1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

وضو اور غسل کے بعد ہاتھ منہ خشک کرنا

'وضو' میں موضوعات آغاز کردہ از خضر حیات, ‏اکتوبر 23، 2018۔

  1. ‏اکتوبر 23، 2018 #1
    خضر حیات

    خضر حیات علمی نگران رکن انتظامیہ
    جگہ:
    طابہ
    شمولیت:
    ‏اپریل 14، 2011
    پیغامات:
    8,777
    موصول شکریہ جات:
    8,340
    تمغے کے پوائنٹ:
    964

    السلام علیکم۔
    سنت رسول صلی اللہ علیہ وسلم کی روشنی میں اسکی کوئی مستند روایت بھی موجود ہوتو حوالہ دے دیں۔ جزاک اللہ خیرا کثیرا سوال۔ وضو کے بعد ہاتھ منہ خشک کرنا چاہیے یا نہیں؟
    جواب:
    وضو کے بعد ہاتھ منہ خشک کرنے میں کوئی حرج نہیں. کیونکہ ہاتھ منہ خشک کرنا یا نہ کرنا یہ عبادت میں شمار نہیں ہوتا .. اس لیے کرلیں تب بھی ٹھیک ، نہ کریں تب بھی کوئی حرج نہیں. علماء نے اس سوال کا یہی جواب دیا ہے . اس حوالے سے کوئی واضح دلیل میرے علم میں نہیں۔
    حضرت میمونہ رضی اللہ عنہا کے متعلق جو آتا ہے کہ انہوں نے حضور صلی اللہ علیہ وسلم کو رومال تھمایا، تو آپ نے اسے واپس کردیا، اور ہاتھ سے ہی پانی جھاڑنا شروع کردیا، اس کے متعلق شیخ ابن عثیمین فرماتے ہیں: حضرت میمونہ رضی اللہ عنہا کا حضور صلی اللہ علیہ وسلم کے لیے رومال لے کر آنا اس سے یہ استدلال کیا جاسکتا ہے کہ نہانے وغیرہ کے بعد جسم خشک کرنا یہ آپ کی عادت مبارکہ تھی، تبھی تو حضرت میمونہ رضی اللہ عنہا رومال لے کر آئیں۔ رہا یہ کہ حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے رومال واپس کیوں لوٹا دیا، تو اس کی مختلف توجیہات کی جاسکتی ہیں، جن میں سے ایک یہ ہے کہ شاید رومال صاف نہ ہو۔ واللہ اعلم۔
     
  2. ‏فروری 25، 2019 #2
    Hina Rafique

    Hina Rafique رکن
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 21، 2017
    پیغامات:
    282
    موصول شکریہ جات:
    18
    تمغے کے پوائنٹ:
    75

لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں