• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

برادران احناف سے 20 سوالات

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,898
پوائنٹ
436

برادران احناف سے 20 سوالات
السلام و علیکم و رحمة اللہ و برکاته



اس فورم پر بجائے ہم اپنے اختلافات کو ختم کرنے کے مزید بڑھا رہے ہیں جو کہ دین اسلام کے لئے بہت ضرر رساں ہے اس لئے جب اللہ سبحانہ وتعالیٰ کا فرمان ہے کہ جب تمہارے درمیان نزاع ہو تو کتاب و سنت کی طرف رجوع کرو اور آج ہم
یہی نہیں کر رہے ہیں۔ لہٰذا میں نے اپنی کم فہمی کو وجہ سے فقہ حنفی کو سمجھنے کیلئے ایک سوالنامہ ترتیب دیا ہے مجھے امید ہے کہ میرے حنفی بھائی اسے سمجھنے میں میری رہنمائی کریں گے اور ان سوالوں کے جوابات کتابوں سنت کے مطابق دیں گے تاکہ دو اہلسنت گروہوں کے درمیان کچھ حد تک نزاع میں کمی آئے۔ نیز اگر مجھ سے یہ سوالنامہ ترتیب دینے میں کہیں کوئی کوتاہی ہوئی ہو تو اس طرف بھی میری رہنمائی فرمائیں گے۔ اللہ سبحانہ وتعالیٰہمیںدین کو صحیح معنوں میں سمجھنے کی توفیق عطاء فرمائں اور ہمارے ہر طرح کے تنازعہ کو ختم فرمائیں تاکہ ہم صحیح اسلام کی خدمت کر سکیں۔ (آمین)
مجھے امید ہے کہ حنفی بھائی ان سوالات کے جوابات ضرور دے گا۔


سوال نمبر1: تقلید شخصی اصطلاحی کی تعریف کیا ہے۔ اور یہ فرض ہے، واجب ہے، مستحب ہے یا مباح ہے؟


سوال نمبر2: اجماع کی تعریف کیا ہے۔ اور اجماع کن لوگوں کا معتبر ہے؟ تقلید شخصی اصطلاحی پر کیا اجماع ہوا ہے۔ اگر ہوا ہے تو کب، کہاں اور کن کا؟


سوال نمبر3: اجتہاد کی تعریف کیا ہے۔ اجتہاد کے لیے کن علوم کی ضرورت ہے اور کیوں۔ کیا اجتہاد کا دروازہ کھلا ہے۔ اگر نہیں تو پہلے کیوں کھلا تھا اور کس نے کھولا تھا۔ اب کیوں بند ہو گیا ہے۔ اور کس نے بند کیا ہے؟
سوال نمبر4: مجتہد کو بھی تقلید کرنے کا حکم ہے یا نہیں؟


سوال نمبر5: جو امام ان چاروں کے سوا ہوئے ہیں ان کے نام کیا ہیں۔ اور ان کی تقلید فرض ہے یا واجب یا مباح ہے یا نہیں۔ اگر نہیں تو کیوں۔ حالانکہ وہ ان کے استاد ہیں، ادب میں، زہد میں، فقہ میں، جہاد میں، تقوی میں ان کے بھی بڑے ہیں۔ ان کی بزرگی کے قائل تھے اور ان کا ادب کرتے تھے ۔ صحابہ رضی اللہ عنہم کی تقلید نہ کر کے نیچے والوں کی تقلید کرنا کونسی عقل مندی ہے؟


سوال نمبر6: حضرت علی، حضرت حسن ، حضرت حسین رضی اللہ عنہم کو بھی امام کہا جاتا ہے اور وہ صحابی تھے اور حضرت زین العابدین ، حضرت باقر اور حضرت جعفر صادق رحمہم اللہ افضل ہیں چاروں اماموں سے یا چاروں امام افضل ہیں۔ پھر آل ِ رسول صلی اللہ علیہ و سلم کے ان بارہ اماموں کے مقلد کو تو ہم کافر اور رافضی کہتے ہیں اور ان سے کم درجے کے اماموں کی تقلید کو فرض مانتے ہیں۔ اس تفریق کی کیا وجہ؟
سوال نمبر7: حضرت علی رضی اللہ عنہ صحابی تھے۔ جبکہ حضرت امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ تابعی تھے (لیکن سمع ثابت نہیں ہے) اور حضرت امام احمد بن حنبل رحمہ اللہ چاروں آئمہ میں آخری امام تھے جن کے بارے میں امام شافعی رحمہ اللہ نے فرمایا ہے کہ حدیث کی صحت پر وہ امام احمد رحمہ اللہ پر اعتماد کرتے ہیں۔ پھر یا تو ہمیں حضرت علی رضی اللہ عنہ کی تقلید کرنی چاہیے یا امام احمد رحمہ اللہ لیکن ہم نے ان دونوں آئمہ کو کیونکہ چھوڑا ہوا ہے؟


سوال نمبر8: چاروں خلفاء رضی اللہ عنہم مجتہد تھے یا نہیں۔ اگر تھے تو ان کی تقلید کیوں چھوڑ دی جاتی ہے؟


سوال نمبر9: چاروں اماموں کے قبل چاروں خلفاء رضی اللہ عنہم کی تقلید کی جاتی تھی یا نہیں۔ جب نہیں کی جاتی تھی تو پھر اماموں کی کیوں کی جائے؟


سوال نمبر10: ذرا مہربانی فرما کر یہ بھی بتایا جائے کہ فقہ کی موجودہ کتابوں میں سے کوئی ایک بھی ایسی ہے جسے امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ نے خود لکھا ہو؟




سوال نمبر11: چاروں امام بھی مقلد تھے یا نہیں۔ اور مقلد تھے تو کس کے، اور اگر نہیں تھے تو کیوں؟


سوال نمبر12: یہ جو فقہ کی کتابوں میں ہے کہ عامی کا کوئی مذہب نہیں ہے۔ اس کے کیا معنی ہیں؟ (پھر تو حنفی ہو کر بھی حنفی نہ رہے)ہ


سوال نمبر13: مقلد قرآن و حدیث کا مطلب سمجھ سکتا ہے یا نہیں۔ حالانکہ ہماری فقہ شریف کے اصول کی کتابوں میں ہے کہ مقلد قرآن و حدیث سے دلیل لے ہی نہیں سکتا۔ پھر تو گویا قرآن و حدیث منسوخ اور بےکار ہیں{معاذ اللہ}۔ اگر لے سکتا ہے تو تقلید کی ضرورت ہی کیا۔ اگر نہیں لے سکتا تو قرآن و حدیث کی ضرورت ہی کیا؟


سوال نمبر14: چار مُصلے مکہ مُعظّمہ میں خاص خانہ ِ کعبہ میں قائم ہوئے تھےان کو کس نے قائم کیا۔ اور کیوں قائم کیا۔ اور کب قائم کیا۔ کیا اس سے مسلمانوں کے دین کے ٹکڑے ٹکڑے نہیں ہوئے۔ اور اماموں نے اسے کیوں قائم نہ کیا؟
سوال نمبر15: اہل سنت و الجماعت کی کیا تعریف ہے۔ جب کہ مقلد نہ سنت سے دلیل لے سکے نہ جماعتِ صحابہ رضی اللہ عنہم کے اجماع سے۔ پھر اسے اہل سنت و جماعت کیوں کیوں کہا جائے؟
سوال نمبر16: اہل حدیث یعنی صرف کتاب و سنت پر عمل کرنے والوں کی جماعت، جب سے کتاب و سنت ہے تب ہی سے ہے، یا بیچ میں سے اس کا عامل کوئی نہیں تھا۔ یعنی کتابِ خدا اور حدیثِ مصطفٰی صلی اللہ علیہ و سلم پر کسی کا عمل نہ تھا؟ (حالانکہ حضور صلی اللہ علیہ و سلم نے فرمایا ہے کہ اس کے عامل قیامت تک رہیں گے۔ان شاء اللہ)


سوال نمبر17: اگر امام کے کسی مقلد کے پاس کوئی صحیح حدیث پہنچے اور وہ اس امام کے قول کے خلاف ہو تو اسے کیا کرنا چاہیے؟ اور جو یہ کہہ کر اس حدیث کو ٹال دے کہ یہ میرے مذہب میں نہیں وہ مسلمان رہا یا اسلام سے خارج ہو گیا اور ایسے وقت مقلد کو کیا کرنا چاہیے ہے؟
سوال نمبر18: احناف کو اپنے مذہب کی مواقت کے لیے حدیث سازی کی ضرورت کیونکہ پیش آئی؟
سوال نمبر19: حنفی حضرات اسماعیلی پیر شمس تبریز کے مرید مولانا رومی کی مثنوی کو الہامی کتاب کا درجہ کیوں دیتے ہیں؟
سوال نمبر20: مفتی تفی عثمانی صاحب مولانا اشرف علی تھانوی مرحوم کی کتاب "الحیلة الناجزة في الحلیلة العاجزة" کے نئے ایڈیشن کے دیباچے میں فقہ حنفی سے خروج کا جواز تسلیم کرتے ہوئے اس حقیقت کا اعتراف کرتے ہیں کہ فقہ حنفی میں شوہر سے گلوخلاصی کی خواہش مند عورتوں کو پیش آنے والی مشکلات کا کوئی حل نہیں ہے۔ انہوں نے ایسے بیشتر مسائل میں مالکی مذہب کے مطابق فتویٰ دیا ہے۔ اگر فقہ حنفی مکمل ضابطۂ حیات ہے تو اس مسئلہ کا حل کیوں نہیں ہے؟


برائے مہربانی جوابات دلیل کے ساتھ عنایت فرمائیں۔




ان سوالات کے جوابات کے لیے قیامت تک کا وقت ہے
 

تلمیذ

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 12، 2011
پیغامات
765
ری ایکشن اسکور
1,506
پوائنٹ
191
ان سوالات کے جوابات کے لیے قیامت تک کا وقت ہے
پہلی بات آپ نے ڈیڈلائن قیامت تک کی رکھی ہے اور یاد دہانی کئی دفعہ کرا چکے ہیں ۔ جب آپ نے آخری تاریخ قیامت تک کی خود ہی دی ہے تو بار بار یاد دہانی کی وجہ ۔
بھائی آپ سے ایک ریکوئسٹ ہے ڈیڈ لائن تھوڑا بڑھا دیں اور روز محشر تک کر لیں ۔ وہاں آپ کو جواب خود ہی مل جائیں گے ۔
 

ابن خلیل

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 03، 2011
پیغامات
1,383
ری ایکشن اسکور
6,754
پوائنٹ
332
پہلی بات آپ نے ڈیڈلائن قیامت تک کی رکھی ہے اور یاد دہانی کئی دفعہ کرا چکے ہیں ۔ جب آپ نے آخری تاریخ قیامت تک کی خود ہی دی ہے تو بار بار یاد دہانی کی وجہ ۔
بھائی آپ سے ایک ریکوئسٹ ہے ڈیڈ لائن تھوڑا بڑھا دیں اور روز محشر تک کر لیں ۔ وہاں آپ کو جواب خود ہی مل جائیں گے ۔
lovelyalltime بھائی کی ڈیڈ لائن اپکا بہانہ بنگیا
 

تلمیذ

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 12، 2011
پیغامات
765
ری ایکشن اسکور
1,506
پوائنٹ
191
lovelyalltime بھائی کی ڈیڈ لائن اپکا بہانہ بنگیا
آپ کی محفل ہے جس کو چاہیں داد دیں جس پر چاہیں بہانہ بازی کا الزام لگائیں ۔
کسی مسلک کے بارے حق کا متلاشی اس مسلک کی محفل پر جا کر سوال کرے گا ۔ اپنی محفل میں بیٹھ کر الزام تراشی نہیں
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
کسی مسلک کے بارے حق کا متلاشی اس مسلک کی محفل پر جا کر سوال کرے گا ۔ اپنی محفل میں بیٹھ کر الزام تراشی نہیں
اچھا تلمیذ بھائی لیکن میرا تجربہ یہ بتلاتا ہے کہ صرف محدث فورم کے علاوہ باقی فورم پر اسی طرح آزادی کے ساتھ بات ہی نہیں کرنے دیتے۔آپ مجھے کوئی ایسا تقلیدیوں کا فورم بتائیں کہ جہاں یہ سوال پوسٹ کروں اور پھر ان سوالوں کا جواب مل جائے۔
میرے پاس تو اس کے علاوہ اور بھی بہت سارے سوالات ہیں۔ لیکن کیا کروں کئی ایک فورم پر گیا ہوں پر گالیاں اور کئی طرح کی باتیں سننی پڑی ہیں۔ اس لیے اب ان فورموں پر جاکر مزید اپنی انسلٹ نہیں کروانا چاہتا۔آپ ہمیں یہاں ہی جواب دے دیں۔فورم قوانین کا لحاظ رکھتے ہوئے کھلم کھلا لکھیں۔ امید ہے انتظامیہ کی طرف سے کوئی پریشانی نہیں ہوگی۔
 

Rashid Yaqoob Salafi

مشہور رکن
شمولیت
اکتوبر 12، 2011
پیغامات
140
ری ایکشن اسکور
509
پوائنٹ
114
لیکن کیا کروں کئی ایک فورم پر گیا ہوں پر گالیاں اور کئی طرح کی باتیں سننی پڑی ہیں۔ اس لیے اب ان فورموں پر جاکر مزید اپنی انسلٹ نہیں کروانا چاہتا۔آپ ہمیں یہاں ہی جواب دے دیں۔فورم قوانین کا لحاظ رکھتے ہوئے کھلم کھلا لکھیں۔ امید ہے انتظامیہ کی طرف سے کوئی پریشانی نہیں ہوگی۔
واقعی ، مجھے بھی حیرت ہوتی ہے کہ جب بھی کسی حنفی دوست سے بات ہو تو وہ بد زبانی پر اتر آتا ہے، حالانکہ دین اصلاح کا نام ہے۔ اس میں غصہ کرنا اور ناراض ہونا خود اپنے ساتھ زیادتی ہے۔ اللہ سمجھ دے۔
 
Top