1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

انتہاء پسند ہندﺅوں کی مسلمانوں کے خلاف انتہائی مکروہ تحریک شروع کرنے کا اعلان ! ’بہو لاؤ، بیٹی بچاو

'ہندو مت' میں موضوعات آغاز کردہ از محمد عامر یونس, ‏جنوری 19، 2015۔

  1. ‏جنوری 19، 2015 #1
    محمد عامر یونس

    محمد عامر یونس خاص رکن
    جگہ:
    karachi
    شمولیت:
    ‏اگست 11، 2013
    پیغامات:
    16,968
    موصول شکریہ جات:
    6,506
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,069

    انتہاء پسند ہندﺅوں کی مسلمانوں کے خلاف انتہائی مکروہ تحریک شروع کرنے کا اعلان -

    ’بہو لاؤ، بیٹی بچاؤ‘

    28 دسمبر 2014 (17:45)

    ممبئی (مانیٹرنگ ڈیسک)بھارتی ہندوانتہاءپسند تنظیم بجرنگ دل نے مسلمانوں کے خلاف انتہائی مکروہ تحریک ’بہو لاؤ، بیٹی بچاؤ‘ کے نام سے ایک نئی تحریک شروع کرنے کی تیاری کر رہی ہے۔

    برطانوی نشریاتی ادارے بی بی سی کے مطابق بجرنگ دل کے برج صوبے کے شریک کنوینر اجج چوہان نے بتایا کہ اس تحریک کے ذریعے دوسرے مذاہب کی جو لڑکیاں ہندو لڑکوں سے شادی کریں گی انہیں پوری عزت دی جائے گی،دونوں کی حفاظت بھی کی جائے گی اور جو ماں باپ عیسائی یا مسلم کمیونٹی کی لڑکیوں کو اپنی بہو بنانے کی مخالفت کریں گے انہیں بھی سمجھانے کی کوشش کی جائے گی۔

    اُنہوں نے کہاکہ پڑھے لکھے مسلمان اب ہندوؤں سے شادی کرنا چاہتے ہیں اور بجرنگ دل یہ تحریک تب تک چلاتی رہے گی جب تک مسلمان ہندو لڑکیوں سے شادی کرنا چھوڑ نہیں دیتے جبکہ اس سلسلے میں ہندو لڑکیوں کو بھی آگاہ کیاجائے گا تاکہ وہ مسلمان لڑکوں سے شادی کرنے سے باز رہیں۔

    چوہان نے بتایا کہ وشو ہندو پریشد کےگولڈن جوبلی سال کے سبب اس تحریک کو ابھی شروع نہیں کیا جا رہااورفی الحال پمفلٹ اور بل بورڈز کے ذریعے تحریک کے بارے میں بیداری پیدا کی جائے گی۔

    http://dailypakistan.com.pk/international/28-Dec-2014/177597
     
    • زبردست زبردست x 1
    • معلوماتی معلوماتی x 1
    • لسٹ
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں