1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

‏امام مسجد الحرام ڈاکٹر صالح آل طالب حفظه الله کو رہا کردیا گیا۔

'احوالِ تازہ' میں موضوعات آغاز کردہ از شیخ قاسم, ‏جنوری 28، 2019۔

  1. ‏جنوری 28، 2019 #1
    شیخ قاسم

    شیخ قاسم رکن
    جگہ:
    سیالکوٹ
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 03، 2014
    پیغامات:
    261
    موصول شکریہ جات:
    9
    تمغے کے پوائنٹ:
    96

    ویڈیو

    لنک
    ‏امام مسجد الحرام ڈاکٹر صالح آل طالب حفظه الله کو رہا کردیا گیا۔
    سعودی قوم سے آپ کو ہزار گلے ہو سکتے ہیں ہو سکتا ہے ان میں بد عملی حد درجہ تک ہو!لیکن علم اور اہل علم کی محبت و احترام ان میں کوٹ کوٹ کر بھرا ہوا ہے۔
    سیدنا انس بن مالک رضی اللہ عنہ سے روایت ہے، ایک شخص رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے پاس آیا اور عرض کیا: یا رسول اللہ! قیامت کب ہے؟ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نےفرمایا: ”تو نے قیامت کے لیے کیا تیار کیا ہے؟“ وہ بولا: اللہ تعالیٰ اور اس کے رسول کی محبت کو۔ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”تو تو اسی کے ساتھ ہو گا جس سے محبت رکھے۔“
    سیدنا انس رضی اللہ عنہ نے کہا: ہم اسلام کے بعد کسی چیز سے اتنا خوش نہیں ہوئے جتنا اس حدیث کے سننے سے ہوئے۔ سیدنا انس رضی اللہ عنہ نے کہا: میں تو محبت رکھتا ہوں اللہ سے اور اس کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم سے اور ابوبکر اور عمر رضی اللہ عنہما سے اور مجھے امید ہے کہ قیامت کے دن میں ان کے ساتھ ہوں گا گو میں نے ان کے سے اعمال نہیں کئے۔
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں