- شمولیت
- اپریل 27، 2013
- پیغامات
- 26,582
- ری ایکشن اسکور
- 6,747
- پوائنٹ
- 1,207
کیا اللہ تعالیٰ نے میلاد پاک کرنے اور خوشی کے اظہار کرنے سے روکا ہے؟
سعیدی (تنبیہ نمبر۷) : ذکر میلاد کے دشمن سے پوچھوکیا اللہ نے میلاد پاک کا جلسہ کرنے و جلوس نکالنے اور خوشی کا اظہار کرنے سے منع کیا ہے؟ نہیں ہرگز نہیں بلکہ وہ فرماتا ہے: افعلوا الخیر، وما تفعلوا من خیر فان اللہ بہ علیم ومن تطوع خیرا فان اللہ شاکر علیم۔ یعنی اچھے کام کیا کرو، ان کا ثواب ملے گا کیا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے منع کیا ہے؟ ہرگز نہیں بلکہ آپ نے اور آپ کے اصحاب اہل بیت نے میلاد منایا ہے ۔کمامر)۔
محمدی
کیا اللہ اور اس کے رسول نے ان بیس سے زائد باتوں سے روکا ہے؟
اول:سنت کے دشمن، میلادی بدعتی سے پوچھو کہ اللہ تعالیٰ نے اور اس کے رسول نے اذان کے اندر حی علی خیر العمل کے الفاظ کہنے سے منع فرمایا ہے؟ نہیں ہرگز نہیں تو پھر تم کیوں نہیں کہتے۔ اذان کے آخری الفاظ لا الہ الا اللہ کے بعد محمد رسول اللہ کہنے اور ملانے سے اللہ و رسول نے منع فرمایا ہے؟ نہیں ہرگز نہیں تو پھر تم میلادی لوگ لا الہ الا اللہ کے ساتھ محمد رسول اللہ کیوں نہیں کہتے۔ اذان کے آخری الفاظ لا الہ الا اللہ دو دفعہ کہنے سے اللہ و رسول نے منع فرمایا ہے؟ نہیں ہرگز نہیں تو تم اس کارخیر کو دو دفعہ کیوں نہیں کہتے۔ جنازہ غائبانہ پڑھنے سے اللہ و رسول نے منع فرمایا ہے؟ نہیں ہرگز نہیں تو پھر تم اس کارخیر (نمازِ جنازہ) کو کیوں نہیں ادا کرتے۔ دوبارہ نماز جنازہ سے اللہ و رسول نے منع فرمایا ہے؟ نہیں ہرگز نہیں تو پھر تم اس کار خیر کو دوبارہ کیوں نہیں کرنے دیتے۔ اذان کے اندر اشھد ان امیر المومنین وامام المتقین علیا ولی اللہ الخ کہنے سے اللہ ورسول نے منع فرمایا ہے؟ نہیں تو پھر تم اس کارخیر سے آج تک کیوں محروم ہو۔ مغرب کی اذان کے بعد جماعت سے پہلے دو رکعت پڑھنے سے اللہ ورسول نے منع فرمایا ہے؟ نہیں ہرگز نہیں تو پھر تم آج تک اس کار خیر سے کیوں محروم ہو۔ جبکہ صحابہ کرام یہ دو رکعت ادا فرمایا کرتے تھے۔ عیدین سے پہلے یا پیچھے ، عیدگاہ کے اندر اللہ ورسول نے دوگانہ پڑھنے سے منع فرمایا ہے؟ نہیں ہرگز نہیں تو پھر تم آج تک اس کارخیر سے کیوں محروم ہو۔ عیدین کی جماعت کیلئے اذان اور اقامت کے الفاظ کہنے سے اللہ ورسول نے منع فرمایا ہے؟ نہیں ہرگز نہیں تو پھر تم اس کار خیر سے آج تک محروم کیوں ہو۔ اذان ترجیع کہنے سے اللہ ورسول نے منع فرمایا ہے؟ نہیں ہرگز نہیں تو پھر تم آج تک اللہ وررسول کیلئے شہادت دوبارہ کہنے کی خیر سے کیوں محروم ہو جبکہ صحابی رسول حضرت ابو محذورہ رضی اللہ عنہ اس کار خیر کو اپنی زندگی میں کہتا رہا۔ امام و مقتدی کو اللہ ورسول نے نماز جہری میں آمین بالجہر سے منع فرمایا ہے؟ نہیں ہرگز تو تم آج تک اس سے محروم کیوں ہو۔ مرد مسلمان کو نماز کے اندر سینہ پر ہاتھ باندھنے سے منع فرمایا ہے؟ نہیں ہرگز نہیں تو تم آج تک اس سے محروم اور مانع کیوں ہو۔ نماز جنازہ کے اندر خالص دعا مانگنے سے اللہ ورسول نے منع فرمایا ہے؟ نہیں ہرگز نہیں تو تم آج تک میت کو اس کار خیر سے محروم کیوں کر رکھا ہے۔ فرائض کی رکعتوں مثلاً مغرب کی نماز کے اندر چوتھی رکعت ملا کر ادا کرنے سے اللہ ورسول نے منع فرمایا ہے؟ نہیں ہرگز نہیں تو تم آج اس زیادتی خیر سے محروم کیوں ہو۔ فرائض میں بجائے سبحانک اللہم کے اللہم باعدبینی وبین خطایای الخ پڑھنے سے اللہ ورسول نے منع فرمایا ہے؟ نہیں ہرگز نہیں تو پھر تم آج تک اپنے لئے طلب خیر سے کیوں محروم ہو، جبکہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم فرائض میں یہ دعائیہ کلمات پڑھا کرتے تھے۔ قنوت وتر رکوع کے بعد پڑھنے سے اللہ ورسول نے منع فرمایا ہے؟ نہیں ہرگز نہیں تو تم پھر اس وقت قنوت پڑھنے سے کیوں روکتے ہو۔ عیدین کی زوائد تکبیرات ۱۲عدد کہنے سے اللہ ورسول نے منع فرمایا ہے؟ نہیں ہرگز نہیں تو تم آج تک اس خیر سے کیوں محروم ہو۔ سحری کی اذان دینے سے اللہ ورسول نے منع فرمایا ہے؟ نہیں ہرگز نہیں تو پھر تم اس کار خیر سے آج تک کیوں محروم ہو جبکہ یہ اذان سحری زمانہ نبوی میں ہوا کرتی تھی۔ نماز جنازہ کے اندر سورت فاتحہ پڑھنے سے اللہ ورسول نے منع فرمایا ہے؟ نہیں ہرگز نہیں تو تم آج تک اس کارخیر سے محروم کیوں ہو۔ نمازجنازہ کی تکبیرات کے وقت رفع الیدین کرنے سے اللہ ورسول نے منع فرمایا ہے؟ ہرگز نہیں تو پھر تم تکبیرات عیدین کے رفع یدین کی اس کار خیر سے محروم کیوں ہو جبکہ ان دونوں موقعوں پر صحابہ کرام سے رفع الیدین کرنا ثابت ہے۔ تشھد اول میں عبدہ ورسولہ کے بعد درود شریف پڑھنے سے اللہ ورسول نے منع فرمایا ہے؟ نہیں ہرگز نہیں تو تم آج تک میلاد والے کی ذات بابرکات پر درود پڑھنے کی خیر سے محروم کیوں ہو۔ سجدہ تلاوت خیر ہے نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے قرآن مجید کے پندرہ سجدے صحابہ کرام کو بتائے ان میں سورت حج کے دو سجدے بھی تھے (ابو داؤد، ابن ماجہ مشکوٰۃ) مگر آج تک یہ میلادی حضرات سورت حج کے اس دوسرے سجدہ سے کنی کتراتے ہیں۔ تو جب بقول سعیدی میلاد منانے سے خدا و رسول نے منع نہیں فرمایا لہٰذا میلاد منانا چاہئے تو اسی اصول کے تحت ہم کہتے ہیں کہ جب خدا و رسول نے ان موقعوں پر ان کاموں سے منع نہیں فرمایا تو انصاف کا تقاضا تو یہ ہے اس سعیدی میلادی کو یہ سب کام کرنے چاہئیں تا کہ سعیدی پر الزام نہ آئے کہ دو رنگی چھوڑ دے یک رنگ ہو۔ الخ۔