• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

arshedali کی جانب سے حالیہ مواد

  1. A

    اکابرین دیوبند کا غیر شرعی انداز تعلیم

    شاہد نذیر صاحب اس نورانیت سے بھری مضمون کو تیار کرنے میں جس ابن حجر شافعی مقلد اور ابن کثیر رحمہما اللہ سے استفادہ کیا ہے انہوں نے علاوہ اس کے یہ دونوں مقلد بھی تھے امام ابوحنیفہ کے مناقب بیان کیے ہیں علامہ ابن حجر کی الجواہر الحسان تو دیکھی ہوگی علامہ ابن کثیر امام صاحب...
  2. A

    لامذہب کون؟

    سعودی عرب والے امام احمد بن حنبل ؒ کے مقلد ہیں بلخصوص حرمین شریفین کے آئمہ کے حنبلی ہونے میں تو کوئی شک نہیں ۔ محمد بن عبدالوہاب ؒ کے صاحب زادہ امام عبداللہ بن عبدالوہابؒ فرماتے ہیں: “ہم فروعی مسائل میں حضرت امام احمد بن حنبل ؒکے طریقے پر ہیں ، چونکہ ائمہ اربعہ امام ابوحنیفہؒ، امام مالک ؒ ، امام...
  3. A

    تقلید کی جامع تعریف

    کا جواز اور ترک تقلید کی مذمت علماء اہل حدیث سے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ِِِِِِِِِِ ِِِِِِ۔۔۔۔۔ ۔ ۔ ۔ ۔۔۔۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔۔ ۔۔ ۔ ۔مولانا محمد حسین بٹالوی وکیل اہلحدیث ہند جنہوں نے پوری جماعت کی طرف سے ایک رسالہ شائع کیا”الاقتصاد فی مسائل الجہاد”جس میں انگریزوں سے جہاد کو حرام قرار دیا۔البتہ مسلمانون...
  4. A

    تقلید کی جامع تعریف

    میاں نذیر حسین صاحب اپنی کتاب میں تحریر فرماتے ہیں :باقی رہی تقلید وقت لاعلمی سو یہ چار قسم ہے:قسم اول واجب ہےاور وہ مطلق تقلید ہے مجتہد کی،مجتہد اہلالسنۃ کی لا علی التعین جس کو شاہ ولی اللہ نے عقدالجیدمیں کہا ہے کو یہ تقلید واجب ہے اور صحیح ہے باتفاق امت(معیار الھق صفحہ ۴۲) شاہ صاحبؒ کی عبارت...
  5. A

    حلالہ کا طریقہ !!!!!!!!!جامعہ بنوریہ

    تو جناب آپ کو صرف نام سے چڑھ ہے کہ نکاح ثانی جو موجب حلت للزوج الاول ہے اس کو ہم حلالہ کیوں کہتے ہیں اور اسی لفظی نزاع سے آپ لوگوں کو شب و روز علماء کو بدنام کرنے کا موقع مل گیا بھائی صرف حلالے کی نیت سے نکاح کرنا جو باعث لعن ہمارے نزدیک بھی ہے یہ الگ...
  6. A

    حلالہ کا طریقہ !!!!!!!!!جامعہ بنوریہ

    بالکل صحیح فرمایا انداز طنزیہ اور گستاخانہ نہی بلکہ تحقیقی ہونی چاہیئے لیکن یہی مشورہ ذرا اپنے ان احباب کو بھی دیجئے جو دن رات فیس بک پر ائمہ مجتہدین کا مذاق اڑا رھے ہین من قال مالا ینبغی سمع ما لایشتہی
  7. A

    حلالہ کا طریقہ !!!!!!!!!جامعہ بنوریہ

    لعنت هے اپنے آپ كو اهل حديث كهنے والوں پر جو الله كے حكم پر اعتراض كررهے هيں اور اس كو ايك شرم كي چيز كه كر الله كے حكم كا مذاق اڑا رهے هيں آخر تمهارا مطلب كيا هے تم لوگ 3 طلاق سے حرام شده عورت كے ساته جماع كو حلال سمجه رهے هو اور جو الله كے حكم سے دوسرے شخص كي نكاح ميں آجائے اس كي همبستري كو...
  8. A

    حلالہ کا طریقہ !!!!!!!!!جامعہ بنوریہ

    هاں يه مشوره الله تعالي كو ديديں ان كي رسول كو ديديں كه انهوں نے عورت كے دوباره حلال هونے كيليے يه شرط كيوں ركه دي . اور ساته ميں اپني فقاهت سے بهري رائے بهي پيش كيجئے كه سزا تو پهر مرد كو هوني چاهئے اور ان سے حلاله يعني لواطت كي جائے‎)‎ چاهۓ طلاق كا مطالبه عورت هي كي طرف سے هو يا باعث علي...
  9. A

    حلالہ ایک لعنت !چھ بار حلالہ کروایا گیا ۔واہ رے آل تقلید بدکاری سے کتنی محبت !؟؟

    يا ويلكم فان المغلظة بالثلاث محرمة بالاجماع و لا سبيل اليها الا بالنكاح مع الزوج الثاني لقوله تعالي حتي تنكح زوجا غيره و قد احللتموها بعد الطلاقات الثلاث مخالفا للقران و اما ما ينكها الزوج الثاني فهو لكونه نكاحا منعقدا حلال وقد حرمتموه فيا اسفا...
  10. A

    تقلید کی جامع تعریف

    طالب الرحمن صاحب كي يه تعريف بالكل من بطنه تعريف هى هذالتعريف اخترعه طالب الرحمن من بطنه
Top