• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

علمائے دیوبند کی صحابہ کرام رضی اللہ عنھم اجمعین کے بارے میں زبان درازیاں

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,861
ری ایکشن اسکور
41,093
پوائنٹ
1,155
میرے علم کی مطابق اہل الحدیث کی اکثر مساجد اور مدارس کی دیواریں ان خوبصورت الفاظ سے مزین ہوتی ہیں

سہج بھائی جان۔کیا آپ قرآن اور فرمان نبیﷺ سے صحابہ کرام کے بارہ میں گستاخیاں پیش کریں گے۔؟ اناللہ وانا الیہ راجعون، اناللہ وانا الیہ راجعون۔کیونکہ آپ کو بھی معلوم ہے کہ اہل حدیث صرف دو باتوں کو مانتے ہیں۔
یاد رکھو سہج بھائی جان اور باقی سب ساتھی بھی ۔کہ ہم قرآن وحدیث پر چلنے والے ہیں ۔ہمارے سامنے یہ مت پیش کیا جائے کہ تمہارے ان علماء و اکابر نے یہ کہا ہے وہ کہا ہے ۔اگر پیش کرنی ہے تو قرآن کی بات پیش کرو محمدﷺ کا فرمان پیش کرو۔
ہاں ہم اپنے علماء و اکابرین کی عزت کرتے ہیں ،اور آپ لوگوں سے بھی زیادہ کرتے ہیں ۔قولا بھی اور عملا بھی ۔ لیکن عزت تب تک کرتے ہیں جب تک وہ قرآن وحدیث کو تھامے رکھتے ہیں کسی بھی مسئلہ میں اگر وہ قرآن و حدیث کے مخالف بات کرتے ہیں۔ تو ہمارا ہاتھ ان سے پیچھے ہٹ جاتا ہے۔ہاں وہ بھی انسان ہیں اور انسان سے غلطی ہوسکتی ہے۔جہاں غلطی ہوجائے وہاں ہم اپنے اکابرین کی بات کو بھی تسلیم نہیں کرتے۔
اور آپ لوگ تو مانتے ہی اپنے اکابرین کی ہیں بھائی جان۔اور وہ بھی صرف زبان کی حد تک ۔تو اس وجہ سے ہماری طرف سے تمہارے اکابرین کے حوالہ جات پیش کیے جاتے ہیں اور تم ہو کہ ماننے تک ہی تیار نہیں ہوتے۔
کیا تم لوگ اس بات کا اقرار کرتے ہو کہ انبیاء کرام علیہم السلام کے ذات کے علاوہ کوئی بھی ذات ایسی نہیں جو معصوم عن الخطاء ہو۔؟
جی جناب مجھے معلوم ہے کہ آپ کا کیا جواب ہوگا۔لیکن آپ کا جواب کیسے ہوتا ہے وہ بھی سن لیں ۔جب کسی اہل الحدیث بھائی کی طرف سے کہا جاتا ہے کہ کیا امام ابوحنیفہ علیہ الرحمۃ نےغلطی کی ہے یا نہیں ؟ یا ان سے کوئی اجتہادی خطاء ہوئی کہ نہیں ۔؟ یا غلطی کرسکتے تھے یا نہیں ؟ تو آپ احباب کی طرف سے جواب یہ ہوتا ہے کہ کرسکتے تھے لیکن کی نہیں ہے۔
تو بھائی جان یہ وجہ ہے جس کی وجہ سے ہمارے اہل حدیث بھائی آپ حضرات کو پھر آپ کے اکابرین کے بارہ میں بتاتے ہیں کہ جن کے تم شیدائی ہو اور جن کی ہر بات کےسامنے تم سرتسلیم خم کرلیتے ہو انہوں نے تو یہاں تک بھی فرمایا ہے۔
اچھا بھائی جان زاہد بن فیض بھائی کی پوسٹ کے بارہ میں آپ کا کیا خیال ہے ۔؟؟
اور ایک نظر پوسٹ نمبر 13 پر بھی ڈال لینا۔
جزاکم اللہ خیرا
سبحان اللہ والحمدللہ ولاالہ الا اللہ واللہ اکبر ولاحول ولا قوۃ الا باللہ
کیا بات ہے گڈ مسلم بھائی جان۔
اللہ تعالیٰ آپ کو قیامت والے دن نبی کریم ﷺ کے حوض کوثر کا پانی نصیب فرمائے آمین۔اللہ تعالیٰ قیامت والے دن آپ کو روشن سفید چہرے والوں میں شامل کرے۔آمین
اپنے نام کی طرح عملی طور پر بھی گڈ مسلم ہی ہیں آپ ۔ماشاءاللہ
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,861
ری ایکشن اسکور
41,093
پوائنٹ
1,155
السلام علیکم
مسٹر گڈ مسلم اینڈ بن فیض صاھب

معزرت کے ساتھ عرض کرتا ہوں کہ آپ نے جو عبارات پیش کی ہیں ،میں انہیں بے دلیل ہی رد کرچکا ہوں ، اب مجھ سے دلیل کی بات کرنا فضول ہے ، ہاں یہ آپ کا حق ہے کہ آپ نے جن عبارات کو پیش کیا ہے اسے سچا ثابت کرنے کی کوشش کرتے رہیں ۔ میں بلکل بھی برا نہیں مانوں گا ۔ باقی رہا مسٹر گڈ مسلم کا یہ فرمان مبارک ۔۔۔

یہی سوال ہلکے انداز میں ، میں آپ ھضرات سے پہلے کرچکا ہوں اگر مناسب سمجھیں تو آپ ہی ہمت کیجءے اور فتوی پیش کردیجءے گستاخان صحابہ کے بارے میں ۔"لیکن ایسا ہو گا نہیں"

ان عبارات کے بارے میں جو نیچے دوبارہ پیش کررہا ہوں، جنہیں پڑھ کر فرمان جاری کیا گیا ہے کہ
جناب گڈ مسلم صاھب شاید بھول گءے ہیں کہ آپ نے اپنی زندگی کا ہر ہر عمل کسی نا کسی امتی کی تقلید کر کے ہی سیکھا ہے ۔ اور یہاں بھی ہر دوسری تحریر کسی ناکسی عالم صاحب کی پیش کی جاتی ہے ، بلکہ ماشاء اللہ علماء اہلحدیث کی وافر مقدار میں کتب کا زخیرہ بھی موجود ہے ۔ یہ سب کتابیں بھی ایسے ہی سنبھال رکھی ہیں ؟ کیا ان میں لکھی علماء کی باتوں کی آپ تقلید نہیں کرتے ؟ بحرحال یہ موضوع نہیں ہے ۔ کیوں ٹھیک کہا ناں ؟

اور جناب بن فیض صاحب آپ نے ایک واقع بیان فرمایا حضرت عمر رضی اللہ عنہ سے متعلق


جناب عرض یہ ہے کہ آپ نے جو واقعہ پیش کیا ہے اس میں آپ نے حضرت عمر رضی اللہ عنہ کو حجت مانا ہے ؟ یا ابو عبیدہ رضی اللہ عنہ کو ؟یا پھر عبدالرحمان بن عوف رضی اللہ عنہ کو؟ اور یہ بھی بتادیجءے وضاحت کے ساتھ کہ حضرت عمر رضی اللہ عنہ وہاء سے متاثرہ علاقہ کی طرف جارہے تھے یا پھر وہاں موجود تھے اور وباء سے متاثرہ علاقے سے نکلنا چاہتے تھے ؟ جبکہ آپ نے جسطرح واقع لکھا ہے اس سے لگتا ہے کہ ابو عبیدہ بن جراح رضی اللہ عنہ وباء والے علاقے مین تھے اور عمر رضی اللہ عنہ مدینہ میں تھے ۔؟؟ وضاحت فرمادیجءے گا جناب بن فیض صاحب کیونکہ آخر کار یہ نبی پاک صلی اللہ علیہ وسلم کے صحابہ کا معاملہ ہے ، اسمیں کوءی خود ساختہ بات نہیں آنی چاہءے۔

یا پھر حضرت عمر رضی اللہ عنہ کو رجوع کروانے کی بات آپ نے کسی خاص مقصد سے لکھی ہے ؟

چلیں میں آپ کو مزید کچھ دکھاتا ہوں اہلحدیث علماء کے خیالات جو انہوں نے خصوصا٘ صحابہ کے بارے میں ارشاد فرماءے تھے ۔
لیکن پہلے یہ اقتباس دیکھ لیں۔




اب آپ یہ دیکھءے

حضرت عمر رضی اللہ عنہ (معاذللہ) موٹے موٹے مسائل میں غلطی کرتے تھے اور ان کا شرعی حکم انھیں معلوم نہی تھا

چنانچہ طریق محمدی مین محمد جو نا گڈھی لکھتے ہیں :

“بہت سےصاف صاف موٹے موٹے مسائل ایسے ہیں کہ حضرت فاروق اعظم نے ان میں غلطی کی اور ہمارا اور آپ کا اتفاق ہے کہ فی الواقع ان مسائل کے دلائل سے حضرت فاروق اعظم بے خبر تھے“
(طریق محمدی ،ص14)

پھر دس مسءلوں میں حضرت عمر رضی اللہ عنہ کی بے خبری ثابت کر نے بعد محمد جونا گڈھی کا ارشاد ہوتا ہے :

“یہ دس مسلے ہوۓ ابھی تلاش سے ایسے اور مسائل بھی مل سکتے ہیں ۔۔۔۔ان موٹے موٹے مسائل میں جو روز مرہ کے ہیں دلائل شرعیہ آپ سے مخفی رہے “
طریق محمدی، ص42


اب آپ سے درخواست کرتا ہوں کہ خود ہی فیصلہ کیجءے کہ ایسے علماء اہلحدیثوں کے بارے میں آپ کا دل کیا کہتا ہے ؟ جو حضرت عمر رضی اللہ عنہ جیسے جلیل القدر صحابی اور خلیفہ راشد کے بارے میں یہ کہنے سے بھی نا چوکے کہ وہ بڑے بڑے مسایل میں بھی غلطی کرتے تھے ؟؟ معاذاللہ۔۔


اللہ تعالی مجھے اور آپ کو حق بات کہنے اور سمجھنے والا بناءے رکھے ۔
آمین

شکریہ
سہج صاحب،آپ کی ان باتوں کا جواب تو گڈ مسلم بھائی اور زاہد بھائی دیں گے(حالانکہ پہلے بھی اتنی بہترین وضاحت کر چکے ہیں گڈ مسلم بھائی لیکن سہج صاحب کے پلے وہ پڑی نہیں یا سہج صاحب جانتے بوجھتے نظریں چرا رہے ہیں)لیکن سہج صاحب آپ نے زاہد بھائی کی پوسٹ کا جواب دینے کی بجائے راہ فرار کیوں اختیار کر رہے ہیں۔
اور پھر آپ کہہ رہے ہیں کہ
معزرت کے ساتھ عرض کرتا ہوں کہ آپ نے جو عبارات پیش کی ہیں ،میں انہیں بے دلیل ہی رد کرچکا ہوں
سہج صاحب "معزرت" نہیں "معذرت"اور دوسری بات جب آپ نے خود ہی کہہ دیا کہ میں بے دلیل ہی رد کر رہا ہوں تو ہم کیا کہہ سکتے ہیں۔ہم تو دلائل سے بات کرنے کے عادی ہیں۔
اب مجھ سے دلیل کی بات کرنا فضول ہے
مقلد سے دلیل کی بات کرنا ویسے فضول ہے کیونکہ مقلد بے دلیل ہی تقلید کرتا ہے۔
ہاں یہ آپ کا حق ہے کہ آپ نے جن عبارات کو پیش کیا ہے اسے سچا ثابت کرنے کی کوشش کرتے رہیں ۔
اگر یہ عبارات سچ نہیں تو آپ ہی جھوٹا ثابت کر کے دکھا دیں۔
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,861
ری ایکشن اسکور
41,093
پوائنٹ
1,155
السلام علیکم سہج بھائی جان،

آپ نے ٹھیک فرمایا کی علماءاہلے حدیث سے بھی غلطی ہوئی ہے، خیر کوئی بات نہیں آپکا یہ جواب پڑھ کر یہی محسوس ہو رہا ہے کی ہاں "محمد زاہد بن فیز" کی شروع کردہ پوسٹ سے آپ بھی صحمت ہے، آپ کے جواب میں آپ نے تسلیم کر لیا کہ دیوبندی علماء سے غلطی ہوئی ہے اور اب میں اہلے حدیث کی بھی گستاخی ظاہر کرونگا، کیا میں ٹھیک سمجھا سہج بھائی جان؟؟

آپ ان عبارتوں کو درست کیوں نہیں مانتے؟؟
کہ
ko

محمد زاہد بن فیض
fiJ
یہ لفظ تو میری سمجھ سے بھی باہر ہے
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
امت میں سب سے اعلٰی درجہ کے اصحاب میں سے ایک کا نام سیدنا عثمان ذوالنورین رضی اللہ عنہ ہے۔ آپ نیا موضوع نا چھیڑیں آپ صحابہ کرام کے معصوم من الخطا ہونے کی قرآن و حدیث سے دلیل دیں۔ ورنہ آپ کے اکابر نے جو ان کی شان اقدس میں گستاخیاں کی ہیں ان پر حکم لگائیں۔

جزاک اللہ
جناب ابوتراب صاحب شاید آپ شیعہ ہیں ؟ اگر نہیں تو بتادیجءے گا ۔
باقی رہا یہ کہ میں کوءی حکم لگاوں اپنے اکابرین پر ؟ تو جناب میں اپنے اکابرین کو بہترین مسلمان مانتا ہوں ، اور جو عبارات ان سے منسوب کی گءی ہیں ان کو رد بھی کرتا ہوں اور کر بھی چکا ہوں ۔ اور جناب یہ بھی بتادیں کہ جو عبارات مستند ترین میں نے پیش کی ہیں اکابرین اہلحدیث کی ، جن کو ابھی تک ناہی کسی نے رد کیا ہے اور ناں ہی کسی میں اتنی ہمت ہے ابھی تک کہ انہیں قبول ہی کرلے ۔ یہاں بھِ وہی پرانا کھیل کھیلا جارہا ہے کہ ہم صرف قرآن و حدیث کی بات مانتے ہیں ۔ اور جس اکابر اہلحدیث کی بات بھی قرآن و حدیث کے برخلاف ہوگی اسے ہم نہیں مانتے ۔ واہ جناب کیا خوب کردار ہے اہلحدیثوں کا ۔
کہ جس کی بات پر پکڑ کرلی جاءے اور اہلحدیث ارکان پکڑے جاءیں وہاں فورا٘ اس لکھاری اہلحدیث عالم کی چھٹی ۔کہ ہم اس بات کو نہیں مانتے ۔ سبحان اللہ

باقی آپ نے جو احد سے بھاگنے والوں کا زکر کیا تھا اس معاملہ میں میں اللہ کا قرآن اور ایک روایت پیش کردیتا ہوں ۔ آپ کے لءے نہیں ان مسلمانوں کے لءے جو آپ کے صحابہ پر کءیے گءے
اعتراض کو پڑھ کر پریشان نہ ہوں ،اسلءے ۔


إِنَّ الَّذِينَ تَوَلَّوْاْ مِنكُمْ يَوْمَ الْتَقَى الْجَمْعَانِ إِنَّمَا اسْتَزَلَّهُمُ الشَّيْطَانُ بِبَعْضِ مَا كَسَبُواْ وَلَقَدْ عَفَا اللّهُ عَنْهُمْ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ حَلِيمٌ
3:155
صحیح بخاری کی حدیث
حَدَّثَنَا عَبْدَانُ أَخْبَرَنَا أَبُو حَمْزَةَ عَنْ عُثْمَانَ بْنِ مَوْهَبٍ قَالَ جَائَ رَجُلٌ حَجَّ الْبَيْتَ فَرَأَی قَوْمًا جُلُوسًا فَقَالَ مَنْ هَؤُلَائِ الْقُعُودُ قَالُوا هَؤُلَائِ قُرَيْشٌ قَالَ مَنْ الشَّيْخُ قَالُوا ابْنُ عُمَرَ فَأَتَاهُ فَقَالَ إِنِّي سَائِلُکَ عَنْ شَيْئٍ أَتُحَدِّثُنِي قَالَ أَنْشُدُکَ بِحُرْمَةِ هَذَا الْبَيْتِ أَتَعْلَمُ أَنَّ عُثْمَانَ بْنَ عَفَّانَ فَرَّ يَوْمَ أُحُدٍ قَالَ نَعَمْ قَالَ فَتَعْلَمُهُ تَغَيَّبَ عَنْ بَدْرٍ فَلَمْ يَشْهَدْهَا قَالَ نَعَمْ قَالَ فَتَعْلَمُ أَنَّهُ تَخَلَّفَ عَنْ بَيْعَةِ الرِّضْوَانِ فَلَمْ يَشْهَدْهَا قَالَ نَعَمْ قَالَ فَکَبَّرَ قَالَ ابْنُ عُمَرَ تَعَالَ لِأُخْبِرَکَ وَلِأُبَيِّنَ لَکَ عَمَّا سَأَلْتَنِي عَنْهُ أَمَّا فِرَارُهُ يَوْمَ أُحُدٍ فَأَشْهَدُ أَنَّ اللَّهَ عَفَا عَنْهُ وَأَمَّا تَغَيُّبُهُ عَنْ بَدْرٍ فَإِنَّهُ کَانَ تَحْتَهُ بِنْتُ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّی اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَکَانَتْ مَرِيضَةً فَقَالَ لَهُ النَّبِيُّ صَلَّی اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِنَّ لَکَ أَجْرَ رَجُلٍ مِمَّنْ شَهِدَ بَدْرًا وَسَهْمَهُ وَأَمَّا تَغَيُّبُهُ عَنْ بَيْعَةِ الرِّضْوَانِ فَإِنَّهُ لَوْ کَانَ أَحَدٌ أَعَزَّ بِبَطْنِ مَکَّةَ مِنْ عُثْمَانَ بْنِ عَفَّانَ لَبَعَثَهُ مَکَانَهُ فَبَعَثَ عُثْمَانَ وَکَانَتْ بَيْعَةُ الرِّضْوَانِ بَعْدَمَا ذَهَبَ عُثْمَانُ إِلَی مَکَّةَ فَقَالَ النَّبِيُّ صَلَّی اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِيَدِهِ الْيُمْنَی هَذِهِ يَدُ عُثْمَانَ فَضَرَبَ بِهَا عَلَی يَدِهِ فَقَالَ هَذِهِ لِعُثْمَانَ اذْهَبْ بِهَذَا الْآنَ مَعَکَ ۔رَوَاهُ الْبُخَارِيُّ.
عبدان، ابوحمزہ عثمان بن موہب سے روایت کرتے ہیں کہ انہوں نے کہا کہ ایک شخص (یزید بن بشر) بیت اللہ کا حج کرنے آیا تو کچھ اور لوگوں کو وہاں بیٹھے ہوئے دیکھا تو پوچھا یہ کون لوگ ہیں؟ جواب دیا گیا یہ قریش ہیں۔ اس نے پوچھا: یہ ضعیف العمرکون ہیں؟ کہا گیا یہ ابن عمر ہیں چناچہ وہ حضرت ابن عمر رضی اللہ تعالیٰ عنہ کے قریب آیا اور کہا میں آپ سے کچھ پوچھنا چاہتا ہوں پھر اس نے کہا اس مکان کی حرمت کی قسم! کیا عثمان بن عفان احد کے دن بھاگ نکلے تھے؟ ابن عمر رضی اللہ تعالیٰ عنہ نے کہا ہاں! پھر اس نے کہا کیا تم جانتے ہو کہ عثمان رضی اللہ تعالیٰ عنہ جنگ بدر سے غیر حاضر تھے؟ آپ نے کہا ہاں! پھر اس نے کہا کیا تم کو معلوم ہے کہ عثمان بیعت رضوان سے بھی محروم رہے تھے؟ آپ نے کہا ہاں! اس وقت سائل نے اللہ اکبر کہا ابن عمر رضی اللہ تعالیٰ عنہ نے فرمایا آؤ میں تم کو ان سوالات کی حقیقت بتاؤں احد کے دن بھاگنے والوں کے قصور کو اللہ تعالیٰ نے معاف فرمایا (جیسا کہ مندرجہ بالا آیت سے ظاہر ہوا) جنگ بدر سے غیر حاضر ہونے کی وجہ یہ تھی کہ آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم کی صاحبزادی حضرت رقیہ بیمار تھیں تو آپ نے ان سے فرمایا کہ تم ان کی دیکھ بھال کرو۔ لیکن ثواب تم کو بھی اتنا ہی ملے گا جتنا شریک ہونے والے کو اور مال غنیمت سے بھی حصہ پاؤ گے بیعت رضوان میں شریک نہ ہونے کی وجہ یہ ہوئی کہ وہ مکہ والوں پر گہرا اثر رکھتے تھے لہذا آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم نے انہی کو مکہ والوں کے پاس سمجھانے کے لئے بھیجا اور پھر ان کی غیر موجودگی میں بیعت واقع ہوئی تو آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنا دایاں ہاتھ اپنے بائیں ہاتھ پر رکھ کر فرمایا کہ یہ عثمان کا ہاتھ ہے، حضرت ابن عمر رضی اللہ تعالیٰ عنہ نے اعرابی سے فرمایا: اے اعرابی! یہ باتیں یاد رکھ اور انہیں اپنے ساتھ لے کر واپس جا۔
امید ہے بات سمجھ گءے ہوں گے سب مسلمان بھاءی۔

شکریہ
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ قابل احترام بھائی جان وغیرہ وغیرہ بھائی جان۔۔۔۔۔۔۔۔مسٹر سہج خان
آپ کی اپنی باتوں میں تضاد۔آپ نے پوسٹ نمبر35 میں کہا

اب آپ جناب اعلی اپنے ان الفاظ پر غور کریں ذرا اور تھوڑی سی ’’علم نہ ہونے کی وجہ سے کوءی عمل برخلاف کیا تو ‘‘ اس سے آپ کیا ثابت کرنا چاہتے تھے۔؟ ہم تو یہ سمجھے کہ آپ نے بھی اس بات کا اقرار کرلیا کہ اصحاب رسولﷺ سے غلطی ہوسکتی ہے۔رائٹ
اب آپ اپنی پوسٹ نمبر38 ملاحظہ کریں۔جس میں آپ نے یہ مبارک الفاظ لکھے۔
یہ سوچ جب آپ نے یہ الفاظ کہے’’علم نہ ہونے کی وجہ سے کوءی عمل برخلاف کیا تو ‘‘ اس وقت نہیں تھی اب آ گئی ہے۔
بھائی جان یہ تضاد کیوں۔؟ سیدھی سے بات ہے۔اور جس کو علمائے احناف بھی مانتے ہیں کہ علم نہ ہونے کی وجہ سے اصحاب رسولﷺ سے بھی غلطیاں ہوئی ہیں۔انبیاء کرام علیہم السلام کی ذات کے علاوہ کوئی شخص معصوم عن الخطاء نہیں ہے۔تو آپ اس چیز کو کیوں نہیں مانتے۔؟
ماشاء اللہ

مسٹر گڈ مسلم ؟ بھاءی صاحب کچھ ان عبارات پر بھی لکھ دیجءے جو آپ کے جلیل القدر اکابرین نے صحابہ کرام کے بارے میں لکھیں ہیں ۔ لیکن نہیں جناب آپ کو تو ہر بیماری صرف مقلدین میں ہی نظر آتی ہے ناں ؟ غیر مقلدین جو چاہے کرتے رہیں ۔ ان کے بارے میں تو صرف یہ کہنا ہی کافی سمجھتے ہیں آپ لوگ کہ "ہم اس اور اس اس بندے کو نہیں مانتے ۔ بہت خوب بھاءی صاحب ۔
باقی آپ لوگ کافی ماہر ہیں باتوں کو گھمانے پھرانے میں ۔ یہ میں مانتا ہوں ، اسلئے زیادہ محنت ناکریں ۔ اور جناب مجھے وہ جگہ بھی دکھا دیجئے جہاں میں نے صحابہ کو " معصوم عن الخطاء" لکھا ہے ۔ ؟

شکریہ
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
سوال گندم جواب چنا
سہج بھائی جان جب ابوتراب بھائی نے یہ پوسٹ کی
sahjبھائی، کیا آپ صحابہ کرام علیہم الرضوان کو انبیاءعلیھم السلام کی طرح"معصوم"مانتے ہیں؟؟ کوئی قرآن وحدیث سے دلیل ہے تو بتائیں، کیونکہ میری حقیر معلومات کی حد تک جنگ احد میں بھاگنے والوں،پہاڑی چھوڑنے والوں کی غلطی قرآن نے بیان کی،قطع نظر اس کے کہ اللہ نے ان کومعاف کر دیا، غلطی تو ہوئی۔۔۔
اگر شیعہ اپنے 12آئمہ کو معصوم مانتے ہیں تو وہاں آپ کو اعتراض کیوں ہے۔
جزاک اللہ
تو آپ پھر یہ پوسٹ کردی
کون کون بھاگا تھا احد سے ؟؟ نام بتانا پسند کریں گے آپ؟ دوسری بات بعد میں
پھر ابوتراب بھائی نے نام بتانے کےلیے یہ پوسٹ کی۔
امت میں سب سے اعلٰی درجہ کے اصحاب میں سے ایک کا نام سیدنا عثمان ذوالنورین رضی اللہ عنہ ہے۔ آپ نیا موضوع نا چھیڑیں آپ صحابہ کرام کے معصوم من الخطا ہونے کی قرآن و حدیث سے دلیل دیں۔ ورنہ آپ کے اکابر نے جو ان کی شان اقدس میں گستاخیاں کی ہیں ان پر حکم لگائیں۔
جزاک اللہ
اور جس میں آپ کے سوال کا جواب دیا گیا۔اب اس پوسٹ کا جواب آپ نے سب سے پہلے تو یہ دیا کہ ابوتراب بھائی آپ شیعہ ہیں ۔واہ سبحان اللہ کیا آپ کو الہام ہوا ہے کہ وہ شیعہ ہیں ۔؟
باقی ابوتراب بھائی اور ہماری بات جس ٹاپک پہ ہے وہ یہ کہ صحابی رسول ﷺ سے غلطی ہوسکتی ہے اور ہوئی بھی ہے اور علماء اس بات کو تسلیم کرتے ہیں اپنے تو اپنے غیر بھی مانتے ہیں ۔اصحاب رسولﷺ سے غلطی ہوئی اس پر ابوتراب بھائی نے کہا کہ جنگ احد میں صحابہ  نے غلطی کی۔اس پر آپ نے قرآنی آیت اور ایک حدیث کوٹ کی ۔
پہلی بات کہ اس قرآنی آیت اور حدیث سے کیا آپ یہ ثابت کرنا چاہ رہے ہیں کہ اصحاب رسولﷺ جنگ احد سے نہیں بھاگے تھے ۔؟؟
بھائی میرے جواب آپ کو کیا دینا چاہیے تھا اور دے کیا بیٹھے لگتا ہے آپ بھول گئے ہیں ۔شاید۔بھولے یا نہیں ۔مجھے تو لگتا ہے کہ آپ بھول گئے ہیں ۔چلیں کوئی بات نہیں اگر بھول گئے ہیں تو میں سمجھا دیتا ہوں۔میں ہوں نا۔
بھائی بات یہ تھی کہ بھاگے تھے یا نہیں تو اس کا جواب ہمارا اور آپ کا یہ ہے کہ بھاگے تھے ۔(آپ اگر نہ بھی مانیں تو آپ کا آیت اور حدیث پیش کرنے نے ہی ثابت کردیا ہے کہ آپ بھی مانتے ہیں کہ بھاگےتھے) اب جو حدیث پیش کی اس میں جن الفاظ کو آپ نے بلیو کلر دے کر بولڈ کردیا اس بات کو تو ہم بھی مانتے ہیں ۔پھر جھگڑا کس بات کا جناب عالی ۔
جھگڑا تو سارا اس بات پر ہے کہ اصحاب رسول ﷺ سے غلطی ہوئی کہ نہیں ۔آپ بضد ہیں کہ نہیں ہوئی ہم کہتےہیں کہ ہوئی ۔
لیکن ساتھ ہمارا عقید ہ اس بات پر آپ سے بھی مضبوط ہے کہ جب اللہ نے فرمادیا کہ’’ رضي الله عنهم ورضوا عنه ‘‘ تو جس صحابی سے جوبھی غلطی ہوئی اللہ نے ان کو معاف کردیا۔
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
ماشاء اللہ
اور جناب مجھے وہ جگہ بھی دکھا دیجئے جہاں میں نے صحابہ کو " معصوم عن الخطاء" لکھا ہے ۔ ؟
شکریہ
آپ اپنے الفاظ پر دوبارہ غور کرلیں امید ہے کہ انشاءاللہ معلوم ہوجائے گا ۔
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
سوال گندم جواب چنا
سہج بھائی جان جب ابوتراب بھائی نے یہ پوسٹ کی

تو آپ پھر یہ پوسٹ کردی

پھر ابوتراب بھائی نے نام بتانے کےلیے یہ پوسٹ کی۔

اور جس میں آپ کے سوال کا جواب دیا گیا۔اب اس پوسٹ کا جواب آپ نے سب سے پہلے تو یہ دیا کہ ابوتراب بھائی آپ شیعہ ہیں ۔واہ سبحان اللہ کیا آپ کو الہام ہوا ہے کہ وہ شیعہ ہیں ۔؟
باقی ابوتراب بھائی اور ہماری بات جس ٹاپک پہ ہے وہ یہ کہ صحابی رسول ﷺ سے غلطی ہوسکتی ہے اور ہوئی بھی ہے اور علماء اس بات کو تسلیم کرتے ہیں اپنے تو اپنے غیر بھی مانتے ہیں ۔اصحاب رسولﷺ سے غلطی ہوئی اس پر ابوتراب بھائی نے کہا کہ جنگ احد میں صحابہ  نے غلطی کی۔اس پر آپ نے قرآنی آیت اور ایک حدیث کوٹ کی ۔
بھائی بات یہ تھی کہ بھاگے تھے یا نہیں تو اس کا جواب ہمارا اور آپ کا یہ ہے کہ بھاگے تھے ۔(آپ اگر نہ بھی مانیں تو آپ کا آیت اور حدیث پیش کرنے نے ہی ثابت کردیا ہے کہ آپ بھی مانتے ہیں کہ بھاگےتھے) اب جو حدیث پیش کی اس میں جن الفاظ کو آپ نے بلیو کلر دے کر بولڈ کردیا اس بات کو تو ہم بھی مانتے ہیں ۔پھر جھگڑا کس بات کا جناب عالی ۔
لیکن ساتھ ہمارا عقید ہ اس بات پر آپ سے بھی مضبوط ہے کہ جب اللہ نے فرمادیا کہ’’ رضي الله عنهم ورضوا عنه ‘‘ تو جس صحابی سے جوبھی غلطی ہوئی اللہ نے ان کو معاف کردیا۔
دیکھئے مسٹر گڈ مسلم ، ماشاء اللہ ، ماشاء اللہ ۔ اب آپ کی سمجھ میں آگیا ہے شاید یا ویسے ہی لکھ دیا کہ "اللہ نے ان کو معاف کردیا " لیکن تھریئے جناب ۔ میں پہلے ہی کہہ چکا ہوں کہ آپ لوگ ماہر ہیں بات کو گھمانے پھرانے کے ۔ اسی لئے اس بات پر کوئی نہیں آتا ۔ یعنی کہ اہل ھدیث علماء نے جو زبان درازیاں کی ہیں صحابہ کرام پر ، ان پر کوئی بھی بات نہیں کرتا ، اور جناب اور ان کے شیعہ دوست میدان میں آگئے ہیں کہ صحابہ سے غلطی ہوتی ہے ۔ بڑے شرم کی بات ہے آپ کے لئے کہ ابھی اوپر آپ نے لکھا ہے کہ " اللہ نے انہیں معاف کردیا " تو آپ تو اس بدو کے جیسے بغض کا اظہار فرمارہے ہیں جو روایت میں حضرت عثمان رضی اللہ عنہ پر اعتراض کر رہا تھا ۔ جب اللہ نے ہی معاف فرمادیا ، انہیں جنت کا انعام دنیا میں ہی دے دیا گیا خوشخبری سنا کر ، تو آپ کو کس بات کی تکلیف ہے کہ آپ آج تک یہی راگ الاپ رہے ہیں کہ صحابہ نے غلطی کی یا وہ غلطیاں کرتے تھے۔؟ آپ کی یہ بغض بھری سوچ اور انداز لکھائی گواہ ہے کہ جوکچھ آپ کے اکابرین کی عبارات پیش کیں گئی ہیں وہ عین آپ کے عقیدے کے مطابق ہیں ۔ یقین نہ
آئے تو خود ہی دوبارہ سارے تھریڈ کے مراسلات کا مطالعہ فرمالیجئے جناب ۔ شاید احساس ہوجائے آپ کو ۔ یہی فرق ہے آپ میں اور مجھ میں کہ آپ غلطی کرنے والا ثابت کرنے کی فکر میں ہیں ،کرتے رہئیے، میں صحابہ کی غلطیاں نہیں فضائل بیان کرنا اپنا ایمان سمجھتا ہوں ۔ اور یہی بات آپ کو اکابرین اہل سنت والجماعت میں بھی نظر آئے گی ۔

یہ یاد رکھئے جناب میں نے ایسی کوئی تحریر نہیں لکھی جس سے آپ یہ اندازہ لگاتے رہیں کہ میں معاذ اللہ صحابہ کو غلطیاں کرنے والا کہتا ہوں یا مانتا ہوں ۔ میرا ایمان ہے کہ اللہ نے صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کو پسند کیا اور اپنے حبیب صلی اللہ علیہ وسلم کا ساتھی بنادیا ، اور انہیں دنیا کی طرح جنت میں بھی ساتھ ملے گا حضور پاک صلی اللہ علیہ وسلم کا ۔ تو جنہیں اللہ پسند کرے اور اپنے حبیب صلی اللہ علیہ وسلم کا ساتھی بنادے
آپ ان کی غلطیاں ڈھونڈھ کر کس کو خوش کرنا چاھتے ہیں ؟ اپنے ان اکابرین کو جنہوں نے اپنے نفس کے مطابق دین کو سمجھا؟ اور صحابہ کی غلطیاں دین کے موٹے موٹے مسائیل میں نکالنے کا بیڑا اٹھایا ؟ ان کے نقش قدم پر چل رہے ہیں آپ ؟ معاف کیجئے گا جناب آپ نے اپنا امیج ہی خراب کیا ہے ۔ امید ہے غور کریں گے میری گزارشات پر ۔

اور اگر اب لکھنا ہو تو جناب سے درخواست ہے کہ ان اکابرین اہلحدیث کی عبارات کے بارے میں بھی روشنی ڈال دیں جو "دین کے موٹے موٹے مسائیل میں صحابہ کی غلطیاں" نکالتے ہیں ۔

شکریہ
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top