اس لنک پر ایک فتوہ نظر سے گذرا جس میں کہا گیا ہے کہ
أنَّ عليًّا عليه السلامُ قال : كانتْ لي شارفٌ من نَصيبي منَ المَغنَمِ ، وكان النبيُّ صلَّى اللهُ عليه وسلَّم أعطاني شارفًا منَ الخمُسِ ، فلما أرَدتُ أن أبتَنِيَ بفاطمةَ عليها السلامُ ، بنتِ رسولِ اللهِ صلَّى اللهُ عليه وسلَّم ، واعَدتُ رجلًا صَوَّاغًا من بني قَينُقاعَ أن يَرتَحِلَ معي ، فنأتي بإذخِرٍ أرَدتُ أن أبيعَه من الصوَّاغينَ ، وأستَعينَ به في وَليمَةِ عُرْسي .
الراوي: علي بن أبي طالب المحدث:البخاري - المصدر: صحيح البخاري - الصفحة أو الرقم: 2089
خلاصة حكم المحدث: [صحيح]
اس حدیث میں نہ صرف یہ کہ علی علیہ السلام کے لئے علیہ السلام کا امام بخاری نے استعمال بلکہ فاطمہ علیہا السلام کے لئے بھی علیہا السلام کا استعمال کیا اور اس فتوے کی رو سے حضرت علی کے نام کے ساتھ علیہ السلام لگانا اہل تشیع کا طریق کار ہے کیونکہ وہ اس طرح حضرت علی کے بقیہ صحابہ سے امتیاز اور فضیلت کو ثابت کرنا چاہتے
اس سے ثابت ہوا کہ امام بخاری بھی شیعہ ہیں کیونکہ آپ نے بھی صحیح بخاری میں مولا علی علیہ السلام کے نام کے ساتھ علیہ السلام لگایا ہے یہی نہیں بلکہ امام بخاری نے تو امام حسین علیہ السلام کے نام کے ساتھ بھی علیہ السلام لگایا ہے
أُتِيَ عبيدُ اللهِ بنُ زيادٍ برأسِ الحسينِ بنِ عليٍّ عليه السلام ، فجَعَلَ في طَسْتٍ ، فجَعَلَ يَنْكُثُ ، وقال في حُسْنِه شيئًا ، فقال أنسٌ : كان أَشْبَهَهم برسولِ الله صلى الله عليه وسلم، وكان مَخْصوبًا بالوَسْمَةِ .
الراوي: أنس بن مالك المحدث:البخاري - المصدر: صحيح البخاري - الصفحة أو الرقم: 3748
خلاصة حكم المحدث: [صحيح]
ایسی طرح دیگر محدیثین نے بھی مولا علی کے نام کے ساتھ علیہ السلام لگا یا ہے
مثلاً
امام علي بن أبي بكر بن سليمان، نور الدين الهيثمي المعرف امام الهيثمي
نشد علي عليه السلام الناس فقام خمسة أو ستة من أصحاب النبي صلى الله عليه وسلم فشهدوا أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال من كنت مولاه فعلي مولاه
الراوي: خمسة أو ستة من الصحابة المحدث:الهيثمي - المصدر: مجمع الزوائد - الصفحة أو الرقم: 9/108
خلاصة حكم المحدث: رجاله رجال الصحيح
محمد ناصر الدين الباني
أن عليا عليه السلام مر بقاص ، فقال : أتعرف الناسخ من المنسوخ ؟ قال : لا ، قال : هلكت وأهلكت .
الراوي: أبو عبدالرحمن الجهني المحدث:الألباني - المصدر: العلم لأبي خيثمة - الصفحة أو الرقم: 130
خلاصة حكم المحدث: إسناده صحيح على شرط الشيخين
آئیں اب امام بخاری کی صحیح بخاری کا مطالعہ کرتے ہیںحضرت علی رضی اللہ کے نام کے ساتھ ’رضی اللہ عنہ‘ کے علاوہ دیگر القابات مثلا ’کرم اللہ وجھہ‘ یا ’علیہ السلام‘ وغیرہ لگانا اہل تشیع کا طریق کار ہے کیونکہ وہ اس طرح حضرت علی رضی اللہ عنہ کے بقیہ صحابہ رضی اللہ عنہم سے امتیاز اور فضیلت کو ثابت کرنا چاہتے ہیں لہذا ان الفاظ کے استعمال سے اجتناب کرنا چاہیے۔
أنَّ عليًّا عليه السلامُ قال : كانتْ لي شارفٌ من نَصيبي منَ المَغنَمِ ، وكان النبيُّ صلَّى اللهُ عليه وسلَّم أعطاني شارفًا منَ الخمُسِ ، فلما أرَدتُ أن أبتَنِيَ بفاطمةَ عليها السلامُ ، بنتِ رسولِ اللهِ صلَّى اللهُ عليه وسلَّم ، واعَدتُ رجلًا صَوَّاغًا من بني قَينُقاعَ أن يَرتَحِلَ معي ، فنأتي بإذخِرٍ أرَدتُ أن أبيعَه من الصوَّاغينَ ، وأستَعينَ به في وَليمَةِ عُرْسي .
الراوي: علي بن أبي طالب المحدث:البخاري - المصدر: صحيح البخاري - الصفحة أو الرقم: 2089
خلاصة حكم المحدث: [صحيح]
اس حدیث میں نہ صرف یہ کہ علی علیہ السلام کے لئے علیہ السلام کا امام بخاری نے استعمال بلکہ فاطمہ علیہا السلام کے لئے بھی علیہا السلام کا استعمال کیا اور اس فتوے کی رو سے حضرت علی کے نام کے ساتھ علیہ السلام لگانا اہل تشیع کا طریق کار ہے کیونکہ وہ اس طرح حضرت علی کے بقیہ صحابہ سے امتیاز اور فضیلت کو ثابت کرنا چاہتے
اس سے ثابت ہوا کہ امام بخاری بھی شیعہ ہیں کیونکہ آپ نے بھی صحیح بخاری میں مولا علی علیہ السلام کے نام کے ساتھ علیہ السلام لگایا ہے یہی نہیں بلکہ امام بخاری نے تو امام حسین علیہ السلام کے نام کے ساتھ بھی علیہ السلام لگایا ہے
أُتِيَ عبيدُ اللهِ بنُ زيادٍ برأسِ الحسينِ بنِ عليٍّ عليه السلام ، فجَعَلَ في طَسْتٍ ، فجَعَلَ يَنْكُثُ ، وقال في حُسْنِه شيئًا ، فقال أنسٌ : كان أَشْبَهَهم برسولِ الله صلى الله عليه وسلم، وكان مَخْصوبًا بالوَسْمَةِ .
الراوي: أنس بن مالك المحدث:البخاري - المصدر: صحيح البخاري - الصفحة أو الرقم: 3748
خلاصة حكم المحدث: [صحيح]
ایسی طرح دیگر محدیثین نے بھی مولا علی کے نام کے ساتھ علیہ السلام لگا یا ہے
مثلاً
امام علي بن أبي بكر بن سليمان، نور الدين الهيثمي المعرف امام الهيثمي
نشد علي عليه السلام الناس فقام خمسة أو ستة من أصحاب النبي صلى الله عليه وسلم فشهدوا أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال من كنت مولاه فعلي مولاه
الراوي: خمسة أو ستة من الصحابة المحدث:الهيثمي - المصدر: مجمع الزوائد - الصفحة أو الرقم: 9/108
خلاصة حكم المحدث: رجاله رجال الصحيح
محمد ناصر الدين الباني
أن عليا عليه السلام مر بقاص ، فقال : أتعرف الناسخ من المنسوخ ؟ قال : لا ، قال : هلكت وأهلكت .
الراوي: أبو عبدالرحمن الجهني المحدث:الألباني - المصدر: العلم لأبي خيثمة - الصفحة أو الرقم: 130
خلاصة حكم المحدث: إسناده صحيح على شرط الشيخين