• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

تحقیق کا صحیح محل

sufi

رکن
شمولیت
جون 25، 2012
پیغامات
196
ری ایکشن اسکور
310
پوائنٹ
63
صوفی بھائی!
کیا آپ درج ذیل آیت کریمہ کا ترجمہ وتشریح کر سکتے ہیں؟ اور کچھ نہیں تو فتبينوا کی وضاحت کردیں!

﴿ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا أَن تُصِيبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ ٦ ﴾ ۔۔۔ سورة الحجرات
Mera irada tha k is ayat aur is k siyaq o sabaq aur pas manzar k hawale se tafseeli baat karon lekin jo baat asani se mukhtasarn samjhai ja sakti ho os k liye safhat likhne ki koi zaroorat nahi. samjhne walon k liye ik satar bhi kaafi aur na samjhne walon k liye librarian bhi kam
Zair bahas ayat main Allah ka hukam "TABAINU" yani tahqeeq ka hukam "NABA" yani khabar se mutaliq hai na k "FAJIR" yani khabir lane wale wasta k taluq se. Agar is asool ko hadees par apply karain tu mafhoom ye banega k KHABAR (hadees) mahal e tahqeeq hai jab k SANAD(RAVAT) mahal tahqeeq tahrana ayat mai diye gaye Hukam e Rabbani se inkhiraf aur quran main apni man marzi ki tahreef hai
 

سرفراز فیضی

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 22، 2011
پیغامات
1,091
ری ایکشن اسکور
3,807
پوائنٹ
376
Mera irada tha k is ayat aur is k siyaq o sabaq aur pas manzar k hawale se tafseeli baat karon lekin jo baat asani se mukhtasarn samjhai ja sakti ho os k liye safhat likhne ki koi zaroorat nahi. samjhne walon k liye ik satar bhi kaafi aur na samjhne walon k liye librarian bhi kam
Zair bahas ayat main Allah ka hukam "TABAINU" yani tahqeeq ka hukam "NABA" yani khabar se mutaliq hai na k "FAJIR" yani khabir lane wale wasta k taluq se. Agar is asool ko hadees par apply karain tu mafhoom ye banega k KHABAR (hadees) mahal e tahqeeq hai jab k SANAD(RAVAT) mahal tahqeeq tahrana ayat mai diye gaye Hukam e Rabbani se inkhiraf aur quran main apni man marzi ki tahreef hai
واہ جناب آپ نے آیت پر غور بھی کیا ہے ؟
کون سی خبر محل تحقیق ہے ؟
وہ خبر جو کسی فاسق کے ذریعہ ملی ہو۔
تو پہلے تو تحقیق اس بات کی ہوگی کہ یہ خبر فاسق کے ذریعہ ہم تک پہنچی ہے یا عادل کے ذریعہ ۔ خبر کی تحقیق کا مرحلہ تو اس کے بعد شروع ہوگا۔
 

انس

منتظم اعلیٰ
رکن انتظامیہ
شمولیت
مارچ 03، 2011
پیغامات
4,178
ری ایکشن اسکور
15,346
پوائنٹ
800
Zair bahas ayat main Allah ka hukam "TABAINU" yani tahqeeq ka hukam "NABA" yani khabar se mutaliq hai na k "FAJIR" yani khabir lane wale wasta k taluq se. Agar is asool ko hadees par apply karain tu mafhoom ye banega k KHABAR (hadees) mahal e tahqeeq hai jab k SANAD(RAVAT) mahal tahqeeq tahrana ayat mai diye gaye Hukam e Rabbani se inkhiraf aur quran main apni man marzi ki tahreef hai
خبر کی تحقیق کا سب سے بڑا ذریعہ راوی کی تحقیق ہی تو ہے!!!

خبر کی تحقیق کا تعلق اگر راوی کے ساتھ نہیں ہے تو پھر إن جاءكم فاسق کا معنیٰ کیا ہے؟؟؟

سلف صالحین اور مفسرین کرام﷭ نے تو اس سے مراد راوی کی تحقیق ہی لی ہے، اب ان کی بات صحیح ہے یا آپ کی من مانی تحریف؟؟؟
 

sufi

رکن
شمولیت
جون 25، 2012
پیغامات
196
ری ایکشن اسکور
310
پوائنٹ
63
واہ جناب آپ نے آیت پر غور بھی کیا ہے ؟
کون سی خبر محل تحقیق ہے ؟
وہ خبر جو کسی فاسق کے ذریعہ ملی ہو۔
تو پہلے تو تحقیق اس بات کی ہوگی کہ یہ خبر فاسق کے ذریعہ ہم تک پہنچی ہے یا عادل کے ذریعہ ۔ خبر کی تحقیق کا مرحلہ تو اس کے بعد شروع ہوگا۔
Quran wahi hai aur aapka ye bhi manna hai k Hadees bhi wahi hai. Is ayat ka pas manzar ye hai k Nabi (saw) ne Walib bin uqaba bin abi muit (rz) ko bani mustalaq ki taraf zakat wasol karne ki gharaz se bheja. Yahan tak ka amal wahi khafi yani hadees ki roshni main kia giya aur is waqt tak is sahab par fasiq ka hukam nahi laga tha. Agar wo fasiq hote tu Nabi (saw) jin ko wahi (khafi) ki rahnumai hasil thi unhain zaroor fasiq tahrate. Lekin ye sahab jo khabar le kar aye os khabar ki asal tahqeeq ho jane k baad khabar ghalat sabit huwi tab qurani wahi ne fasiq k alfaz istemal kiye. 2 batain hasoosan ghor talab hain. Ik tu wahi khafi ka wahi jali tazad dosri baat ye k khabar ki tahqeeq se fisq ka maloom ho jana. goya hum kah sakte hain k jis ka fisq pahle se maloom na ho uska fisq khabar ki tahqeeq se khud maloom ho jayega aur jis ka fisq maloom ho uske khabar ka pahle hi koi aitebar nahi karta
 

sufi

رکن
شمولیت
جون 25، 2012
پیغامات
196
ری ایکشن اسکور
310
پوائنٹ
63
انس بھائی کے پہلے دو نکات کا جواب سرفراز فیضی کو دئے گئے توضیح میں موجود ہیں مراجیت فرما لیں
جہاں تک محدثین کا اس آیات سے راوی کی تحقیق کا مفہوم بیان کرنے کا تعلق ہے اس بارے میں عرض ہے کہ

مختلف فنون کے لوگ اپنے تصورات ثابت کرنے کے لئے اس بات کے درپے ہوئے کہ اپنے علوم و فنون اور تصورات کو کسی طرح قران کی آیت سے اخذ کیا جائے۔ لہٰذا قرآن کی آیت کا مطالعہ اپنی مرضی کا مضمون ڈھونڈنے کے لئے کیا گیا کہ کسی طرح اپنے نظریات کو مشرف با اسلام باور کیا جائے۔
قرآنی آیات کی تعبیر محدثین کا فہم پر منحصر نہیں۔ اگر ایسا آپ سمجھتے ہیں تو دلیل پیش کریں
سب سے اہم بات یہ ہے کہ میرے استدلال کی کمزوری اور نقص واضح کریں۔ جزاک اللہ
 

شاکر

تکنیکی ناظم
رکن انتظامیہ
شمولیت
جنوری 08، 2011
پیغامات
6,595
ری ایکشن اسکور
21,396
پوائنٹ
891
sufi صاحب، آپ سے پہلے بھی گزارش کی تھی کہ اختلافی مباحث میں خصوصیت سے صرف اور صرف اردو ہی میں لکھیں۔ آپ کی درج بالا پوسٹ ڈیلیٹ نہیں کر رہا ہوں۔ اس کے بعد آپ کی رومن میں لکھی گئی پوسٹس ڈیلیٹ کر دی جائیں گی۔
اگر آپ موبائل سے آن لائن ہوتے ہیں اور اردو براہ راست فورم پر لکھنے میں دشواری ہے تو درج ذیل سائٹ پر آپ رومن اردو لکھئے، وہاں خود بخود اردو ٹیکسٹ مہیا ہو جائے گا، جسے آپ وہاں سے کاپی کر کے فورم پر اپنی پوسٹ میں پیسٹ کر سکتے ہیں۔
Type in Urdu - Google Transliterationآپ کی درج بالا پوسٹ بھی اسی ٹول کی مدد سے رومن سے اردو میں کنورٹ کر دی گئی ہے۔ لہٰذا اب آپ کے پاس کوئی وجہ نہیں کہ اپنی پوسٹس اردو میں نہ کریں۔
 

سرفراز فیضی

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 22، 2011
پیغامات
1,091
ری ایکشن اسکور
3,807
پوائنٹ
376
jis ka fisq pahle se maloom na ho uska fisq khabar ki tahqeeq se khud maloom ho jayega aur jis ka fisq maloom ho uske khabar ka pahle hi koi aitebar nahi karta
کیا آپ یہ بولنا چاہ رہے ہیں کہ خبر کی تحقیق کے لیے رواۃ کی تحقیق غیر ضروری ہے ؟
 

sufi

رکن
شمولیت
جون 25، 2012
پیغامات
196
ری ایکشن اسکور
310
پوائنٹ
63
جناب من رومن اردو لکھنا اس فورم کے جملہ قواعد و ضوابط کی خلاف ورزی نہیں۔ شاکر بھائی کا بار بار رومن اردو ڈیلیٹ کرنے کی دھمکی قواعد و ضوابط سے جہالت پر مبنی ہےنیز یہ رویہ آزادانہ علمی و دعوتی بحث کے منافی اور ہمارے ساتھ صریح زیادتی ہے
 
Top