• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

الوہیت کا مدار کس چیز پر ہےِِ؟؟؟

جوش

مشہور رکن
شمولیت
جون 17، 2014
پیغامات
621
ری ایکشن اسکور
318
پوائنٹ
127
(الوہیت کا مدار کس پر ہے ؟) میں نے ابھی تک اس پر کچھ لکھنے کی کوشش نہیں کی ۔ کیونکہ میں نے ابھی تک اس کے مفہوم کو نہیں سمجھا کہ اس سے کیا کہنا چاہتے ہیں ؟ وجہ یہ ہے کہ ۔مدار ،کا مفہوم اصل ہوتا ہے جیسے کہا جاتا ہے کہ اس کا دارومدار اسپر ہے یا جیسے ۔چھت کا دارومدار اسکی بنیاد پر ہے بنیاد ہے تو چھت قائم ہے ورنہ نہیں ۔ تو اب الوہیت کا مدار کس پر قائم کرتے ہیں ،اگر الوہیت سے مراد اللہ کی ذات ہے تو یہ سوال غلط ہے کیونکہ اللہ اصل ہے وہی اول ہے اور وہی آخر ہے اور اگر اس سے مراد عبادت ہے تب تو یہ معنی کیا جا سکتا ہے کہ اسکی اصل اللہ کی ذات ہے
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,774
ری ایکشن اسکور
8,449
پوائنٹ
964
اس بحث کو اگر صرف قادری رانا اور عبدہ بھائی کے درمیان رہنے دیا جائے تو زیادہ بہتر ہے ، البتہ اگر ان دونوں میں سے کوئی دستبردار ہو تو اس کی جگہ کوئی تیسرا لے سکتا ہے ۔
 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,038
ری ایکشن اسکور
1,225
پوائنٹ
425
(الوہیت کا مدار کس پر ہے ؟) میں نے ابھی تک اس پر کچھ لکھنے کی کوشش نہیں کی ۔ کیونکہ میں نے ابھی تک اس کے مفہوم کو نہیں سمجھا کہ اس سے کیا کہنا چاہتے ہیں ؟ وجہ یہ ہے کہ ۔مدار ،کا مفہوم اصل ہوتا ہے جیسے کہا جاتا ہے کہ اس کا دارومدار اسپر ہے یا جیسے ۔چھت کا دارومدار اسکی بنیاد پر ہے بنیاد ہے تو چھت قائم ہے ورنہ نہیں ۔ تو اب الوہیت کا مدار کس پر قائم کرتے ہیں ،اگر الوہیت سے مراد اللہ کی ذات ہے تو یہ سوال غلط ہے کیونکہ اللہ اصل ہے وہی اول ہے اور وہی آخر ہے اور اگر اس سے مراد عبادت ہے تب تو یہ معنی کیا جا سکتا ہے کہ اسکی اصل اللہ کی ذات ہے
محترم بھائی الوہیت کے دارومدار سے یہاں مراد کسی کے الہ بننے کا معیار کیا ہے
جیسا کہ اس دھاگہ کی پہلی پوسٹ میں کہا گیا ہے کہ اہل حدیث جو بریلویوں کے بارے کہتے ہیں کہ انہوں نے اپنے بزرگوں کو الہ بنایا ہوتا ہے تو ان اہل حدیثوں سے یہ پوچھنا ہے کہ انکو کس چیز سے یہ نظر آتا ہے کہ ہم بریلوی اپنے بزرگوں کو الہ بنا رہے ہیں اور اللہ کے برابر کر رہے ہیں کیا داتا یا مشکل کشا کسی کو سمجھنا ہی اسکو الہ بنانے کے مترادف ہے یہ سوال تھا اس دھاگہ کو شروع کرنے والے کا
پس ہم نے اسکو یہ بتانا ہے کہ بریلوی جو الوہیت کے اندر شرک کر رہے ہیں یعنی اپنے کچھ بزرگوں وغیرہ کو الہ بنا دیتے ہیں تو وہ کون سے انکے کام ہیں جن سے ہم یہ دعوی کر سکتے ہیں کہ یہ انکو الہ بنا رہے ہیں
 
شمولیت
جون 20، 2014
پیغامات
675
ری ایکشن اسکور
55
پوائنٹ
93
تقریبا پانچ سال کے عرصہ کے بعد آج جب ذہن آورگی کی راہوں سے آشنا ہوچکاہے،زندگی مختلف مسائل کا شکار ہے تو گوگل پہ کچھ تلاش کرتے ہوئے دھاگے سامنے آگئے ،اور وہ دن جب قلم ک جولانیاں مسلک اہلسنت بریلوی کے دفاع میں گزرتی تھیں بڑی بھلی معلوم ہوئیں۔۔۔اس فارم پہ کافی اچھا وقت گزرا خیر ۔۔۔۔اگر موقع ملا تو دوبارہ ان ابحاث میں حصہ لیں گے ۔۔اللہ سب کو تندرستی دے
 
شمولیت
جون 20، 2014
پیغامات
675
ری ایکشن اسکور
55
پوائنٹ
93
ساری گفتگو کو آج دوبارہ پڑھا ۔اس کا خلاصہ پیش خدمت ہے
1۔ الوہیت کا معیار اہل سنت کے نزدیک واجب الوجود ہونا یا مستحق العبادت ہونا ہے ،مشکل کشا ہونا یا حاجت روا ہونا نہیں۔کیونکہ ایسی صفت جو مخلوق میں پائی جائے وہ ہرگز معیار الوہیت نہیں ہوسکتی۔جب ہمارے مہربانوں کے نزدیک بھی زندہ شخص مشکل کشائی کرسکتا ہے حاجت روائی کر سکتا ہے تو کیا وہ الہ بن گیاَ؟ اگر یہی معیار الوہیت ہے تو زندہ بندے کو الہ ماننا پڑے گا۔رہ گئی مافوق الاسباب مدد کو معیار الوہیت کہنا تو جن آیات سے ہمارے مہربان اس معیار الوہیت کو ثابت کرتے ہیں یعنی بیسویں پارے کا پہلا رکوع وہاں کہیں بھی یہ تقسیم موجود نہیں۔بلکہ مطلق مدد کی بات ہے اور ہمارے مہربان بھی اسباب کے تحت مدد کو جائز کہتے ہیں۔۔۔۔اس لئے مشکل کشائی حاجت روائی کو معیار الوہیت قرار دینا ہرگز درست نہیں
 
Top