محمد عاصم انعام
مبتدی
- شمولیت
- نومبر 16، 2013
- پیغامات
- 216
- ری ایکشن اسکور
- 61
- پوائنٹ
- 29
اس جواب پر کئی طالبعلمانہ سوال سر اٹھاتے ہیں :عنوان '' اہل حدیث '' اور حوالہ '' محمد بن صالح العثیمین '' کا ۔۔۔ گویا آپ ان حقیقت پسند لوگوں میں سے ہیں جو ان کو حنبلی مقلد کی بجائے اہل حدیث سمجھتے ہیں ۔
محترم آپ بلاوجہ ایک نئی بحث میں داخل ہوگئے ہیں ۔ میں نےجو گزارش کی تھی اس کو ایک دفعہ پھر ملاحظہ فرمالیں :اس جواب پر کئی طالبعلمانہ سوال سر اٹھاتے ہیں :
1) آپ ہی کی سائٹ کی ایک تھریڈ میں عبدالرحمن لاہوری صاحب نے کچھ یوں وضاحت کی ہے :
4697 اٹیچمنٹ کو ملاحظہ فرمائیں
یہ کہا ں سے لیا ہے یہ پتہ نہیں ، لیکن ایک بات اس سے صاف واضح ہورہی ہے کہ عثیمین صاحب رحمہ اللہ مقلد نہیں تھے
2) اگر حنبلی مقلد تھے تو تقلید شاہد نذیر صاحب کے بقول شرک ہے تو کیا نعوذ باللہ وہ مشرک تھے ؟
3) وہ واقعی حنبلی تھے لیکن عقیدہ کے اعتبار سے وہ سلفی تھے اور ہمارے اہل حدیث اکابرین کے ہاں یہ مسلم ہے حوالہ کی شاید ضرورت نہیں پڑے گی ۔
مجھے اس سے کوئی اختلاف نہیں صرف اس لیے کہا تھا تاکہ آئندہ اگر آپ ابن عثیمین کو مقلد قرار دیں اور ان کے اہل حدیث کے منہج پر ہونے کا انکار کریں تو آپ کو یہ بات یاد دلائی جاسکے ۔عنوان '' اہل حدیث '' اور حوالہ '' محمد بن صالح العثیمین '' کا ۔۔۔ گویا آپ ان حقیقت پسند لوگوں میں سے ہیں جو ان کو حنبلی مقلد کی بجائے اہل حدیث سمجھتے ہیں ۔
شیخ نے کہا ہے کہ وہ اسما و صفات کےمعاملہ میں اہل سنت والجماعت کے عقیدہ پر نہیں ہیں ۔ گویا جن مسائل میں ان کا سلف سے اختلاف ہے اس میں وہ ’’ اہل سنت والجماعت ‘‘ میں سے نہیں ہیں ۔ جن میں ان کا اتفاق ہے اس میں وہ ’’ اہل سنت والجماعت ‘‘ میں سےہیں ۔ یہاں قابل اعتراض بات تو کوئی بھی نہیں ؟4) اگر بقول آپ کے حضرت نے بالکل درست فرمایا ہے تو امام نووی اور ابن حجر رحہم اللہ اہل سنۃ والجماعۃ سے نکل کر کونسے فرقہ میں داخل ہوئے ؟
آپ کے نزدیک یہی درست ہے تو عمل کرلیں ۔توحید فی الاسماء والصفات : یہ اہل حدیث کے ہاں توحید کے اقسام ثلاثہ میں سے ایک قسم ہے اور ایک مستقل باب ہے ، اس میں کوئی آدمی بدعتی ہو اور ان حضرات کے شروحات میں جاکر دیکھا جائے تو یہ اس بدعت کی طرف داعی بھی لگتے ہیں تو کیا ان کے ساتھ وہ حشر نہ کیا جائے ، جو ایک مبتدع راوی کا ہوتا ہے جب وہ اپنے مسلک کی طرف داعی ہو ،
مجھے یقین ہے کہ حضر حیات صاحب کو اس کے بارے میں خوب علم ہوگا ،
آپ اگر اس ’’ لڑی ‘‘ کا عنوان دیکھیں تو موضوع کا تعین ہو جائے گا ۔مبتدع آپ کے نزدیک ہیں اور عمل میں کروں ؟ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ابتسامہ