• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

حنفیوں کی غلط گائیڈنگ کا نقصان۔۔ ایک حنفی کا سچا واقعہ

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,684
ری ایکشن اسکور
747
پوائنٹ
290
کسی ایک کا بھی تحریر کردہ فتوی دکھائیں کہ حلالہ کروادو۔
ورنہ یاد رکھیں کہ حلالہ کی شرط سے نکاح احناف کے نزدیک بھی جائز نہیں ہے اور حرام کام ہے۔
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,865
ری ایکشن اسکور
41,101
پوائنٹ
1,155
کسی ایک کا بھی تحریر کردہ فتوی دکھائیں کہ حلالہ کروادو۔
آپ کے مولوی اسی طرح حلالہ کروانے کی تلقین کرتے ہیں، اوپر اس بیچارے کے انکل کو حلالے کے چکر میں پھنسوا دیا، سیدھا سادھا مسئلہ بیان کر دینے میں کیا چیز مانع ہے؟

ورنہ یاد رکھیں کہ حلالہ کی شرط سے نکاح احناف کے نزدیک بھی جائز نہیں ہے اور حرام کام ہے۔
تو پھر جو دیوبندی مولوی حلالے کا فتویٰ دیتے ہیں ان کا رد کیوں نہیں کرتے آپ لوگ؟
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,684
ری ایکشن اسکور
747
پوائنٹ
290
آپ کے مولوی اسی طرح حلالہ کروانے کی تلقین کرتے ہیں، اوپر اس بیچارے کے انکل کو حلالے کے چکر میں پھنسوا دیا، سیدھا سادھا مسئلہ بیان کر دینے میں کیا چیز مانع ہے؟
غلط کام کرنے والے ہر جماعت میں ہوتے ہیں۔ اس لیے ہم تحریر شدہ فتوی مانگتے ہیں۔ اسے حنفیوں کی مس گائیڈنگ کیوں کہتے ہیں؟
کچھ نہیں پتا عالم نے یہ کہا بھی تھا یا اس نے کچھ اور کہا تھا اور انکل جی نے مطلب یہ نکالا اپنی خواہش کو پورا کرنے کے لیے۔

تو پھر جو دیوبندی مولوی حلالے کا فتویٰ دیتے ہیں ان کا رد کیوں نہیں کرتے آپ لوگ؟
لکھ کر نہیں دیتے نا۔ لکھ کر دیں تو رد بھی ہو جائے گا۔ ایسے کیسے رد کریں؟
آپ ایک کام کریں ایسے کسی عالم کے پاس جائیں اور جب وہ کہے کہ حلالہ کروا لو تو اسے کہیں کہ بعینہ یہی الفاظ "حلالہ کروا لو" مجھے آپ تحریرا دے دیں۔ وہ کبھی نہیں دے گا۔ کچھ اور لکھے گا مثلا اگر حلالہ ہو جائے تو دوبارہ نکاح ہو سکتا ہے وغیرہ۔ لیکن اگر دیدے تو مجھے بتائیے گا۔ میں آپ کو ملک کے مختلف دار الافتاء بتاؤں گا۔ وہاں جمع کروا دیجیے گا۔ رد آ جائے گا۔
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,865
ری ایکشن اسکور
41,101
پوائنٹ
1,155
جب وہ کہے کہ حلالہ کروا لو تو اسے کہیں کہ بعینہ یہی الفاظ "حلالہ کروا لو" مجھے آپ تحریرا دے دیں۔ وہ کبھی نہیں دے گا۔ کچھ اور لکھے گا
جب دین کا کوئی مسئلہ بتانا ہو تو وہ پختگی سے بتانا چاہیے، جب جاہل دیوبندی مولوی فتویٰ دے گا لیکن اسے معلوم ہو گا کہ میرا حلالے کا فتویٰ اس قابل بھی نہیں کہ میں اسے تحریر کر کے دوں تو کیا ہی اچھا ہے کہ وہ فتویٰ دے ہی نا۔

ایک طرف فتویٰ بھی دے دیا اور دوسری طرف اپنا دیا ہوا فتویٰ تحریر بھی نہیں کر کے دینا، منافقت دیکھیں، لوگوں کو پھانسنے کے لیے مولوی زبانی فتویٰ دے گا لیکن اشماریہ صاحب کے مطابق جب ہم اسے یہ فتویٰ تحریر کر کے دینے کا کہیں تو وہ کچھ اور لکھے گا۔

انا للہ وانا الیہ راجعون
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,684
ری ایکشن اسکور
747
پوائنٹ
290
جب دین کا کوئی مسئلہ بتانا ہو تو وہ پختگی سے بتانا چاہیے، جب جاہل دیوبندی مولوی فتویٰ دے گا لیکن اسے معلوم ہو گا کہ میرا حلالے کا فتویٰ اس قابل بھی نہیں کہ میں اسے تحریر کر کے دوں تو کیا ہی اچھا ہے کہ وہ فتویٰ دے ہی نا۔

ایک طرف فتویٰ بھی دے دیا اور دوسری طرف اپنا دیا ہوا فتویٰ تحریر بھی نہیں کر کے دینا، منافقت دیکھیں، لوگوں کو پھانسنے کے لیے مولوی زبانی فتویٰ دے گا لیکن اشماریہ صاحب کے مطابق جب ہم اسے یہ فتویٰ تحریر کر کے دینے کا کہیں تو وہ کچھ اور لکھے گا۔

انا للہ وانا الیہ راجعون
پہلے بھی عرض کیا ہے جناب کہ ہر جماعت میں ایسے کچھ لوگ ہوتے ہیں۔ کیا اس سے وہ جماعت غلط ہو جاتی ہے؟
آپ کیا چاہ رہے ہیں کہ میں علماء اہل حدیث کی خیانتیں ظاہر کروں اور آپ یہ کہیں کہ ہم ان کے مقلد نہیں ہیں؟ یہ طریقہ نہیں ہوتا یار۔ جو بات اور کام غلط ہے اسے غلط کہنا چاہیے۔
مزے کی بات ہے میں تو کہہ رہا ہوں اور آپ ماشاء اللہ اہل حدیث ہو کر بھی بغیر تعصب کے نہیں سوچ سک رہے۔ کل حزب بما لدیہم فرحون
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,865
ری ایکشن اسکور
41,101
پوائنٹ
1,155
پہلے بھی عرض کیا ہے جناب کہ ہر جماعت میں ایسے کچھ لوگ ہوتے ہیں۔ کیا اس سے وہ جماعت غلط ہو جاتی ہے؟
آپ کیا چاہ رہے ہیں کہ میں علماء اہل حدیث کی خیانتیں ظاہر کروں اور آپ یہ کہیں کہ ہم ان کے مقلد نہیں ہیں؟ یہ طریقہ نہیں ہوتا یار۔ جو بات اور کام غلط ہے اسے غلط کہنا چاہیے۔
مزے کی بات ہے میں تو کہہ رہا ہوں اور آپ ماشاء اللہ اہل حدیث ہو کر بھی بغیر تعصب کے نہیں سوچ سک رہے۔ کل حزب بما لدیہم فرحون
شکریہ جناب
ہم لوگ تعصب سے ہٹ کر سوچتے ہیں۔
 

راجا

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 19، 2011
پیغامات
734
ری ایکشن اسکور
2,582
پوائنٹ
211
غلط کام کرنے والے ہر جماعت میں ہوتے ہیں۔ اس لیے ہم تحریر شدہ فتوی مانگتے ہیں۔ اسے حنفیوں کی مس گائیڈنگ کیوں کہتے ہیں؟

آپ ایک کام کریں ایسے کسی عالم کے پاس جائیں اور جب وہ کہے کہ حلالہ کروا لو تو اسے کہیں کہ بعینہ یہی الفاظ "حلالہ کروا لو" مجھے آپ تحریرا دے دیں۔ وہ کبھی نہیں دے گا۔ کچھ اور لکھے گا مثلا اگر حلالہ ہو جائے تو دوبارہ نکاح ہو سکتا ہے وغیرہ۔ لیکن اگر دیدے تو مجھے بتائیے گا۔ میں آپ کو ملک کے مختلف دار الافتاء بتاؤں گا۔ وہاں جمع کروا دیجیے گا۔ رد آ جائے گا۔
مزے کی بات ہے میں تو کہہ رہا ہوں اور آپ ماشاء اللہ اہل حدیث ہو کر بھی بغیر تعصب کے نہیں سوچ سک رہے۔ کل حزب بما لدیہم فرحون
بھائی، ہماری نظر ہوتی ہے نتائج پر۔ اور ہم ڈھکے چھپے اس طرح کے کام نہیں کرتے ہیں۔
نہ تو آپ ہی حلالہ کی مخالفت کر رہے ہیں نہ آپ کے علماء ہی کرتے ہیں۔ الفاظ کا ہیر پھیر ہی ہے کہ "حلالہ کروا لو" واقعی لکھا نہیں ملتا۔ لیکن طلاق کے بعد بندہ جس مصیبت میں پھنسا ہوتا ہے، اسے ایسے فتووں میں اور لکھے ہوئے فتووں میں بھی ایسا ہی مل جاتا ہے جس سے وہ خود حلالہ کروا کر مسئلے کا حل نکالنے پر تل جاتا ہے۔
ارسلان بھائی، آپ بھی ملاحظہ فرمائیں اور آئندہ یہ حضرات جب بھی حلالہ سے انکار کریں تو یہ فتاویٰ ان کے منہ پر کر دیجئے، ساری حقیقت خود ہی کھل کر سامنے آ جائے گی۔

حلالہ کا کیا مطلب ہے؟
کیا ایسا کرنا درست ہے؟
May 10,2007
Answer: 420
(فتوى: 184/ل=184/ل)
حلالہ ایک اصطلاحی لفظ ہے، حلالہ کا مطلب یہ ہے کہ اگر عورت کو تین طلاق دی جاتی ہے تو وہ اولاً عدت گذارے پھر دوسرے شوہر سے نکاح کرے اور وہ اس کے ساتھ دخول کرے، اس کے بعد وہ اپنی مرضی سے طلاق دے پھر یہ عورت عدت گذارے، اس کے بعد اس عورت کے لیے پہلے شوہر جس نے طلاق دی تھی اس کے لیے نکاح کرنا جائز ہوگا، ورنہ نہیں۔ چونکہ دوسرا شوہر نکاح اور وطی کے ذریعہ پہلے شوہر کے لیے نکاح کو حلال کرتا ہے اس لیے اس کا یہ فعل حلالہ کہلاتا ہے۔
حلالہ کی شرط پر نکاح کرنا مکروہ تحریمی ہے اگرچہ اس کی وجہ سے وہ شوہر اول کے لیے حلال ہوجائے گی: وکرہ التزوج للثاني تحریما بشرط التحلیل وإن حلت للأول (شامي: 5/47 ط زکریا دیوبند) لیکن اگر حلالہ کی شرط نہ کرے بلکہ اس کو چھپائے رکھے تو یہ مکروہ نہیں: أما إذا أضمر ذلک لا یکرہ وکان الرجل ماجورًا (شامي: 5/48، ط زکریا دیوبند)
آن لائن حوالہ

اب بتائیے عوام کو اس فتویٰ سے کیا سمجھانا مقصود ہے؟؟؟
یہی نا کہ حلالہ کی شرط عائد نہ کرنا، بلکہ دل میں چھپا کر یہ کام کر لینا۔
بس فرق اتنا سا ہی ہے کہ مفتی صاحب خود اپنے قلم سے نہیں لکھتے کہ حلالہ کروا لو، لیکن


ایک مجلس کی تین طلاق کو تین ہی باور کروا کر،
اور حلالہ کے علاوہ کوئی صورت واپسی کی نہیں کہہ کر،
پھر حلالہ تو مکروہ تحریمی ہے ،
لیکن اگر کر لیا جائے تو اس سے شوہر اول کے لئے حلال ہو جائے گی کہہ کر
اور آخر میں مکروہ تحریمی سے بھی بچنا چاہو، تو دل میں نیت رکھنا، ظاہر مت کرنا ،


اب بتائیے، اس پریشان حال شخص کو کیا خود اس نتیجہ تک پہنچا نہیں دیا گیا ہے، کہ وہ اس لعنتی فعل میں ملوث ہو کر کرائے کا سانڈ ڈھونڈتا پھرے،
ہاںمفتی صاحب نے وہ الفاظ ادا نہیں کئے کہ حلالہ کروا لو۔ لہٰذا سب کچھ جائز و درست ہو گیا اور

مفتی خوش، کہ بندہ کو شریعت کے دائرے میں رہتے ہوئے ایک ایسا حل بتا دیا کہ جس سے اس کا کام بھی بن جائے گا، اور کسی حرام فعل کا ارتکاب بھی نہ ہوگا۔ اور نہ کوئی ہم پر اعتراض کر سکے گا، اعتراض کرے گا تو ہم کہہ سکتے ہیں کہ ہم نے کب کہا "حلالہ کروا لو"۔

بندہ بھی خوش،کہ چلو کوئی راستہ تو نظر آیا، بیوی کے حصول کا۔ یہ اور بات کہ اس واقعہ کے بعد ساری زندگی خجالت اور ندامت اس کا پیچھا نہ چھوڑے۔
حلالہ کے لئے استعمال ہونے والا کرائے کا سانڈ سب سے زیادہ خوش، کہ اس نے دوست کے کہنے پر فقط دل ہی دل میں ارادہ کیا، اور ایک رات کے بعد طلاق دے ڈالی، مکروہ کا ارتکاب بھی نہ ہوا، بلکہ غالباًدوست کی مدد کے جذبہ اور نیت کا ثواب کا متمنی بھی رہے گا۔
 

حافظ عمران الہی

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 09، 2013
پیغامات
2,101
ری ایکشن اسکور
1,453
پوائنٹ
344
کسی ایک کا بھی تحریر کردہ فتوی دکھائیں کہ حلالہ کروادو۔
ورنہ یاد رکھیں کہ حلالہ کی شرط سے نکاح احناف کے نزدیک بھی جائز نہیں ہے اور حرام کام ہے۔

''نکاح بشرط التحلیل ناجائز ہونے کے باوجود منعقد ہوجاتا ہے
(در س ترمذی، 3؍398۔ 401 ۔از مولانا تقی عثمانی ، کراچی
 

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,988
ری ایکشن اسکور
1,549
پوائنٹ
304
میں ایک صاحب کو جانتا ہوں کہ جنہوں نے حلالہ کی لعنتی فعل کے حنفی مذہب میں جائز ہونے کی بنا پر حنفیت کو خیر آباد که کر مسلک حق "مسلک اہل حدیث " اختیار کر لیا -ان کا یہی کہنا تھا کہ جو مذہب ایک حرام کام کو جائز قرار دیتا ہے اور ایک مسلمان کو اتنی مہلت نہیں دیتا کہ جلد بازی میں کیے گئے فیصلے ( یعنی اکھٹی ٣ طلاقوں پر میاں بیوی میں جدائی) ہو جانے پر نظر ثانی کر سکے- ایسے مذہب پر الله کی لعنت -
 
Top