• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

راہنمائی کر کے لوگوں کو گمراہ ہونے سے بچائے

فیاض ثاقب

مبتدی
شمولیت
ستمبر 30، 2016
پیغامات
80
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
29
یہ تحریر فیس بک سے کاپی کی ہے ایک پیج سے مہربانی کر کے تفصیلی جواب دیے جزاك الله خيرا
قرآن و حدیث پر عمل کے نام نہاد دعوے دار غیر مقلدین سے کچھ سوال ؟
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
( 1 ) ﻻ ﺍﻟﮧ ﺍﻻ ﺍﷲ ﻣﺤﻤﺪ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ : یہ ﮐﻠﻤﮧ ﺻﺤﯿﺢ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻏﻠﻂ ؟

ﺍﮔﺮ ﺻﺤﯿﺢ ﮨﮯﺗﻮ ﺍﺳﯽ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺟﺰﯾﮟ ﺍﮐﭩﮭﯽ ﺍﻧﮩﯽ ﻟﻔﻈﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﯾﺎ ﺻﺤﺎﺡ ﺳﺘﮧ ﻣﯿﮟ ﺩﮐﮭﺎﺩﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺣﺪﯾﺚ ﭘﻮﺭﯼ ﺳﻨﺪ ﺍﻭﺭﻋﺮﺑﯽ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﮐﮯﺳﺎﺗﮫ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﮐﺮﺩﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﻏﻠﻂ ﮨﮯ ﺗﻮﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﻋﻼﻥ ﻓﺮﻣﺎ ﺩﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﻟﮑﮫ ﮐﺮ ﺩﯾﺪﯾﮟ ۔

( 2 ) ﺑﻌﺾ ﺍﮨﻠﺤﺪﯾﺚ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﻻ ﺍﻟﮧ ﺍﻻ ﺍﷲ ﻣﺤﻤﺪ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ ﭘﮍﮬﻨﮯﮐﮯﻟﺌﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺻﺮﻑ ﺟﮭﻨﮉﮮ ﭘﺮﻟﮑﮭﻨﮯ ﮐﮯﻟﺌﮯ ﮨﮯ ﯾﮧ ﺳﭻ ﮨﮯ ﯾﺎ ﺟﮭﻮﭦ ؟

ﺍﮔﺮ ﺟﮭﻮﭦ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺟﻦ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﮐﮩﯽ ﮨﮯ ﻭﮦ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭ ﮨﻮﺋﮯ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻧﮑﻮﺗﻮﺑﮧ ﮐﺮﻧﯽ ﭼﺎﮨﯿﮯ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

ﺍﻭﺭﺍﮔﺮ ﺳﭻ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺣﺪﯾﺚ ﻧﻘﻞ ﻓﺮﻣﺎﺩﯾﮟ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﻧﺒﯽ ﭘﺎﮎ ﺻﻠﯽ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮨﻮ ﮐﮧ ﯾﮧ ﮐﻠﻤﮧ ﺻﺮﻑ ﺟﮭﻨﮉﮮ ﭘﺮ ﻟﮑﮭﻨﮯ ﮐﮯﻟﺌﮯ ﮨﯿﮟ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﮐﮯﻟﮯ ﻧﮩﯿﮟ۔ ﻧﯿﺰﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﺑﺘﺎ ﺩﯾﮟ ﮐﮧ ﺟﻮ ﻟﻮﮒ ﯾﮧ ﮐﻠﻤﮧ ﺯﺑﺎﻥ ﺳﮯ ﭘﮍﮬﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﻭﮦ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭ ﮨﯿﮟ ﯾﺎﻧﮩﯿﮟ ؟

( 3 ) ﺣﺪﯾﺚ ﮐﯽ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﯾﮧ ﮐﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ : ﻧﺒﯽ ﭘﺎﮎ ﺻﻠﯽ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﺎ ﻗﻮﻝ ، ﻓﻌﻞ ﺍﻭﺭ ﺗﻘﺮﯾﺮ ﯾﻌﻨﯽ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺁﺩﻣﯽ ﮐﮯﮐﺎﻡ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﺎ ﺳﮑﻮﺕ ﮐﺮﻧﺎ ﯾﮧ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﯾﺎ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ، ﺍﮔﺮ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺁﯾﺖ ﭘﮍﮪ ﺩﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺣﺪﯾﺚ ﺳﻨﺎ ﺩﯾﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺁﯾﺖ ﻭﺣﺪﯾﺚ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﮐﺮ ﺩﯾﮟ ۔

( 4 ) ﮐﯿﺎ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ ﺻﻠﯽ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺣﺪﯾﺚ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﮐﺮ ﻧﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ؟

ﮐﯿﺎ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ ﺻﻠﯽ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺣﺪﯾﺚ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﺗﺮﻏﯿﺐ ﺩﯼ ﮨﮯ؟

ﮐﯿﺎ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ ﺻﻠﯽ ﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺣﺪﯾﺚ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﻧﮧ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﻭﻋﯿﺪ ﺳﻨﺎﺋﯽ ﮨﮯ ؟

ﺍﺱ ﭘﺮﺁﭖ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﮏ ﺣﺪﯾﺚ ﺑﺎ ﺣﻮﺍﻟﮧ ﺗﺤﺮﯾﺮﻓﺮﻣﺎﺩﯾﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﯾﺎﺩ ﺭﮐﮭﯿﮟ ﮐﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ ﻟﻔﻆ ﮐﯽ ﺻﺮﺍﺣﺖ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺣﺪﯾﺚ ﺍﻭﺭ ﺳﻨﺖ ﺍﯾﮏ ﭼﯿﺰ ﮨﮯﺗﻮ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺣﺪﯾﺚ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﯾﮟ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﻧﺒﯽ ﭘﺎﮎ ﺻﻠﯽ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮨﻮ ﮐﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﺍﻭﺭ ﺳﻨﺖ ﺍﯾﮏ ﭼﯿﺰ ﮨﮯ ۔ ﺁﭖ ﺍﭘﻨﯽ ﺭﺍﺋﮯ ﭘﯿﺶ ﻧﮧ ﮐﺮﯾﮟ ۔ ﻧﯿﺰ ﺍﮔﺮ ﺣﺪﯾﺚ ﺍﻭﺭ ﺳﻨﺖ ﺍﯾﮏ ﭼﯿﺰ ﮨﮯﺗﻮﮐﯿﺎ ﻭﺟﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺳﻨﺖ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﮐﺮ ﻧﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ ۔ ﺳﻨﺖ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﺗﺮﻏﯿﺐ ﮨﮯ ﺍﻭﺭﺳﻨﺖ ﺳﮯ ﺍﻋﺮﺍﺽ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮﻭ ﻋﯿﺪ ﮨﮯ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﮏ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﻟﻔﻆ ﺣﺪﯾﺚ ﺑﻮﻝ ﮐﺮ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﻧﮧ ﺣﮑﻢ ﮨﮯ ﻧﮧ ﺗﺮﻏﯿﺐ ﮨﮯ ۔ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﭘﺮﻋﻤﻞ ﻧﮧ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﻭﻋﯿﺪ ﮨﮯ ۔

( 5 ) ﮐﯿﺎ ﮐﺴﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺻﺮﺍﺣﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ ﺻﻠﯽ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﺍﮨﻠﺤﺪﯾﺚ ﺗﮭﮯ ﯾﺎ ﻣﺤﻤﺪﯼ ﺗﮭﮯ ؟ ﮐﯿﺎ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ ﺻﻠﯽ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ رضی اللہ عنہم ”ﺟﻤﺎﻋﺖ ﺍﮨﻠﺤﺪﯾﺚ“ﯾﺎ ”ﻣﺤﻤﺪﯼ ﺟﻤﺎﻋﺖ“ ﺭﮐﮭﺎﮨﮯ ؟

ﮐﯿﺎ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ ﺻﻠﯽ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺗﯿﺌﺲ ﺳﺎﻟﮧ ظاہری ﺯﻣﺎﻧﮧ ﻧﺒﻮﺕ ﻣﯿﮟ ﺻﺮﻑ ﺍﯾﮏ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﺍﭘﻨﮯ ﻟﺌﮯ ﯾﺎ ﺍﯾﮏ ﻻﮐﮫ ﭼﻮﺑﯿﺲ ﮨﺰﺍﺭ ﯾﺎ ﮐﻢ ﻭﭘﯿﺶ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ رضی اللہ عنہم ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺻﺤﺎﺑﯽ رضی اللہ عنہ ﮐﮯﻟﺌﮯ ﺍﮨﻠﺤﺪﯾﺚ ﯾﺎ ﻣﺤﻤﺪﯼ ﮐﺎ ﻟﻔﻆ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮨﮯ ؟

ﮐﯿﺎ ﮐﺴﯽ ﺻﺤﺎﺑﯽ ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﺗﺎﺑﻌﯽ رضی اللہ عنہم ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﺗﺒﻊ ﺗﺎﺑﻌﯽ رضی اللہ عنہم ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﻣﺤﺪﺙ علیہ الرّحمہ ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﻓﻘﯿﮧ علیہ الرّحمہ ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﻣﻔﺴﺮ علیہ الرّحمہ ﻧﮯ ﻓﺮﻧﮕﯽ ﺩﻭﺭ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺍﭘﻨﺎ ﻟﻘﺐ ﻣﺤﻤﺪﯼ ﺭﮐﮭﺎ ﮨﮯ ؟

ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻧﺎﻡ ﭘﺮﺟﻤﺎﻋﺖ ﺑﻨﺎﺋﯽ ﮨﮯ ؟

ﺑﺎ ﺣﻮﺍلہ جواب دیا جائے۔

( 6 ) ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ ﺻﻠﯽ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﺎ ﺭﻭﺿﮧ ﭘﺎﮎ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

ﺍﮔﺮ ﺑﺪﻋﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﻮﻭﮦ ﺁﯾﺖ ﯾﺎ ﺻﺤﯿﺢ ﺻﺮﯾﺢ ﺣﺪﯾﺚ ﭘﯿﺶ ﻓﺮﻣﺎ ﺋﯿﮟ ۔ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺭﻭﺿﮧ ﺍﻗﺪﺱ ﺑﻨﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﮨﮯ ﺍﻭﺭﺍﮔﺮ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﺎ ﮔﺮﺍﻧﺎ ﻭﺍﺟﺐ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﺍﺱ ﺑﺪﻋﺖ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﮐﺮﮮ ﻮہ ﺑﺪﻋﺘﯽ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

ﺍﺱ ﮐﮯﺧﻼﻑ ﺟﮩﺎﺩ ﻓﺮﺽ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

ﻧﯿﺰﺍﮔﺮ ﻣﮑﮧ ﻭﻣﺪﯾﻨﮧ ﭘﺮ ﺍﮨﻠﺤﺪﯾﺜﻮﮞ ﮐﺎ ﻗﺒﻀﮧ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺭﻭﺿﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ ﺻﻠﯽ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ﯾﺎ ﮔﺮﺍﺋﯿﮟ ﮔﮯ ؟

( 7 ) ﻣﺴﺠﺪ ﮐﮯ ﻣﺤﺮﺍﺏ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﻨﺎﺭ ﺑﻨﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺣﮑﻢ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

ﺍﮔﺮﺣﮑﻢ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺣﺪﯾﺚ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﻓﺮﻣﺎ ﺩﯾﮟ ﺍﻭﺭﺍﮔﺮﯾﮧ ﺣﮑﻢ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺑﯿﺖ ﺍﷲ ﺍﻭﺭﻣﺴﺠﺪ ﻧﺒﻮﯼ ﮐﮯ ﻣﯿﻨﺎﺭ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﯿﮟ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

ﺍﻧﮑﻮ ﺑﻨﺎﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﺑﺪﻋﺘﯽ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

ﺍﻭﺭ ﺍﯾﺴﯽ ﺑﺪﻋﺖ ﻭﺍﻟﯽ ﻣﺴﺠﺪ میں ﻧﻤﺎﺯ ﮐﺎ ﮐﯿﺎ ﺣﮑﻢ ﮨﮯ ؟

ﺍﮔﺮ ﺍﮨﻠﺤﺪﯾﺚ ﻣﮑﮧ ﻭﻣﺪﯾﻨﮧ ﭘﺮ ﻗﺎﺑﺾ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺑﯿﺖ ﷲ ﺍﻭﺭﻣﺴﺠﺪ ﻧﺒﻮﯼ ﮐﮯ ﻣﯿﻨﺎﺭ ﺑﺎﻗﯽ ﺭﮐﮭﯿﮟ ﮔﮯ ﯾﺎ ﮔﺮﺍﺩﯾﮟ ﮔﮯ ؟

( 8 ) ﻣﮑﮧ ﻭﻣﺪﯾﻨﮧ ﻣﯿﮟ ﻧﻤﺎﺯ ﺟﻨﺎﺯﮦ ﺟﻮ ﺣﻨﻔﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﭘﮍﮬﺎﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ۔ ﺟﺒﮑﮧ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﺎ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺧﻼﻑﮨﮯ ؟

ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﻮﻧﺴﺎ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﺻﺤﯿﺢ ﮨﮯ ﮐﻮﻧﺴﺎ ﻏﻠﻂ ﮨﮯ؟

ﺁﺋﻤﮧ ﺣﺮﻣﯿﻦ ﺟﻮﺣﻨﻔﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﻧﻤﺎﺯ ﺟﻨﺎﺯﮦ ﭘﮍﮬﺎ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﻭﮦ ﻗﺮﺁﻥ ﻭﺣﺪﯾﺚ ﺳﮯ ﻣﻨﺤﺮﻑ ﮨﻮﺋﮯﮨﯿﮟ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

ﺍﻥ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﮐﯿﺎ ﻓﺘﻮﯼٰ ﮨﮯ ؟

ﺍﻭﺭ ﺟﻦ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﮑﮧ ﯾﺎ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺕ ﻧﺼﯿﺐ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯﺟﻨﺎﺯﮦ ﺣﻨﻔﯽ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺁﺋﻤﮧ ﺣﺮﻣﯿﻦ ﭘﮍﮬﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﻭﮦ ﻟﻮﮒ ﻧﻤﺎﺯﺟﻨﺎﺯﮦ ﮐﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﺩﻓﻦ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

ﺍﮔﺮ ﻭﮦ ﻧﻤﺎﺯﺟﻨﺎﺯﮦ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺩﻓﻦ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﮨﻨﺪﻭ ﭘﺎﮎ ﻣﯿﮟ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﺑﻐﯿﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﺟﻨﺎﺯﮦ ﮐﮯ ﺩﻓﻦ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﺎ ﻓﺘﻮﯼٰ ﮐﯿﻮﮞ ﻟﮕﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ؟

( 9 ) ﻧﻤﺎﺯﺟﻨﺎﺯﮦ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﯾﺎ ﺩﻭ ﺗﮑﺒﯿﺮﯾﮟ ﺭﮦ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﺗﻮ ﻧﻤﺎﺯﺟﻨﺎﺯﮦ ﮐﺲ ﻃﺮﺡ ﭘﻮﺭﯼ ﮐﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺻﺤﯿﺢ ﺻﺮﯾﺢ ﺣﺪﯾﺚ ﺳﮯ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﮟ ؟

