• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کیا لفظ اہل الحدیث سے عوام خارج ہے؟

شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
جواب ہاں یا ناں میں ہی نہیں ہوگا بلکہ ہاں یا ناں کے جواب میں جناب کے چھپے ہو مقاصد ہیں اور جب جواب ہاں یا ناں میں نہیں ملا بلکہ مفصل جواب ملا تو جناب کے مقاصد کو ٹھیس پہنچ گئی

ہاں یا ناں میں ہی جواب ضروری کیوں ہے؟ مفصل جواب جناب کو قبول کیوں نہیں؟؟
٭ھاھاھا میری جان تو بہت پہنچی ہوئی سرکار نکلی، جواب دیا نہیں، جواب کے بعد کے مقاصد جان چکی ہے، ھی ھی ھی ۔ میرے لالے مفصل جواب سوال پر ہوتا تو دوسری بات ہی نہ کی جاتی، آپ کے مفصل جواب میں جہاں سوال کا جواب ہے، آپ اس مفصل میں سے صرف اسے نکال دیں، تاکہ پتہ چلے کہ مفصل میں سوال کا جواب کہاں پوشیدہ ہے؟۔
٭ سوال کا جواب ہے ہی ہاں یا ناں میں۔ مگر آپ مفصل جواب دینا چاہتے ہیں، تو کوئی اعتراض نہیں۔ لیکن سوال گندم جواب چنا یہ ظلم تو ہم پر نہ کریں میرے جگنو۔ سوال جو ہے، اس کا جواب دیں۔
جنا ب کے ڈائیلاگ بتا رہے ہیں کہ جناب کی کشتی کسی بھنور میں پھنس چکی ہے بس قریب ہے کہ ڈوب جائے کسی تنکے کا سہارا تلاش کر رہے ہیں ھاھاھاھاھاھاھاھاھاھاھاھاھاھا
ظالم غالب بار بار یاد آجاتا ہے توں

دل کے بہلانے کو غالب یہ خیال اچھا ہے


سوال دوبارہ دھرا رہا ہوں

میرے جگنو میری عرض ہے کہ باقی صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین جن کو علامہ رحمہ اللہ نے طبقات میں شامل نہیں کیا، یا جن صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین نے احادیث بیان نہیں کی، یا جو صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین محدث نہیں تھے، کیا ان صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کو اہلحدیث لکھا، بولا اور کہا جاسکتا ہے یا نہیں؟
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
محترم مفتی آصف صاحب!

انسان بات وہ کرتا ہے، جس کو ثابت کرنے کی ہمت بھی رکھتا ہوں، اور اس پر انسان کے پاس دلائل بھی ہوں، تاکہ وہ اپنے مؤقف اپنے دعویٰ کو ڈنکے کی چوٹ ثابت کرسکے، جس طرح آپ نے اچھل کود کی، اس طرح کی اچھل کود انسان کےلیے ذلت ورسوائی کا سبب بنتی ہے۔ اپنے دعویٰ کے دونوں حصوں کو ثابت کرنے کےلیے ابھی تک آپ کو بری طرح ناکامی کا سامنا ہے، اور یہ ناکامی ہمیشہ آپ کے ماتھے کا جھومر ہی رہے گی، کیونکہ آپ نے ایسی بات میں اچھل کود کی، جس کو ثابت کرنے کےلیے آپ میں نہ تو ہمت ہے، اور نہ دلائل آپ کے ساتھی ہیں۔ ایک بار پھر کہا جا رہا ہے کہ

نمبر1۔لفظ اہلحدیث صرف محدثین کےلیے ہے، یہ آپ کا خاص دعویٰ ہے، اس پر دلیل دے دیں۔۔۔یاد رہے خاص دعویٰ خاص دلیل۔۔یا
نمبر2۔عوام کو اہلحدیث نہ کہا جاسکتا ہے یا نہ بولا جاسکتا ہے اور نہ لکھا جاسکتا ہے، مطلب جیسے آپ نے کہا کہ جہلاء پر لفظ اہلحدیث کا اطلاق نہیں ہوسکتا، اس پر دلیل دے دیں ۔۔۔۔۔ یا
نمبر3۔ جو آپ سے سوال ہے کہ باقی صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کو اہلحدیث لکھا بولا اور کہا جاسکتا ہے یا نہیں؟ اس سوال کا جواب دے دیں

نوٹ:
باقی اب تک جتنے بھی دلائل آپ نے دیئے ہیں، وہ سب محدثین کے بارے میں ہیں، اور محدثین کو اہلحدیث لکھا بولا اور کہا جاسکتا ہے، اس بات سے کسی کو بھی انکار نہیں، باقی لفظ اہلحدیث کا استعمال محدثین کےلیے جہاں ہوا، اس سے اس بات کی دلیل پکڑنا کہ یہ لفظ اب صرف محدثین کےلیے ہی ہے، یہ عقل وفہم کی ناسمجھی ہے۔ اور پھر بغض اہلحدیث کا مظہر بھی

ان باتوں کا جواب دیں تاکہ ہم بات کو آگے چلائیں، ان تین باتوں میں سے کسی بھی ایک بات کا جواب آپ نے تین دن کے اندر نہ دیا، تو اس کے بعد آپ کو کوئی حق نہیں ہوگا کہ آپ یہاں پر بات کرسکیں، اور نہ آپ کو یہ حق دیا جائے گا، کیونکہ سوائے ٹائم کے ضیاع کے آپ کا کوئی اور مقصد شروع سے اب تک رہا ہی نہیں، اور جب پھندا کسا جانے لگا تو اب میں ناں مانوں اور ضد بازی پہ اتر آئے۔ یاد رہے تین دن کے بعد پھر میں اپنی بات رکھنا شروع کردونگا، اور بات مکمل ہوتے ہی تھریڈ کو بلاک کروا دیا جائے گا، کیونکہ میرے پاس اتنا فضول ٹائم نہیں کہ آپ کی توں تراں اور بازاری زبان پڑھتا رہوں ۔۔۔۔۔ بیشگی معذرت
 

asifchinioty

رکن
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
11
پوائنٹ
37
آج کل مصرفیت بہت زیادہ ہے اس لئے جواب میں تاخیر ہوسکتی ہے،لہذا انتظار کرنا ہوگا
ویسے ان سب سوالات کے جواب شروع سے لے کر آخر تک ہوچکے ہیں لیکن جناب پھر دوبارہ سے سلسلہ شروع کرنا چاہتے ہیں، کوئی بات نہیں ہم جناب کی آسانی کے لئے ایسا بھی کر لیں گے اختصار کے ساتھ
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
آج کل مصرفیت بہت زیادہ ہے اس لئے جواب میں تاخیر ہوسکتی ہے،لہذا انتظار کرنا ہوگا
ویسے ان سب سوالات کے جواب شروع سے لے کر آخر تک ہوچکے ہیں لیکن جناب پھر دوبارہ سے سلسلہ شروع کرنا چاہتے ہیں، کوئی بات نہیں ہم جناب کی آسانی کے لئے ایسا بھی کر لیں گے اختصار کے ساتھ
٭ ھاھاھاھاھا ۔۔۔۔ آئے، من مانا لکھا، چلے گئے ۔۔۔۔ یہ مصروفیت کی کونسی شکل ہے جناب؟
٭ جناب من پھر سے سلسلہ شروع کرنے کی نہ ضرورت ہے، اور نہ یہاں یہ بات ہے، مجھے حیرانگی اس بات پہ ہے کہ موصوف اپنے آپ کو سمجھتے تو علمی شخصیت ہیں، مگر سوال پر جواب کا بھی علم نہیں۔ موصوف ہر اغیرہ وغیرہ بات کو سوال کا جواب سمجھ لیتے ہیں۔ تعجب
٭اپنے دعویٰ کے دونوں حصوں پر صرف ایک خاص دلیل، یا پھر ہاں یا ناں میں سوال کا جواب ۔۔۔ اختصار کے ساتھ دوبارہ سلسلہ شروع کرنے کی ضرورت نہیں، اور نہ کرنے دیا جائے گا۔ اس لیے موصوف کو تنبیہ کی جاتی ہے کہ اس چیز کی ضرورت نہیں۔ موصوف کافی ٹائم کھا چکے ہیں، اس لیے اب ایسا نہیں ہونے دیا جائے گا۔ بیشگی معذرت
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
السلام علیکم
مفتی آصف صاحب آپ کا یوں بھاگ جانا اور اپنے اس بھگوڑے پن کو مصروفیت کا نام دینا، قابل دید ہے۔ کیونکہ جب تلک کچھ لکھنے بولنے کو آپ کے پاس تھا، تو دوڑے آتے تھے، مگر جب بے بسی چھائی تو اپنے تائیں اپنی ہی عزت محفوظ بنانے کےلیے مصروفیت کا ڈھنڈورا پیٹنا شروع کردیا۔ خیر اب آپ سے عید کے بعد بات ہوگی۔ اللہ حافظ
 

asifchinioty

رکن
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
11
پوائنٹ
37
محترم! آپ نے کون سا ایسا کارنامہ دکھایا ہے جس کی وجہ سے مجھے بھاگنے کی ضرورت پیش آئی ہوگی ھاھاھاھاھاھاھاھاھاھاھاھ
اللہ جل شانہ نے تمہیں رسوا کیا ہے بھاگنا تو آپ کو ہے ہم کیوں بھاگیں گے

فجر کی نماز کے بعد سے لیکر مغرب تک مسلسل پڑھانا پڑتا ہے اس لئے سونے تک تھکاوٹ سے چور چور ہوتا ہوں، آپ فکر نہ کریں لوگ گزشتہ گفتگو سے آپ کی حالت زار کا نظارہ دیکھ لیں گے، فرصت ملتے ہی آپ کا تعاقب یہیں پر کرونگا ان شاء اللہ
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
ویلکم بیک

محترم! آپ نے کون سا ایسا کارنامہ دکھایا ہے جس کی وجہ سے مجھے بھاگنے کی ضرورت پیش آئی ہوگی ھاھاھاھاھاھاھاھاھاھاھاھ
اللہ جل شانہ نے تمہیں رسوا کیا ہے بھاگنا تو آپ کو ہے ہم کیوں بھاگیں گے

فجر کی نماز کے بعد سے لیکر مغرب تک مسلسل پڑھانا پڑتا ہے اس لئے سونے تک تھکاوٹ سے چور چور ہوتا ہوں، آپ فکر نہ کریں لوگ گزشتہ گفتگو سے آپ کی حالت زار کا نظارہ دیکھ لیں گے، فرصت ملتے ہی آپ کا تعاقب یہیں پر کرونگا ان شاء اللہ
٭ کارنامہ؟ میرے لال کارنامہ تو دکھایا، کہ آپ کے پاس اب بولنے کو کچھ باقی بچا ہی نہیں سوائے الانگ شلانگ کے، باقی رسوائی کس کے نام آئی؟ اور ابھی تک آئی ہوئی ہے، اور اسی طرح ہی رہے گی۔ وہ واضح ہے، آپ کی طرح مجھے کچھ کہنے کی ضرورت نہیں۔
٭ھاھاھاھا ۔۔۔ یہ مصروفیت کیا پہلے نہیں تھی، جب تھیلے میں کنکریاں باقی تھیں؟ ہم سب سمجھتے ہیں، باقی آپ مصروفیت سے اونلی 10 سیکینڈ نکالیں اور ہاں یا ناں میں جواب دے دیں شاباش

میرے جگنو میری عرض ہے کہ باقی صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین جن کو علامہ رحمہ اللہ نے طبقات میں شامل نہیں کیا، یا جن صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین نے احادیث بیان نہیں کی، یا جو صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین محدث نہیں تھے، کیا ان صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کو اہلحدیث لکھا، بولا اور کہا جاسکتا ہے یا نہیں؟
 

asifchinioty

رکن
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
11
پوائنٹ
37
اس کو غور سے پڑھ کر پھر کوئی تبصرہ کیا جائے کہ اہل حدیث کس کو کہا جاتا ہے
اہل حدیث صرف محدثین ہیں.jpg
 

asifchinioty

رکن
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
11
پوائنٹ
37
یہ مصروفیت کیا پہلے نہیں تھی، جب تھیلے میں کنکریاں باقی تھیں؟ ہم سب سمجھتے ہیں، باقی آپ مصروفیت سے اونلی 10 سیکینڈ نکالیں اور ہاں یا ناں میں جواب دے دیں شاباش
جی جناب یہ مصروفیت پہلے نہیں تھی، اسی لئے تو جنا ب میں نے بات کی ہے، ہم آپ لوگوں کی طرح جھوٹ کا سہارا نہیں لیتے، ہم تو حقائق پر ہی بات کرتے ہیں،


جہاں تک صحابہ کرام رضی اللہ عنھم کے بارے میں جنا ب کا سوال ہے اور اصرار ہے کہ ہاں یا ناں میں جواب دیا جائے تو یہ اصرار بے جا ہے کیونکہ بہت سارے سوالات ایسے ہوتے ہیں جہاں پر ہاں یا ناں میں جواب دینا ہی ممکن نہیں کیونکہ وہاں پر تفصیل ہوتی ہے، بعض اوقات سائل کی خواہش ہوتی ہے کہ اس طرح کا جواب ملنا چاہیے لیکن جواب دینے والا سائل کے ناپاک ارادے کو جانتا ہے، اسلئے کبھی بھی کسی بھی صورت میں سائل کی خواہش کے مطابق جواب نہیں دیا جاسکتا
 

asifchinioty

رکن
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
11
پوائنٹ
37
إذ من المعلوم أنّ أهل الحديث اسم لمن عني به, وانقطع في طلبه, كما قال بعضهم:
إنّ علم الحديث علم رجال ... تركوا الابتداع للاتّباع
فإذا جنّ ليلهم كتبوه ... وإذا أصبحوا غدوا للسّماع
فهؤلاء هم من أهل الحديث من أي مذهب كانوا, وكذلك أهل العربيّة, وأهل اللّغة فإنّ أهل كلّ فنّ هم أهل المعرفة فيه, وتحقيق ألفاظه ومعانيه, وقد ذكر أئمة الحديث ما يقتضي ذلك

درج بالا عبارت الروض الباسم کی ہے، اس کو غور سے پڑھ کر ترجمہ خود ہی کر دیں کہ اہل حدیث کن کا اسم ہے

اسم الكتاب : الروض الباسم في الذب عن سنة أبي القاسم صلى الله عليه وسلم
وعليه حواشٍ لجماعة من العلماء منهم الأمير الصّنعاني
تصنيف : الإمام المجتهد محمد بن إبراهيم الوزير
--------------------------
تم تنزيل هذا الكتاب من موقع البرهان على شبكة الانترنت
http://www.albrhan.com
لا تنسونا من صالح الدعاء
 
Top