- شمولیت
- فروری 14، 2011
- پیغامات
- 9,748
- ری ایکشن اسکور
- 26,379
- پوائنٹ
- 995
ڈیڑھ سالہ ..... ڈپلومہ اِن شریعہ سٹڈیز .... 30 کورسز، 90 کریڈٹ آورز
•اس مرحلہ تعلیم میں اسائنمنٹس اور لیکچرز کی بجائے کتابی طرز تعلیم ہوگا، سکول کلاسز کی بجائے اجراء کا پیریڈ شام کو بھی شروع کرایا جاسکتا ہے۔
•علم النحو اور علم الصرف میں دو علیحدہ استاد آخر تک ایک ہی مادہ کو پڑھائیں تو بہتر نتائج مل سکتے ہیں۔
•ترجمہ وتفسیر کے کل آٹھ کورسز میں قرآن کریم کو تقسیم کرلیا جائے۔اور پورا قرآن ایک بار پڑھا دیا جائے۔
•بلوغ المرام اور ریاض الصالحین میں جوابواب ہوجائیں ، ان ابواب کو مشکوٰۃ سے نہ پڑھا جائے۔مشکوۃ کا صرف فصل اول یا زیادہ سے زیادہ فصل دوم کو ہی نصاب میں رکھا جائے۔
•تسہیل النحو میں صرف انہی مباحث کو علم النحو پر ہی اضافہ کیا جائے جو علم النحو میں موجودنہیں، منہج علم ایک ہی رہنا چاہئے، اس کورس کا مقصد محض مزید معلومات کا اضافہ ہے۔
•عقیدہ کی کتاب کے طورپر العقیدة الواسطية سوالا وجوابًا متعین کی جاسکتی ہےیا کتاب التوحید بھی
•اسی کورس میں بعض ترمیمات کرکے اسے خواتین کورس اور عامی مسلم کورس بھی بنایا جاسکتا ہے اور اس مقصد کے لئے وفاق المدارس العربیہ کے چار سالہ کورس سے بھی مدد لی جاسکتی ہے۔
oمشکوٰۃ کی جگہ خواتین یا عامی کورس میں اللؤلؤ والمرجان بھی رکھی جاسکتی ہے۔یا مشکوٰۃ کی فصل اول پر ہی اکتفا کیا جاسکتا ہے۔
oتسہیل النحو کی بجائے خواتین کے لئے خواتین کے احکام خصوصی کے ایک کورس کا اضافہ کیا جاسکتا ہے جبکہ عامی کے لئے مالیات یا فقہ کے ایک کورس کا اضافہ بھی ہوسکتا ہے۔
oعلاوہ ازیں علم الصرف اخیرین اور ابواب الصرف کا خاتمہ کرکے، اس کی جگہ متبادل کورس مثلاً کمپیوٹر، ہوم اکنامکس وغیرہ بھی رکھے جاسکتے ہیں۔