( 10 ) ﺍﻟﺸﯿﺦ ﻣﺤﻤﺪ ﺑﻦ ﻋﺒﺪ ﺍﷲ ﺍﻟﺴﺒﯿﻞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﮑﺘﻮﺏ ﻣﯿﮟ ﺻﺎ ﻑ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺁﺋﻤﮧ ﺣﺮﻣﯿﻦ ﺣﻨﺒﻠﯽ ﮨﯿﮟ ﯾﮧ ﻣﮑﺘﻮﺏ ” ﺷﺮﻋﯽ ﻓﯿﺼﻠﮯ“ ﻧﺎﻣﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﮯ ﭘﯿﮉ ﭘﺮ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﻮﺍ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺷﯿﺦ ﻣﻮﺻﻮﻑ ﺍﻭﺭﺩﻭﺳﺮﮮ ﺁﺋﻤﮧ ﺣﺮﻣﯿﻦ ﻣﺸﺮ ﮎ ﮨﻮﺋﯿﮟ ﮨﯿﮟ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

ﺍﻥ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﻧﻤﺎﺯ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻧﺎ ﺟﺎﺋﺰ ؟

( 11 ) ﺣﻨﻔﯽ ﻣﺸﺮﮎ ﮨﯿﮟ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

ﺍﮔﺮ ﻣﺸﺮﮎ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﻮﺁﭖ ﺗﻘﻠﯿﺪ ﮐﻮ ﺷﺮﮎ ﮐﯿﻮﮞ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﻣﺸﺮﮎ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﻥ ﮐﮯﺳﺎﺗﮫ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ، ﺍﻧﮑﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﺟﻨﺎﺯﮦ ﭘﮍﮬﻨﮯ ، ﺍﻥ ﮐﻮ ﺍﮨﻠﺤﺪﺛﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﻧﻤﺎﺯﺟﻨﺎﺯﮦ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﯾﮏ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﮐﯿﺎ ﺣﮑﻢ ﮨﮯ ؟

ﻧﯿﺰ ﺍﮔﺮ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺳﻌﻮﺩﯾﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﮨﻠﺤﺪﯾﺜﻮﮞ ﮐﯽ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﻗﺎﺋﻢ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯﺗﻮ ﻭﮦ ﺣﻨﻔﯿﻮﮞ ﺍﻭﺭﺣﻨﺒﻠﯿﻮﮞ ﺳﮯ ﺯﮐﻮﺓ ﻭﺻﻮﻝ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ﯾﺎ ﺟﺰﯾﮧ ؟

ﻧﯿﺰ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺫﺑﯿﺤﮧ ﮐﺎ ﮐﯿﺎ ﺣﮑﻢ ﮨﮯ ؟

( 12 ) ﺍﻧﮕﺮﯾﺰ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﭘﻮﺭﮮ ﻋﺎﻟﻢ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﯾﮏ ﻣﺴﺠﺪ ﺑﺘﺎﺋﯿﮟ ﺟﺲ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺟﺎﻣﻊ ﻣﺴﺠﺪ ﺍﮨﻠﺤﺪﯾﺚ ﯾﺎ ﻣﺤﻤﺪﯼ ﻣﺴﺠﺪ ﮨﻮ ؟

( 13 ) ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻣﯿﮟ ﺟﻮﺗﯽ ﭘﮩﻦ ﮐﺮﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﮐﺎ ﺑﺎﺏ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺣﺪﯾﺚ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ ﺻﻠﯽ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﺟﻮﺗﯽ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ ۔ ﺟﺒﮑﮧ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻣﯿﮟ ﺟﻮﺗﯽ ﺍﺗﺎﺭ ﮐﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮ ﯼ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﮐﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﺑﻘﻮﻝ ﺍﮨﻠﺤﺪﯾﺚ ﺻﺎﺣﺒﺎﻥ ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﮐﮯ ﻣﻘﺎﺑﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮐﮭﺘیں ﺗﻮ ﺍﺱ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﺟﻮﺗﯽ ﺍﺗﺎﺭ ﮐﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﺎ ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

ﺍﻭﺭ ﺟﻮﺗﯽ ﺍﺗﺎﺭ ﮐﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﮯﻭﺍﻟﮯ ﻟﻮﮒ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭ ﮨﯿﮟ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

