• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

اہل حدیث میں مختلف جماعتیں کون حق پر؟

مقبول احمد سلفی

سینئر رکن
شمولیت
نومبر 30، 2013
پیغامات
1,391
ری ایکشن اسکور
453
پوائنٹ
209
لوگوں کے ذہن و دماغ میں آج کل یہ شبہ ڈالا جاتا ہے کہ اہل حدیث میں بھی مختلف جماعتیں ہیں ، اس لئے یہاں سوال پیدا ہوتا ہے کہ اہل حدیث کی کون سی جماعت حق پر ہے ؟

اس بات کو سمجھنے کے لئے پہلے یہ جاننا ہوگا کہ اہل حدیث کسے کہتے ہیں اور ان کی کیا پہچان ہے ؟

اہل حدیث قرآن و حدیث پہ عمل کرنے والے کو کہتے ہیں یعنی اسلاف کی فہم کو سامنے رکھتے ہوئے قرآن و حدیث کی روشنی میں دین محمدی کی حقیقی شکل پیش کرتے ہیں ، اس میں شخصیت پرستی یا ذاتیات کا کوئی دخل نہیں جو قرآن و حدیث سے ثابت ہو اسے مان لینے والا اہل الحدیث ہے چاہے وہ کسی روزگار سے جڑاہو، کسی دینی نشریاتی ادارے جڑا ہویا کسی جماعتی تنظیم سے وابستہ ہو۔ اصل چیز ہے اس کا مہنج۔

اسی لئے اہل حدیث کو مختلف ناموں سے جانا جاتا ہے مثلا سلفی، محمدی ، اہل السنہ ، اثری اور طائفہ منصورہ وغیرہ ۔

اہل حدیث جماعت قرآن و حدیث کی روشنی میں دین محمدی کی سچی تصویر عوام کے سامنے پیش کرنے کے لئے مختلف محاذ پہ دینی کام کرتی ہے ۔

دین محمدی کی سچی تصویر پیش کرنے کا سب سے مضبوط ذریعہ مدارس ہیں جہاں سے علماء و فضلاء نکل کر پھر نئے نئے ذرائع سے دین محمدی کی اصل صورت پیش کرتے ہیں ۔

جماعتی تنظیمیں جو مختلف علاقوں میں مختلف ناموں سے بنائی جاتی ہیں ، یہی اہل مدارس ان تنظیموں کے ذریعہ عوام الناس کو طرح طرح کے وسائل اپنا کردین محمدی سے روشناس کراتے ہیں ۔ یہ تنظیمیں جس قدر پھیلی ہوں گی اسی قدر دین کی نشر و اشاعت بھی ہوگی ۔

لہذا جماعت کی مختلف تنظیموں سے اہل حدیث کی فعالیت اوران کی سرگرمیوں کا پتہ چلتا ہے ۔ ہندوستان میں جمعیت اہل حدیث کے نام سے جماعتی تنظیم چلتی ہے ، پورے ہندوستان میں اس کا جال بچھاہے ۔ اس کا مطلب یہ ہوا کہ اہل حدیث جماعت ہندوستان کی پوری عوام کو صحیح دین سے روشناس کرارہی ہے ، تبھی تو آج دن بدن عوام اس جماعت کی طرف توجہ بڑھاتی جارہی ہے ۔ اس جمعیت کے علاوہ اہل حدیث کی کچھ دوسری جمعیت اور تنظیم بھی ہیں ، ان کا بھی مشن اور منہج وہی ہے جو مرکزی جمعیت اہل حدیث ہند کا ہے ، تو اس میں کوئی حرج نہیں ۔ جیسے کہا جاتا ہے جتنے مدرسے ہوں گے اتنی تعلیم بڑھے گی ویسے ہی جتنی مذہبی تنظیم ہوگی عوام اتنا فائدہ اٹھائے گی ۔

یہاں ایک بات واضح رہے کہ اگر کوئی مذہبی تنظیم قرآن و حدیث کی راہ سے ہٹی ہوئی ہے یا وہ قرآن و حدیث کے نام پہ تقلیدپرستی یا شخصیت پرستی پھیلاتی ہے یا پھر قرآن و حدیث کی تعلیم سلف صالحین کی فہم کی روشنی میں نہیں پیش کرتی تو وہ اہل حدیث، سلفی، محمدی،اہل السنہ، اثری اور طائفہ منصورہ سے ہٹی ہوئی تنظیم ہے۔
 

مقبول احمد سلفی

سینئر رکن
شمولیت
نومبر 30، 2013
پیغامات
1,391
ری ایکشن اسکور
453
پوائنٹ
209
؟Ahle Hadees men mukhtalif Jamaaten kaun haq par

Maqbool Ahmad Salafi

Logon kay zahan wa dimaagh men aaj kal yeh shubah daalaa jaataa hai ki Ahle Hadees men bhee mukhtalif jamaaten hain, isliye yahaan sawaal paida hotaa hai ki Ahle Hadees kee kaun si jamaat haq par hai ?

