1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

یاد داشت

'اردو زبان وادب' میں موضوعات آغاز کردہ از Hina Rafique, ‏نومبر 08، 2017۔

  1. ‏نومبر 08، 2017 #1
    Hina Rafique

    Hina Rafique رکن
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 21، 2017
    پیغامات:
    282
    موصول شکریہ جات:
    18
    تمغے کے پوائنٹ:
    67

    شیطان کی چال
    کہتے ہیں کہ ایک دفع کوئی شخص کسی بزرگ کی خدمت میں حاضر ہوا اور عرض کرنے لگا کہ : حضرت کچھ عرصہ پہلے میں نے اپنا مال زمین میں دفن کر کے محفوظ کیا تھا، اب جب ضرورت پڑی ہے تو یاد ہی نہیں آرہا کہ کہاں دفن کیا تھا، مجھے اس کا کو ئی حل بتا دیجئے ۔
    بزرگ نے کچھ دیر سوچنے کے بعد اس شخص سے فرمایا کہ : جاؤ اور جا کر نماز پڑھنا شروع کر دو اور صبح تک نماز پڑھتے رہنا ، ان شاء اللہ تمہیں اپنے دفن کیے ہوئے مال کی جگہ یاد آ جائے گی۔
    اس شخص نے گھر جا کر نماز پڑھنا شروع کی، ابھی کچھ دیر ہی گزر پائی تھی کہ اُسے یاد آ گیا کہ اس کا مال کدھر دفن ہے۔ فوراً وہاں جا کر اپنا مال نکال لیا۔ دوسرے دن صبح کو وہ دوبارہ ان بزرگ کی خدمت میں حاضر ہو کر انہیں اپنے مال کے مل جانے کی اطلاع دی اور شکریہ ادا کیا۔ اس کے بعد اس نے بزرگ سے پوچھا : آپ کو کیسے پتہ تھا کہ مجھے میرے دفن کیے ہوئے مال کی جگہ یاد آ جائے گی؟
    بزرگ نے فرمایا : مجھے یقین تھا کہ شیطان تجھے کبھی بھی ساری رات نماز پڑھتے رہنے کیلئے نہیں چھوڑے گا، وہ تیرے دماغ کو مال کی جگہ یاد کرنے میں اس وقت تک مشغول رکھے گا جب تک تجھے وہ جگہ یاد نہ آ جائے ۔
     
  2. ‏مارچ 05، 2018 #2
    sknizamudin

    sknizamudin مبتدی
    شمولیت:
    ‏مارچ 03، 2018
    پیغامات:
    10
    موصول شکریہ جات:
    0
    تمغے کے پوائنٹ:
    8

    یہ تھوڑی عجیب کہانی ہے ہزم نہیں ہو رہی ہے ۔ کیونکہ شیطان نماز میں بھی اتنا حاوی ہوسکتا ہے؟

    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
     
  3. ‏مارچ 06، 2018 #3
    T.K.H

    T.K.H مشہور رکن
    جگہ:
    یہی دنیا اور بھلا کہاں سے ؟
    شمولیت:
    ‏مارچ 05، 2013
    پیغامات:
    1,094
    موصول شکریہ جات:
    318
    تمغے کے پوائنٹ:
    156

    نماز چونکہ قربِ الہٰی کا بہترین ذریعہ ہےاس لیے اگر شیطان اس میں اتنا حاوی نہ ہو تو پھر اسے کہاں حاوی ہونا چاہیے ؟
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں