1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

ہم نماز میں رفع الیدین کیوں کرتے ہیں !!!

'نماز' میں موضوعات آغاز کردہ از محمد عامر یونس, ‏جنوری 14، 2015۔

  1. ‏اکتوبر 26، 2019 #101
    بھائی جان

    بھائی جان مبتدی
    شمولیت:
    ‏جولائی 22، 2018
    پیغامات:
    249
    موصول شکریہ جات:
    8
    تمغے کے پوائنٹ:
    29

    یاد رہے یہ روایت مرفوع ہے اور اس عمل کو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا عمل کہا گیا ہے۔
    جھوٹ ہے تو اس کے دائرہ اثر کہاں تک ہوگا؟
    جتنے محققین اس کو ضعیف کہتے ہیں وہ سب کیا اس کے ہمعصر اور اسی علاقہ کے باسی تھے یا ایک دوسرے پر اعتماد کرکے ضعیف کہتے ہیں؟
     
  2. ‏اکتوبر 26، 2019 #102
    بھائی جان

    بھائی جان مبتدی
    شمولیت:
    ‏جولائی 22، 2018
    پیغامات:
    249
    موصول شکریہ جات:
    8
    تمغے کے پوائنٹ:
    29

    خبر اور ممانعت یا ترک کے فرق کو اگر سمجھتے ہو تو مجھے بھی سمجھا دو؟
     
  3. ‏اکتوبر 26، 2019 #103
    بھائی جان

    بھائی جان مبتدی
    شمولیت:
    ‏جولائی 22، 2018
    پیغامات:
    249
    موصول شکریہ جات:
    8
    تمغے کے پوائنٹ:
    29

    اگر کوئی محدث یا محقق کسی حدیث کو روایتاً ضعیف کہے اور متناً صحیح تو اس سے کیا بات سمجھ آئی؟
     
  4. ‏اکتوبر 26، 2019 #104
    بھائی جان

    بھائی جان مبتدی
    شمولیت:
    ‏جولائی 22، 2018
    پیغامات:
    249
    موصول شکریہ جات:
    8
    تمغے کے پوائنٹ:
    29

    صحيح البخاري:
    وَلاَ يَفْعَلُ ذَلِكَ حِينَ يَسْجُدُ، وَلاَ حِينَ يَرْفَعُ رَأْسَهُ مِنَ السُّجُودِ

    سنن النسائي: كِتَاب التَّطْبِيقِ بَاب رَفْعِ الْيَدَيْنِ لِلسُّجُودِ
    أخبرنا محمد بن المثنى قال حدثنا معاذ بن هشام قال حدثني أبي عن قتادة عن نصر بن عاصم عن مالك بن الحويرث أن نبي الله صلى الله عليه وسلم كان إذا دخل في الصلاة فذكر نحوه وزاد فيه وإذا ركع فعل مثل ذلك وإذا رفع رأسه من الركوع فعل مثل ذلك وإذا رفع رأسه من السجود فعل مثل ذلك .
    [حكم الألباني : صحيح]
    مالک بن حویرث رضی اللہ عنہ سے مروی ہے، انھوں نے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھا، آپ جب نماز شروع فرماتے۔ پھر اسی (سابقہ حدیث) کی طرح بیان کیا۔ اس میں اتنا زیادہ کیا، اور جب رکوع کرتے، تب بھی ایسے ہی کرتے اور جب رکوع سے سر اٹھاتے، پھر بھی ایسے ہی کرتے اور جب سجدوں سے سر اٹھاتے، تب بھی ایسے ہی کرتے۔

    یہ دو حدیثیں متعارض ہیں ان سے کیا سمجھا جائے؟
     
  5. ‏اکتوبر 26، 2019 #105
    عبد الخبیر السلفی

    عبد الخبیر السلفی رکن
    جگہ:
    بدایوں
    شمولیت:
    ‏اگست 28، 2018
    پیغامات:
    148
    موصول شکریہ جات:
    3
    تمغے کے پوائنٹ:
    57

    جرح ہم نے نقل کر دی ہے آپ ثابت کر دیں کہ جرح اس حدیث پر منطبق نہیں ہوتی ہم آپ کی بات مان لیں گے
    لگتا ہے آپ کو اصول حدیث کی الف با تا.. سے بھی واقفیت نہیں ہے، جناب کسی بات کو نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی طرف منسوب کر دینے ہی سے حدیث مرفوع کہلاتی ہے چاہے وہ محض جھوٹ ہی کیوں نا ہو، جیسے حنفیوں نے امام شافعی رحمہ اللہ کی توہین میں حدیث گڑھ لی کہ" میری امت میں ایک آدمی ہوگا جس کا نام محمد بن ادریس ہوگا اس کا فتنہ ابلیس کے فتنہ سے بھی زیادہ نقصان دہ ہوگا " بہر حال اصول حدیث کا مطالعہ تعصب کو بالائے طاق رکھ کر کریں آپ کے بہت سارے سوالات حل ہو جائیں گے ان شاء اللہ
     
    • متفق متفق x 1
    • زبردست زبردست x 1
    • لسٹ
  6. ‏اکتوبر 26، 2019 #106
    عبد الخبیر السلفی

    عبد الخبیر السلفی رکن
    جگہ:
    بدایوں
    شمولیت:
    ‏اگست 28، 2018
    پیغامات:
    148
    موصول شکریہ جات:
    3
    تمغے کے پوائنٹ:
    57

    یہ آپ کی عبارت ہے خاص طور پر ملون کلمہ کو ذہن نشین کر لیں اور بتائیں آپ کی پیش کردہ ان احادیث
    میں مذکورہ مقامات پر رفع یدین کی نفی ہے یا نہیں؟
    اس کے بعد بھی اگر فرق سمجھ نا آئے تو کسی حنفی ادارے میں جا کر شاگردی اختیار کرو پھر بھی سمجھ نا آئے تو نفی اور خبر کی گردان کرو إن شاء الله افاقہ ہو گا
     
  7. ‏اکتوبر 26، 2019 #107
    عبد الخبیر السلفی

    عبد الخبیر السلفی رکن
    جگہ:
    بدایوں
    شمولیت:
    ‏اگست 28، 2018
    پیغامات:
    148
    موصول شکریہ جات:
    3
    تمغے کے پوائنٹ:
    57

    یہی بات سمجھ آئی کہ اگر اس کی بات واقع کے مطابق ہے تو صحیح اور اگر واقع کے مطابق نہیں تو اس کی خطأ، لیکن محترم آپ بات کا بتنگڑ کیوں بنا رہے ہیں ہم نے آپ سے مطالبہ کیا تھا کہ آپ کی پیش کردہ آحادیث سے کس معتبر حنفی عالم نے رفع یدین میں تبدیلی پر استدلال کیا ہے مع حوالہ بتائیں؟ اس کا جواب تو دیا نہیں محض ادھر ادھر کی ہوائی فائرنگ کرنے میں لگے ہوئے ہیں؟
     
  8. ‏اکتوبر 26، 2019 #108
    عبد الخبیر السلفی

    عبد الخبیر السلفی رکن
    جگہ:
    بدایوں
    شمولیت:
    ‏اگست 28، 2018
    پیغامات:
    148
    موصول شکریہ جات:
    3
    تمغے کے پوائنٹ:
    57

    اس کی تطبيق اس سے پہلے بیان کی جا چکی ہے یہ دیکھئے
    کیا علامہ البانی رحمہ اللہ کی تحقیق ان احادیث سے متعلق آپ کو قابل قبول ہے؟ اگر نہیں تو اس کو پیش کرنے کا فائدہ؟ اگر قبول ہے تو ان کی پیش کردہ تطبيق شجر ممنوعہ کیوں؟
     
  9. ‏اکتوبر 27، 2019 #109
    بھائی جان

    بھائی جان مبتدی
    شمولیت:
    ‏جولائی 22، 2018
    پیغامات:
    249
    موصول شکریہ جات:
    8
    تمغے کے پوائنٹ:
    29

    مذکورہ روایت اس کا اپنا عمل ہے جس کی وضاحت اس نے اپنے ہم عصر سے چاہی اور اس کو دوسرے راویوں نے بیان کیا۔
    ثقہ راوی سے منسوب وال شق یہاں کیسے لاگو ہوگی؟

    اس کا جواب بھی عنایت فرما دیا جائے۔

    اس کا جواب بھی ؟
     
  10. ‏اکتوبر 27، 2019 #110
    بھائی جان

    بھائی جان مبتدی
    شمولیت:
    ‏جولائی 22، 2018
    پیغامات:
    249
    موصول شکریہ جات:
    8
    تمغے کے پوائنٹ:
    29

    لگتا ہے جناب کے ہاں امام شافعی کی طرف جھوٹ کی نسبت اور رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی طرف جھوٹ کی نسبت میں کوئی فرق نہیں؟
    قارئین سے التماس ہے کہ ملون فقرہ کو بغور پڑھیں اور سمجھیں۔
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں