• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

مجھے فوری جواب چاہئے؟؟؟ کیا اہل حدیث حاضر و ناضر کے قائل ہیں

شمولیت
ستمبر 25، 2013
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
35
پوائنٹ
32
واہ جی واہ عقل نئیں تے موجاں ای موجاں
جناب مماتی ایک عقید ے کا نام ہے یہ کسی کی وراثت نہیں جو صرف احناف کو الاٹ کی گئی ہے جو بھی رسول اللہ کی ممات کا قائل ہے وہ مماتی ہے ویسے میں سخت حیران ہوں کہ آپ اتنی سادی بات کو بھی سمجھ نہ پاے میں آپ کو بتاتا چلوں میرے تمام اسلاف عقیدہ ممات کے حامی تھے اب دیکھنا آپ اپنی اس غلطی کو ہرگز تسلیم نہ کریں گے ، کیوں کہ ہٹ دھرمی تمہارا شیوہ ہے جس تم مر کر بھی نہیں چھوڑتے اس بات اظہار اشرف علی تھانوی نے بھی کیا تھا اللہ سب کو ہدایت سے نوازے آمیم
یار آپ سے بات تھوڑا بات کرتے ہوئےڈر لگتا ہے زرا زیادہ فاضل محقق ہو ،ذرا اپنے اسلاف کی مختصر سی تواتر،توارث کیساتھ ایک فہرست بنا دو ،تاکہ پتا چلے کہ آپکے اسلاف کون ہیں،دوسرا آپ سے میں نے پوچھا کہ علماء اہلحدیث کی غلطیاں بتاو وہ کوں کون سی ہیں ،اور کس کس کتب میں ہیں؟
 

شاکر

تکنیکی ناظم
رکن انتظامیہ
شمولیت
جنوری 08، 2011
پیغامات
6,595
ری ایکشن اسکور
21,396
پوائنٹ
891
شاکر صاحب اس بات کو چھوڑیں ،وہ زمانہ چلا گیا جب اہلحدیث بھی ایک جماعت تھیں،اب یہ جماعت ختم ہوچکی ہے،میں صرف اتنا عرض کرنا چاہتا ہوں کہ جو لو گ ایسا عقیدہ رکھے،کہ آپ ﷺ بعد ازوفات اس دنیا میں تشریف لا سکتے ہیں ،تو ایسے لوگوں پر شریعت کا کیا حکم ہے ،وہ آپ بتا دے ،اگر ممکن ہوتو فتوی کوپیسٹ کر دے تا کہ تمام حباب مستفید ہوسکے ،اب اس بات کو چھوڑیں کس نے کہا ہے ،کون تھا،مسلک کیا ہے ،یہ بعد میں دیکھے گے کہ آیا اس مسلک میں اور بھی اس طرح کے لوگ موجود ہیں؟
آپ اتنا ساکام کر دےآپکی مہربانی ہوگئ۔
کیوں بھائی؟ اہلحدیث عالم کے ذمہ ایک عقیدہ آپ نے تھوپا ہے تو اس کو ثابت تو کریں پہلے، پھر آگے کی بات بھی کر لیتے ہیں۔ آپ کمزور اور بدعقیدہ لوگوں کی طرح ادھر ادھر کی غیرمتعلق عبارات سے استنباط کرنے کے بجائے صراحتاً عقیدہ ثابت کیجئے کہ اہلحدیث علماء حاضر ناظر کے قائل ہیں، اور پھر اس پر حکم بھی پوچھ لیں۔ موضوع کا عنوان ملاحظہ کیجئے اور اس کو ثابت کیجئے۔ ورنہ تسلیم کریں کہ آپ ایک غیرمتعلق عبارت کو پیش کر کے اس فورم پر بھی اور دیگر فورمز پر بھی اہلحدیث کے خلاف جھوٹ بول رہے تھے۔ پہلے خود پر حکم لگائیں اور پھر ایسا عقیدہ رکھنے والوں کا حکم ہم سے دریافت فرما لیں۔
 

اویسی

مبتدی
شمولیت
جنوری 07، 2014
پیغامات
3
ری ایکشن اسکور
0
پوائنٹ
3
حافظ صاحب دیکھے!نیچے حاشیہ میں مولانا میر ؒ نے لکھا ہے کہ نبی اکرم ﷺ نےحقہ پہنے کی وجہ سے اس جگہ آناناپسند فرمایا ۔آپ بعد از وفات آپ ﷺ کا دار دنیا میں اس طرح قدم رنجہ فرمانا اور ایک معتبر اہ ل حدیث عالم کی تصدیق اور اس بات کو اپنی کتب میں کوڈ کرنا ،اب یہی بات اگر حنفی کتب میں تو جیسا کہ آپکو معلوم ہے پھر ۔۔۔۔۔۔
اب ایک صاحب کا اصرار ہے کہ ہم ان باتوں کی وجہ سے آپﷺ کو حاضر ناظر مانتے ہیں اور یہ باتیں تو اہلحدیث کی کتب میں موجود ہیں ،اب انکی حقیقت کیا ہے؟؟؟یہ آپ نے یا کوئی اہلحدیث عالم بیان کریں
http://www.algazali.org/gazali/showthread.php?tid=7990
السلام علیکم!مولانا محمد ابرہیم میرؒ اہل حدیث مسلک کے جید عالم ہیں،اور انکی خدمات بہت نمایاں ہیں،آپ مفسر قرآن بھی ہیں ،اور دیگر علوم پر بھی آپکو دسترس حاصل تھی،حافظ عمران صاحب کا فرمانا کہ علماء اہلحدیث سے غلطیاں ہوئی ہیں ،مگر یاد رلکھنا حافظ صاحب وہ اتنے گئے گزرے نہیں تھے کہ شرک وبدعات پھیلانے میں مصروف رہے،ہاں کوئی اجتہادی غلطی ہوسکتی ہے،اسی طرح محترم شاکر صاحب کا معذرت خوانہ رویہ ،اور صاحب تھریڈ کا کہنا کہ وہ حاضر وناظر کے قائل تھے ،یہ نا سمجھنے کی وجہ سے ہے ،مولانا میرؒ کا یہ اشارہ بالکل درست ہے،عین شریعیت کے مطابق ہے۔اس سے نہ بریلوی والے حاضر وناظر کے معنی نکلتے ہیں۔اور نہ کوئی اس میں غیر شرعی بات ہے،اگر کسی صاحب کو اعتراض تو وہ بالکل واضح لفظوں میں لکھے،انشاء اللہ تسلی بخش جواب دیا جائے گا۔
 
شمولیت
ستمبر 25، 2013
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
35
پوائنٹ
32
السلام علیکم!مولانا محمد ابرہیم میرؒ اہل حدیث مسلک کے جید عالم ہیں،اور انکی خدمات بہت نمایاں ہیں،آپ مفسر قرآن بھی ہیں ،اور دیگر علوم پر بھی آپکو دسترس حاصل تھی،حافظ عمران صاحب کا فرمانا کہ علماء اہلحدیث سے غلطیاں ہوئی ہیں ،مگر یاد رلکھنا حافظ صاحب وہ اتنے گئے گزرے نہیں تھے کہ شرک وبدعات پھیلانے میں مصروف رہے،ہاں کوئی اجتہادی غلطی ہوسکتی ہے،اسی طرح محترم شاکر صاحب کا معذرت خوانہ رویہ ،اور صاحب تھریڈ کا کہنا کہ وہ حاضر وناظر کے قائل تھے ،یہ نا سمجھنے کی وجہ سے ہے ،مولانا میرؒ کا یہ اشارہ بالکل درست ہے،عین شریعیت کے مطابق ہے۔اس سے نہ بریلوی والے حاضر وناظر کے معنی نکلتے ہیں۔اور نہ کوئی اس میں غیر شرعی بات ہے،اگر کسی صاحب کو اعتراض تو وہ بالکل واضح لفظوں میں لکھے،انشاء اللہ تسلی بخش جواب دیا جائے گا۔
جناب ! اتنا تو بتا دیجئے کہ آنحضرتﷺ دنیا سے تشریف فرما چکے ہیں ،مولانا میر صاحب فرماتے کہ آپ ﷺ کی دنیا میں تشریف آوری کے قائل ہیں تو ،اصل معاملہ کیا ہے ،اور اس پر شرعی دلیل کیا ہے؟
 

aqeel

مشہور رکن
شمولیت
فروری 06، 2013
پیغامات
300
ری ایکشن اسکور
315
پوائنٹ
119
کیوں بھائی؟ اہلحدیث عالم کے ذمہ ایک عقیدہ آپ نے تھوپا ہے تو اس کو ثابت تو کریں پہلے، پھر آگے کی بات بھی کر لیتے ہیں۔ آپ کمزور اور بدعقیدہ لوگوں کی طرح ادھر ادھر کی غیرمتعلق عبارات سے استنباط کرنے کے بجائے صراحتاً عقیدہ ثابت کیجئے کہ اہلحدیث علماء حاضر ناظر کے قائل ہیں، اور پھر اس پر حکم بھی پوچھ لیں۔ موضوع کا عنوان ملاحظہ کیجئے اور اس کو ثابت کیجئے۔ ورنہ تسلیم کریں کہ آپ ایک غیرمتعلق عبارت کو پیش کر کے اس فورم پر بھی اور دیگر فورمز پر بھی اہلحدیث کے خلاف جھوٹ بول رہے تھے۔ پہلے خود پر حکم لگائیں اور پھر ایسا عقیدہ رکھنے و
[/url][/IMG]الوں کا حکم ہم سے دریافت فرما لیں۔شاکر بھائی بہت افسوس کی بات ہے کہ آپ اہلحدیث ہو کر مسلک پرست اور شخصیت پرست ہونے کا تاثر پیش کر رہے ہیں،ذرا دیکھے:

[/url][/IMG]
[/url][/IMG]1۔اول جو عمل سورۃ الکوثر کا مولانا میرؒ بتا رہے ہیں کس حدیث سے ثابت وضاحت فرمائیں ،اگر مذکورہ عمل مسنون نہیں تو اسکو کیا کہیں گے؟؟​
2۔اب زیارت ﷺ جو مقصد مومن ہے ،اس کی تنبیہ میں ایک تاریخی واقعہ نقل کیا ہے،وہ واقعہ اس بات کی طرف واضح دلیل ہے کہ مولانا میر صرف خواب میں زیارت کے قائل نہ تھے بلکہ جاگتے ہوئے کھلی آنکھوں سے اس دار دنیا میں تشریف لانے کے قائل تھے،؟؟​
یہ اشارہ ممانعت پر نہیں بلکہ ذوق زیارت پر ہے ۔اور یہ دلیل ہے کہ مولانا میر ان باتوں پر عقیدہ رکھتے تھے ۔​
3۔اور آیہ کریمہ کا سوالاکھ کا عمل کیا کہلائے گا ،مسنون؟ اگر مسنون نہیں تو جائز ہونے کی صورت بیان کریں ؟​

موجودہ تمام اہلحدیث سے میرا یہ سوال ہے مجھے ان باتوں کے جواب چاہئے؟​

 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,038
ری ایکشن اسکور
1,225
پوائنٹ
425
ایک صاحب نے کہا کہ اہلحدیث بھی حاضر وناظر کے قائل ہیں اور دلیل یہ پیش کی؟؟؟
یہ سرخ لائن والے واقعہ کی طرف اشارہ بطور دلیل ہے؟؟؟​
پہلی بات

کھودا پہاڑ نکلا چوہا کی طرح یہاں بھی دعوی میں بلحاظ جسم حاضری کی بات ہے اور جہاں تک مجھے سرخ رنگ والی عبارت نظر آئی ہے اس کا مفہوم خواب میں حاضر ہونا ہے پس پہلے اس بات کا فیصلہ کر لیا جائے بعد میں خواب میں حاضر ہونے پر اعتراض کیا جا سکتا ہے
دوسری بات

میرے نزدیک بہت سے اہل حدیث کو بھی بہت معاملات میں غلط فہمیاں لگی ہیں مگر وہ مکمل علم نہ ہونے کی وجہ سے یا غلط مفہوم اخذ کرنے سے لگی ہیں جیسے عمر رضی اللہ عنہ کو اللہ کے نبی کی وفات پر غلط فہمی لگی تھی مگر بتانے کے بعد اصرار نہیں کیا تھا پس میرے نزدیک بہت سے پرانے اہل حدیث علماء سے غلطیاں ہوئیں چونکہ علم ابھی ہندوستان میں پھیلا نہیں تھا مگر آجکل جب دلائل پھیل گئے ہیں تو تمام اہل حدیث بدعات وغیرہ کا انکار کرتے ہیں
تیسری بات

بعد میں اسکو کتابی شکل میں شائع کیا گیا،اب بتائے ڈنکے کی چوٹ اور آپ کس کو کہتے ہیں۔مجھے اصولی جواب دے آیا مولانا میر ؒ کا یہ عمل مشرکانہ ،جاہلانہ ہے یا عین اسلامی؟؟؟
میرے خیال میں یہ سوال ہی غلط ہے بلکہ اگر جاہلانہ کہیں تو غلط نہ ہو گا میں اسکو مثال سے سمجھاتا ہوں
حیاتی کا یہ عقیدہ ہے کہ اللہ کے نبی دنیا کی طرح زندہ ہیں اب کوئی جاہل حیاتی ابو بکر رضی اللہ عنہ کا قول بخاری میں پڑھے کہ فان محمد قد مات اور وہ شیعہ بن جائے اور کہے کہ ابوبکر کے اس قول پر منافقت کا حکم لگتا ہے نعوذ باللہ
اسی طرح سماع موتی کے بھی وہ قائل ہوتےہیں اور حضرت عائشہ رضی اللہ عنھا کا بخاری میں سماع موتی کے انکار کو لے کر ان پر بھی فتوی لگا دے تو آپ کیا کہیں گے فاعتبروا یا اولی الابصار
 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,038
ری ایکشن اسکور
1,225
پوائنٹ
425
[/url][/IMG]الوں کا حکم ہم سے دریافت فرما لیں۔شاکر بھائی بہت افسوس کی بات ہے کہ آپ اہلحدیث ہو کر مسلک پرست اور شخصیت پرست ہونے کا تاثر پیش کر رہے ہیں،ذرا دیکھے:
1-اول جو عمل سورۃ الکوثر کا مولانا میرؒ بتا رہے ہیں کس حدیث سے ثابت وضاحت فرمائیں ،اگر مذکورہ عمل مسنون نہیں تو اسکو کیا کہیں گے؟؟​
2۔اب زیارت ﷺ جو مقصد مومن ہے ،اس کی تنبیہ میں ایک تاریخی واقعہ نقل کیا ہے،وہ واقعہ اس بات کی طرف واضح دلیل ہے کہ مولانا میر صرف خواب میں زیارت کے قائل نہ تھے بلکہ جاگتے ہوئے کھلی آنکھوں سے اس دار دنیا میں تشریف لانے کے قائل تھے،؟؟​
یہ اشارہ ممانعت پر نہیں بلکہ ذوق زیارت پر ہے ۔اور یہ دلیل ہے کہ مولانا میر ان باتوں پر عقیدہ رکھتے تھے ۔​
3۔اور آیہ کریمہ کا سوالاکھ کا عمل کیا کہلائے گا ،مسنون؟ اگر مسنون نہیں تو جائز ہونے کی صورت بیان کریں ؟​

موجودہ تمام اہلحدیث سے میرا یہ سوال ہے مجھے ان باتوں کے جواب چاہئے؟​


1-پہلے نمبر کا جواب

میں نے اوپر پوسٹ میں لکھا ہے کہ کم علمی کی وجہ سے کوئی اہل حدیث عالم غلط بات بتائے تو دوسرے اہل حدیث کو علم ہونے پر پہلے کی بات نہیں ماننی چاہئے تب وہ دوسرا اہل حدیث کہلوا سکتا ہے جیسا کہ صحابہ نے علم ہونے پر رجوع کیا جو میں نے اوپر پوسٹ میں سرسری ذکر کیا ہے
مجھے حیرت ہے کہ آپ اہل حدیث کی غلطی تو یہ بتاتے ہیں کہ یہ علماء و اماموں کی پیروی نہیں کرتے بلکہ حدیث کی پیروی کرتے ہیں مگر جب وہ اسی خصوصیت کی وجہ سے اپنے علماء کی بھی پیروی نہ کریں تو پھر کہتے ہیں کہ آپ اپنے علماء کی پیروی کیوں نہیں کرتے الیس منکم رجل رشید

2-دوسرے نمبر کا جواب

آپ ذرا اس واقعہ کو دوبارہ پڑھیں اس میں اوپر لکھا ہے کہ
آپ فلاں کام کر کے سو جائیں انشاءاللہ زیارت ہو گی اور اگر نہ ہو تو دو حال سے خالی نہیں یا تو گناہوں کی نجاست سے پاکیزگی نہیں ہوئی تو حضوری نہیں ہوئی
یعنی حضوری ایک خاص اصطلاح انھوں نے استعمال کی ہے جس کا معنی اوپر والے جملے سے یہ ہے کہ خواب میں محمد صلی اللہ علیہ وسلم کی زیارت
پس نیچے بھی انھوں نے جو لکھا ہے کہ عبد العزیز کو حضوری کا مرتبہ حاصل تھا تو اس میں پھر حضوری کا ترجمہ آپ کیا کریں گے ترجمہ کرنے سے پہلے ایک آیت پڑھ لیں کیونکہ یہ آیتیں جب مومنوں پر پڑھی جاتی ہیں تو زادتھم ایمانا کے تحت انکا ایمان بڑھ جاتا ہے اور وہ ولم یصروا علی ما فعلوا وھم یعلمون کے تحت غلطی پر اصرار نہیں کرتے
اللہ فرماتا ہے
ولا یجرمنکم شنان قوم علی ان لا تعدلوا اعدلوا ھو اقرب للتقوی (یعنی کسی کی دشمنی میں انصاف تو نہ چھوڑیں

3-تیسرے نمبر کا جواب

پہلے نمبر کے تحت
 
شمولیت
ستمبر 25، 2013
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
35
پوائنٹ
32
1-پہلے نمبر کا جواب

میں نے اوپر پوسٹ میں لکھا ہے کہ کم علمی کی وجہ سے کوئی اہل حدیث عالم غلط بات بتائے تو دوسرے اہل حدیث کو علم ہونے پر پہلے کی بات نہیں ماننی چاہئے تب وہ دوسرا اہل حدیث کہلوا سکتا ہے جیسا کہ صحابہ نے علم ہونے پر رجوع کیا جو میں نے اوپر پوسٹ میں سرسری ذکر کیا ہے
مجھے حیرت ہے کہ آپ اہل حدیث کی غلطی تو یہ بتاتے ہیں کہ یہ علماء و اماموں کی پیروی نہیں کرتے بلکہ حدیث کی پیروی کرتے ہیں مگر جب وہ اسی خصوصیت کی وجہ سے اپنے علماء کی بھی پیروی نہ کریں تو پھر کہتے ہیں کہ آپ اپنے علماء کی پیروی کیوں نہیں کرتے الیس منکم رجل رشید
عبدہ صاحب سوال پر غور فرمائیں:۔
1
-اول جو عمل سورۃ الکوثر کا مولانا میرؒ بتا رہے ہیں کس حدیث سے ثابت وضاحت فرمائیں ،اگر مذکورہ عمل مسنون نہیں تو اسکو کیا کہیں گے؟
آپ دوٹوک جواب دے، کہ یہ عمل شریعت کی نگاہ میں کیسا ہے؟ کیا شریعیت میں اسطرح عمل بتانے کی گنجایش موجود ہے؟


[
h1]2-دوسرے نمبر کا جواب[/h1]
آپ ذرا اس واقعہ کو دوبارہ پڑھیں اس میں اوپر لکھا ہے کہ
آپ فلاں کام کر کے سو جائیں انشاءاللہ زیارت ہو گی اور اگر نہ ہو تو دو حال سے خالی نہیں یا تو گناہوں کی نجاست سے پاکیزگی نہیں ہوئی تو حضوری نہیں ہوئی
یعنی حضوری ایک خاص اصطلاح انھوں نے استعمال کی ہے جس کا معنی اوپر والے جملے سے یہ ہے کہ خواب میں محمد صلی اللہ علیہ وسلم کی زیارت
پس نیچے بھی انھوں نے جو لکھا ہے کہ عبد العزیز کو حضوری کا مرتبہ حاصل تھا تو اس میں پھر حضوری کا ترجمہ آپ کیا کریں گے ترجمہ کرنے سے پہلے ایک آیت پڑھ لیں کیونکہ یہ آیتیں جب مومنوں پر پڑھی جاتی ہیں تو زادتھم ایمانا کے تحت انکا ایمان بڑھ جاتا ہے اور وہ ولم یصروا علی ما فعلوا وھم یعلمون کے تحت غلطی پر اصرار نہیں کرتے
اللہ فرماتا ہے
ولا یجرمنکم شنان قوم علی ان لا تعدلوا اعدلوا ھو اقرب للتقوی (یعنی کسی کی دشمنی میں انصاف تو نہ چھوڑیں

3-تیسرے نمبر کا جواب

پہلے نمبر کے تحت
اب بات کا جواب دے دوستی دشمنی کی بات نہیں ،اگر آپ نہیں جانتے تو خاموش رہے پی ایچ ڈی اور بڑے علامے موجود ہیں وہ لب کشائی کی زحمت فرمائیں گے۔
 

شاکر

تکنیکی ناظم
رکن انتظامیہ
شمولیت
جنوری 08، 2011
پیغامات
6,595
ری ایکشن اسکور
21,396
پوائنٹ
891
اب بات کا جواب دے دوستی دشمنی کی بات نہیں ،اگر آپ نہیں جانتے تو خاموش رہے پی ایچ ڈی اور بڑے علامے موجود ہیں وہ لب کشائی کی زحمت فرمائیں گے۔
آپ اپنا انداز اور لب ولہجہ درست رکھئے۔
 
Top