- شمولیت
- نومبر 01، 2013
- پیغامات
- 2,035
- ری ایکشن اسکور
- 1,227
- پوائنٹ
- 425
پوسٹ کا پس منظر:
محترم بھائیو کچھ دن پہلے محترم ارسلان بھائی نے ایک پوسٹ (لنک) لگائی تھی جس میں محترم مبشر نذیر بھائی کی صحت یابی کی دعا کی گئی تھی
وہں انہوں نے انکی دعوتی سرگرمیوں کی تعریف کی تھی اور انکو ایک اچھے مسلم کے طور پر پیش کیا تھا البتہ میری معلومات کے مطابق مجھے انکی ذات کے بارے کچھ اشکالات تھے جن پر ابھی میری تحقیق نہیں تھی تو میں نے انکی صحت یابی کی دعا کی اور ساتھ ہی اپنا مشاہدہ لکھ دیا کہ میں نے انکی کچھ تحاریر پڑھی ہیں جن میں چند بہت اعلی ہیں اور چند میں مجھے غلطیاں نظر آئی ہیں اس پر کچھ بھائیوں نے اعتراض کیا کہ اسکے لئے علیحدہ دھاگہ بنا کر بات کی جائے تو یہ دھاگہ بنایا ہے تاکہ میں آپ بھائیو سے مستفید ہو سکوں جزاکم اللہ خیرا
اہل سنت کا ماورائے مسلک ہونا:
کسی مسلمان کے ماورائے مسلک ہونے سے دو چیزیں مراد لی جا سکتی ہیں
1-حقیقت میں ہی کسی مسلمان کا کوئی مسلک نہ ہونا- مثلا کبھی مذبذبين بين ذلك لا إلى هؤلاء ولا إلى هؤلاء والا معاملہ ہوتا ہے اور کبھی سب کو ایک جیسا سمجھ رہا ہوتا ہے یا کوئی مختلف وجویات ہو سکتی ہیں اس صورت کو کوئی اہل سنت جائز نہیں کہ سکتا
2-دوسرے معنی میں حقیقت میں ماورائے مسلک ہونا مراد نہیں ہوتا بلکہ دعوت کے مقصد کے لئے اپنے آپ کو ماورائے مسلک ظاہر کیا جاتا ہے جیسے محترم ڈاکٹر ذاکر نائیک حفظہ اللہ کا طریقہ ہے یہ صورت نہ صرف جائز ہے بلکہ بعض دفعہ ادع الی سبیل ربک بالحکمۃ کے تحت عین مطلوب بھی ہو سکتی ہے
البتہ اس دوسری صورت میں یاد رکھیں کہ وہ لفظی طور پر تو کسی مسلک کو ظاہر بالکل نہیں کر رہا ہوتا تبھی عام انسان جسکو دعوت دی جا رہی ہوتی ہے وہ اسکے مسلک کا پتا نہیں لگا سکتا
لیکن اہل علم اس کی باتوں اور دعوت سے اسکے مسلک کے رجحان کا اندازہ لگا لیتے ہیں جیسے محترم ڈاکٹر نائیک حفظہ اللہ کے مسلک کا اندازہ لگانے کے بعد ہی دیوبندی انکو اچھا نہیں سمجھتے
اسی وجہ سے میری خوائش ہے کہ اوپر محترم مبشر نذیر کے مسلک کو ماورائے مسلک ہونے کے باوجود تھوڑا سا جانا جائے
یاد رکھیں میری تحقیق عقائد کے حوالے سے ہے میں یہاں پر فقہی اختلافات کو نہیں لینا چاہتا مثلا باہمی انشورینش، رزک منیجمنٹ وغیرہ (محترم بھائی FCCA ہیں اور میرا بھی یہی فیلڈ ہے)
دوسری بات یہ بھی یاد رکھیں کہ میں لوگوں کو انکی دعوت سے روکنا نہیں چاہتا مگر اہل علم سے چاہتا ہوں کہ اسکے مسلک کا جائزہ لیں اور اس میں جتنی گنجائش ہے اسکا تعین ہونا چاہئے میں اگلی پوسٹ میں فرصت سے اپنے مشاہدات پیش کروں گا ان شاءاللہ باقی بھائی بھی اپنے مشاہدات انکی ویب سائٹ سے بتائیں جزاکم اللہ خیرا
محترم بھائیو کچھ دن پہلے محترم ارسلان بھائی نے ایک پوسٹ (لنک) لگائی تھی جس میں محترم مبشر نذیر بھائی کی صحت یابی کی دعا کی گئی تھی
وہں انہوں نے انکی دعوتی سرگرمیوں کی تعریف کی تھی اور انکو ایک اچھے مسلم کے طور پر پیش کیا تھا البتہ میری معلومات کے مطابق مجھے انکی ذات کے بارے کچھ اشکالات تھے جن پر ابھی میری تحقیق نہیں تھی تو میں نے انکی صحت یابی کی دعا کی اور ساتھ ہی اپنا مشاہدہ لکھ دیا کہ میں نے انکی کچھ تحاریر پڑھی ہیں جن میں چند بہت اعلی ہیں اور چند میں مجھے غلطیاں نظر آئی ہیں اس پر کچھ بھائیوں نے اعتراض کیا کہ اسکے لئے علیحدہ دھاگہ بنا کر بات کی جائے تو یہ دھاگہ بنایا ہے تاکہ میں آپ بھائیو سے مستفید ہو سکوں جزاکم اللہ خیرا
اہل سنت کا ماورائے مسلک ہونا:
کسی مسلمان کے ماورائے مسلک ہونے سے دو چیزیں مراد لی جا سکتی ہیں
1-حقیقت میں ہی کسی مسلمان کا کوئی مسلک نہ ہونا- مثلا کبھی مذبذبين بين ذلك لا إلى هؤلاء ولا إلى هؤلاء والا معاملہ ہوتا ہے اور کبھی سب کو ایک جیسا سمجھ رہا ہوتا ہے یا کوئی مختلف وجویات ہو سکتی ہیں اس صورت کو کوئی اہل سنت جائز نہیں کہ سکتا
2-دوسرے معنی میں حقیقت میں ماورائے مسلک ہونا مراد نہیں ہوتا بلکہ دعوت کے مقصد کے لئے اپنے آپ کو ماورائے مسلک ظاہر کیا جاتا ہے جیسے محترم ڈاکٹر ذاکر نائیک حفظہ اللہ کا طریقہ ہے یہ صورت نہ صرف جائز ہے بلکہ بعض دفعہ ادع الی سبیل ربک بالحکمۃ کے تحت عین مطلوب بھی ہو سکتی ہے
البتہ اس دوسری صورت میں یاد رکھیں کہ وہ لفظی طور پر تو کسی مسلک کو ظاہر بالکل نہیں کر رہا ہوتا تبھی عام انسان جسکو دعوت دی جا رہی ہوتی ہے وہ اسکے مسلک کا پتا نہیں لگا سکتا
لیکن اہل علم اس کی باتوں اور دعوت سے اسکے مسلک کے رجحان کا اندازہ لگا لیتے ہیں جیسے محترم ڈاکٹر نائیک حفظہ اللہ کے مسلک کا اندازہ لگانے کے بعد ہی دیوبندی انکو اچھا نہیں سمجھتے
اسی وجہ سے میری خوائش ہے کہ اوپر محترم مبشر نذیر کے مسلک کو ماورائے مسلک ہونے کے باوجود تھوڑا سا جانا جائے
یاد رکھیں میری تحقیق عقائد کے حوالے سے ہے میں یہاں پر فقہی اختلافات کو نہیں لینا چاہتا مثلا باہمی انشورینش، رزک منیجمنٹ وغیرہ (محترم بھائی FCCA ہیں اور میرا بھی یہی فیلڈ ہے)
دوسری بات یہ بھی یاد رکھیں کہ میں لوگوں کو انکی دعوت سے روکنا نہیں چاہتا مگر اہل علم سے چاہتا ہوں کہ اسکے مسلک کا جائزہ لیں اور اس میں جتنی گنجائش ہے اسکا تعین ہونا چاہئے میں اگلی پوسٹ میں فرصت سے اپنے مشاہدات پیش کروں گا ان شاءاللہ باقی بھائی بھی اپنے مشاہدات انکی ویب سائٹ سے بتائیں جزاکم اللہ خیرا