• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

ﻧﻘﺪﯼ ﻓﻄﺮﮦ ﺍﻭﺭ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ

شمولیت
اپریل 27، 2020
پیغامات
509
ری ایکشن اسکور
167
پوائنٹ
77
ﻧﻘﺪﯼ ﻓﻄﺮﮦ ﺍﻭﺭ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ

تحریر: ﺍﺑﻮ ﺍﺣﻤﺪ ﮐﻠﯿﻢ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﯾﻮﺳﻒ
ﺟﺎﻣﻌﮧ ﺍﺳﻼﻣﯿﮧ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﻣﻨﻮﺭﮦ


ﺑﻌﺾ ﻓﺎﺿﻞ ﺍﮨﻞ ﻋﻠﻢ ﺣﻔﻈﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﻣﺠﮭﮯ ﺑﮭﯿﺠﯽ ﮔﺌﯽ ﺟﺲ ﮐﺎ ﻣﻘﺪﻣﮧ ﮐﭽﮫ ﯾﻮﮞ ﮨﮯ : "ﺷﺮﻉ ﺷﺮﯾﻒ ﺳﮯ ﯾﻘﯿﻨﺎ ﻏﻠﮧ ﺭﺍﺟﺢ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﺳﻨﺖ ﮐﮯ ﺍﻧﻄﺒﺎﻕ ﮐﯽ ﺣﺮﺹ ﮨﻮ ﺗﻮ ﻣﻘﺎﺻﺪ ﮐﯽ ﺭﻋﺎﯾﺖ ﻏﻠﮧ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﻧﻘﺪ ﮐﻮ ﯾﮑﺴﺮ ﺧﻼﻑ ﺳﻨﺖ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﻨﺎ ﯾﺎ ﺍﺳﮯ ﻗﯿﺎﺱ ﺑﺎﻃﻞ ﮐﮯ ﺯﻣﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﻣﺨﺎﻟﻒ ﺣﺪﯾﺚ ﺑﺘﻼﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺑﮍﮮ ﺑﮍﮮ ﻧﺘﺎﺋﺞ ﻧﮑﺎﻟﻨﺎ ﺍﭼﮭﯽ ﭼﯿﺰ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ."

ﺟﻮﺍﺑﺎ ﻋﺮﺽ ﮨﮯ : ﺍﮔﺮ ﺷﯿﺦ ﯾﮧ ﮐﮩﺘﮯ ﮐﮧ "ﺷﺮﻉ ﺷﺮﯾﻒ ﺳﮯ ﺻﺮﻑ ﺍﻭﺭ ﺻﺮﻑ ﻃﻌﺎﻡ ﮐﺎ ﺛﺒﻮﺕ ﻣﻠﺘﺎ ﮨﮯ" ﺗﻮ ﻋﯿﻦ ﺳﻨﺖ ﮐﮯ ﻣﻮﺍﻓﻖ ﺑﺎﺕ ﮨﻮﺗﯽ، ﮐﯿﻮﮞ ﮐﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﻗﻮﻝ ﺟﺐ ﺭﺍﺟﺢ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﻘﺎﺑﻠﮯ ﻣﺮﺟﻮﺡ ﻗﻮﻝ ﮐﮯ ﺩﻻﺋﻞ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﻟﯿﮑﻦ ﻧﻘﺪﯼ ﻓﻄﺮﮦ ﻧﮑﺎﻟﻨﮯ ﮐﺎ ﺛﺒﻮﺕ ﮐﺘﺎﺏ ﻭﺳﻨﺖ ﻣﯿﮟ ﮐﮩﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﻧﮩﯿﮟ، ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﺷﺮﻉ ﻧﮯ ﻓﻄﺮﮦ ﻣﯿﮟ ﺻﺮﻑ ﺍﯾﮏ ﭼﯿﺰ ﻣﻘﺮﺭ ﮐﯽ ﮨﮯ ﻭﮦ ﻃﻌﺎﻡ ﮨﮯ.

ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺑﺎﺕ : ﻓﺎﺿﻞ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ : "ﻧﻘﺪ ﮐﻮ ﯾﮑﺴﺮ ﺧﻼﻑ ﺳﻨﺖ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﻨﺎ.... ."

ﺟﻮﺍﺑﺎ ﻋﺮﺽ ﮨﮯ : ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺻﺮﻑ ﺍﯾﮏ ﻧﮑﺘﮯ ﭘﺮ ﻏﻮﺭ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮟ :

ﺍﯾﮏ ﺻﺎﻉ ﮐﯽ ﻗﯿﻤﺖ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﭘﺎﺋﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﺗﮭﯽ، ﺑﻠﮑﮧ ﺁﺩﮬﺎ ﺩﺭﮨﻢ ﺑﮭﯽ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺗﮭﺎ، ﺍﻭﺭ ﻏﺮﺑﺎﺀ ﻭ ﻣﺴﺎﮐﯿﻦ ﺑﮭﯽ ﺗﮭﮯ، ﻟﯿﮑﻦ ﺍﻟﻠﮧ ﺭﺏ ﺍﻟﻌﺎﻟﻤﯿﻦ ﻧﮯ ﻓﻄﺮﮦ ﮐﯽ ﺍﺩﺍﺋﯿﮕﯽ ﻣﯿﮟ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮧ ﺻﺮﻑ ﺍﻭﺭ ﺻﺮﻑ ﻏﻠﮧ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺻﺎﺩﺭ ﮐﺮﻭﺍﯾﺎ، ﺟﺒﮑﮧ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﻃﺮﻑ ﺁﭖ ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ ﮐﮧ ﺯﮐﺎۃ ﻣﯿﮟ ﻗﯿﻤﺖ ﯾﻌﻨﯽ ﺩﯾﻨﺎﺭ ﻭﺩﺭﮨﻢ ﻧﮑﺎﻟﻨﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ، ﻓﻄﺮﮦ ﺍﻭﺭ ﺯﮐﺎۃ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻏﺮﯾﺒﻮﮞ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺯﮐﺎۃ ﻣﯿﮟ ﻭﺳﻌﺖ ﺩﯼ ﺍﻭﺭ ﻓﻄﺮﮮ ﮐﻮ ﻃﻌﺎﻡ ﻣﯿﮟ ﻣﺤﺼﻮﺭ ﮐﺮﺩﯾﺎ، ﮐﯿﺎ ﯾﮧ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﻓﻄﺮﮦ ﻣﯿﮟ ﻧﻘﺪﯼ ﺑﮩﺘﺮ ﮨﻮﺗﺎ ﺗﻮ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻭﺿﺎﺣﺖ ﮐﺮﺗﯽ، ﮐﯿﻮﮞ ﮐﮧ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﻧﮯ ﺧﯿﺮ ﮐﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﭘﮩﻠﻮ ﺳﮯ ﺍﻣﺖ ﮐﻮ ﺁﮔﺎﮦ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﻟﯿﮑﻦ ﻧﻘﺪﯼ ﻓﻄﺮﮦ ﮐﺎ ﺍﺗﻨﺎ ﺍﮨﻢ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﺟﻮ ﻏﺮﯾﺒﻮﮞ ﮐﯽ ﻣﺼﻠﺤﺖ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﮐﮯ ﮐﯿﺴﮯ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﯾﺎ؟

ﺗﯿﺴﺮﯼ ﺑﺎﺕ : ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺫﺧﯿﺮﮦ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﮐﮭﻨﮕﺎﻝ ﻟﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﯾﮏ ﺑﮭﯽ ﺻﺤﯿﺢ ﻣﺮﻓﻮﻉ ﺣﺪﯾﺚ ﺍﯾﺴﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﮯ ﮔﯽ ﺟﻮ ﻧﻘﺪﯼ ﻓﻄﺮﮦ ﮐﮯ ﺟﻮﺍﺯ ﭘﺮ ﺩﻻﻟﺖ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﻮ.

ﻣﺰﯾﺪ ﯾﮧ ﮐﮧ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﮏ ﺻﺤﺎﺑﯽ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺻﺮﯾﺤﺎ ﻧﻘﺪﯼ ﻓﻄﺮﮦ ﮐﺎ ﺛﺒﻮﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﺘﺎ، ﮐﯿﺎ ﻓﻘﮩﺎﺀ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﮏ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﯾﮧ ﻧﻘﻄﮧ ﺳﻤﺠﮫ ﻣﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﯾﺎ ﮐﮧ ﻧﻘﺪﯼ ﻓﻄﺮﮦ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺯ ﺑﺘﺎﺗﮯ، ﯾﺎ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﺗﮯ.

ﭼﻮﺗﮭﯽ ﺑﺎﺕ : ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﺣﺴﻦ ﺑﺼﺮﯼ، ﻋﻤﺮ ﺑﻦ ﻋﺒﺪﺍﻟﻌﺰﯾﺰ ﺍﻋﺮ ﺍﺑﻮ ﺍﺳﺤﺎﻕ ﺍﻟﺴﺒﯿﻌﯽ ﺭﺣﻤﮩﻢ ﺍﻟﻠﮧ ﻭﻏﯿﺮﮨﻢ ﮐﮯ ﻗﻮﻝ ﺳﮯ ﺍﺳﺘﺪﻻﻝ ﮐﺮﮐﮯ ﻧﻘﺪﯼ ﻓﻄﺮﮦ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺯ ﻧﮑﺎﻟﻨﺎ ﭼﺎﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﮐﯿﺎ ﻧﺺ ﺻﺮﯾﺢ ﮐﮯ ﻣﻘﺎﺑﻠﮯ ﺁﭖ ﺗﺎﺑﻌﯿﻦ ﮐﮯ ﻗﻮﻝ ﮐﻮ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﻧﮯ ﺟﺴﺎﺭﺕ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ؟

ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﮐﮩﯿﮟ ﮔﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻓﮩﻢ ﺳﻠﻒ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﻢ ﺍﺟﻤﻌﯿﻦ ﮐﯽ ﭘﻮﺭﯼ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﺳﻠﻒ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﺒﯽ ﮐﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﺳﮯ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﻧﮯ ﺟﻮ ﻓﮩﻢ ﺍﺧﺬ ﮐﯿﺎ ﻭﮦ ﯾﮩﯽ ﮐﮧ ﻃﻌﺎﻡ ﻧﮑﺎﻟﻨﺎ ﮨﮯ ﻧﻘﺪﯼ ﻧﮩﯿﮟ !!!

ﭘﺎﻧﭽﻮﯾﮟ ﺑﺎﺕ : ﮨﻢ ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﯾﺎ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪﯼ ﮐﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﺪﻋﺖ ﭘﺮ ﺭﺩ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ : ﮐﯿﺎ ﺍﺱ ﻋﻤﻞ ﮐﺎ ﺛﺒﻮﺕ ﻧﺒﯽ ﺳﮯ ﻣﻠﺘﺎ ﮨﮯ، ﮐﯿﺎ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻋﻤﻞ ﮐﻮ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﯾﺎ، ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺍﻣﺎﻡ ﻣﺎﻟﮏ ﮐﺎ ﻗﻮﻝ ﻧﻘﻞ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ : ﻣﺎﻟﻢ ﯾﮑﻦ ﯾﻮﻣﺌﺬ ﺩﯾﻨﺎ ﻻ ﯾﮑﻮﻥ ﺍﻟﯿﻮﻡ ﺩﯾﻨﺎ، ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﮨﻢ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺑﺪﻋﺖ ﭘﺮ ﺭﺩ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﮐﯿﺎ ﻧﻘﺪﯼ ﻓﻄﺮﮦ ﻧﮑﺎﻟﻨﺎ ﻋﮩﺪ ﻧﺒﻮﯼ ﺍﻭﺭ ﻋﮩﺪ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﻦ ﮐﺎ ﺣﺼﮧ ﺗﮭﺎ؟

ﺍﮔﺮ ﮨﺎﮞ ﺗﻮ ﺻﺤﯿﺢ ﺳﻨﺪ ﺳﮯ ﺻﺮﯾﺢ ﺩﻟﯿﻞ ﻣﻄﻠﻮﺏ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺟﻮﺍﺯ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﮐﺮﻧﺎ ﮨﻢ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺜﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﮩﺎﮞ ﺗﮏ ﺯﯾﺐ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ؟

ﭼﮭﭩﯽ ﺑﺎﺕ : ﺍﮔﺮ ﮨﻢ ﺁﭖ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﻣﺎﻥ ﻟﯿﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﻃﻌﺎﻡ ﻧﮑﺎﻟﻨﺎ ﺍﻓﻀﻞ ﮨﮯ ﺍﻟﺒﺘﮧ ﺑﻌﺾ ﺳﻠﻒ ﮐﮯ ﻗﻮﻝ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﻧﻘﺪﯼ ﻓﻄﺮﮦ ﮐﺎ ﺑﮭﯽ ﺟﻮﺍﺯ ﻣﻠﺘﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺷﺎﯾﺪ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﺁﭖ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﯾﮧ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ : ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﻧﺺ ﺻﺮﯾﺢ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﻮ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﻧﺺ ﮐﮯ ﻣﻘﺎﺑﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﺑﻌﺾ ﺳﻠﻒ ﮐﮯ ﺍﻗﻮﺍﻝ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﻮﮞ ﺗﻮ ﻣﺜﺎﻝ ﮐﮯ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﮨﻢ ﺁﭖ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﯾﮧ ﮐﮩﮧ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ : ﺍﻣﺎﻡ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﺳﻮﺭﮦ ﻓﺎﺗﺤﮧ ﭘﮍﮬﻨﺎ ﻧﺺ ﺻﺮﯾﺢ ﺳﮯ ﻓﺮﺽ ﮨﮯ ﺍﻟﺒﺘﮧ ﺑﻌﺾ ﺳﻠﻒ ﺳﮯ ﭼﮭﻮﮌﻧﮯ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺯ ﻣﻠﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﺟﻮ ﻧﮧ ﭘﮍﮬﻨﺎ ﭼﺎﮨﮯ ﺗﻮ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﺮﺝ ﻧﮩﯿﮟ !!

ﻧﺺ ﺻﺮﯾﺢ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺭﻓﻊ ﺍﻟﯿﺪﯾﻦ ﮐﺮﻧﺎ ﺳﻨﺖ ﮨﮯ، ﺍﻟﺒﺘﮧ ﺑﻌﺾ ﺳﻠﻒ ﺳﮯ ﻧﮧ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﺛﺒﻮﺕ ﻣﻠﺘﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﮐﯿﺎ ﮨﻢ ﺁﭖ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﮐﮩﮧ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺭﻓﻊ ﺍﻟﯿﺪﯾﻦ ﮐﺮﻧﺎ ﺍﻓﻀﻞ ﮨﮯ ﻧﮧ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺯ ﺳﻠﻒ ﺳﮯ ﻣﻠﺘﺎ ﮨﮯ.

ﻧﺺ ﺻﺮﯾﺢ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺻﺮﻑ ﺁﭨﮫ ﺭﮐﻌﺖ ﺗﺮﺍﻭﯾﺢ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ، ﺍﻟﺒﺘﮧ ﺳﻠﻒ ﮐﯽ ﺍﮐﺜﺮﯾﺖ ﺑﯿﺲ ﮐﯽ ﺳﻨﯿﺖ ﮐﯽ ﻗﺎﺋﻞ ﮨﮯ ﺗﻮ ﮐﯿﺎ ﮨﻢ ﺁﭖ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﮐﮩﮧ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺟﻮ ﻧﺒﯽ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﺳﻨﺖ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﺳﻠﻒ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﺳﻨﺖ ﮨﮯ؟

ﺍﺱ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﮨﯿﮟ ﺟﻦ ﻣﯿﮟ ﺑﻌﺾ ﺍﺳﻼﻑ ﮐﮯ ﺍﻗﻮﺍﻝ ﻧﺼﻮﺹ ﺻﺮﯾﺤﮧ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﮨﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﺍﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﮐﮩﻨﺎ ﺩﺭﺳﺖ ﮨﻮﮔﺎ ﮐﮧ ﺍﻓﻀﻞ ﺗﻮ ﻭﮨﯽ ﮨﮯ ﺟﻮ ﻧﺒﯽ ﻧﮯ ﮐﯿﺎ، ﺍﻟﺒﺘﮧ ﺳﻠﻒ ﮐﮯ ﺍﻗﻮﺍﻝ ﺳﮯ ﺟﻮﺍﺯ ﮐﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﻣﻠﺘﯽ ﮨﮯ؟؟

ﻣﺤﺘﺮﻡ : ﻣﯿﺮﮮ ﮐﮩﻨﮯ ﮐﺎ ﻣﻘﺼﺪ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺜﻮﮞ ﮐﮯ ﯾﮩﺎﮞ ﻧﺼﻮﺹ ﮐﻮ ﺳﻤﺠﮭﻨﮯ، ﺍﺱ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﺿﺎﺑﻄﮧ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ؟

ﺟﺲ ﺿﺎﺑﻄﮧ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺁﭖ ﻧﻘﺪﯼ ﻓﻄﺮﮦ ﮐﻮ ﺟﺎﺋﺰ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﮮ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﺍﺳﯽ ﺿﺎﺑﻄﮧ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺍﺣﻨﺎﻑ ﮐﮯ ﺍﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﻓﺮﻭﻋﯽ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﮐﻮ ﺟﻮﺍﺯ ﮐﯽ ﺳﻨﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻞ ﺳﮑﺘﯽ ﺟﻦ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﮨﯿﮟ؟

ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﺑﺎﺕ : ﮐﯿﺎ ﺳﻨﺖ ﺻﺤﯿﺤﮧ ﮐﮯ ﻣﻘﺎﺑﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﺻﺤﺎﺑﯽ ﮐﺎ ﻗﻮﻝ ﺣﺠﺖ ﮨﮯ؟

ﺍﮔﺮ ﮨﺎﮞ ﺗﻮ ﺩﻟﯿﻞ ﭼﺎﮨﺌﮯ، ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺑﺘﺎﺋﯿﮟ ﮐﮧ ﺟﺐ ﺳﻨﺖ ﮐﮯ ﻣﻘﺎﺑﻠﮯ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﻢ ﺍﺟﻤﻌﯿﻦ ﮐﮯ ﺍﻗﻮﺍﻝ ﺣﺠﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮ ﺳﮑﺘﮯ ﺗﻮ ﺗﺎﺑﻌﯿﻦ ﮐﮯ ﺍﻗﻮﺍﻝ کیسے ﺣﺠﺖ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ؟

ﺁﺧﺮﯼ ﺑﺎﺕ : ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﺆﺫﻥ ﺍﺫﺍﻥ ﮐﮯ ﺁﺧﺮﯼ ﮐﻠﻤﺎﺕ ﻣﯿﮟ "ﻻ ﺍﻟﮧ ﺇﻻ ﺍﻟﻠﮧ" ﮐﮯ ﺑﺠﺎﺋﮯ "ﺍﺷﮩﺪ ﺃﻥ ﻻ ﺇﻟﮧ ﺇﻻ ﺍﻟﻠﮧ" ﮐﮩﮯ ﺗﻮ ﮐﯿﺎ ﯾﮧ ﺳﻨﺖ ﮐﮯ ﻣﻮﺍﻓﻖ ﮨﻮﮔﺎ ﯾﺎ ﻣﺨﺎﻟﻒ؟

ﯾﻘﯿﻨﺎ ﺁﭖ ﮐﮩﯿﮟ ﮔﮯ ﮐﮧ ﺳﻨﺖ ﮐﮯ ﻣﺨﺎﻟﻒ ﮨﻮﮔﺎ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﮐﮧ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻭﺭ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﺳﮯ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﮩﻨﺎ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ، ﻟﯿﮑﻦ .....

ﺍﮔﺮ ﻣﯿﮟ ﮐﮩﻮﮞ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﮨﻢ ﺍﺫﺍﻥ ﮐﮯ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯿﮟ"ﺍﺷﮩﺪ ﺍﻥ ﻻ ﺍﻟﮧ ﺍﻻ ﺍﻟﻠﮧ" ﮐﮩﮧ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺍﺧﯿﺮ ﻣﯿﮟ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮩﮧ ﺳﮑﺘﮯ؟ ﻣﻤﺎﻧﻌﺖ ﮐﯽ ﮐﯿﺎ ﺩﻟﯿﻞ ﮨﮯ؟

ﮐﯿﺎ ﺁﭖ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺳﻮﺍﺋﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺟﻮﺍﺏ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﺮﻧﺎ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﺍﻭﺭ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﮩﯿﮟ؟

ﻣﻄﻠﺐ ﺟﻮ ﭼﯿﺰ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﺍﻭﺭ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺁﭖ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺧﻼﻑ ﺳﻨﺖ ﮐﮩﯿﮟ ﮔﮯ، ﺣﺎﻻﻧﮑﮧ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺟﻤﻠﮧ ﮐﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﻧﻔﺲ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ، ﻟﯿﮑﻦ ﻣﺤﻞ ﮐﮯ ﺑﺪﻝ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺁﭖ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺧﻼﻑ ﺳﻨﺖ ﮨﻮﮔﺎ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﻧﻘﺪﯼ ﻓﻄﺮﮦ ﮐﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﮐﺘﺎﺏ ﻭﺳﻨﺖ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺧﻼﻑ ﺳﻨﺖ ﮐﯿﺴﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮ ﺳﮑﺘﺎ؟ ﺍﺳﮯ ﺟﻮﺍﺯ ﮐﯽ ﺳﺮﭨﯿﻔﮑﯿﭧ ﮐﯿﺴﮯ ﻣﻞ ﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ؟
 
Top