Is baat ko samajhne kay liye pahle yeh jaannaa hogaa ki Ahle Hadees kisay kahte hain aur inki kya pahchaan hai ?

Ahle Hadees Qur'aan wa hadees pe amal karne waale ko kahte hain yaani aslaaf kee faham ko saamnay rakhte huye Qur'aan wa hadees kee roshni men Deene Muhammadi kee haqeeqi shakl pesh karte hain, ismein shakhsiyat parasti yaa zaatiyaat ka koi dakhal nahin jo Qur'aan wa hadees say saabit ho usay maan lene waalaa Ahlul Hadees hai chaahay woh kisi rozgaar say judaa ho, kisi deenee nashriyaatee idaare say judaa ho yaa kisi jamaatee tanzeem say waabastaa ho. Asl cheez hai uskaa Manhaj.
Isiliye Ahle Hadees ko mukhtalif naamon say jaanaa jaataa hai maslan Salafi, Muhammadi, Ahlus Sunnah, Asaree aur Taaifay Mansoorah waghairah .

Ahle Hadees jamaat Qur'aan wa hadees kee roshni men Deene Muhammadi kee sachchi tasweer awwaam kay saamnay pesh karne kay liye mukhtalif mahaaz pe deenee kaam karti hai.

Deene Muhammadi kee sachchi tasweer pesh karne ka sab say mazboot zariyaa madaaris hain jahan say ulamaa wa fuzlaa nikal kar phir naye naye zaraaye say Deene Muhammadi kee asl soorat pesh karte hain.

Jamaatee tanzeemen jo mukhtalif ilaaqon men mukhtalif naamon say banaai jaati hain, yahee Ahle Madaaris in tanzeemon kay zariye awwamun naas ko tarah tarah kay wasaail apna kar Deene Muhammadi say rooshnaas karaate hain . Yeh tanzeemen jis qadr phaili hongee usi qadr deen kee nashr wa ishaat bhee hogi.

Lihaazaa jamaat kee mukhtalif tanzeemon say Ahle Hadees kee fa'aaliyyat aur inki sargarmiyon ka pataa chaltaa hai. Hindustaan men Jamiyyat Ahle Hadees kay naam say jamaatee tanzeem chalti hai, pooray hindustaan men iskaa jaal bichaa hai. Iskaa matlab yeh huwaa ki Ahle Hadees jamaat hindustaan kee pooree awwaam ko saheeh deen say rooshnaas karaa rahi hai, tabhi to aaj din ba-din awwaam is jamaat kee taraf tawajjah badhaati jaa rahi hai. Is jamiyyat kay alaawaa Ahle Hadees kee kuchh doosri jamiyyat aur tanzeem bhee hain, inkaa bhee mission aur manhaj wahi hai jo markazee jamiyyat Ahle Hadees hind ka hai, to ismein koi harj nahin. Jaisay kaha jaataa hai jitnay madarse honge utni taaleem badhaygee waisay hi jitni mazhabi tanzeem hogi awwaam utna faaeda uthaaegee.

Yahaan ek baat waazeh rahe ki agar koi mazhabi tanzeem Qur'aan wa hadees kee raah say hati hui hai yaa woh Qur'aan wa hadees kay naam pe taqleed parasti yaa shakhsiyat parasti phailaatee hai yaa phir Qur'aan wa hadees kee taaleem salafay sawliheen kee faham kee roshni men nahin pesh karti to woh Ahle Hadees, Salafi, Muhammadi, Ahlus Sunnah, Asaree aur Taaifay Mansoorah say hati hui tanzeem hai.
===================
Ab Romanized Urdu (Hinglish) men deenee kitaabon, yaa deenee messages ka banaanaa hogaa bahut aasaan, Soobaaee Jamiyyat Ahle Hadees Maharashtra kee jaanib say bahut jald ek urdu say Roman men unicode converter launch ho rahaa hai.
Yeh mazmoon isee converter say hindi men convert kiyaa gaya hai.
===================
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
292
پوائنٹ
165
لوگوں کے ذہن و دماغ میں آج کل یہ شبہ ڈالا جاتا ہے کہ اہل حدیث میں بھی مختلف جماعتیں ہیں ، اس لئے یہاں سوال پیدا ہوتا ہے کہ اہل حدیث کی کون سی جماعت حق پر ہے ؟
ان میں جو فقہی اختلافات ہیں ان کو کیا کہو گے؟ ہر کسی کا دعویٰ ہےکہ جو کچھ وہ سمجھا ہے وہی صحیح ہے باقی سب غلط۔ بلکہ بعض اوقات ایسا لگتا ہے وہ نبوت کے مقام پر فائز ہے کہ جو اس نے سمجھ لیا وہ غلط ہو ہی نہیں سکتا۔

اہل حدیث قرآن و حدیث پہ عمل کرنے والے کو کہتے ہیں یعنی اسلاف کی فہم کو سامنے رکھتے ہوئے قرآن و حدیث کی روشنی میں دین محمدی کی حقیقی شکل پیش کرتے ہیں ، اس میں شخصیت پرستی یا ذاتیات کا کوئی دخل نہیں جو قرآن و حدیث سے ثابت ہو اسے مان لینے والا اہل الحدیث ہے چاہے وہ کسی روزگار سے جڑاہو، کسی دینی نشریاتی ادارے جڑا ہویا کسی جماعتی تنظیم سے وابستہ ہو۔ اصل چیز ہے اس کا مہنج۔
اصل چیز ہے اس کا مہنج اور وہ ہے مسلمانوں کو طبقات میں بانٹو اور دشمن کی مدد کرو۔
 

مقبول احمد سلفی

سینئر رکن
شمولیت
نومبر 30، 2013
پیغامات
1,391
ری ایکشن اسکور
453
پوائنٹ
209
ان میں جو فقہی اختلافات ہیں ان کو کیا کہو گے؟ ہر کسی کا دعویٰ ہےکہ جو کچھ وہ سمجھا ہے وہی صحیح ہے باقی سب غلط۔ بلکہ بعض اوقات ایسا لگتا ہے وہ نبوت کے مقام پر فائز ہے کہ جو اس نے سمجھ لیا وہ غلط ہو ہی نہیں سکتا۔
ان فقہی اختلاف کو تم جو بھی کہو مگر میری نظر میں فرقہ بندی نہیں ہے ۔ اور ہاں ہرفرقہ خود کو برحق کہتا ہے ایسے کسی فرقے میں سے تم بھی ہوسکتے ہو ۔ نیز ایک جماعت برحق ہے یہ تو علی الاطلاق صحیح بات ہے ،کیا وہ برحق جماعت یہ نہیں کہہ سکتی کہ میں حق پہ ہوں؟
رہی مقام نبوت پہ فائز ہونے والی بات تو مقلدوں کی جماعت میں ایسا ممکن ہے مگر منہج سلف میں قطعی ممکن نہیں۔
 

مقبول احمد سلفی

سینئر رکن
شمولیت
نومبر 30، 2013
پیغامات
1,391
ری ایکشن اسکور
453
پوائنٹ
209

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
292
پوائنٹ
165
ان فقہی اختلاف کو تم جو بھی کہو مگر میری نظر میں فرقہ بندی نہیں ہے ۔ اور ہاں ہرفرقہ خود کو برحق کہتا ہے ایسے کسی فرقے میں سے تم بھی ہوسکتے ہو ۔ نیز ایک جماعت برحق ہے یہ تو علی الاطلاق صحیح بات ہے ،کیا وہ برحق جماعت یہ نہیں کہہ سکتی کہ میں حق پہ ہوں؟
رہی مقام نبوت پہ فائز ہونے والی بات تو مقلدوں کی جماعت میں ایسا ممکن ہے مگر منہج سلف میں قطعی ممکن نہیں۔
جناب اپنی بات پر خود ہی غور و خوض کرکے (اگر اس کی صلاحیت موجود ہو تو) دیکھ لیں کہ کیا لکھا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

مقبول احمد سلفی

سینئر رکن
شمولیت
نومبر 30، 2013
پیغامات
1,391
ری ایکشن اسکور
453
پوائنٹ
209
جناب اپنی بات پر خود ہی غور و خوض کرکے (اگر اس کی صلاحیت موجود ہو تو) دیکھ لیں کہ کیا لکھا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اپنی بات واضح کرو اگر اپنی صلاحیت پہ ناز ہے ۔
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
292
پوائنٹ
165
اپنی بات واضح کرو اگر اپنی صلاحیت پہ ناز ہے ۔
حنفی، مالکی، شافعی اور حنبلی مسالک میں اجتہادی مسائل میں فقہی اختلاف ہے ان کو ”فرقے“ ثابت کرتے ہو۔ جو دعویٰ ”قر آن اور حدیث“ کا رکھتے ہیں ان میں اختلاف کی وجہ کیا ہے؟؟؟؟؟
جماعتِ حقہ کیا رسوال اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے بعد کبھی ناپید بھی ہوئی؟
اس کا حقیقی جواب ہے کہ یقینا نہیں۔

”لا مذہبوں“ کا ثبوت آج سے چار سو سال پہلے کا دے دیجئے صاف گوئی اور حقیقت پسندی کے ساتھ۔
 

مقبول احمد سلفی

سینئر رکن
شمولیت
نومبر 30، 2013
پیغامات
1,391
ری ایکشن اسکور
453
پوائنٹ
209
حنفی، مالکی، شافعی اور حنبلی مسالک میں اجتہادی مسائل میں فقہی اختلاف ہے ان کو ”فرقے“ ثابت کرتے ہو۔ جو دعویٰ ”قر آن اور حدیث“ کا رکھتے ہیں ان میں اختلاف کی وجہ کیا ہے؟؟؟؟؟
جماعتِ حقہ کیا رسوال اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے بعد کبھی ناپید بھی ہوئی؟
اس کا حقیقی جواب ہے کہ یقینا نہیں۔

”لا مذہبوں“ کا ثبوت آج سے چار سو سال پہلے کا دے دیجئے صاف گوئی اور حقیقت پسندی کے ساتھ۔
ائمہ اربعہ اہل الحدیث تھے ، ان کے درمیان فقہی اختلاف پایا جاتا ہے ۔ ہم اہل حدیث کا منہج یہ ہے کہ جن کی فقہ اقرب الی الصواب ہے اسے قبول کیا جائے ۔ اس طرح ہم چاروں ائمہ کا احترام بجالاتے ہوئے ان کے فقہی اجتہادات سے بھی فائدہ اٹھاتے ہیں ۔ مگر تم جیسے لوگوں نے ان ائمہ کے نام پہ باقاعدہ فرقہ اور ٹولی بنالیا باوجودیکہ ان چاروں ائمہ نے اپنی تقلید سے منع کیا اور کتاب وسنت کی طرف رجوع کرنے کا حکم دیا۔ اب ان چار فرقے والے بال برابر بھی اپنے امام کے مسلک سے پلٹنے والے نہیں چاہے قرآن کی آیت اور صحیح حدیث کو کیوں نہ ترک کرنا پڑے؟ ۔
یہ ہے تمہاری فرقہ بندی۔
جو فقہی اختلاف ائمہ اربعہ کے درمیان تھے ، کچھ اس قسم کے فقہی اختلاف اہل حدیث علماء کے مابین بھی پائے جاتے ہیں مگر چونکہ ہم کسی کی تقلید نہیں کرتے اس لئے اگر اہل حدیث عالم سے بھی کسی مسئلہ میں چوک ہوجائے تو کتاب و سنت کی ہی پیروی کرتے ہیں ۔

ارے ہم نے تو تمہیں فرقہ کہا مگر تم تقلید میں اتنے اندھے ہوگئے کہ اپنے ماسوا کو لامذہب لکھتا ہے ۔ (العیاذ باللہ)

اور ہاں یہ تو سورج کی طرج روشن حقیقت ہے کہ تمہارا وجود تقلیدی کاروبار شروع ہونے کے بعد ہوا ہے مگر ہم وجود میں اس وقت سے ہیں جب سے اسلام ہے ۔ یقین نہیں آتا تو ہمارے بارے میں کچھ جان لو تاکہ تمہارے لئے صراط مستقیم واضح ہوجائے ۔
http://www.ahlehadith.org/ahl-e-hadith/maslak-e-ahlehadith/حقانیت-مسلک-اہل-حدیث-تاریخی-حقائق-کی-رو.html
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
292
پوائنٹ
165
ائمہ اربعہ اہل الحدیث تھے ، ان کے درمیان فقہی اختلاف پایا جاتا ہے ۔ ہم اہل حدیث کا منہج یہ ہے کہ جن کی فقہ اقرب الی الصواب ہے اسے قبول کیا جائے ۔ اس طرح ہم چاروں ائمہ کا احترام بجالاتے ہوئے ان کے فقہی اجتہادات سے بھی فائدہ اٹھاتے ہیں ۔
محترم! کسی کی فقہ کو اقرب الی الصواب جاننے کے لئے کیا اس فقہ کا مکمل علم ہونا لازم نہیں؟
کیا تمام ”لا مذہب“ والے چاروں فقہوں کا مکمل علم رکھتے ہیں بلکہ ان میں سے نامی گرامی علماء بھی؟
ان تمام سوالات کا ٹھنڈے دل سے سوچ سمجھ کر جواب دیجئے گا۔

مگر تم جیسے لوگوں نے ان ائمہ کے نام پہ باقاعدہ فرقہ اور ٹولی بنالیا باوجودیکہ ان چاروں ائمہ نے اپنی تقلید سے منع کیا اور کتاب وسنت کی طرف رجوع کرنے کا حکم دیا۔
آپ سے التماس ہے کہ یہ بات خود اصل کتب سے پڑھ کر (نقل در نقل کتب سے نہیں) بحوالہ تحریر فرمادیں۔

اب ان چار فرقے والے بال برابر بھی اپنے امام کے مسلک سے پلٹنے والے نہیں چاہے قرآن کی آیت اور صحیح حدیث کو کیوں نہ ترک کرنا پڑے؟ ۔
آپ قرآن کی آیت یا غیر معارض حدیث لکھیں دیکھتے ہیں کہ کون قرآن اور غیر معارض حدیث کی مخالفت کرتا ہے!
البتہ میں یہاں قرآنِ پاک کی آیت مبارکہ لکھ رہا ہوں آپ بتائیں کہ تمام ”لا مذہب“ اس کے مخالف ہیں کہ نہیں۔

القرآن

وَإِذَا قُرِئَ الْقُرْآَنُ فَاسْتَمِعُوا لَهُ وَأَنْصِتُوا لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ (سورۃ الاعراف آیت 204)
جب قرآن پڑھا جائے تو اس کو توجہ سے سنو اور خاموش رہو


الحدیث


سنن النسائي:كِتَاب الِافْتِتَاحِ: تَأْوِيلُ قَوْلِهِ عَزَّ وَجَلَّ { وَإِذَا قُرِئَ الْقُرْآنُ فَاسْتَمِعُوا لَهُ وَأَنْصِتُوا لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ:
عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِنَّمَا الْإِمَامُ لِيُؤْتَمَّ بِهِ فَإِذَا كَبَّرَ فَكَبِّرُوا وَإِذَا قَرَأَ فَأَنْصِتُوا

(حدیث مرفوع)
ابو ہریرۃ رضی اللہ تعالی عنہ سے روایت ہے فرماتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا بے شک امام اس لئے ہے کہ تم اس کی پیروی کرو پس جب وہ تکبیر کہے تکبیر کہو اور جب وہ پڑھے تو خاموش رہو اور جب کہے " سَمِعَ اللَّهُ لِمَنْ حَمِدَهُ " تو کہو " اللَّهُمَّ رَبَّنَا لَكَ الْحَمْدُ "


اگر اہل حدیث عالم سے بھی کسی مسئلہ میں چوک ہوجائے تو کتاب و سنت کی ہی پیروی کرتے ہیں ۔
عالم کس لئے؟
کتاب و سنت کی یا کتاب و حدیث کی؟


ارے ہم نے تو تمہیں فرقہ کہا مگر تم تقلید میں اتنے اندھے ہوگئے کہ اپنے ماسوا کو لامذہب لکھتا ہے ۔ (العیاذ باللہ)
سیانے کہتے ہیں کہ غصہ عقل کو کھا گاتا ہے۔
محترم! ”لامذہب“ کہتا ہوں ”لا دین“ نہیں۔ میں قسم کھا کر کہتا ہوں کہ آپ لوگوں کو مسلم ہی سمجھتا اور یقین رکھتا ہوں۔
”لا مذہب“ مجبوری کے تحت لکھتا ہوں وہ یہ کہ ”اہلِ حدیث“ دھوکہ دہی والا نام ہے جو انگریز سے رجسٹر شدہ ہے لہٰذا میں اس دھکہ دہی میں معاون نہیں بننا چاہتا۔ ”غیر مقلد“ اس لئے نہیں لکھ سکتا کہ یہ جھوٹ ہے۔ تم میں سے ہر کم علم اپنے سے زیادہ علم والے کا مقلد ہے اور اندھا مقلد ہے۔
 
Top