عبداللہ کشمیری
مشہور رکن
- شمولیت
- جولائی 08، 2012
- پیغامات
- 576
- ری ایکشن اسکور
- 1,657
- پوائنٹ
- 186
السلام علیکم !!
قارئین کرام ! نبی ﷺ نے بچیوں کو زندہ درگور کرنے سے روکا اور عورتوں کا حق دلوایا اور ظالموں کو روکا ۔ لیکن میں حیران ہوں کہ مولوی اشرف علی تھانوی کو عورتوں خصوسا چھوٹی بچیوں سے کیا دشمنی تھی کہ
بہشتی زیور نامی کتاب لکھ کر اس میں کبھی تو بچہ جنتے وقت بھی نماز پڈھنے کی سزا تحریر کی اور کبھی چھوٹی دودھ پیتی بچی کو غلطی سے ہاتھ لگنے سے بیوی شوہر پر حرام کردی ۔
تو کبھی چھوٹی بچی کے پیشاب و پاخانہ کے دونو راستوں کو ۔۔۔۔۔ کر ایک کرنے کی طرف اشارہ کیا تو کبھی چھوٹی بچی سے جماع کرنے والے غافل کے روزے کا کفارہ معاف کیا
تو کبھی لاپتہ شوہر والی عورت کو بغیر نکاح ۹۰ برس بیٹھے رہنے کی سزا تحریر کی ۔
اس کے برعکس مرد پر اتنے مہربان ہوئے کہ ( طاقت کی کمی ہونے پر ) شوہر کو اپنی بیوی کا دودھ پینے کی اجازت دی تو کبھی زکر پر کپڈا لپیٹ کر جماع پر غصل معاف کیا تو کبھی مردہ یا جانور یا چھوٹی لڈکی سے جماع کرنے والے غافل کو روزے کا کفارہ معاف کیا تو کبھی (گوشت کی مہنگائی کو مدنظر رکھ کر) طرطے کو حلال کرار دیا ۔ وغیرہ وغیرہ ۔پس ثابت ہووا کہ اشرف علی تھانوی کو مردوں سے ہمدردی اور عورتوں سے دشمنی ھی ۔ اعمال قرآنی کے صفہ ۱۳۴ پر لکھتے ہے ، کثرت حیض سے حفاظت ، وما محمد الا رسول قد خلت من قبله الرسول۔ والی آیت کو تین پرچوں پر لکھے۔ ایک پرچہ اس کے اگلے دامن میں باندھ دے اور ایک پچھلے دامن میں اور ایک زیر ناف !!
خواب
اشرف علی تھانوی کے مرید کے بارے میں لکھا ہے ۔ خواب دیکھتا ہوں کہ کمہ شریف لاالہ اللہ محمد رسول اللہ پڈھتا ہوں لیکن محمد رسول اللہ ﷺ کی جگہ حضور کا نام لیتا ہوں ( یعنی اشرف علی رسول اللہ )
پڈھتا ہوں ،اشرف علی کا جواب سنئے اس واقعہ میں تسلی تھی کہ جس کی طرف تم رجوع کرتے ہو وہ بعونہ تعالیٰ متبع سنت ہے ۔،( رسالہ الامداد ماہ صفر ۱۳۳۶ ھ )
اپنے مرید کا خط اور اپنا جواب رسالہ ،، الامداد،، میں شائع کرکے اپنے عقیدت مندوں اور مریدوں کو یہ تاثر دیا ہے کہ جس عقیدت مند مرید کی زبان سے بلا دریغ ،، اشرف علی رسول اللہ ،، ادا ہوجایا کرے وہ
اطمنان رکھا کرے ( اشرف علی تھانوی واقعی متبع سنت ہے اور جس کی زبان قابو میں رہے اور ،، اشرف علی رسول اللہ،، پڈھنے پر تیار نہ ہو اس کے لئے کوئی تسلی نہیں وہ سمجھ لے کہ وہ تھانوی کا کچا مرید ہے ۔ اگر
یہ تاثر مقصود نہ ہوتا تو تھانوی صاحب اپنے مرید کے خط اور اپنے جواب کو کتاب میں یوں شائع نہ کراتے ۔
بہشتی زیور کی کچھ غلط مسائل کی نشاندہی
( باب کس پانی سے وضو حصہ ا صفحہ ۶۳ حصہ ۲ صفحہ ۱۱ ) مسئلہ ۲۳ کتا ، بلی ، شیر وغیرہ جن کی کھال بنانے سے پاک ہوجاتی ہے۔( باب : نجاست کے پاک کرنے کا بیان حصہ ۲ صفحہ ۱۱ ) ہاتھ میں کوئی نجس چیز لگی تھی اس کو کسی نے تین دفعہ زبان سے چاٹ لیا تو بھی پاک ہوجائے گا ۔ چمگادڈ کا پیشاب اور بیٹ پاک ہے ( صفحہ نمبر ۱۲۲ مسئلہ ۵ ) پیشاب کی چھینٹوں ۔۔۔۔ کا کچھ حرج نہیں دھونا واجب نہیں ہے ( صفحہ ۱۲۳ )
( باب فرض نماز پڈھنے کا طریقہ صفحہ ۱۴۰ ) مسئلہ نمبد ۱۰ پچھلی دو رکعتوں میں کچھ نہ پڈھے چپکی کھڈی رہے تو بھی کچھ حرج نہیں نماز درست ہے قرآن پاک کو نماز میں دیکھ کر پڈھنے سے نماز ٹوٹ جاتی ہے ۔
( باب نماز کا بیان حصہ ۲ صفحہ نمبر ۱۸۴ مسئلہ ۱ ) کسی کو لڈکا پیدا ہورہا ہے لیکن ابھی سب نہیں نکلا کچھ باہر نکلا ہے اور کچھ نہیں نکلا ایسے وقت بھی اگر ہوش و حواس باقی ہوں تو نماز پڈھنا فرض ہے قضا کردینا درست نہیں ۔
( باب مہر کا بیان حصہ ۴) کسی نے اپنی بیوی سمجھ کر غلطی سے کسی غیر عورت سے صحبت کرلی تو ۔۔۔۔ اور اس صحبت کو زنا نہیں کہیں گے نہ کچھ گناہ ہوگا ۔( باب میاں لاپتہ ہوجانے کا بیان حصہ ۴ ) جس کا شوہر لاپتہ ہوگیا معلوم نہیں ۔ شوہر کی عمر ۹۰ برس کی ہونے کے بعد عدت پوری کرکے نکاح کر سکتی ہے ۔ ( صفحہ ۲۱۵) باب حلال جانوروں کا بیان ) طوطا کھانا جائز ہے ( حصہ ۳ مسئلہ ۱) ( باب لڈکے کے حلال ہونے کا بیان حصہ ۴ ) میاں پردیس میں ہے اور مدت ہوگئی ، برسوں گزر گئی کہ نہیں آیا اور یہاں لڈکا پیدا ہوگیا ۔ حرامی نہیں اسی شوہر کا ہے ( صفحہ ۳۶۴ مسئلہ ۱۰ ) جوان مرد نے اپنی بیوی کا دودھ پیا تو وہ حرام نہیں ہوئی ( حصہ ۴ مسئلہ ۱۳ ) ( باب جھاڈ پھونک کا بیان حصہ ۹ ) ( آیت یہ اذا السماء النشقت الاخر ) بچہ ہونے کے درد پر یہ آیت ایک پرچہ پر لکھ کر پاک کپڑے میں لپیٹ کر عورت کی بائیں ران میں باندھے انشاءاللہ بچہ آسانی سے پیدا ہو۔ ( باب جن صورتوں میں غصل فرض نہیں ، حصہ ۱۰ مسئلہ ۲ ) کوئی مرد کسی کمسن عورت کے ساتھ جماع کرے تو غصل فرض نہ ہوگا ۔ اگرکوئی مرد اپنے خاص حصے میں کپڑا لپیٹ کر جماع کرے تو غصل فرض نہ ہوگا ۔ ( باب نماز کی شرطوں کا بیان حصہ نمبر ۱۱ ) نماز پڈھنے والے کے جسم پر کوئی کتّا بیٹھ جائے اور اس کے مہہ سے لعاب نہ نکلتا ہو تو اس کا کچھ مضائقہ نہیں ۔ ( باب روزے کا بیان حصہ ۱۱ مسئلہ ۸ ) کسی نے مردہ عورت سے یا کسی کمسن نابالغ لڑکی سے جس کے ساتھ جماع کی رغبت نہیں ہوتی یا کسی جانور سے جماع کیا یا کسی کو لپٹایا یا بوسہ لیا یا جلق کا مرتکب ہوا ۔۔ اور ان صورتوں میں منی کا خروج ہوگیا تو ( روزہ فاسد ہوجائے گا لیکن کفارہ واجب نہ ہوگا ۔
ایسا معلوم ہوتا ہے کہ مؤلف بہشتی زیور کے زہن میں ۔۔۔۔ علم کی فقر تھی تبہی حالت روزے میں جانور جیسے حیوانات مخلوق اور مردے سے بدفعلی لکھا ۔
اشرف علی تھانوی نے خوف الٰہی کو بالائے طاق رکھ کر ان مسائل کو درج کیا ہے ۔۔۔۔۔
قارئین کرام ! نبی ﷺ نے بچیوں کو زندہ درگور کرنے سے روکا اور عورتوں کا حق دلوایا اور ظالموں کو روکا ۔ لیکن میں حیران ہوں کہ مولوی اشرف علی تھانوی کو عورتوں خصوسا چھوٹی بچیوں سے کیا دشمنی تھی کہ
بہشتی زیور نامی کتاب لکھ کر اس میں کبھی تو بچہ جنتے وقت بھی نماز پڈھنے کی سزا تحریر کی اور کبھی چھوٹی دودھ پیتی بچی کو غلطی سے ہاتھ لگنے سے بیوی شوہر پر حرام کردی ۔
تو کبھی چھوٹی بچی کے پیشاب و پاخانہ کے دونو راستوں کو ۔۔۔۔۔ کر ایک کرنے کی طرف اشارہ کیا تو کبھی چھوٹی بچی سے جماع کرنے والے غافل کے روزے کا کفارہ معاف کیا
تو کبھی لاپتہ شوہر والی عورت کو بغیر نکاح ۹۰ برس بیٹھے رہنے کی سزا تحریر کی ۔
اس کے برعکس مرد پر اتنے مہربان ہوئے کہ ( طاقت کی کمی ہونے پر ) شوہر کو اپنی بیوی کا دودھ پینے کی اجازت دی تو کبھی زکر پر کپڈا لپیٹ کر جماع پر غصل معاف کیا تو کبھی مردہ یا جانور یا چھوٹی لڈکی سے جماع کرنے والے غافل کو روزے کا کفارہ معاف کیا تو کبھی (گوشت کی مہنگائی کو مدنظر رکھ کر) طرطے کو حلال کرار دیا ۔ وغیرہ وغیرہ ۔پس ثابت ہووا کہ اشرف علی تھانوی کو مردوں سے ہمدردی اور عورتوں سے دشمنی ھی ۔ اعمال قرآنی کے صفہ ۱۳۴ پر لکھتے ہے ، کثرت حیض سے حفاظت ، وما محمد الا رسول قد خلت من قبله الرسول۔ والی آیت کو تین پرچوں پر لکھے۔ ایک پرچہ اس کے اگلے دامن میں باندھ دے اور ایک پچھلے دامن میں اور ایک زیر ناف !!
خواب
اشرف علی تھانوی کے مرید کے بارے میں لکھا ہے ۔ خواب دیکھتا ہوں کہ کمہ شریف لاالہ اللہ محمد رسول اللہ پڈھتا ہوں لیکن محمد رسول اللہ ﷺ کی جگہ حضور کا نام لیتا ہوں ( یعنی اشرف علی رسول اللہ )
پڈھتا ہوں ،اشرف علی کا جواب سنئے اس واقعہ میں تسلی تھی کہ جس کی طرف تم رجوع کرتے ہو وہ بعونہ تعالیٰ متبع سنت ہے ۔،( رسالہ الامداد ماہ صفر ۱۳۳۶ ھ )
اپنے مرید کا خط اور اپنا جواب رسالہ ،، الامداد،، میں شائع کرکے اپنے عقیدت مندوں اور مریدوں کو یہ تاثر دیا ہے کہ جس عقیدت مند مرید کی زبان سے بلا دریغ ،، اشرف علی رسول اللہ ،، ادا ہوجایا کرے وہ
اطمنان رکھا کرے ( اشرف علی تھانوی واقعی متبع سنت ہے اور جس کی زبان قابو میں رہے اور ،، اشرف علی رسول اللہ،، پڈھنے پر تیار نہ ہو اس کے لئے کوئی تسلی نہیں وہ سمجھ لے کہ وہ تھانوی کا کچا مرید ہے ۔ اگر
یہ تاثر مقصود نہ ہوتا تو تھانوی صاحب اپنے مرید کے خط اور اپنے جواب کو کتاب میں یوں شائع نہ کراتے ۔
بہشتی زیور کی کچھ غلط مسائل کی نشاندہی
( باب کس پانی سے وضو حصہ ا صفحہ ۶۳ حصہ ۲ صفحہ ۱۱ ) مسئلہ ۲۳ کتا ، بلی ، شیر وغیرہ جن کی کھال بنانے سے پاک ہوجاتی ہے۔( باب : نجاست کے پاک کرنے کا بیان حصہ ۲ صفحہ ۱۱ ) ہاتھ میں کوئی نجس چیز لگی تھی اس کو کسی نے تین دفعہ زبان سے چاٹ لیا تو بھی پاک ہوجائے گا ۔ چمگادڈ کا پیشاب اور بیٹ پاک ہے ( صفحہ نمبر ۱۲۲ مسئلہ ۵ ) پیشاب کی چھینٹوں ۔۔۔۔ کا کچھ حرج نہیں دھونا واجب نہیں ہے ( صفحہ ۱۲۳ )
( باب فرض نماز پڈھنے کا طریقہ صفحہ ۱۴۰ ) مسئلہ نمبد ۱۰ پچھلی دو رکعتوں میں کچھ نہ پڈھے چپکی کھڈی رہے تو بھی کچھ حرج نہیں نماز درست ہے قرآن پاک کو نماز میں دیکھ کر پڈھنے سے نماز ٹوٹ جاتی ہے ۔
( باب نماز کا بیان حصہ ۲ صفحہ نمبر ۱۸۴ مسئلہ ۱ ) کسی کو لڈکا پیدا ہورہا ہے لیکن ابھی سب نہیں نکلا کچھ باہر نکلا ہے اور کچھ نہیں نکلا ایسے وقت بھی اگر ہوش و حواس باقی ہوں تو نماز پڈھنا فرض ہے قضا کردینا درست نہیں ۔
( باب مہر کا بیان حصہ ۴) کسی نے اپنی بیوی سمجھ کر غلطی سے کسی غیر عورت سے صحبت کرلی تو ۔۔۔۔ اور اس صحبت کو زنا نہیں کہیں گے نہ کچھ گناہ ہوگا ۔( باب میاں لاپتہ ہوجانے کا بیان حصہ ۴ ) جس کا شوہر لاپتہ ہوگیا معلوم نہیں ۔ شوہر کی عمر ۹۰ برس کی ہونے کے بعد عدت پوری کرکے نکاح کر سکتی ہے ۔ ( صفحہ ۲۱۵) باب حلال جانوروں کا بیان ) طوطا کھانا جائز ہے ( حصہ ۳ مسئلہ ۱) ( باب لڈکے کے حلال ہونے کا بیان حصہ ۴ ) میاں پردیس میں ہے اور مدت ہوگئی ، برسوں گزر گئی کہ نہیں آیا اور یہاں لڈکا پیدا ہوگیا ۔ حرامی نہیں اسی شوہر کا ہے ( صفحہ ۳۶۴ مسئلہ ۱۰ ) جوان مرد نے اپنی بیوی کا دودھ پیا تو وہ حرام نہیں ہوئی ( حصہ ۴ مسئلہ ۱۳ ) ( باب جھاڈ پھونک کا بیان حصہ ۹ ) ( آیت یہ اذا السماء النشقت الاخر ) بچہ ہونے کے درد پر یہ آیت ایک پرچہ پر لکھ کر پاک کپڑے میں لپیٹ کر عورت کی بائیں ران میں باندھے انشاءاللہ بچہ آسانی سے پیدا ہو۔ ( باب جن صورتوں میں غصل فرض نہیں ، حصہ ۱۰ مسئلہ ۲ ) کوئی مرد کسی کمسن عورت کے ساتھ جماع کرے تو غصل فرض نہ ہوگا ۔ اگرکوئی مرد اپنے خاص حصے میں کپڑا لپیٹ کر جماع کرے تو غصل فرض نہ ہوگا ۔ ( باب نماز کی شرطوں کا بیان حصہ نمبر ۱۱ ) نماز پڈھنے والے کے جسم پر کوئی کتّا بیٹھ جائے اور اس کے مہہ سے لعاب نہ نکلتا ہو تو اس کا کچھ مضائقہ نہیں ۔ ( باب روزے کا بیان حصہ ۱۱ مسئلہ ۸ ) کسی نے مردہ عورت سے یا کسی کمسن نابالغ لڑکی سے جس کے ساتھ جماع کی رغبت نہیں ہوتی یا کسی جانور سے جماع کیا یا کسی کو لپٹایا یا بوسہ لیا یا جلق کا مرتکب ہوا ۔۔ اور ان صورتوں میں منی کا خروج ہوگیا تو ( روزہ فاسد ہوجائے گا لیکن کفارہ واجب نہ ہوگا ۔
ایسا معلوم ہوتا ہے کہ مؤلف بہشتی زیور کے زہن میں ۔۔۔۔ علم کی فقر تھی تبہی حالت روزے میں جانور جیسے حیوانات مخلوق اور مردے سے بدفعلی لکھا ۔
اشرف علی تھانوی نے خوف الٰہی کو بالائے طاق رکھ کر ان مسائل کو درج کیا ہے ۔۔۔۔۔