1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

سعودی حکومت بازی لے گئی! اب آپ بغیر فیس کے عمرہ کر سکتے ہیں!

'تازہ مضامین' میں موضوعات آغاز کردہ از محمد عامر یونس, ‏نومبر 07، 2016۔

  1. ‏نومبر 07، 2016 #1
    محمد عامر یونس

    محمد عامر یونس خاص رکن
    جگہ:
    karachi
    شمولیت:
    ‏اگست 11، 2013
    پیغامات:
    17,061
    موصول شکریہ جات:
    6,523
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,069

    سعودی حکومت بازی لے گئی! اب آپ بغیر فیس کے عمرہ کر سکتے ہیں!

    اتوار‬‮ 6 ‬‮نومبر‬‮ 2016 | 15:02

    سرگودھا(آن لائن) سعودی حکومت کی جانب سے سعودی عرب میں عمرہ فیس ختم کر دی، جبکہ حجرہ اسود کا بوسہ دینے کیلئے خواتین کا ٹائم مخصوص کرنے کا فیصلہ کیا ہے ، مسجد نبوی میں بھی خواتین کیلئے روزہ رسول کی زیارت کے لئے مخصوص ٹائم دیا جاتا ہے، ذرائع کے مطابق سعودی عرب کی جانب سے دنیا بھر کے سفارتخانوں کو عمرہ فیس ختم کرنے کے احکامات موصول ہو چکے ہیں، جس کے بعد تمام ممالک کے سفارتخانے اب عمرہ زائرین سے دو ہزار ریال فیس وصول نہیں کریں گے، عمرہ ویزہ فیس کے خلاف پاکستان سمیت دنیا بھر میں شدید اضطراب پایا جا رہا تھا، جس پر سعودی عرب کی مجلس شوریٰ کے اجلاس میں اس بات کا فیصلہ کیا گیا تھا کہ عائد کی جانے والی عمرہ فیس دو ہزار ریال ختم کر دی جائے، اسی طرح سعودی حکومت کی جانب سے اب خانہ کعبہ میں خواتین کیلئے حجر اسود کے بوسے کے لئے ٹائم مقرر کیے جانے کا امکان ہے، اس ضمن میں سوچ و بچار کی جا رہی ہے کہ خواتین کیلئے حجرہ اسود کا بوسہ لینے کیلئے مخصوص ٹائم مقرر کیا جائے اور اس دوران خانہ کعبہ میں سپیشل انتظامات کیے جائیں گے، خواتین کے حجرہ اسود کے بوسہ لینے کے اوقات میں مرد حضرات کو بھی طواف کرنے کی اجازت ہو گی، اور مخصوص جگہ پر رکاوٹیں کھڑی کر کے خواتین کیلئے حجرہ اسود کا بوسہ لینے کیلئے انتظامات کیے جائیں گے۔ یاد رہے کہ اب تک پاکستان سے 52 ہزار سے زائد افراد کو عمرہ ویزہ جاری ہو چکے ہیں، اور اس طرح پاکستان دنیا بھر میں اس سال عمرے کے ویزے لگوانے میں سر فہرست ہے، دوسری طرف ٹریول ایجنٹس اور ٹوور آپریٹر کمپنیوں نے سعودی حکومت کی جانب سے عمرہ فیس ختم کیے جانے پر خوشی کا اظہار کرتے ہوئے خادم حرمین شریفین اور سعودی وزارت مذہبی امور کا شکریہ ادا کیا۔
     
  2. ‏نومبر 07، 2016 #2
    محمد طارق عبداللہ

    محمد طارق عبداللہ سینئر رکن
    جگہ:
    ممبئی - مہاراشٹرا
    شمولیت:
    ‏ستمبر 21، 2015
    پیغامات:
    2,618
    موصول شکریہ جات:
    735
    تمغے کے پوائنٹ:
    290

    ایک مستحسن قدم

    جزاهم اللہ خیرا کثیرا
     
  3. ‏اکتوبر 09، 2017 #3
    محمد المالكي

    محمد المالكي رکن
    شمولیت:
    ‏جولائی 01، 2017
    پیغامات:
    401
    موصول شکریہ جات:
    153
    تمغے کے پوائنٹ:
    47

    اور اس سال سعودی حکومت بازی لگئ foreigners کو رسوا کرنے میں!
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں