• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

اگر اللہ کے سوا کوئی اور بھی مشکل کشا ہو تو

شمولیت
جنوری 27، 2015
پیغامات
381
ری ایکشن اسکور
136
پوائنٹ
94
اگر اللہ کے سوا کوئی اور بھی مشکل کشا ہو تو اس میں ان صفات کا ہونا ضروری ہے

1) اس میں اللہ عزوجل کے مقابلے کی طاقت ہونی چاہئے تانکہ اگر اللہ کسی کو مشکل میں ڈال دے تو وہ اسے اس مشکل سے نکال لے،یا اللہ عزوجل کو اپنا ارادہ بدلنے پر مجبور کر سکتا ہو۔

2) وہ اپنے علم کے لحاظ سے ہر جگہ موجود ہو،اور جس حال میں بھی اسے پکارا جائے، چاہے دل ہی دل میں پکارا جائے یا باآواز سمندروں کی گہرائیوں میں یا صحراؤں میں جنگلوں میں یا دریاؤں میں زمین پر یا فضاؤں میں غرض جس حال میں بھی اسے پکارا جائے وہ اس کی پکار سننے اور مدد کرنے پر قادر ہو

3) وہ دنیا کی ہر زبان کو جانتا ہو،اگر لاکھوں لوگ ایک ہی وقت میں مختلف زبانوں میں مختلف جگہوں سے اسے پکاریں تو وہ ہر ایک کی پکار کو سن کر ایک ہی وقت میں ان کی مشکلیں حل کر دے

4) وہ کبھی نہ سوتا ہو،تانکہ پکارنے والا کسی بھی وقت اسے پکار سکے

5) اس کی اپنی جان پر کبھی کوئی مشکل نہ آئے

6) وہ کسی کا مختاج نہ ہو

ایسی صفات میں اللہ کے علاوہ کسی اور میں نہیں پاتا اس لئے میں گواہی دیتا ہوں کہ اللہ کے سوا کوئی مشکل کشا نہیں!
 
Last edited:
شمولیت
جون 20، 2014
پیغامات
675
ری ایکشن اسکور
55
پوائنٹ
93
اگر اللہ کے سوا کوئی اور بھی مشکل کشا ہو تو اس میں ان صفات کا ہونا ضروری ہے

1) اس میں اللہ عزوجل کے مقابلے کی طاقت ہونی چاہئے تانکہ اگر اللہ کسی کو مشکل میں ڈال دے تو وہ اسے اس مشکل سے نکال لے،یا اللہ عزوجل کو اپنا ارادہ بدلنے پر مجبور کر سکتا ہو۔

2) وہ اپنے علم کے لحاظ سے ہر جگہ موجود ہو،اور جس حال میں بھی اسے پکارا جائے، چاہے دل ہی دل میں پکارا جائے یا باآواز سمندروں کی گہرائیوں میں یا صحراؤں میں جنگلوں میں یا دریاؤں میں زمین پر یا فضاؤں میں غرض جس حال میں بھی اسے پکارا جائے وہ اس کی پکار سننے اور مدد کرنے پر قادر ہو

3) وہ دنیا کی ہر زبان کو جانتا ہو،اگر لاکھوں لوگ ایک ہی وقت میں مختلف زبانوں میں مختلف جگہوں سے اسے پکاریں تو وہ ہر ایک کی پکار کو سن کر ایک ہی وقت میں ان کی مشکلیں حل کر دے

4) وہ کبھی نہ سوتا ہو،تانکہ پکارنے والا کسی بھی وقت اسے پکار سکے

5) اس کی اپنی جان پر کبھی کوئی مشکل نہ آئے

6) وہ کسی کا مختاج نہ ہو

ایسی صفات میں اللہ کے علاوہ کسی اور میں نہیں پاتا اس لئے میں گواہی دیتا ہوں کہ اللہ کے سوا کوئی مشکل کشا نہیں!
جس قمیص کی برکت سے حضرت یعقوب کی بینائی واپس آئی تھی کیا وہ مشکل کشائی نہیں تھی؟بے شک حقیقی مشکل کشا اللہ ہی ہے اور وہی مشکلیں حل فرماتا ہے ہاں اگر اولیا کا وسیلہ بھی دے دیا جائے تو کوئی مذائقہ نہیں۔اور اس قمیص کی طرٍف نسبت مجازی ہے وہ صرف سبب تھی شفا اللہ نے دی ایسے ہی اولیا کو وسیلہ بنایا جاتا ہے دیتا اللہ ہی ہے۔
 

میرب فاطمہ

مشہور رکن
شمولیت
جون 06، 2012
پیغامات
195
ری ایکشن اسکور
218
پوائنٹ
107
جس قمیص کی برکت سے حضرت یعقوب کی بینائی واپس آئی تھی کیا وہ مشکل کشائی نہیں تھی؟بے شک حقیقی مشکل کشا اللہ ہی ہے اور وہی مشکلیں حل فرماتا ہے ہاں اگر اولیا کا وسیلہ بھی دے دیا جائے تو کوئی مذائقہ نہیں۔اور اس قمیص کی طرٍف نسبت مجازی ہے وہ صرف سبب تھی شفا اللہ نے دی ایسے ہی اولیا کو وسیلہ بنایا جاتا ہے دیتا اللہ ہی ہے۔
اچھا؟ جو بھی چیز سبب ہے کیا اس کا وسیلہ دیا جا سکتا ہے؟ مطلب دوا اگر شفا کے لئے سبب ہے تو کیا دوا کو بھی بطور وسیلہ پیش کیا جائے گا؟
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
760
پوائنٹ
290
جس قمیص کی برکت سے حضرت یعقوب کی بینائی واپس آئی تھی کیا وہ مشکل کشائی نہیں تھی؟بے شک حقیقی مشکل کشا اللہ ہی ہے اور وہی مشکلیں حل فرماتا ہے ہاں اگر اولیا کا وسیلہ بھی دے دیا جائے تو کوئی مذائقہ نہیں۔اور اس قمیص کی طرٍف نسبت مجازی ہے وہ صرف سبب تھی شفا اللہ نے دی ایسے ہی اولیا کو وسیلہ بنایا جاتا ہے دیتا اللہ ہی ہے۔
زندہ اولیاء یا کہ مردہ اولیاء؟
جواب بالضبط ميزان الشريعة الاسلامية پر مبنی ہو اور محض جواب ہو ، یعنی اس جواب میں نئے نئے سوالات نا ہوں بلکہ صرف جواب ہو ۔
 
شمولیت
جون 20، 2014
پیغامات
675
ری ایکشن اسکور
55
پوائنٹ
93
اچھا؟ جو بھی چیز سبب ہے کیا اس کا وسیلہ دیا جا سکتا ہے؟ مطلب دوا اگر شفا کے لئے سبب ہے تو کیا دوا کو بھی بطور وسیلہ پیش کیا جائے گا؟
بی بی دوا کو بطور سبب اختیار کیا جاتا ہے کہ نہیں؟کیا آپ کا یہ عقیدہ ہے کہ دوائی شفا دیتی ہے یا یہ عقیدہ ہے کہ شفا دینے والی ذات اللہ کی یہ دوا سبب ہے۔اور جہاں تک وسیلہ اختیار کرنے کی بات تو جس طرح نیک اعمال کا وسیلہ اختیار کیا جاتا ہے ایسے ہی ذوات صالحین کا وسیلہ۔کیوں دونوں مخلوق ہیں۔
 
شمولیت
جون 20، 2014
پیغامات
675
ری ایکشن اسکور
55
پوائنٹ
93
زندہ اولیاء یا کہ مردہ اولیاء؟
جواب بالضبط ميزان الشريعة الاسلامية پر مبنی ہو اور محض جواب ہو ، یعنی اس جواب میں نئے نئے سوالات نا ہوں بلکہ صرف جواب ہو ۔
ذات کا وسیلہ دینا چاہے زندہ ہو فوت شدہ جائز ہے۔حوالہ جات حضور سے پہلے حضور کا وسیلہ میں بہت تفصیل سے دئے جاچکے
 

میرب فاطمہ

مشہور رکن
شمولیت
جون 06، 2012
پیغامات
195
ری ایکشن اسکور
218
پوائنٹ
107
بی بی دوا کو بطور سبب اختیار کیا جاتا ہے کہ نہیں؟کیا آپ کا یہ عقیدہ ہے کہ دوائی شفا دیتی ہے یا یہ عقیدہ ہے کہ شفا دینے والی ذات اللہ کی یہ دوا سبب ہے۔اور جہاں تک وسیلہ اختیار کرنے کی بات تو جس طرح نیک اعمال کا وسیلہ اختیار کیا جاتا ہے ایسے ہی ذوات صالحین کا وسیلہ۔کیوں دونوں مخلوق ہیں۔
ذوات کا کیوں؟ دوا کا کیوں نہیں؟
 
شمولیت
جون 20، 2014
پیغامات
675
ری ایکشن اسکور
55
پوائنٹ
93
ذوات کا کیوں؟ دوا کا کیوں نہیں؟
محتر مہ دونوں کا وسیلہ لیا جاتا ہے۔جب حضرت ابو ہریر کو حافظے کا مسلہ تھا تو دوا کی بجائے حضور کے پاس کیوں آئے؟جب حضرت علی کو آنکھوں میں درد تھی تب دوا کی بجائے لعاب کیوں لگایا گیا؟اس قسم کی کئی مثالیں عرضکی جا سکتی ہیں ۔بات کر نے کامقصد یہ ہے کہ دوائی سبب ظاہری اور شفا اللہ نے دینی ہے۔اسی طرح لعاب یا حضور وسیلہ اور شافی اللہ کی ذات۔اور دونوں کو اختیار کیا جاتا ہے۔ہم دوا بھی لیتے ہیں اور مصطفی جان رحمت کے وسیلہ سے دعا بھی کرتے ہیں۔
 
Top