• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

دار الافتائ دار العلوم دیوبند ویب سائیٹ کے تعاقب میںقسط :۱

سیفی خان

مبتدی
شمولیت
جولائی 29، 2011
پیغامات
10
ری ایکشن اسکور
43
پوائنٹ
0
خدا کرے آپ ایسا ہی کریں ۔ ۔ میں بھی یہی کہنا چاہ رہا تھا کہ یہ بات صرف دیوبند حضرات میں نہیں بلکہ تمام مسالک میں پائی جاتی ہے اور میرے خیال میں یہ ایک فطری سی بات ہے ۔ جب بھی کووئی آپ کو چھوڑ کے کہیں اور چلا جائے اور دکھ ہوتا ہے اور کبھی کسی کی طبیعت کے مطابق وہ دکھ شدت اختیار کر جاتا ہے ۔ ۔ بات صرف اتنی ہے ۔ ۔
اور یہ کہنا کسی طور بھی درست نہ ہو گا
السلام علیکم
دیوبندی حضرات اپنے علماء کی عزت کرتے رہتے ہیں کرتے رہتے ہیں لیکن جب ان کا کوئی عالم اہلحدیث ہو جائے تو پھر اس کے دشمن ہو جاتے ہیں۔کیوں بھئی؟
اس میں تمام مسالک کے لوگ شامل ہیں جناب
 

جمشید

مشہور رکن
شمولیت
جون 09، 2011
پیغامات
871
ری ایکشن اسکور
2,331
پوائنٹ
180
لوگوں کو اس سلسلے میں ابن حجر کی الدررالکامنہ اورسخاوی کی الضوء اللامع کا مطالعہ کرناچاہئے جس میں ایسے بکثرت علماء کا ذکر ہے جو حنفی سے شافعی ،شافعی سے حنفی، حنبلی سے مالکی مالکی سے حنبلی ہوئے ہیں۔ ویسے سوانح وتراجم کی کتابیں بھی ایسی مثالوں سے بھری پڑی ہیں۔ امام زفر اورامام یوسف اہل حدیث میں تھے امام ابوحنیفہ رضی اللہ کی شاگردی اختیار کرنے کے بعد وہ ان کے طرزفکر سے متاثر ہوئے۔ اس کے برخلاف ابوثور وغیرہ اہل عراق کے مسلک پر تھے امام شافعی سے متاثر ہوکر ان کے طرز فکر کو اختیار کیا۔
اس لئے بغیر علم اورواقفیت کے یہ کہناکہ اہل حدیث میں سے کوئی کسی دوسرے ملک نہیں کیاگیاہے۔ مطالعہ کی کمی کا نتیجہ ہے۔اورمسائل کی بات کرنا اس سے بھی زیادہ مضحکہ خیز ہے۔جن کا مبلغ علم اردو کی چند کتابوں اورحقیقت الفقہ جیسی کتابوں تک محدود ہے جس میں کذب بیانی اورتلبیس سے کام لے کر ادھر کاادھر کیاگیاہے۔اس پر وہ نازاں ہیں کہ مسائل کی وجہ سے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اب اورزیادہ کیاعرض کروں ۔مسائل کے شرمناک ہونے کا پروپگنڈہ کرنا بعینہ ویساہی ہے جیساکہ روشن خیال حضرات بعض احادیث جو جنابت اورغسل کے باب میں مذکور ہیں لے کرکرتے ہیں۔والسلام
 

شاکر

تکنیکی ناظم
رکن انتظامیہ
شمولیت
جنوری 08، 2011
پیغامات
6,595
ری ایکشن اسکور
21,396
پوائنٹ
891
لوگوں کو اس سلسلے میں ابن حجر کی الدررالکامنہ اورسخاوی کی الضوء اللامع کا مطالعہ کرناچاہئے جس میں ایسے بکثرت علماء کا ذکر ہے جو حنفی سے شافعی ،شافعی سے حنفی، حنبلی سے مالکی مالکی سے حنبلی ہوئے ہیں۔
کمال ہے، اس کے باوجود چاروں مکاتب فکر کے حق پر ہونے کا ڈھنڈورا پیٹا جاتا ہے۔۔؟؟
اگر سب ہی حق پر ہیں تو ایک کو چھوڑ کر دوسرے کے پاس جانا؟
باقی ہر جگہ حقیقۃ الفقہ کا حوالہ دینے سے معلوم ہوتا ہے کہ یہ کتاب خوب ذہن پر سوار رہی ہے آپ کے۔۔۔ حالانکہ میں ذاتی زندگی میں دیوبندی بھائیوں کو صرف بہشتی زیور کے چیدہ چیدہ مقامات دکھا دیتا ہوں، کانوں کو ہاتھ لگوانے کو وہی کافی ہے۔
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,861
ری ایکشن اسکور
41,093
پوائنٹ
1,155
اگر آپ کے مسلک کا کوئی عالم دوسرے مسلک میں چلا جائے تو کیا آپ اس پر خوشی کا اظہار کریں گے۔ ۔ ؟
اگر آپ کے مسلک کا کوئی عالم دوسرے مسلک میں چلا جائے تو کیا آپ اس پر خوشی کا اظہار کریں گے۔ ۔ ؟
میرا مسلک قرآن و حدیث ہے جو بھی قرآن و حدیث سے دور چلا جائے گا گویا وہ میرے مسلک سے ہٹ گیا۔اس کو برا بھلا کہنے کی بجائے افسوس کا اظہار کیا جا سکتا ہے اور میں اس کو یہی کہوں گا کہ بھائی جہاں بھی چلا جا لیکن دعوت قرآن و سنت کی دے۔ان شاءاللہ
میں نے تبلیغی جماعت والوں کو بھی ایک مرتبہ گفتگو کے دوران یہ کہا تھا کہ بھائی آپ لوگ گشت میں اتنی محنت کرتے ہیں تو اس محنت میں آپ لوگوں کے سامنے توحید کی تعریف اور شرک کی مذمت بیان کیا کریں تاکہ یہ بنیادی مسئلہ کھل کر سامنے آئے۔محمد ارسلان اہلحدیث ہونے کے باوجود آپ احناف کے ساتھ چل کر دعوت دے گا لیکن دعوت توحید کی دینی ہو گی۔تو وہ صاحب کنی کترانے لگے۔
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,861
ری ایکشن اسکور
41,093
پوائنٹ
1,155
خدا کرے آپ ایسا ہی کریں ۔ ۔ میں بھی یہی کہنا چاہ رہا تھا کہ یہ بات صرف دیوبند حضرات میں نہیں بلکہ تمام مسالک میں پائی جاتی ہے اور میرے خیال میں یہ ایک فطری سی بات ہے ۔ جب بھی کووئی آپ کو چھوڑ کے کہیں اور چلا جائے اور دکھ ہوتا ہے اور کبھی کسی کی طبیعت کے مطابق وہ دکھ شدت اختیار کر جاتا ہے ۔ ۔ بات صرف اتنی ہے ۔ ۔
اور یہ کہنا کسی طور بھی درست نہ ہو گا


اس میں تمام مسالک کے لوگ شامل ہیں جناب
بھائی میں نے یہ نہیں کہا کہ صرف دیوبندی حضرات ایسا کرتے ہیں بلکہ یہ کہا کہ دیوبندی حضرات ایسا کرتے ہیں۔ویسے آپ ٹھیک کہہ رہے ہیں ایسا تمام مسالک کے لوگ کرتے ہیں لیکن میرے خیال میں دیوبند میں یہ رویہ شدت سے اور اہلحدیثوں میں اور تمام مسالک کی نسبت کم پایا جاتا ہے۔
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,899
پوائنٹ
436
محمد عاصم انعام

آل تقلید عقائد میں ابوحنیفہ کی تقلید کیوں نہیں کرتے آل دیوبند کی زبانی ؟

سوال: آل کی ویب سائٹ کے فتوی میں ایک سوال کے جواب میں (ائمہ تقلید نے ) کہا ہے کہ ہم مسائل میں امام ابوحنیفہ رحمة اللہ علیہ کی تقلید کرتے ہیں اور عقائد میں امام ابو منصور ما تریدی اور ابو الحسن اشعری کی تقلید کرتے ہیں۔ میرا سوال ہے کہ امام ابوحنیفہ کے عقائد کیا تھے؟ اورآپ عقائد میں ان کی تقلید کیوں نہیں کرتے جب کہ کہا جاتا ہے کہ تقلید صرف ایک کی کی جائے ۔ میں خود حنفی ہوں پر ایک عام شخص ہوں۔ برائے مہربانی ان اشکالات کو دور فرمادیجئے۔؟

جواب :فتوی: 654=608/ب
ہرفن کا ایک امام ہوا کرتا ہے، ہرفن میں ایک ہی شخص امام نہیں ہوا کرتا ہے، چنانچہ ہم حنفی مسائل فقہیہ میں امام اعظم ابوحنیفہ علیہ الرحمة (کثر اللہ جمعہم) کا اتباع کرتے ہیں اور عقائد امیں ابومنصور ماتریدی اور ابوالحسن اشعری علیہم الرحمة کا اتباع کرتے ہیں (جس طرح کہ ایک جماعت ابن تیمیہ کا اتباع کرتی ہے) اور قراء ت میں ائمہ سبعہ میں امام عاصم کوفی کا اتباع کرتے ہیں جیسا کہ عام دنیا مانتی ہے، اور ان کے مسلک کے مطابق قرآن شریف پڑھتی ہے۔


واللہ تعالیٰ اعلم
دارالافتاء، دارالعلوم دیوبند
Fatwa ID:11947 - Darul Ifta

تعاقب

پہلی بات یہ کہ اس سے معلوم ہوا کہ جو ماہر ہو اس کی بات ماننی چاہئے ،کوئی آدمی کس فن میں ماہر ہے اس کا اندازہ اس کی کتب اور اس کے تلامذہ اور محدثین کی اس کے کتعلق آرائ سے ہوتا ہے،جب ہم امام ابوحنیفہ صاحب کو تحقیقی نظر سےئ دیکھتے ہیں تو ان کے متعلق سمجھ لگتا ہے کہ وہ فقہ میں کس مرتبہ پر تھے تفصیل کے لئے دیکھے

اور خود آل دیوبند کے اس فتوی میں بات کہ وہ فقہ میں ماہر تھے کی حقیقت کھل کر سامنے آ جاتئے گی
دیکھے یہاں یہ مضامین
فقہ حنفی کی بنیاد کیسی احادیث پر؟ امام ابن ابی العز الحنفی کی زبانی حصہ دوم

11 فقہ حنفی میں موضوع روایات اور اس کے اسباب ؟1

12 ھدایہ میں غیر ثابت مسائل علامہ ابن العز حنفی کی زبانی قسط2

13 ھدایہ میں غیر ثابت مسائل علامہ ابن العز حنفی کی زبانی :1

16 فقہ حنفی کی بنیاد کیسی احادیث پر؟ امام ابن ابی العز الحنفی کی زبانی

14 نماز کن کلمات سے شروع کی جائے ؟1

15 مناقب ابی حنیفہ اور کتاب :الخیرات الحسان

نشر الصحيفة في الصحيح من أقوال أئمة الجرح والتعديل في أبي حنيفة

دوسری بات :جس کا عقیدہ ہی کمزہر ہو اس کی فقہ کیسے درست ہو سکتی ہے ؟اصل چیز عقیدہ ہے تم نے عقیدہ امام کا چھوڑا یہ کہہ کر کہ وہ اس میں ماہر نہیں تھے ؟یہ امام صاحب کی گستاخی نہیں تم ان کے مقلد ہو ؟کیا امام صاحب نے فقہ اکبر نہیں لکی بقول تمہارے

کیا طحاوی حنفی نے عقیدہ طحاویہ نہیں لکھی اور اس کی شرح ابن ابی العز الحنفی نے نہیں لکھی آخر تم ان کتب کو اپنا عقیدہ کیوں تسلیم نہیں کرتے ؟؟
تفصیل کے یہاں دیکھئے
 
Top