الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں
۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔
جی گڈ صاحب آپ کے گزارش پر عمل بھی ہو گا لیکن پہلے تو مبحوث عنہ مسئلہ حل کریں۔
٢- آپ نے پوچھا ہے کہ یہ تمام معانی عربی کے کسی ایک لفظ کے کیے گئے ہیں یا مختلف کے ، تو یہ میں نے تو نہیں کیے ہیں یہ تو ارسلان صاحب نے کیے ہیں ان سے پوچھ لیں میں بھی تو یہی پوچھ رہا ہوں،
گڈ صاحب بس چھوڑ دے یار ان اختلافی مباحث کو ن کب سے ہے اور کیا سب محدثین اہل حدیث بمعنی غیر مقلد تھے یہ سب بے کار کی بحث ہے پھر آپ اس تھریڈ (اللہ کہاں ہے ) کی طرح آگے لکھ بھی نہیں سکتے نہ جواب دے سکتے ہیں اور ایک سوال کو ادھورا چھوڑا آگے نکل جاتے ہیں!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یار...
گڈ صاحب مجھے میرے سوال کاجواب نہیں ملا؟
ابوالحسن صاحب یونیورسٹی میں ہم بھی گئے ہیں لیکن وہاں کے اساتذہ نے جو اعتراف انہی علوم آلیہ کے کمال کا کیا ہیں وہ مجھے خوب پتہ ہے ، ویسے بھی ہمارے ہاں علوم آلیہ کو اصل کبھی نہیں بنایا ، لیکن اس کو بالکل چھوڑا بھی نہیں جاتا، تاکہ پھر صرف "اردو تراجم" سے ہی...
گڈ صاحب : آپ اس کو لفاظی قرار دیتے ہیں تو بالفاظ دیگر آپ ان تمام الفاظ کو ایک ہی معنی میں لے رہے ہیں ؟ جواب مرحمت فرمائیں:
اور آپ بالکل بے فکر رہے میں اپناموقف بھی لکھوں گا لیکن پہلے آپ کے موقف کے حقیت وبطلان کا پتہ تو چلے !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
صرف موضوع سے متعلق ہی بحث ہونا چاہیئے۔ اور...
ارسلان صاحب کی تھریڈ کی ابتداء ہی شروع کرتے ہیں جناب نے استواء علی العرش کے تین قسم کے معنی کئے ہیں (١) قائم ہونا (٢) جلوہ گر ہونا (٣) قرار پکڑنا(٤)مستوی ہونا(٥) جاٹھرنا
سوال نمبر ١ : کیا یہ سب ایک ہی معنی کے مختلف تعبیریں ہیں؟
اس سوال کا جواب ہوجائے تو پھر دوسرے کانمبر آئیگا برائے کوئی حنفی...
جی انس صاحب بالآخر آپ نے کچھ لکھنے کے لئے دوبارہ مجبور کر ہی لیا ، آپ داد کے مستحق ہو، اس مشارکہ میں درخواست ہے کہ اور آگےکوئی مقلد نہ لکھے اگر کوئی بات کرنی ہو تو مجھ سے سکائپ پر ہی رابطہ کریں آئی ڈی پیش خدمت ہے :
alnoor.quranic
اس کتاب کو طباعت سے پہلےبطور تصحیح راقم نے پڑھا تھا اب پتہ نہیں کہ زیور طبع سے آراستہ ہوا ہے یا نہیں ، البتہ زرائع سے پتہ کرنا پڑیگا کہ کتاب کس مرحلے میں ہے بھائی تھوڑا انتظار کریں۔
عبد الرشید بھائی اس موضوع پر ڈاکٹر عبد الحلیم النعمانی حفظہ اللہ کی ایک بہترین کتاب بہت پہلے بندہ کی نظر سے گزر چکی تھی کتاب کا نام تھا " الامام البخاری بین الافراط والتفریط"
شاہین بھائی اس کتاب کے جواب میں بندہ کی ایک حقیر سی کاوش بہت جلد منظر عام پر آجائیگی لہذا آپ تھوڑا انتظار کریں دراصل جواب کی عدم موجودگی کی وجہ یہ نہیں کہ جواب نہیں دیا جا سکتا بلکہ اس جیسی کتاب کو ہمارے بڑے درغور اعتناء نہیں سمجھتے ،
مثلا اسی کتاب میں ناقدین میں ابو الفتح محمد بن الحسين الازدي الموصلي کابھی تذکرہ ہے [ذكر من يعتمد قوله في الجرح والتعديل ص: 209]۔
اورخود حافظ ذہبی رحمہ اللہ انہیں اپنی بہت سی کتابوں میں ضعیف قرار دے چکے ہیں، جیساکہ تفصیل آگے آرہی ہے۔
کفایت بھائی یہاں یہ سوال پیدا ہوتا ہے کہ ابو الفتح الازدی کو...