- شمولیت
- فروری 14، 2011
- پیغامات
- 9,748
- ری ایکشن اسکور
- 26,379
- پوائنٹ
- 995
ناظره +تحفۃ القاری +نورانی قاعده
ماه ...... مقرره نصاب
1. ...... نورانی قاعدہ +پارہ نمبر 30 کا پہلا پاؤ +تحفتہ القار ی،ق اور ک کی صوت میں فرق تک
2. ...... پارہ نمبر 30 کا دوسرا اور تیسرا پاؤ +تحفۃ القاری کا دوسرا حصہ شروع سے سبق نمبر 4 کے آخر تک
3. ...... پارہ نمبر 30 کا آخر ی پاؤ + پارہ نمبر 29 کا پہلا نصف تک +تحفۃ القاری سبق نمبر 5 سے 6 تک
4. ...... پارہ نمبر 29 کا دوسرا نصف +28 پارہ مکمل +تحفۃ القاری سبق نمبر 7 سے سبق 8 کے آخر تک +دہرائی
5. ...... پارہ نمبر 27 مکمل +تحفۃ القار ی سبق نمبر 9 سے سبق نمبر 10 کے آخر تک
6. ...... پارہ نمبر 26 مکمل +سورۃ یاسین مکمل +تحفۃ القار ی سبق نمبر 11 سے 12 کے آخر تک
7. ...... پارہ نمبر 25 مکمل +سور ۃ کہف مکمل +تحفۃ القاری 13 سے 14 تک
8. ...... سورۃ الواقعہ +تحفۃ القاری کی دہرائی
٭٭٭٭٭٭٭٭
منهج الدراسہ(ناظرۃ القرآن)
1۔طلباء کے صفات و مخارج اسقدر درست ہوں کہ لحن جلی و خفی نہ کریں۔
2۔ناظرہ بالتجوید صحیح آواز اور عربی لہجہ سے پڑھائیں۔
3۔طلباء کو الفاظ کا جوڑ اور تراکیب اسطر ح کروائیں کہ مکمل قرآن مجید کے مختلف مقامات سے پڑھنے کی صلاحیت پیدا ہو جائے ۔
4۔ناظرہ بعینہ حفظ کے قواعد و ضوابط کو مد نظر رکھتے ہوئے پڑھائیں تاکہ طلباء کا پڑھنا ثواب کا باعث ہو نہ کہ لعنت کا ۔
5۔آخری دس منٹ طلباء کو یومیہ مشق کروائی جائے۔
6۔طلباء کو یومیہ ایک دو رکوع غیر کلاس میں پڑھنے اور کسی مشہور قاری کی حدر سننے کی ترغیب دیں۔
٭٭٭٭٭٭٭٭
منهج الاختبار(ناظرۃ القرآن)
بہتر تو یہ ہے کہ اسکا اختبار زبانی بالمشافہ نہ ہو بلکہ پیپر کی صورت میں منہج الاختبار ہو۔
ہر سوال میں درج ذیل امور ضرور مد نظر رکھیں۔
1۔تجوید کے متعلق کوئی سے دو آیات احادیث و اقوال العلماء ذکر کریں۔
2۔کوئی سے دو قواعد بمع امثلہ لکھیں ۔ مثلاً ق ص ظ وغیرہ۔
3۔5 میں سے 5 کے سامنے صحیح یا غلط کا نشان لگائیں 8 میں سے 5 خالی جگہ پر کر یں۔
٭٭٭٭٭٭٭٭
منهج الدراسہ( تحفۃ القاری +نورانی قاعدہ )
1۔شروع پیریڈ میں پچھلا سبق لازماً سنا جائے
2۔کتاب پڑھانے سے پہلے استاذ محترم قاری ابراہیم میر محمدی کی کیسٹ سن لیں اور اسی کیمطابق پڑھائیں۔
3۔تین یا پانچ طلباء کو انفرادی پھر اجتماعی مشق کروائیں اور مشق میں لہجہ و ادا کا خاص خیال رکھیں۔
4۔طلباء کو روزانہ آدھا گھنٹہ مشق کرنیکی ترغیب دیں یا لازم کریں ۔ اور اسکے لیے طلباء کو 4 یا 5 گروپوں میں تقسیم کردیں۔
5۔کتا ب کے پڑھانے میں اصل مقصود تلفظ ولہجہ کی درستگی مقصود ہے اسلئے ہر سبق میں اس مقصد کا حصول 100 فی صد بنائیں۔
6۔ہر طالب علم کے اوپر لازم کریں کہ وہ سبق پڑھنے سے پہلے قاری کی کیسٹ سماعت کرکے آئے تا کہ سبق بہتر ہو سکے ۔
7۔طلباء کو روزانہ آدھا گھنٹہ مشق کرنا بطور ہوم ورک دیں۔
٭٭٭٭٭٭٭٭
منهج الاختبار (تحفۃ القاری +نورانی قاعدہ )
جس طرح حفظ کا امتحان ہوتا ہے وہی طریقہ اختیا ر کیا جائے ۔
٭٭٭٭٭٭٭٭