• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

گنبد خضراء پر ایک کھڑکی نما ، اور ایک روایت کی تحقیق

شمولیت
ستمبر 15، 2018
پیغامات
164
ری ایکشن اسکور
43
پوائنٹ
54
اپنے گھر کے محدث کو بھی دیکھ لیں ۔ آپکے اثری صاحب نے بھی ابو الجوزاء کی حضرت عائشہؓ سے روایت کی سند کو حسن قرار دیا ہے ۔ یاد رہے سند کو حسن قرار دیا ہے نہ کہ حدیث کو ۔۔۔
upload_2018-9-25_7-21-20.png
 
شمولیت
ستمبر 15، 2018
پیغامات
164
ری ایکشن اسکور
43
پوائنٹ
54
امام ابو جعفر طحاوی الحنفیؓ المحدث نے بھی ابو الجوزء کی عن عائشہ والی روایت سے استدلال کیا ہے اور کوئی انقطاع کا زکر نہیں کیا
upload_2018-9-25_7-23-26.png
 
شمولیت
ستمبر 15، 2018
پیغامات
164
ری ایکشن اسکور
43
پوائنٹ
54
امام عراقی بھی ابو الجوزاء کی اماں عائشہؓ سے روایت کو متصل سمجھتے تھے کیونکہ کسی انقطاع کا زکر نہیں کیا اور امام حاکم کی توثیق نقل کی ہے
upload_2018-9-25_7-25-22.png
 
شمولیت
ستمبر 15، 2018
پیغامات
164
ری ایکشن اسکور
43
پوائنٹ
54
امام نووی نے شرح مسلم میں خود اس سند سے دلیل لی ہے اور کسی قسم کے انقطاع کا زکر نہیں کیا نہ ہی روایت کی صیحت پر کلام کیا ۔۔۔ اور امام نووی اگر اس میں عدم سماع کی علت مانتے تو ضرور زکر کرتے جیسا کہ انہوں نے اعمش والے معاملے پر صحیح مسلم کی روایت پر اعتراض کیا تھا ۔۔۔۔۔
upload_2018-9-25_7-27-24.png
 
شمولیت
ستمبر 15، 2018
پیغامات
164
ری ایکشن اسکور
43
پوائنٹ
54
اور اپنے سلفی محقق عبیداللہ بن محمد مبارکپوری کی بھی تحقیق سن لیں انہوں نے کیا کہا ہے مشکاتہ المصابع کی شرح میں ۔

upload_2018-9-25_7-33-47.png
 
شمولیت
ستمبر 15، 2018
پیغامات
164
ری ایکشن اسکور
43
پوائنٹ
54
اور اما م ابن حجر عسقلانی کا حتمی موقف وہی ہے جو انہوں نے تہذیب میں لیا ہے ۔ اور اسکی مدلل دلیل یہی روایت ہے جسکی تخریج خود امام ابن حجر عسقلانی نے کی ہے مشکاتہ المصابع کی تخریج میں ۔ اور مقدمہ میں وہ حسن کا اطلاق کر چکے ہیں احادیث کے
upload_2018-9-25_7-44-38.png
 
شمولیت
ستمبر 15، 2018
پیغامات
164
ری ایکشن اسکور
43
پوائنٹ
54
اور امام ابن حجر عسقلانی کی تصریح بھی پیش کر دیتا ہوں انکے قلم سے جو انہوں نے اس کتاب کے مقدمے میں لکھا ہے ۔ کہ جس روایت پر وہ سکوت کرینگے وہ حسن ہوگی!!! اب ہمارے پاس امام ابن حجر عسقلانی ، امام ذھبی ، امام حاکم ، امام عینی ، امام زیلعی ، امام ابن حبان، امام ابن خزیمہ ، امام ابو عوانہ ، امام ابو یعلیٰ ، امام ابن اثیر ، امام طحاوی، امام عراقی امام نووی ، اور محققین میں سے علامہ شعیب الارنووط ، علامہ حسین اسد ، آپکے محقق الاثری، اور مبارکپوری ، جیسے لوگ بھی شامل ہیں ۔ اب آپکے ہر قسم کے اعتراضات کا رد مدلل ہو گیا ۔
upload_2018-9-25_8-20-25.png
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,773
ری ایکشن اسکور
8,473
پوائنٹ
964
اسد صاحب آپ اچھا کر رہے ہیں کہ سکین لگارہے ہیں، لیکن بہتر یہ ہے کہ جو حوالے آپ لگائیں، انہیں یونیکوڈ میں بھی لکھ دیا کریں۔ کیونکہ کچھ لوگوں کے پاس امیجز ظاہر نہیں ہوتے۔ دوسرا اگر جواب دینا ہو تو اقتباس لینا بھی ممکن ہوتا ہے۔
 

عدیل سلفی

مشہور رکن
شمولیت
اپریل 21، 2014
پیغامات
1,718
ری ایکشن اسکور
428
پوائنٹ
197
پہلے تو اپنے گھر کی گواہی قبول کریں ۔
اپنے گھر کے محدث کو بھی دیکھ لیں ۔
اور اپنے سلفی محقق عبیداللہ بن محمد مبارکپوری کی بھی تحقیق سن لیں
آپکے محقق الاثری، اور مبارکپوری ، جیسے لوگ بھی شامل ہیں ۔ اب آپکے ہر قسم کے اعتراضات کا رد مدلل ہو گیا ۔
ہم نے کونسا گناہ کردیا ہے؟
اگر اس راوی (عمرو بن بن مالک نکری) پر تیرا گھر میرا گھر کرنا ہے۔ تو ملاحظہ ہو آپ کا اپنے گھر کا حوالہ:

تیسرا راوی عمر بن مالک النکریؒ ہے۔ علامہ ماردینیؒ جوہر النقی جلد ۲ صفحہ ۳۰ پر اس راوی کے بارے میں لکھتے ہیں:

وقال ابن عدى عمرو النكرى منكر الحديث عن الثقات

امام ابن عدیؒ فرماتے ہیں یہ ثقات راویوں سے منکر حدیثیں بیان کرتا تھا، حدیث کو چوری کرتا ہے، امام ابو یعلی موصلیؒ نے اس کی تضعیف کی ہے۔

باقی روایت کے متن پر تبصرہ موجود ہے!
ایسی تحقیق کو اکیس توپوں کی سلامی

یہ نرالی تحقیق نرالی منطق خود کو مبارک کو۔

احناف ڈیجیٹل لائبریری
کا اسکرین شاٹ ملاحظہ ہو

123.png
 
Last edited:
Top