• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کلیدی پیغاماتِ بخاری

یوسف ثانی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
ستمبر 26، 2011
پیغامات
2,764
ری ایکشن اسکور
5,404
پوائنٹ
562
السلام علیکم و رحمتہ اللہ و برکاتہ

ایک عرصہ کے بعد فورم پر آیا ہوں اور احباب کے لیے ایک "تحفہ" لے کر آیا ہوں۔ یہ میری ایک نءی تالیف ہے۔ کتاب کا نام ہے، کلیدی پیغامات بخاری۔ اس کتاب میں صحیح بخاری کی تمام احادیث میں موجود کلیدی پیغامات یعنی key-messages کو 600 سے زاءد عنوانات (موضوعات) کے تحت پیش کیا گیا ہے اور تمام عنوانات کو حروف تہجی کی ترتیب سے پیش کیا گیا ہے تاکہ مطلوبہ پیغام کی تلاش میں آسانی ہو۔ کتاب کے بارے میں مزید تفصیلات کتاب کے پیش لفظ اور دیباچہ میں ملاحظہ کیجءے۔ کتاب پسند آءے تو اپنی راءے ضرور پیش کیجءے۔ اسی طرح کتاب میں کسی بھی قسم کی کمی، خامی نظر آءے تب بھی اس سے آگاہ کیجءے تاکہ اسے دور کیا جاسکے۔

فی الحال یہ کتاب غیر مطبوعہ ہے، اس کی کوءی کاپی راءٹ بھی نہیں ہے۔ ابھی اسے یونی کوڈ میں تبدیل نہیں کیا جاسکا ہے۔ چنانچہ کتاب pdf فارمیٹ میں منسلک ہے۔ کتاب A4 ساءز میں چودہ فونٹ کے ساتھ 160 صفحات پر مشتمل ہے جو عام کتابی ساءز میں اسی فونٹ ساءز میں چار سوا چار سَو صفحات میں سما جاءے گا۔ دلچسپی رکھنے والے احباب کے لءے یہ کتاب ان پیج کمپوزنگ میں بھی دستیاب ہے۔

واضح رہے کہ قبل ازیں احادیث کی موضوعاتی درجہ بندی پر ہماری تالیف "پیغامِ حدیث" آج سے گیارہ برس قبل شاءع ہوءی تھی جو بخاری شریف کے تمام کتب کی بالترتیب احادیث کی تلخیص اور اس تلخیص پر مبنی احادیث کے علاوہ صحاح ستہ سے دیگر احادیث پر مشتمل ہے۔ پیغام قرآن اور پیغام حدیث یہ دونوں کتب فورم پر بھی موجود ہیں۔ پیغام حدیث میں احباب نے ایک بڑی "کمی یا خامی" کی طرف توجہ دلاءی تھی کہ کتاب کے متن میں کہیں بھی بخاری شریف میں موجود حدیث۔نمبر کا حوالہ موجود نہیں ہے ہے۔ کلیدی پیغامات بخاری میں اس کمی یا خامی کو دور کیا گیا ہے اور ہر پیغام کے ساتھ بخاری کے ان تمام احادیث کے نمبر پیش کءے گءے ہیں، جن میں یہ پیغام موجود ہے۔

اس کتاب کی تیاری کے دوران احادیث کی ترجمہ کے لءے اسلام۔360، مکتبہ شاملہ، محدث ڈاٹ کام وغیرہ سے استفادہ کرتے ہوءے پیغامات کو عام فہم اور سادہ زبان میں تحریر کیا گیا ہے۔ جہاں جہاں ضرورت محسوس ہوءی ہے، وہاں دو یا دو سے زاءد احادیث کے متن کے پیغامات کو ضم کرکے ایک مکمل اور عوام الناس کے لیے عام فہم پیغام مرتب کیا گیا ہے۔ کیونکہ بنیادی طور پر یہ کتاب عوام الناس ہی کے لیے مرتب کیا گیا ہے۔ تاہم اس سے حدیث کے ریگولر طالب علم بھی استفادہ کرسکتے ہیں۔
 

اٹیچمنٹس

Top