( 14 ) ﻣﻘﺘﺪﯼ ﺗﮑﺒﯿﺮ ﺗﺤﺮﯾﻤﮧ ﺁﮨﺴﺘﮧ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﮐﯿﻼ ﻧﻤﺎﺯﯼ ﺑﮭﯽ ﺗﮑﺒﯿﺮ ﺗﺤﺮﯾﻤﮧ ﺁﮨﺴﺘﮧ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺻﺤﯿﺢ ﺻﺮﯾﺢ ﻣﺮﻓﻮﻉ ﺣﺪﯾﺚ ﭘﯿﺶ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮟ ۔

( 15 ) ﺍﮔﺮ ﺛﻨﺎﺀ ﮐﯽ ﺟﮕﮧ ﻓﺎﺗﺤﮧ ﭘﮍﮪ ﻟﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﺷﺨﺺ ﮐﮯﻟﺌﮯ ﮐﯿﺎ ﺣﮑﻢ ﮨﮯ ؟

ﺍﺱ ﭘﺮ ﺳﺠﺪﮦ ﺳﮩﻮ ﻭﺍﺟﺐ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟ ﺻﺤﯿﺢ ﺻﺮﯾﺢ ﻣﺮﻓﻮﻉ ﺣﺪﯾﺚ ﺳﮯﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﮟ ۔

( 16 ) ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﻋﻮﮮ ﮐﮯﻣﻄﺎﺑﻖ ﮐﺴﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﻧﮧ ﺻﺤﯿﺢ ﮐﮩﮧ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﻧﮧ ﺿﻌﯿﻒ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﷲ عز وجل اور نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلّم ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﻮ ﻧﮧ ﺻﺤﯿﺢ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ ﻧﮧ ﺿﻌﯿﻒ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﻣﺘﯿﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺭﺍﺋﮯ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﻮ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﻭﺭ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﺿﻌﯿﻒ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ ۔ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﺍﻣﺘﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﺗﻘﻠﯿﺪ ﮐﺮ ﮐﮯ اور ان کی رائے کو مان کر ﺻﺤﯿﺢ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﻮ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺿﻌﯿﻒ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﻮ ﺭﺩ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺣﺎﻻﻧﮑﮧ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺗﻘﻠﯿﺪ اور رائے ﺷﺮﮎ ﮨﮯ ۔ ﻧﯿﺰ ﺍﻣﺘﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﺭﺍﺋﮯ ﻏﻠﻂ ﮨﻮ ﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ ﻣﻤﮑﻦ ﮨﮯ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺟﺲ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﻮ ﺻﺤﯿﺢ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺿﻌﯿﻒ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﮐﻮ ﺿﻌﯿﻒ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺻﺤﯿﺢ ﮨﻮ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﺻﺮﻑ ﻧﺒﯽ ﭘﺎﮎ ﺻﻠﯽ ﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽﺫﺍﺕ ﮨﮯ ! ﮐﯿﺎ ﻧﺒﯽ ﭘﺎﮎ ﺻﻠﯽ ﷲﻋﻠﯿ ﮧﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻓﻘﮩﺎﺀ علیہم الرّحمہ ﮐﯽ ﺗﻘﻠﯿﺪ ﺷﺮﮎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﺤﺪﺛﯿﻦ علیہم الرّحمہ ﮐﯽ ﺗﻘﻠﯿﺪ ﺷﺮﮎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

ﻓﻘﮩﺎﺀ علیہم الرّحمہ ﺳﮯ ﻏﻠﻄﯽ ﮨﻮﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭﻣﺤﺪﺛﯿﻦ علیہم الرّحمہ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﮨﯿﮟ ؟

ہم امید کرتے ہیں گالم گلوچ سے پرھیز کرتے ہوئے اور اِدھر اُدھر کی باتیں کرنے کی بجائے ہر سوال کا بحوالہ جواب دیا جائے گا ۔ جواب کا منتظر ڈاکٹر فیض احمد چشتی ۔
 
Top