• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

طراحی سایت آموزش کار

razavinpco

مبتدی
شمولیت
دسمبر 05، 2018
پیغامات
4
ری ایکشن اسکور
0
پوائنٹ
3
طراحی سایت آموزش کار

طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران
طراحی سایت کمبود کار و عدم آموزش های لازم در دانشگاه ها برای ورود اشخاص به بازار کار، معضل بزرگی برای جوانان و جامعه به وجود آورده است. اغلب دانشجویان پس از فارغ التحصیلی با مشکلاتی از قبیل نداشتن رزومه کاری، عدم موفقیت در مصاحبه های کاری، نداشتن علم و فن کافی در زمینه ی تخصصی خود در طراحی سایت می باشند و این امر موجب می شود تا در مشاغل غیر مرتبط با رشته ی خود مشغول به کار شده و یا با بیکاری در طراحی سایت مواجه بشوند.

طراحی سایت تخصصی آموزش کار

از آنجا که اکثریت جوانان در طراحی سایت های اینترنتی به دنبال رسیدن به نیازهایشان می باشند ، طراحی سایت آموزش کار می تواند کمک شایانی به ان ها داشته باشد. این طراحی سایت می تواند با داشتن همکاری با کلاس ها و مراکز کارآموزی ، تمامی رشته ها و کارها را دسته بندی نموده تا کاربران با کلیک بر روی هر رشته ای در طراحی سایت ، به مراکزی که آن رشته را برای ورود به کار آموزش می دهند وارد شوند و آدرس و شماره تماس آنها را برای مراجعه داشته باشند . این امر هم برای آن مراکز تبلیغات می باشد و هم برای کاربران جستجو را آسان تر می نماید و هم برای صاحب طراحی سایت درآمدزایی از راه تبلیغات خواهد داشت.
علاوه بر این در طراحی سایت آموزش کار ، آموزش رزومه نویسی و مصاحبه ی کاری در غالب پی دی اف و یا ویدیو به صورت رایگان به نمایش عموم داده می شود. همچنین در حد امکان ویدیوهای آموزشی برای مشاغل گوناگون ارائه داده می شود به طور مثال رشته های معماری نیاز به آموزش نرم افزاری های معماری برای ورود به بازار کار دارند که ارائه ی ویدیوهای آموزشی این نرم افزارها کمک شایانی به انها از طریق طراحی سایت می کند.


بخش های قابل ارائه در طراحی سایت آموزش کار عبارتند از:

  • بخش معرفی سایت و خدمات و امکانات در طراحی سایت آموزش کار
  • بخش دسته بندی رشته ها و مشاغل و معرفی مراکز کارآموزی با کلیک بر روی هر رشته در طراحی سایت آموزش کار
  • بخش جتسجو در طراحی سایت آموزش کار
  • بخش آموزش کار در طراحی سایت آموزش کار
  • بخش آموزش روزمه نویسی و مصاحبه ی کاری در طراحی سایت آموزش کار
  • بخش ارائه سایر تبلیغات مرتبط با کاریابی و کارآموزی در طراحی سایت آموزش کار

طراحی سایت ، طراحی سایت ، طراحی سایت ، طراحی سایت ،
 
Top