تینوں کے درمیان سے گزرتی ہے، اس پر کعبۃ اللہ کے تحائف اور نوادرات لٹکے ہوئے ہیں جب کہ دونوں اطراف کعبہ کی شمالی اور جنوبی دیواریں ہیں۔

    [​IMG]
    العربیہ کے مطابق مسجد الحرام اور مسجد نبویؐ کےانتظامی ذمے دار ادارے نے بتایا کہ کعبہ کے دائیں جانب اندرونی حصے میں رکنِ شامی ہے اس میں ایک سیڑھی ہے جو مستطیل نما کمرے کی جانب جاتی ہے اس کمرے میں کوئی کھڑکی نہیں ہے اس کا ایک دروازہ ہے اور اس کا خصوصی تالا ( قفل) ہے اس کے دروازے پر خوب صورت ریشم کا پردہ لٹکا ہوا ہے اور اس پر سنہرے اور نقرئی رنگ کی کشیدہ کاری ہوئی ہے۔

    [​IMG]
    ذمے دار کے مطابق کعبہ کا اندرونی فرش سنگِ مرمر کا ہے جو زیادہ تر سفید ہے۔ تاہم سنگ مرمر کے دوسرے رنگوں کے ٹکڑے بھی فرش پر لگے ہوئے ہیں۔ کعبہ کا اندرونی حصہ خوب صورت سنگ مرمر کے ٹکڑوں سے مزیّن ہیں اور سرخ رنگ کی ریشم کے پردے سے ڈھانپا ہوا ہے۔ اس پر سفید رنگ سے عربی میں عبارات اور اسمائے حسنیٰ لکھے ہوئے ہیں اور اسی پردے نے کعبے کی چھت کو بھی ڈھانپ رکھا ہے۔

    [​IMG]
    العربیہ کے مطابق کعبہ کے اندر 8 پتھر ہنیان پر خطِ ثلث میں عربی عبارتیں کندہ ہیں۔ ایک پتھر پر خطِ کوفی میں عربی عبارت لکھی ہوئی ہے یہ خوب صورت لکھائی چھٹی صدی ہجری کے بعد کے دور سے تعلق رکھتی ہے۔
    دیوارِ شرقی پر کعبے کے دروازے اور باب التوبہ کے درمیان سابق سعودی فرمانروا شاہ فہد بن عبدالعزیز آل سعود کی ایک دستاویز ہے جو سنگِ مرمر پر کندہ کی گئی ہے۔ اس میں کعبہ کی تزئین نو کی تاریخ درج ہے۔ اس طرح کعبہ کے اندر عبارتوں پر مشتمل پتھروں کی تعداد 10 ہے اور یہ تمام سفید سنگ مرمر کے ہیں۔
     
    • پسند پسند x 2
    • زبردست زبردست x 2
    • لسٹ
  2. ‏دسمبر 08، 2016 #2
    محمد عامر یونس

    محمد عامر یونس خاص رکن
    جگہ:
    karachi
    شمولیت:
    ‏اگست 11، 2013
    پیغامات:
    16,644
    موصول شکریہ جات:
    6,456
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,055

لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں