• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم بحیثیت معلم

عبد الرشید

رکن ادارہ محدث
شمولیت
مارچ 02، 2011
پیغامات
5,401
ری ایکشن اسکور
9,990
پوائنٹ
667
کتاب کا نام
نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم بحیثیت معلم

مصنف کا نام
پروفیسر ڈاکٹر فضل الہی

ناشر
مکتبہ قدوسیہ،لاہور


تبصرہ

دنیوی و اخروی فوز وفلاح کیلئے تعلیم و تعلم کا ذہبی سلسلہ ایک سنگ میل ہے۔حصول تعلیم سےلیکر مقاصد تعلیم تک ،متعلم کے آداب سے لیکر معلم کے اوصاف تک اور فضیلت علم سے لیکر طریقہ ہائے تعلیم تک کے تمام مراحل کے بارے ،سیرت طیبہ ہماری مکمل رہنمائی کرتی ہے۔تعلیمی میدان میں متعلمین کی نفسیات کا لحاظ رکھنا،متعلمین کا خیر مقدم کرنا،میسر تعلیمی وسائل کو بر وئے کار لانااور ہمہ وقت اسالیب تعلیم کو ملحوظ خاطر رکھنا،ایک کامیاب اور کامران معلم کے بنیادی اوصاف ہوتے ہیں۔بلا شبہ نبی کریم کی ذات ستو دہ ذکر کردہ تمام اوصاف سے متصف تھی۔زیر نظر کتاب اس حوالے سے نا قابل فر اموش ہے۔(م۔آ۔ہ)
کتاب نبی کریم صلی اللہ علیہ و سلم بحیثیت معلم کو آن لائن پڑھنے یا ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے یہاں کلک کریں
 
Last edited:

عبد الرشید

رکن ادارہ محدث
شمولیت
مارچ 02، 2011
پیغامات
5,401
ری ایکشن اسکور
9,990
پوائنٹ
667
فہرست
رسول کریم صلی اللہ علیہ وسلم امت کے لیے بہترین نمونہ
کتاب کی غرض وغایت
کتاب کی تیاری میں پیش نظرباتیں
کتاب کا خاکہ
شکر ودعا
ہرمناسب وقت میں تعلیم دینا
ہرمناسب جگہ میں تعلیم
مختلف اقسام کے لوگوں کو تعلیم
میسرآنے والے مواقع سے تعلیم میں استفادہ
طالب علم کا خیرمقدم
مخاطب لوگوں کوقریب کرنا
نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم اور مخاطبین کا ایک دوسرے کی طرف متوجہ ہونا
بات کرنے سے پہلے لوگوں کو چب کرانا
شاگردوں کو نام،کنیت یالقب سے پکارنا
شاگردوں کے بعض اعضائے جسم کو چھونا
تنبیہ اور اظہار تعلق کے لیے ضرب لگانا
شاگردوں کے لیے دعا
گفتگو میں وضاحت اور ٹھہراؤ
بات کا اعادہ کرنا
اشاروں کا استعمال
لکیروں اور شکلوں کا استعمال
مثالیں بیان کرنا
تعلیم بالعمل
اسلوب تقابل
پہلے اجمال پھر تفصیل
اسلوب استفہام
طلبہ سے استفسار
قابل شرم باتوں کا کنایۃ ذکر کرنا
ضروری باتوں کی تعلیم میں نہ شرمانا
سوال کرنے کی اجازت
عمدہ استفسار کی تعریف
جواب میں تشبیہ وقیاس کا استعمال
سوال سے زیادہ جواب
نامعلوم بات کے جواب میں خاموشی
بےکار اور باعث مشقت سوال پر ناراضی
اچھی طرح سمجھنے کی خاطر سوال کی اجازت
طلبہ کو یاددہانی کرانے کی اجازت
اپنی ماجودگی میں شاگرد کو تعلیم وتربیت کا موقع دینا
شاگرد کو سبق دہرانے کا موقع دینا
تواضع
لطف وشفقت سے تعلیم
کسی شخص سے غیرمتوقع غلطی پر اظہار خفگی
ذہین وفطین شخص کی کوتاہ فہمی پرغصہ
فقیرطلبہ کو اپنی ذات اطہر اور اہل پر ترجیح
طلبہ کی صلاحیتوں کا ادارک
طلبہ کے حالات کو پیش نظر رکھنا
لائق شاگردوں کی عزت افزائی
طلبہ اپنے اقوال وافعال کے اثرات کو پیش نظر رکھنا
طلبہ کی غیرحاضری کا نوٹس لینا
آسانی کرنے والے معلم
حسب استطاعت علم سیکھنے کی ترغیب
حرف آخر
نتائج کتاب
اپیل
فہرست مصادر ومراجع
 
Top