1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔۔
  2. محدث ٹیم منہج سلف پر لکھی گئی کتبِ فتاویٰ کو یونیکوڈائز کروانے کا خیال رکھتی ہے، اور الحمدللہ اس پر کام شروع بھی کرایا جا چکا ہے۔ اور پھر ان تمام کتب فتاویٰ کو محدث فتویٰ سائٹ پہ اپلوڈ بھی کردیا جائے گا۔ اس صدقہ جاریہ میں محدث ٹیم کے ساتھ تعاون کیجیے! ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔ ۔

ایک سوال

'طہارت' میں موضوعات آغاز کردہ از حبیب الرحمن غازی سمون, ‏جولائی 11، 2016۔

  1. ‏جولائی 11، 2016 #1
    حبیب الرحمن غازی سمون

    حبیب الرحمن غازی سمون رکن
    جگہ:
    نوکوٹ تھرپارکرسندھ
    شمولیت:
    ‏ستمبر 06، 2014
    پیغامات:
    94
    موصول شکریہ جات:
    29
    تمغے کے پوائنٹ:
    47

    دین اسلام کے مقابلے میں ادیان باطلہ میں طھارت کی اھمیت کیاہے اس موضوع پراگرکسی کے پاس معلومات یاکتاب ہوتوضروررھنمائی فرمائیں
     
  2. ‏اگست 16، 2016 #2
    حافظ محمد یونس اثری

    حافظ محمد یونس اثری رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جولائی 07، 2014
    پیغامات:
    150
    موصول شکریہ جات:
    48
    تمغے کے پوائنٹ:
    77

    ادیانِ سماویہ سے ہٹ کر اگر بات ہوتو کوئی حیثیت نہیں ۔ اور ادیان سماویہ میں سے بھی یہودو نصاری جو کہ اس وقت یورپ علاقوں میں رہتے ہیں ان کے عملی مظاہر سب کے سامنے ہیں ، خنزیرجیسے نجس جانور کا کھانا ، کتے جیسے نجس جانور کے ساتھ لگاؤ، اسی طرح قضائے حاجت کے بعد زیادہ سے زیادہ صرف ٹشو پیپر کے استعمال پر کفایت سمیت لمبی فہرست تیار کی جاسکتی ہےجو ان کی نجاست کو مختلف پہلوؤں سے بیان کرے۔ طہارت کا معاملہ صرف اس حد تک نظر آتا ہے کہ جس چیز کے بارے میں ڈاکٹر صاحب کہہ دیں کہ یہ موذی یا جراثیم پر مشتمل ہے تو بس اسی سے اجتناب ہے ۔ بسا اوقات اس سے اختلاف کرنے والے علیحدہ ہوتے ہیں۔
    دوسری طرف ہندؤں کا گیو ماتا کے پیشاب تک کا استعمال، آتش پرستوں کا مستقل درندوں کو مذہبی نکتہ نظر کے ساتھ اپنے ساتھ رکھنا ، شیطان کے پجاری تو ۔۔۔۔۔۔ پھر لباس سے آزادی کے خواہاں لوگوں کا ایک مستقل مذہب ہے اور ان کے معاملات ۔۔۔۔ یہ سب بتلاتے ہیں انہیں کس حد تک طہارت کا لحاظ ہے۔
    سردست جس حد تک مثالیں مستحضر تھیں، وہ دیں ۔ ورنہ دراسہ ، مطالعہ،مشاہدہ کے ذریعے اس حوالےسے خاصا مواد جمع کیاجاسکتا ہے۔ اور پھر مواد چاہے تحریری ہو یا صوتی یا ویڈیو پر مشتمل بہت مفید رہے گا۔
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں