• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کچھ اعتراضات۔

شمولیت
مارچ 04، 2015
پیغامات
139
ری ایکشن اسکور
42
پوائنٹ
56
اگر اہل حدیث شخصیت پرست ہوتے تو وہ اپنے علماء کی غلطیوں(جو تقریبن ہر ایک سے ہوتی ہیں) دفاع کر رہے ہوتے، مگر ایسا ہرگز نہیں ہے۔
دیوبندیوں کو دیکھیں تو لگے ہوئے ہیں اپنے علماء کی غلطیوں کو صحیح ثابت کرنے میں۔
 
شمولیت
دسمبر 10، 2013
پیغامات
386
ری ایکشن اسکور
137
پوائنٹ
91
@ابو حمزہ بھائی یہاں ایک کتاب کے حوالے سے (جو کہ شاید کئی دیوبندی علماء کی تصدیق شدہ ہے؟) دیوبندیوں کے کچھ عقائد کا ذکر کیا گیا ہے، اس میں عقیدہ نمبر 24 کے ذیل میں جو لکھا گیا ہے اس کے بارے میں آپ کی کیا رائے ہے؟
باطنی فیض سے کیا مراد ہے؟
عوام اور خواص کے دین میں اس طرح تفریق کی کیا بنیاد ہے؟



پیروکاروں کو نا پتا لگنے دینا ہی تو دیوبندی مولویوں کے "ہاتھ کی صفائی" ہے، لیکن جب "پیروکاروں" کو پتا لگ جاتا ہے تو بندہ دیوبندی بھی نہیں رہتا۔۔۔۔۔۔ سوچیلا آئکون
السلام علیکم و رحمۃ اللہ
باطنی فیض سے شاید مراد روحانیت کا درس ہے جو کہ اللہ کے ولی نفس کو مارنے کا درس دیتے تھے اس کے درجات ہوتے ہیں واللہ اعلم کہ وہ اس میں کیا سکھاتے ہیں البتہ میری نظر نماز سے بڑہ کر روح کی کوئی غذا نہیں اور نہ نماز کے بغیر روحانیت آسکتی ہے ۔
(عوام اور خواص کے دین میں اس طرح تفریق کی کیا بنیاد ہے؟)اس سے شاید قبر پر مراقبہ مراد ہے جو کہ علماء وغیرہ کرتے ہیں یہ اکثر علائقوں مین عام ہے کوئی مرجائے تو اس کے رشتہ دار قبر پر مراقبہ کراکر اس کا حال دریافت کرتےہیں بریلوی عام طور ایسا کرتے ہین اور دیوبندی بھی کرتے ہیں البتہ اب وہ بہت ہی کم ایسا کرتے ہین
اور دوسری بات یہ کہ میں اور میرہ پورہ گھرانہ دیوبندی ہے لیکن ہم مرنے کے بعد کسی بھی انسان پیر ، فقیر ، ولی کو مرہ ہوا ہی سمجھتے ہیں اور مرنے کے بعد اس سے حاجت رقائی نہ تو جائز ہے اور نہ ہی کوئی پیر ولی ایسا کر سکتا ہے ، یہ صرف اور صرف اللہ تعالی کے ساتھ خاص ہے

مولانہ خلیل احمد رحمہ اللہ نے اس سوال کے جواب میں ایک زندہ شیخ کی بیعت اور اسے دین سکھنے کی کی بات کہی ہے اور شرط لگائی ہے کہ خالصتن قرآن و سنت کا پابند ہو البتہ ساتھ میں جو انہو ں نے لکھا ہے

"رہا مسئلہ مشائخ اور بزرگوں کی روحانیت سے استفادہ اور ان کے سینوں اور قبروں سے باطنی فیوض کا پہنچنا سو بیشک صحیح ہے مگر اس طریقہ سے جو اس کے اہل اور خواص کو معلوم ہے"

یہاں پر سینوں سے مراد تو زندہ شیخ ہے لیکن جو انہوں قبر کا زکر کیا ہے اس سے شاید مراد قبر والے شیخ سے مراقبہ کی صورت مین کلام کرنا ہے جو کہ میری نظر میں بے شک غلط ہے اگر کوئی اور دیوبندی بھائی اس پر کلام کرنا چاہے تو کرسکتا ہے میں قبر میں سماع کا قائل نہیں
 
Last edited:

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,551
پوائنٹ
304
وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہُ!
محترم @محمد علی جواد صاحب کیا آپ اس تناسب کی مقدار بتانا پسند فرمائیں گے؟
لگے ہاتھوں "سلفیوں" کی بدعقیدگیوں کی کچھ مثالیں بھی بیان فرمادیں تو مہربانی ہوگی۔ جزاک اللہ
السلام و علیکم و رحمت الله -

دیوبندیوں اوراہل سلف میں بدعقیدگی کا معین اور واضح تناسب بیان کرنا آسان نہیں - بہرحال اہل حدیث میں بھی دس پندرہ فیصد ایسے لوگ ضرور ہیں جن کو اپنے عقائد میں نظر ثانی کی ضرورت ہے-

اگر"سلفیوں" کی بدعقیدگیوں سے مراد آئمہ یا دور حاضر کےعلماء حضرات ہیں- تو اس پر تحقیق کے بعد ہی کچھ کہا جا سکتا ہے اور اس کے لئے الگ تھریڈ بنانا پڑے گا-

بہرحال دور حاضر میں کچھ اہل حدیث افرد کو میں جانتا ہوں جو اکثر باطل امور جیسے تعویذوں کے اثرات ، مردوں کا زندوں کا سلام سننا اور جواب دینا ، جنّات کا انسانی جسم میں تصرف ، اہل بیت کے باطل مناقبات سے متعلق ضعیف احادیث، یزید بن معاویہ رح اوران کا والد حضرت امیر معاویہ رضی الله عنہ کو فاسق و فاجر قرار دینے والی احادیث کو ماننا، وہ احادیث جن میں صحابہ کرام رضوان الله اجمعین نے ایک دوسرے پر سب و شتم کیا گیا، ان سب روایات پر آنکھیں بند کرکے ایمان رکھنا وغیرہ -

الله ہم سب پر رحم کرے اور اپنی سیدھی راہ کی طرف گامزن کرے (آمین)-
 
Top