1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

ہمسائیوں کے بارے میں

'تہذیب' میں موضوعات آغاز کردہ از عبد الرشید, ‏اپریل 05، 2011۔

  1. ‏فروری 16، 2012 #11
    محمد ارسلان

    محمد ارسلان خاص رکن
    شمولیت:
    ‏مارچ 09، 2011
    پیغامات:
    17,865
    موصول شکریہ جات:
    40,798
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,155

    ویسے خضر حیات بھائی جان،یہ آپ کے نام کا مطلب کیا ہے؟کیا یہ وہی بات تو نہیں کہ خضر علیہ السلام ابھی تک زندہ ہیں؟ذرا اس بارے میں ہمیں معلومات دیجیے گا۔
     
  2. ‏فروری 16، 2012 #12
    خضر حیات

    خضر حیات علمی نگران رکن انتظامیہ
    جگہ:
    طابہ
    شمولیت:
    ‏اپریل 14، 2011
    پیغامات:
    8,763
    موصول شکریہ جات:
    8,333
    تمغے کے پوائنٹ:
    964

    ابتسامہ ۔۔۔ ابتسامہ ۔۔۔۔ ابتسامہ ۔۔۔۔۔
    بھائی خضر علیہ السلام کو حیات کہنا صحیح نہیں ۔۔۔ لیکن میں خضر علیہ السلام تھوڑا ہی ہوں ۔۔۔۔ ویسے بھی میں تو زند ہ ہوں لہذا آپ مجھے حیات ہی کہیں گے ممات تو نہیں کہیں گے نا ۔۔ ( ابتسامہ )

    اصل میں میرے والدین بتلاتے ہیں میرا یہ نام میری نانی محترمہ( اللہ ان کو جنت نصیب کرے اورعذاب سے محفوظ رکھے ) نے رکھا تھا ۔ اور وہ اگرچہ صوم و صلوۃ کی پابند تھیں لیکن اس طرح کی باریکیوں کا انہیں علم نہیں تھا ۔ اسی طرح خاندان کے دیگر افراد اگرچہ ’’ موحد ‘‘ ہیں لیکن علماء نہیں ہیں ۔ اس وجہ سے اس طرف کسی نے توجہ نہیں دی ۔
    بس ویسے ہی انہوں نے یہ نام کسی سے سنا یا کسی بڑی شخصیت کا یہ نام دیکھ کر رکھ دیا اس میں یہ عقیدہ بالکل بھی پیش نظر نہیں تھا کہ حضرت خضر علیہ السلام زندہ ہیں ۔
    بعد میں جب میں اس بات کو سمجھا تو اکثر گھر والوں سے بات ہوتی ہےتو وہ کہتے ہیں کہ ہم نے تیرا نام اس لیے رکھا ہے تاکہ اللہ تجھے لمبی زندگی دے ۔
    یہی وجہ ہے کہ میرا چھوٹا بھائی ہے اس کا نام عمر حیات ہے ۔ حالانکہ عمر نام کی کسی بھی شخصیت سے اس طرح کی بات منسوب نہیں ہے ۔
    جب میں مدرسے میں تعلیم حاصل کرنےکےلیے آیا تو بعض دفعہ وہاں اس مسئلےپر گفتگو ہوجاتی تو ہم یوں تأویل کر لیا کرتے تھے کہ عربی زبان میں بعض دفعہ الفاظ کے اعتبار سے جملہ خبریہ ہوتا ہے لیکن معنی کے اعتبار سے اس سے مراد دعا ہوتی ہے ۔
    اب یہ نہ کہہ دیجیے گا کہ مولوی اپنے لیے تو کسی نہ کسی طرح مرغی حلال کرہی لیتےہیں ۔ ( ابتسامہ )
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں