• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

تبريز بن أبرار کی جانب سے حالیہ مواد

  1. تبريز بن أبرار

    رکوع کے بعد قیام میں ہاتھوں کو چھوڑنا ہی صحیح عمل ہے۔

    السلام علیکم اس کتاب کی لنک یا pdf ہو تو ارسال کی جیئے
  2. تبريز بن أبرار

    جمعیت غربا اہلحدیث

    هم نے بحمد اللہ تقریبا 4 سال انکے کے بیچ گزارا ہے۔ کسی دوسری اہل حدیث مسجد مے سنت کا اس ترح احتمام نہی دیکھا جس ترح غربا اہل حدیث کی مسجد مے دیکہا۔ شاید اسی کو کہنے والے نے تشدد کہ دیا ہے۔
  3. تبريز بن أبرار

    جمعیت غربا اہلحدیث

    السلام عليكم و رحمت الله وبركاته
  4. تبريز بن أبرار

    سجدے کی حالت میں دونوں پیرکو ہٹائے رکھناسنت ہے

    ج جي شيخ صحيح فرمایا۔ یہ لفظ مناصب نہی
  5. تبريز بن أبرار

    سجدے کی حالت میں دونوں پیرکو ہٹائے رکھناسنت ہے

    جی میرے عزیز مھترم، اگر آپ شیخ عثیمین رحمہ اللہ کا قول مالعہ کروگے تو انہونے پہلے صحیح مسلم کی حدیث سے استدلال کیا ہے فر اسکی تاعید مے یحیی بن ایوب کی روایت پیش کی ہے، اور پہر آپکا یہ کہنا کہ "واضح غلت اور منکر روایت" تو میرے بھائی روایت مے یحیی بن ایوب کی متابعت درکار ہے جس کہ نہ ہونے سے روایت...
  6. تبريز بن أبرار

    سجدے کی حالت میں دونوں پیرکو ہٹائے رکھناسنت ہے

    اور اگر شیخ عثیمین رحمہ اللہ کا یہ استدلال صحیح ہے تو پہر اسی سے یحیی بن ایوب والی روایت کی تاعید بھی ہو جاتی ہے۔ اللہ بھتر جانتا ہے۔
  7. تبريز بن أبرار

    سجدے کی حالت میں دونوں پیرکو ہٹائے رکھناسنت ہے

    السلام علیکم۔ جی میرے بھائی شیخ عثیمین رحمہ اللہ نے یہی استدلال کیا ہے۔ پہلے ذکر نہی کیا آپکا نام کہ شیخ پر کوئ بات منصوب نہ کردو، پر بحمد اللہ ابھی اپکا قول ملا۔ قال الشيخ العثيمين في(صفة الصلاة) ص 147: " ولكن الذي يظهر مِن السُّنَّة: أن القدمين تكونان مرصوصتين، يعني: يرصُّ القدمين بعضهما...
  8. تبريز بن أبرار

    سجدے کی حالت میں دونوں پیرکو ہٹائے رکھناسنت ہے

    السلام عليكم و رحمت الله و بركاته اميد كرتا هو شيخ خيريت سے ہوگے۔ راص العقبتین والی روایت مے یحیی بن آیوب ہے جو مختلف فیہ ہے اور انکی متابعت نہی پائی جاتی۔ اور آپ میرے عزیز محترم نے دلائل سے استدلال پیش کیا ہے، اس مسألہ مے صریح دلیل بھی یحیی بن آیوب کی روایت کے سوا نہی پائی جاتی۔ تو اسی بنا...
  9. تبريز بن أبرار

    کیا اس حدیث سے علم غیب ثابت ہوتا ہے؟

    السلام عليكم ورحمت اللہ و برکاتہ خلیل رانا صاحب، امید کرتا ہو بخیر ہوگے۔ جناب مینے آپکے پیش کردہ روایت پر جرح کی تو آپنے کیا کے "فضیلت مے ضعیف حدیث قابل عمل ہے" ما شا اللہ جس سخت ضعیف روایت سے آپ نبی صل اللہ علیہ و سلم کے لیے علم غیب ثابت کر رہے ہے وہ عقائد نہی بلکہ فضیلت والی روایت بن گئی؟؟...
  10. تبريز بن أبرار

    کیا اس حدیث سے علم غیب ثابت ہوتا ہے؟

    السل السلام علیکم ورحمت اللہ و برکاتہ محترم آپنے تفاسیر سے ابن عباس رضی اللہ عنہ سے منسوب جو روایت پیش کی ہے وہ ثابت نہی ہے۔ الحسن بن عمارہ سخت ضعیف متروک الحدیث راوی ہے اور محمد بن اسحاق بن یسار مدلس راوی ہے اور عن سے روایت کر رہے ہے۔ اور رہی بات امام قرتبی کے تفسیر کی تو وہ امام قرتبی کا...
  11. تبريز بن أبرار

    سنن اربعہ کے متعلق ایک موقف

    سکین پیجس :
  12. تبريز بن أبرار

    سنن اربعہ کے متعلق ایک موقف

    @خضر حیات
Top