السلام و وعلیکم و رحمتہ اللہ و برکاتہ!
میں روزانہ سورۃ یٰسین، سورۃ واقعہ اور سورۃ ملک پڑھتا ہوں (سورۃ یٰسین اور سورۃ واقعہ گھر میں خیر و برکت کے لئے اور سورۃ ملک عذاب قبر سےمحفوظ رہنے کے)۔
وعلیکم السلام و رحمۃ اللہ و برکاتہ
قرآن مجید روزانہ جتنا ممکن پڑھنا چاہیئے ،یہ عظیم عبادت اور مومن کیلئے بہت اہم اور مفید ہے :
جناب رسول اللہ ﷺ کا ارشاد گرامی ہے :
أَبُو أُمَامَةَ الْبَاهِلِيُّ، قَالَ: سَمِعْتُ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، يَقُولُ: «اقْرَءُوا الْقُرْآنَ فَإِنَّهُ يَأْتِي يَوْمَ الْقِيَامَةِ شَفِيعًا لِأَصْحَابِهِ، (صحیح مسلم بَابُ فَضْلِ قِرَاءَةِ الْقُرْآنِ )
یعنی قرآن پڑھتے رہا کرو ، کیونکہ یہ روز محشر اپنے اصحاب کیلئے شفیع بن کر آئے گا ‘‘
اورفرمایا
عَبْدَ اللَّهِ بْنَ مَسْعُودٍ، يَقُولُ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «مَنْ قَرَأَ حَرْفًا مِنْ كِتَابِ اللَّهِ فَلَهُ بِهِ حَسَنَةٌ، وَالحَسَنَةُ بِعَشْرِ أَمْثَالِهَا، لَا أَقُولُ الم حَرْفٌ، وَلَكِنْ أَلِفٌ حَرْفٌ وَلَامٌ حَرْفٌ وَمِيمٌ حَرْفٌ» (سنن الترمذي )
سیدنا عبداللہ بن مسعود ؓ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا : ” جس نے کتاب اللہ کا ایک حرف پڑھا اسے اس کے بدلے ایک نیکی ملے گی ، اور ایک نیکی دس گنا بڑھا دی جائے گی ، میں نہیں کہتا « الم » ایک حرف ہے ، بلکہ « الف » ایک حرف ہے ، « لام » ایک حرف ہے اور « میم » ایک حرف ہے “ (یعنی الم پڑھنے پر تیس نیکیاں ملیں گی )
اس لئے زیادہ سے زیادہ جتنا پڑھنا ممکن ہو کسی بھی وقت قرآن پڑھنا دنیا و آخرت کیلئے مفید ہے ،
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
لیکن مخصوص سورتیں یا مخصوص آیات مخصوص وقت میں پڑھنا صرف اسی صورت صحیح ہوگا جب صحیح یا حسن درجہ کی احادیث سے ایسا منقول ، ثابت ہو ۔
یہ فتوی ملاحظہ فرمائیں :
بسم الله والصلاة والسلام على رسول الله:
أقرأ سورة يس يوميا بعد قراءة ما تيسر من القرآن فهل هذا يعتبر بدعة ؟ وهل أستمر في قراءتها؟
ترجمہ سوال :
میں روزانہ دیگر تلاوت کے ساتھ سورۃ یسین پڑھتا ہوں کیا میرا یہ عمل ٹھیک ہے اور جاری رکھوں یا یہ عمل بدعت ہے ؟
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جواب :
الإجابــة
الحمد لله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه، أما بعـد:
فلا شك أن تلاوة القرآن عبادة عظيمة لأن القارئ يحصل على عشر حسنات بقراءة الحرف الواحد منه ، لكن لا ينبغي للمسلم التزام قراءة سورة معينة في وقت مخصوص مع اعتقاد خصوصية شرعية لذلك الفعل بدون دليل شرعي يدل لذلك لأن هذا داخل في ضابط البدعة الإضافية كما تقدم في (الفتوى رقم :631 )
والمواظبة على قراءة سورة يس كل يوم لم يثبت دليل شرعي يدل عليها ، وكل ما ورد من أحاديث للترغيب في قراءتها فهو ضعيف كما تقدم في الفتوى رقم : 9909 ، والفتوى رقم : 7008 .
ولكن اجتهد في الإكثار من تلاوة القرآن ما استطعت ففي ذلك ثواب عظيم .
والله أعلم .
http://fatwa.islamweb.net/fatwa/index.php?page=showfatwa&Option=FatwaId&Id=72863
جواب حمد و ثنا کے بعد :اس میں کوئی شک نہیں کہ تلاوت قرآن ایک عظیم عبادت ہے ، اور اس کے ایک ایک حرف کے پڑھنے پر دس دس نیکیاں ملتی ہیں ،لیکن کسی مخصوص وقت، خاص اس وقت کی فضیلت کا اعتقاد رکھ کر کوئی متعین سورۃ پڑھنا ، جس پر کوئی دلیل شرعی موجود نہ ہو تو یہ اضافی بدعت شمار ہوگی ،
اور روزانہ بلاناغہ سورۃ یسین کی پابندی سے تلاوت پر کوئی شرعی دلیل موجود نہیں ،اور جو روایات اس ضمن میں مروی ہیں وہ سب ضعیف ہیں ،اس لئے اس تخصیص کو چھوڑ کر قرآن پاک روزانہ زیادہ سے زیادہ پڑھنا چاہیئے ، اسی میں اجر عظیم ہے ؛
اور فضیلۃالشیخ صالح المنجد کی سائیٹ پر اسی مسئلہ کے جواب میں فرمایا ہے :
الأحاديث الواردة في فضل قراءة سور مخصوصة في أيام مخصوصة كثيرة ، غير أنها لا يصح منها شيء سوى ما ثبت في فضل قراءة سورة الكهف يوم الجمعة وليلتها ، كما سبق بيان ذلك في جواب رقم : (10700)
https://islamqa.info/ar/135745
یعنی :مخصوص ایام میں مخصوص سورتوں کی فضیلت میں جو روایات وارد ہیں ، ان میں صرف سورۃ الملک کا جمعہ کے پڑھنا صحیح اسناد سے ثابت ہے ، باقی سب روایات ضعیف یا موضوع ہیں )
اور سورۃ ملک کی فضیلت میں درج ذیل موقوف روایت یعنی صحابی کا قول ثابت ہے
وعن عبد الله بن مسعود عنہ قال من قرأ تبارك الذي بيده الملك كل ليلة منعه الله عز وجل بها من عذاب القبر وكنا في عهد رسول الله صلى الله عليه وسلم نسميها المانعة وإنها في كتاب الله عز وجل سورة من قرأ بها في ليلة فقد أكثر
وأطاب
رواه النسائي ( السنن الكبرى 10479 ) واللفظ له واسنادہ (حسن) والحاكم وقال صحيح الإسناد
(صحيح الترغيب والترهيب 1589 )
یعنی سیدنا عبداللہ بن مسعود رضي الله عنہ فرماتے ہیں :
جوہر رات سورۃ ملک پڑھے گا ، اللہ اسے عذاب قبر سے بچالے گا ، اور عبد اللہ فرماتے ہیں ہم اس سورۃ کو نبی کریم کے عہد مبارک میں ( مانعہ ) کہتے تھے ،(یعنی عذاب روکنے والی )
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ۔
اور سورۃ واقعہ کی فضیلت میں مروی حدیث ضعیف اور ناقابل عمل ہے
وہ حدیث درج ذیل ہے :
وأمّا الحديث الضعيف فهو ما رواه البيهقي عن ابن مسعود رضي الله عنه، أنّ النّبي - صلّى الله وسلّم - قال:" من قرأ سورة الواقعة في كلّ ليلة لم تصبه فاقة أبداً "، وهو حديث ضعيف، قال عنه المناوي في فيض القدير:" وفيه أبو شجاع،
قال في الميزان: نكرة لا يعرف ".
سیدنا عبداللہ بن مسعود رضي الله عنہ روایت کرتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا : جو آدمی ہر رات سورہ واقعہ پڑھے گا اسے کبھ فاقہ لاحق نہیں ہوگا ۔
یہ حدیث اسلئے ضعیف ہے کہ اس کا راوی ابو شجاع مجہول ہے ،اور بقول علامہ مناوی یہ روایت منکر ہے
اس حدیث ضعیف ہونے کے متعلق ، علامہ البانی (سلسلة الأحاديث الضعيفة والموضوعة ) میں لکھتے ہیں :
أخرجه الحارث بن أبي أسامة في " مسنده " (178 - من زوائده) وابن السني في " عمل اليوم والليلة " (رقم 674) وابن لال في " حديثه " (116 / 1) وابن بشران في " الأمالي " (20 / 38 / 1) والبيهقي في " الشعب "( 2268 ) وغيرهم من طريق أبي شجاع عن أبي طيبة عن ابن مسعود مرفوعا.
وهذا سند ضعيف، قال الذهبي: أبو شجاع نكرة لا يعرف، عن أبي طيبة، ومن أبو طيبة؟ عن ابن مسعود بهذا الحديث مرفوعا
وقال المناوي في " التيسير ": والحديث منكر